Fiat 500F 1/7 Hachette
Jan 22, 2022 21:45:02 GMT 2
Post by freddieslotcars on Jan 22, 2022 21:45:02 GMT 2
Εχω αρκετο καιρο να μπω στο forum και ο λογος ειναιοτι ειχαμε πολυ δουλεία στην έκθεση και δεν είχα το κουραγια να ανοιξω ουτε το laptop.
Ξεκίνησα το Fiat 500F της Hachette(θα μου πείτε γιατί δεν φτιάχνω τα αντίστοιχα της Italeri-τα εχω και αυτα βεβαια).Ειμαι καταχως και fan του 500 δεν θα ηθελε πολλα.
Διαφορες στα μοντελα
Fiat Nuova 500 (1957-1959) Economica / Normale
Τον Νοέμβριο του 1957 στο Σαλόνι του Τορίνο η Fiat παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις που κατήργησαν την πρώτη, θέλοντας στην ουσία να επαναλανσάρει το 500 και να κάνει τους Ιταλούς να ενδιαφερθούν περισσότερο για το νέο προιόν. Αυτές ήταν οι εκδόσεις Economica και Normale.
Ο κινητήρας αποδίδει 15 ίππους (από την ανανέωση της πρώτης έκδοσης) και ο εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος. Τα πίσω φώτα προσφέρονται με πλαίσιο χρωμίου και το καπώ έχει διακοσμητικό αλουμίνιο. Η έκδοση Normale πρόσφερε επίσης τάσια χρωμιομένα, παράθυρα ανοιγόμενα (στην πρώτη έκδοση άνοιγαν μόνο τα φινιστρίνια) και η πίσω πλατφόρμα - κάθισμα είχε μια πιο αξιοπρεπή "γέμιση" για να μπορούν να κάθονται άνετα δύο παιδιά. Οι διακόπτες για τα φλας - φώτα μεταφέρθηκαν από το ταμπλώ στην κολώνα του τιμονιού.
Η Fiat αποζημιώνει τους αγοραστές του 500 πρώτης σειράς με επιταγή 25.000 λιρετών ή εναλλακτικά προσφέρει την δωρεάν μετατροπή του μοντέλου 1ης σειράς σε Economica. Οι πωλήσεις ανεβαίνουν σταθερά και το Fiat 500 ξεκινάει την καριέρα του...
Κυβισμός: 479 cc
Ισχύς: 15 CV / 4000 rpm
Βάρος: 470 kg (Economica) - 485 Kg (Normale)
Θέσεις: 2
Μέγιστη Ταχύτητα: 90 km/h
Τιμή στην Ιταλία: Normale - 490.000 Lire, Economica - 435.000 Lire
Fiat Nuova 500 (1959-1960) Trasformabile / Tetto Apribile
To 1959 στο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζονται οι εκδόσεις Trasformabile και Tetto Apribile που αντικατέστησαν τις εκδόσεις Economica και Normale αντοίστιχα.
Οι διαφορές δεν ήταν πολλές αυτή την φορά απλά το λανσάρισμα δύο νέων εκδόσεων θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις. Έτσι η Economica άλλαξε σε Trasformabile, αλλά η Normale που έγινε Tetto Apribile απέκτησε την μικρή τέντα. Η μεγαλύτερη αλλαγή έγινε στον κινητήρα που αύξησε την ιπποδύναμή του από 15 στους 16.5 ίππους. Οι νέες τιμές ήταν επίσης μία ανανέωση αφού ήταν χαμηλότερες από αυτές των προηγούμενων εκδόσεων.
Τον Οκτώβριο έρχονται οι μεγαλύτερες εξωτερικές αλλαγές. Ο ιταλικός Κ.Ο.Κ. αλλάζει και έτσι και το 500 πρέπει να αλλάξει. Τα φανάρια τώρα προεξέχουν, οι γρίλιες για τον αέρα κάτω από τα φώτα φεύγουν και στην θέση τους μπαίνουν φλας που λειτουργούν επίσης και σαν φώτα θέσεως. Τα φλας στα φτερά γίνονται στρογγυλά αντί για σχήμα σταγόνας που μέχρι τώρα είχαν.
