|
Post by konstantinf on Feb 26, 2022 10:26:21 GMT 2
Η κατασκευή της Bugatti 35C με το νούμερο 18, με την οποία ο Louis Chiron ήρθε δεύτερος στο Grand Prix του Monaco το 1930, είναι η πρώτη μου ενασχόληση με κιτ της Model Factory Hiro και κατά συνέπειαν βρίθει ατελειών, μιας και έμαθα στο κεφάλι του κασίδη... Μετά από τρεις γεμάτους μήνες δουλειάς, οι εντυπώσεις μου είναι ανάμεικτες. Δεν μπορώ να πω ότι η κατασκευή μου πρόσφερε την ίδια ευχαρίστηση που έχω πάρει από άλλες προηγούμενες, αν και, δεδομένων των συνθηκών, το τελικό αποτέλεσμα είναι (στα μάτια μου) ευπρεπές. Στα θετικά σημεία καταγράφω το υψηλό επίπεδο λεπτομέρειας, την ύπαρξη επαρκούς αριθμού έξτρα κομματιών σε βίδες, δέστρες, μπουλονάκια κλπ. και την καλή εφαρμογή (αν και το τελευταίο, κατά τα λεγόμενα πιο έμπειρων με τα Hiro, δεν είναι γενικά δεδομένο). Στα αρνητικά περιλαμβάνεται η έλλειψη λειτουργικότητας (τίποτα δεν κινείται...), η ύπαρξη πολλών ενδείξεων για καλωδιώσεις και σωληνώσεις χωρίς αντίστοιχες οδηγίες και φυσικά χωρίς τα αντίστοιχα υλικά, και last but not least η μη αντικατάσταση λανθασμένου κομματιού από την εταιρεία στην οποία έχω αναφερθεί στην αρχή του WIP. Προσωπικά - αλλά αυτό είναι θέμα γούστου - βρίσκω το white metal με την μεγάλη πλαστικότητά του (κάνεις ένα dry fit και όλα είναι καλά, και στην τελική εφαρμογή το κομμάτι είναι ελαφρά λυγισμένο) και την ρητίνη χειρότερα υλικά από το καλό πλαστικό. Γενικά, νομίζω πως τόσο η τιμή των κιτ όσο και το γενικότερο hype περί τα Hiro είναι υπερβολικά. Ωστόσο θα δοκιμάσω κάποια στιγμή και ένα δεύτερο κιτ γιατί δεν θέλω να μείνω μόνο στις πρώτες εντυπώσεις που είναι σίγουρα επηρεασμένες κι από την απειρία μου. Άνευ ετέρου τώρα οι φωτογραφίες από το τελειωμένο μοντέλο:
Να είστε όλοι καλά!
|
|
|
Post by Φάνης on Feb 26, 2022 14:35:01 GMT 2
Πολύ όμορφο το συνολικό αποτέλεσμα! Συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση της Κωνσταντίνε! Δεν έχεις άδικο για την δυσκολία να δουλεύεις με μεταλλικά ή ρητιίνης κιτ, σίγουρα ένα καλό πλαστικό μοντέλο είναι ευκολοδούλευτο. Από την άλλη συγκεκριμένα μοντέλα δεν υπάρχουν σε πλαστικά οπότε για κάποιους είναι μονόδρομος οι άλλες επιλογές. Υπάρχει φυσικά και ο αντίλογος: δουλεύοντας με διαφορετικά υλικά αποκτάς περισσότερη εμπειρία (όπως δουλεύοντας και με μικρότερες κλίμακες) η οποία είναι χρήσιμη και στην βελτίωση των τεχνικών στα πλαστικά μοντέλα (μεγαλύτερες κλίμακες). Φυσικά, όπως είπες, όλα είναι θέμα γούστου και το τι ευχαριστεί τον καθένα. Όσον αναφορά την μη λειτουργικότητα διαφόρων τμημάτων, γιατί αυτό είναι αρνητικό σημείο (όχι μόνα στα κιτ της Χιρο αλλά γενικά) στον στατικό μοντελισμό; Καλό Σ/Κ!
|
|
|
Post by ViL27 on Feb 26, 2022 16:42:12 GMT 2
Τα συγχαρητήρια μου Κωνσταντίνε για την ολοκλήρωση μιας πολύ όμορφης κατασκευής! Με το καλό το επόμενο Χιρο να είναι κοκκινο
|
|
|
Post by alex78 on Feb 26, 2022 17:33:04 GMT 2
Συγχαρητήρια Κωνσταντίνε, πολλή όμορφη και προσεγμένη κατασκευή, με το καλό στο επόμενο.
|
|
|
Post by konstantinf on Feb 26, 2022 17:41:58 GMT 2
Φάνη, Σπύρο και Αλέξη ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια! # Φάνη, όντως και η "λειτουργικότητα" θέμα γούστου είναι... Προσωπικά - ως μηχανολόγος - θέλω τα συστήματα (π.χ. το σύστημα διεύθυνσης) να δουλεύουν κάπως. Εδώ δεν γυρίζουν καν οι τροχοί γύρω από τον άξονά τους...