Κυβισμός: 473 cc
Ισχύς: 16.5 CV
Βάρος: 500 kg
Θέσεις: 2
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 395.000 Lire (Trasformabile), 435.000 Lire (Tetto Apribile)
Fiat Nuova 500 Sport (1958-1960)
To 1958 η Fiat παρουσίασε την έκδοση σπορ για να δώσει ώθηση στις πωλήσεις των άλλων εκδόσεων. Οι τροποποιήσεις ήταν πολλές στον κινητήρα αλλά και στην καρότσα. Το αυτοκίνητο σε αυτή την έκδοση δεν είχε τέντα αλλά ήταν τελείως κλειστό. Άλλο χαρακτηριστικό του ήταν η διχρωμία με την κόκκινη λωρίδα.
Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε σε 499.5 κ.ε. και η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 21.5 ίππους. Αργότερα κυκλοφόρησε και έκδοση με τέντα, όχι ανοιχτή μέχρι και το πίσω τζάμι αλλά μέχρι την κολώνα της πόρτας.
Τους πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του ήρθαν οι πρώτες διακρίσεις στα ράλλυ. Κατέκτησε τις τέσσερεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του στο ράλλυ 12 ωρών του Hockenheim και το ενδιαφέρον του κοινού ολοένα και αυξάνεται.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 21.5 CV
Βάρος: 510 kg
Θέσεις: 2
Μέγιστη Ταχύτητα: 110 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 560.000 Lire (Berlina)
495.000 Lire (Tetto Apribile)
Fiat 500 Giardiniera (1960-1965)
H Fiat έψαχνε τον αντικαταστάτη του Belvedere (η station έκδοση του 500 C του οποίου η παραγωγή σταμάτησε το 1955). Το πρόβλημα ήταν η τοποθέτηση του κινητήρα αφού το παλιό μοντέλο είχε τον κινητήρα μπροστά, ενώ το Nuova 500 πίσω.
Ο Giacosa βρήκε όμως και πάλι την λύση. Άλλαξε την διάταξή του, με αποτέλεσμα να γίνει "πλακέ' για να μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα. Έτσι τον Μάιο του 1960 η Fiat παρουσιάζει το Giardiniera, την station εκδοχή, η οποία μπορούσε να μεταφέρει άνετα τέσσερις επιβάτες και αρκετές αποσκευές. Το πίσω κάθισμα επίσης ήταν αναδιπλούμενο για να μπορεί να μεταφέρει ακόμα περισσότερες αποσκευές.
Ο κινητήρας ήταν αυτός που εφοδίαζε την έκδοση sport με 499.5 κ.ε., αλλά με πιο ήπιο χαρακτήρα. Έτσι η ιπποδύναμη έπεσε στους 17.5 ίππους.
Το 500 Giardiniera εξακολούθησε να παράγεται και μετά το 1965 με το λογότυπο Fiat, από την Autobianchi. Οι πόρτες του εξακολούθησαν να έχουν "ανάποδο" άνοιγμα (αυτοκτονίας) παρά την αλλαγή του νόμου στην Ιταλία για αλλαγή της φοράς στο άνοιγμα των θυρών. Από τον Φεβρουάριο του 1968 το μοντέλο κυκλοφορούσε ως Autobianchi Bianchina Giardiniera, ενώ από τον Δεκέμβριο του 1972 απλά Autobianchi Giardiniera, μέχρι τον Αύγουστο του 1978 όταν σταμάτησε οριστικά η παραγωγή του.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 17.5 CV / 4600 rpm
Βάρος: 555 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 565.000 Lire
Fiat 500 D (1960-1965)
Το φθινώπορο του 1960 η Fiat παρουσίασε μία ανανεωμένη έκδοση η οποία κατήργησε όλες τις προηγούμενες. Το 500 D είχε όλες τις βελτιώσεις που είχε ή τελευταία έκδοση του Tetto Apribile από την αλλαγή του Κ.Ο.Κ. (φανάρια, φλας, κ.λπ.), αλλά ήταν εφοδιασμένο και αυτό με τον κινητήρα των 499.5 κ.ε. που από εδώ και στο εξής θα εφοδιάσει όλες τις επόμενες εκδόσεις μέχρι και το L.
Ο εξοπλισμός ήταν πλουσιότερος. Υπάρχει πια πίσω κάθισμα που μπορεί να αναδιπλωθεί. Από το 1961 τοποθετείται και τασάκι, ενώ επίσης υπάρχει και σύστημα εκτόξευσης νερού στο παρμπρίζ. Από το 1964 οι υαλοκαθαριστήρες έχουν επίσης αυτόματη επιστροφή.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 17.5 CV / 4400 rpm
Βάρος: 500 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 450.000 Lire
Fiat 500 F (1965-1972)
Το 1965 παρουσιάζεται το F του οποίου οι αλλαγές ήταν και πάλι πολλές. Αρχίζει η εποχή του πλαστικού στα αυτοκίνητα που παίρνει την θέση του μετάλλου. Οι διακόπτες στην κολώνα του τιμονιού ήταν εξ ολοκλήρου πλαστικές, τα φανάρια πίσω ήταν διαφορετικά χωρίς την χοντρή βάση αλουμινίου και πιο τετράγωνα, ενώ η λωρίδα αλουμινίου από το καπώ εξαφανίζεται τελείως. Στο εσωτερικό εμφανίζονται τσέπες στις πόρτες. Οι τρεις διακόπτες στο ταμπλώ ευθυγραμμίζονται.
Η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν η αλλάγη της φοράς στο άνοιγμα των θυρών, αφού από αντίθετες στο ρεύμα του ανέμου έγιναν κανονικές. Επίσης το παρμπρίζ έγινε ψηλότερο.
Ο κινητήρας παρέμεινε στα 499.5 κ.ε., αλλά η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 18.
Τον Οκτώβριο του 1968 παράλληλα με την παρουσίαση του L, το ταμπελάκι Nuova 500 δίνει την θέση του στο νέο που αναγράφει Fiat 500. To γείσο στο φως της πινακίδας από αλουμίνιο γίνεται πλαστικό, καθώς και οι χειρολαβες για τις πόρτες στο εσωτερικό έγιναν πλαστικές μαύρες. Το 1969 και στο 500 F το σήμα εμπρός αλλάζει και γίνεται και αυτό κάθετο όπως και στο L.
Η έκδοση αυτή μαζί με την επόμενη L, ήταν η πιο καλοπουλημένες εκδόσεις του 500 με συνολικές πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων μονάδων.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 18 CV / 4600 rpm
Βάρος: 520 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 475.000 Lire
Fiat 500 L (1968-1972)
Το 1968 κάνει την εμφάνισή της η έκδοση L (Lusso), η οποία ήθελε να δώσει ένα πιο πολυτελές τόνο στο υπάρχον μοντέλο. Το εσωτερικό ήταν πιο προσεγμένο. Υπήρχε μοκέτα στο πάτωμα, το ταμπλώ ήταν όλο από μαύρο πλαστικό, και το ταχύμετρο εντελώς νέο, σχεδιαστικά δανεισμένο από το Fiat 850 το οποίο είχε και δείκτη βενζίνας. Στα καθίσματα υπήρχε πλαστική επένδυση απομίμηση δέρματος καθώς και θήκη πίσω από τον μοχλό ταχυτήτων για μικροαντικείμενα.
Εξωτερικά προστέθηκαν ματαλλικά μπαράκια στο μπρος και πίσω μέρος, που εκτός από διακοσμητικά προφύλασσαν το αμάξωμα από μικροσυγκρούσεις. Επίσης τα τάσια ήταν νέου σχεδιασμού. Το σήμα μπροστά ήταν και αυτό επανασχεδιασμένο και πίσω το ταμπελάκι είχε το διακριτικό L.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 18 CV / 4600 rpm
Βάρος: 530 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 515.000 Lire
Fiat 500 R (1972-1975)
Το 1972 εμφανίζεται στο σαλόνι του Τορίνο η τελευταία έκδοση R (Rinovatta), η οποία αντικατέστησε τις προηγούμενες F και L. Το 500 ξαναέγινε εδώ απλό και σπαρτιάτικο, θέλοντας να υποδηλώσει ότι το τέλος της παραγωγής του φτάνει αφού παράλληλα είχε παρουσιαστεί και ο αντικαταστάτης του, το 126.