# Σπύρο, το επόμενο (και πιθανότατα τελευταίο) Hiro θα είναι όντως κόκκινο. Αλλά θα αργήσει πολύ να πάρει σειρά - πρέπει τα τραύματα να επουλωθούν πρώτα !
|
|
|
Post by gtziaf on Feb 27, 2022 12:03:34 GMT 2
Πολύ εντυπωσιακό Κώστα, σίγουρα από τα ομορφότερα στη βιτρίνα σου και πολύ πάνω από ευπρεπές. Το ότι δεν σε ευχαρίστησε σαν κατασκευή έχει να κάνει νομίζω με την έλλειψη εμπειρίας σε κιτ με αυτά τα υλικά. Για παράδειγμα ακόμη το πιο απλό αστάρωμα ή βάψιμο και η προετοιμασία για να γίνει αυτό, ώστε να μην σου ξεφτίζει εδώ κι εκεί, που προφανώς είναι κάτι εκνευριστικό όταν συμβαίνει, είναι κάτι που το αποκτάς με την εμπειρία. Το ίδιο για τις κολλήσεις, τα σπασίματα, τις επιλογές στη κατασκευή, τις εφαρμογές κλπ. Έχω γράψει, ότι προσωπικά, η ολοκλήρωση ενός τέτοιου κιτ μου προσφέρει τη μέγιστη μοντελιστική ευχαρίστηση, αλλά για να γίνει αυτό αφιερώνομαι στη μελέτη τους, στο καθάρισμα, την κατασκευή τους, το βάψιμο τους κοκ, αλλά και πάλι υπάρχουν ατέλειες. Κι όπως έχω ξαναγράψει, τα κιτ της hiro δεν είναι καλά κιτ, είναι όμως η τέλεια βάση για να φτιάξεις ένα καλό μοντέλο. Επίσης, για τη θεματολογία, όπως ανέφερε κι ο Φάνης, μακάρι οι εταιρείες πλαστικών, να έφτιαχναν θέματα που θα μιλούσαν στην καρδιά μας, ως petrolheads. Αυτό είναι ακριβώς που είπα και στον manager της Ιταλέρι που μίλησα προχθές. Μια διευκρίνηση για τα υλικά. Η hiro χρησιμοποιεί ρητίνη και μέταλλο, γιατί δεν μπορεί να φτιάξει καλούπια πλαστικού, λόγω της μικρής παραγωγής, αφού είναι οικονομικά ασύμφορο. Τέλος, το μέταλλο μπορεί να είναι δυσκολότερο στη χρήση, αλλά τα περιθώρια αποτύπωσης και αναπαράστασης των λεπτομερειών πάνω του είναι μεγαλύτερα σε σχέση με τα πλαστικά κομμάτια. Ελπίζω να έρθει κάποια στιγμή και η κόκκινη και να την ευχαριστηθείς περισσότερο. Καλημέρα
|
|
|
Post by konstantinf on Feb 27, 2022 13:16:08 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και για την ενθάρρυνση Γιώργο! (πατ, πατ...)
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Feb 28, 2022 12:10:27 GMT 2
Μπραβο Κωνσταντινε !! Δεν ειναι ευπρεπες, κουκλα ειναι!!
|
|
|
Post by konstantinf on Feb 28, 2022 12:43:06 GMT 2
Να 'σαι καλά Παναγιώτη, ευχαριστώ πολύ!
|
|
|
Post by nektarios on Feb 28, 2022 23:01:46 GMT 2
Πολύ όμορφο το τελικό αποτέλεσμα (και ας είναι εντελώς... στατικό!) , στο οποίο βοηθάει και ο υπέροχος χρωματικός συνδυασμός! Με το καλό και στην κόκκινη!
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 1, 2022 14:40:44 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Νακτάριε! Για φαντάσου όμως να γύριζαν και να έστρεφαν κι οι ρόδες...
|
|
|
Post by Sakis on Mar 1, 2022 17:28:38 GMT 2
Κωνσταντίνε, Ένα ολοκληρωμένο κιτ είναι πάντα ένα ευχάριστο γεγονός. Προσωπικά, αν και στα σημεία έχει τα θέματά του, ομολογώ ότι το σύνολο είναι ευχάριστο στο μάτι. Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι είναι ένα σπάνιο και όμορφο αυτοκίνητο, έχεις ό,τι χρειάζεσαι για το ράφι σου (κι ας μην στρίβουν οι ρόδες)...
Καλή συνέχεια στο επόμενο!
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 1, 2022 17:57:44 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Σάκη, να 'σαι καλά! Ήταν όντως μια εμπειρία. Το επόμενο (που έχει αρχίσει) με χαλαρώνει!
|
|
|
Post by kyriakos on Mar 1, 2022 22:07:45 GMT 2
Μπράβο Κωσταντίνε πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 2, 2022 7:59:25 GMT 2
Να 'σαι καλά Κυριάκο, ευχαριστώ πολύ!
|
|