Το χρώμιο εξαφανίστηκε και οι ζάντες ήταν χωρίς τάσια, δανεισμένες από το νέο 126. Το ταμπλό και το τιμόνι ήταν ίδιο με αυτό της έκδοσης F, αλλά αυτή τη φορά μαύρο αντί για γκρι με άσπρο της παλιάς έκδοσης. Στο ταμπλώ επίσης οι διακόπτες ήταν τώρα πια δύο αντί για τρεις αφού ο φωτισμός του ταχυμέτρου ενεργοποιείται αυτόματα με το άνοιγμα των φωτών. Το λογότυπο εξωτερικά ήταν και πάλι νέο.
Ο κινητήρας ήταν με χωρητικότητα 594 κ.ε. δανεισμένος από το 126, αλλά με χαμηλότερη ιπποδύναμη (18 αντί για 23). Το κιβώτιο ταχυτήτων επίσης από το νέο 126 αλλά παρέμεινε και αυτό ασυγχρόνιστο όπως στις παλαιότερες εκδόσεις. Η τελική του ταχήτητα έφτανε τα 100 km/h.
Κυβισμός: 594 cc
Ισχύς: 18 CV / 4000 rpm
Βάρος: 525 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 100 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 660.000 Lire
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ
Nuova 500: 181.037
500 D: 640.521
500 F & 500 L: 2.442.936
500 R: 168.432
500 Giardiniera (Fiat έως 1965): 161.132
Ξεκίνησα το Fiat 500F της Hachette(θα μου πείτε γιατί δεν φτιάχνω τα αντίστοιχα της Italeri-τα εχω και αυτα βεβαια).Ειμαι καταχως και fan του 500 δεν θα ηθελε πολλα.
Διαφορες στα μοντελα
Fiat Nuova 500 (1957-1959) Economica / Normale
Τον Νοέμβριο του 1957 στο Σαλόνι του Τορίνο η Fiat παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις που κατήργησαν την πρώτη, θέλοντας στην ουσία να επαναλανσάρει το 500 και να κάνει τους Ιταλούς να ενδιαφερθούν περισσότερο για το νέο προιόν. Αυτές ήταν οι εκδόσεις Economica και Normale.
Ο κινητήρας αποδίδει 15 ίππους (από την ανανέωση της πρώτης έκδοσης) και ο εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος. Τα πίσω φώτα προσφέρονται με πλαίσιο χρωμίου και το καπώ έχει διακοσμητικό αλουμίνιο. Η έκδοση Normale πρόσφερε επίσης τάσια χρωμιομένα, παράθυρα ανοιγόμενα (στην πρώτη έκδοση άνοιγαν μόνο τα φινιστρίνια) και η πίσω πλατφόρμα - κάθισμα είχε μια πιο αξιοπρεπή "γέμιση" για να μπορούν να κάθονται άνετα δύο παιδιά. Οι διακόπτες για τα φλας - φώτα μεταφέρθηκαν από το ταμπλώ στην κολώνα του τιμονιού.
Η Fiat αποζημιώνει τους αγοραστές του 500 πρώτης σειράς με επιταγή 25.000 λιρετών ή εναλλακτικά προσφέρει την δωρεάν μετατροπή του μοντέλου 1ης σειράς σε Economica. Οι πωλήσεις ανεβαίνουν σταθερά και το Fiat 500 ξεκινάει την καριέρα του...
Κυβισμός: 479 cc
Ισχύς: 15 CV / 4000 rpm
Βάρος: 470 kg (Economica) - 485 Kg (Normale)
Θέσεις: 2
Μέγιστη Ταχύτητα: 90 km/h
Τιμή στην Ιταλία: Normale - 490.000 Lire, Economica - 435.000 Lire
Fiat Nuova 500 (1959-1960) Trasformabile / Tetto Apribile
To 1959 στο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζονται οι εκδόσεις Trasformabile και Tetto Apribile που αντικατέστησαν τις εκδόσεις Economica και Normale αντοίστιχα.
Οι διαφορές δεν ήταν πολλές αυτή την φορά απλά το λανσάρισμα δύο νέων εκδόσεων θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις. Έτσι η Economica άλλαξε σε Trasformabile, αλλά η Normale που έγινε Tetto Apribile απέκτησε την μικρή τέντα. Η μεγαλύτερη αλλαγή έγινε στον κινητήρα που αύξησε την ιπποδύναμή του από 15 στους 16.5 ίππους. Οι νέες τιμές ήταν επίσης μία ανανέωση αφού ήταν χαμηλότερες από αυτές των προηγούμενων εκδόσεων.
Τον Οκτώβριο έρχονται οι μεγαλύτερες εξωτερικές αλλαγές. Ο ιταλικός Κ.Ο.Κ. αλλάζει και έτσι και το 500 πρέπει να αλλάξει. Τα φανάρια τώρα προεξέχουν, οι γρίλιες για τον αέρα κάτω από τα φώτα φεύγουν και στην θέση τους μπαίνουν φλας που λειτουργούν επίσης και σαν φώτα θέσεως. Τα φλας στα φτερά γίνονται στρογγυλά αντί για σχήμα σταγόνας που μέχρι τώρα είχαν.
Κυβισμός: 473 cc
Ισχύς: 16.5 CV
Βάρος: 500 kg
Θέσεις: 2
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 395.000 Lire (Trasformabile), 435.000 Lire (Tetto Apribile)
Fiat Nuova 500 Sport (1958-1960)
To 1958 η Fiat παρουσίασε την έκδοση σπορ για να δώσει ώθηση στις πωλήσεις των άλλων εκδόσεων. Οι τροποποιήσεις ήταν πολλές στον κινητήρα αλλά και στην καρότσα. Το αυτοκίνητο σε αυτή την έκδοση δεν είχε τέντα αλλά ήταν τελείως κλειστό. Άλλο χαρακτηριστικό του ήταν η διχρωμία με την κόκκινη λωρίδα.
Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε σε 499.5 κ.ε. και η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 21.5 ίππους. Αργότερα κυκλοφόρησε και έκδοση με τέντα, όχι ανοιχτή μέχρι και το πίσω τζάμι αλλά μέχρι την κολώνα της πόρτας.
Τους πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του ήρθαν οι πρώτες διακρίσεις στα ράλλυ. Κατέκτησε τις τέσσερεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του στο ράλλυ 12 ωρών του Hockenheim και το ενδιαφέρον του κοινού ολοένα και αυξάνεται.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 21.5 CV
Βάρος: 510 kg
Θέσεις: 2
Μέγιστη Ταχύτητα: 110 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 560.000 Lire (Berlina)
495.000 Lire (Tetto Apribile)
Fiat 500 Giardiniera (1960-1965)
H Fiat έψαχνε τον αντικαταστάτη του Belvedere (η station έκδοση του 500 C του οποίου η παραγωγή σταμάτησε το 1955). Το πρόβλημα ήταν η τοποθέτηση του κινητήρα αφού το παλιό μοντέλο είχε τον κινητήρα μπροστά, ενώ το Nuova 500 πίσω.
Ο Giacosa βρήκε όμως και πάλι την λύση. Άλλαξε την διάταξή του, με αποτέλεσμα να γίνει "πλακέ' για να μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα. Έτσι τον Μάιο του 1960 η Fiat παρουσιάζει το Giardiniera, την station εκδοχή, η οποία μπορούσε να μεταφέρει άνετα τέσσερις επιβάτες και αρκετές αποσκευές. Το πίσω κάθισμα επίσης ήταν αναδιπλούμενο για να μπορεί να μεταφέρει ακόμα περισσότερες αποσκευές.
Ο κινητήρας ήταν αυτός που εφοδίαζε την έκδοση sport με 499.5 κ.ε., αλλά με πιο ήπιο χαρακτήρα. Έτσι η ιπποδύναμη έπεσε στους 17.5 ίππους.
Το 500 Giardiniera εξακολούθησε να παράγεται και μετά το 1965 με το λογότυπο Fiat, από την Autobianchi. Οι πόρτες του εξακολούθησαν να έχουν "ανάποδο" άνοιγμα (αυτοκτονίας) παρά την αλλαγή του νόμου στην Ιταλία για αλλαγή της φοράς στο άνοιγμα των θυρών. Από τον Φεβρουάριο του 1968 το μοντέλο κυκλοφορούσε ως Autobianchi Bianchina Giardiniera, ενώ από τον Δεκέμβριο του 1972 απλά Autobianchi Giardiniera, μέχρι τον Αύγουστο του 1978 όταν σταμάτησε οριστικά η παραγωγή του.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 17.5 CV / 4600 rpm
Βάρος: 555 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 565.000 Lire
Fiat 500 D (1960-1965)
Το φθινώπορο του 1960 η Fiat παρουσίασε μία ανανεωμένη έκδοση η οποία κατήργησε όλες τις προηγούμενες. Το 500 D είχε όλες τις βελτιώσεις που είχε ή τελευταία έκδοση του Tetto Apribile από την αλλαγή του Κ.Ο.Κ. (φανάρια, φλας, κ.λπ.), αλλά ήταν εφοδιασμένο και αυτό με τον κινητήρα των 499.5 κ.ε. που από εδώ και στο εξής θα εφοδιάσει όλες τις επόμενες εκδόσεις μέχρι και το L.
Ο εξοπλισμός ήταν πλουσιότερος. Υπάρχει πια πίσω κάθισμα που μπορεί να αναδιπλωθεί. Από το 1961 τοποθετείται και τασάκι, ενώ επίσης υπάρχει και σύστημα εκτόξευσης νερού στο παρμπρίζ. Από το 1964 οι υαλοκαθαριστήρες έχουν επίσης αυτόματη επιστροφή.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 17.5 CV / 4400 rpm
Βάρος: 500 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 450.000 Lire
Fiat 500 F (1965-1972)
Το 1965 παρουσιάζεται το F του οποίου οι αλλαγές ήταν και πάλι πολλές. Αρχίζει η εποχή του πλαστικού στα αυτοκίνητα που παίρνει την θέση του μετάλλου. Οι διακόπτες στην κολώνα του τιμονιού ήταν εξ ολοκλήρου πλαστικές, τα φανάρια πίσω ήταν διαφορετικά χωρίς την χοντρή βάση αλουμινίου και πιο τετράγωνα, ενώ η λωρίδα αλουμινίου από το καπώ εξαφανίζεται τελείως. Στο εσωτερικό εμφανίζονται τσέπες στις πόρτες. Οι τρεις διακόπτες στο ταμπλώ ευθυγραμμίζονται.
Η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν η αλλάγη της φοράς στο άνοιγμα των θυρών, αφού από αντίθετες στο ρεύμα του ανέμου έγιναν κανονικές. Επίσης το παρμπρίζ έγινε ψηλότερο.
Ο κινητήρας παρέμεινε στα 499.5 κ.ε., αλλά η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 18.
Τον Οκτώβριο του 1968 παράλληλα με την παρουσίαση του L, το ταμπελάκι Nuova 500 δίνει την θέση του στο νέο που αναγράφει Fiat 500. To γείσο στο φως της πινακίδας από αλουμίνιο γίνεται πλαστικό, καθώς και οι χειρολαβες για τις πόρτες στο εσωτερικό έγιναν πλαστικές μαύρες. Το 1969 και στο 500 F το σήμα εμπρός αλλάζει και γίνεται και αυτό κάθετο όπως και στο L.
Η έκδοση αυτή μαζί με την επόμενη L, ήταν η πιο καλοπουλημένες εκδόσεις του 500 με συνολικές πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων μονάδων.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 18 CV / 4600 rpm
Βάρος: 520 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 475.000 Lire
Fiat 500 L (1968-1972)
Το 1968 κάνει την εμφάνισή της η έκδοση L (Lusso), η οποία ήθελε να δώσει ένα πιο πολυτελές τόνο στο υπάρχον μοντέλο. Το εσωτερικό ήταν πιο προσεγμένο. Υπήρχε μοκέτα στο πάτωμα, το ταμπλώ ήταν όλο από μαύρο πλαστικό, και το ταχύμετρο εντελώς νέο, σχεδιαστικά δανεισμένο από το Fiat 850 το οποίο είχε και δείκτη βενζίνας. Στα καθίσματα υπήρχε πλαστική επένδυση απομίμηση δέρματος καθώς και θήκη πίσω από τον μοχλό ταχυτήτων για μικροαντικείμενα.
Εξωτερικά προστέθηκαν ματαλλικά μπαράκια στο μπρος και πίσω μέρος, που εκτός από διακοσμητικά προφύλασσαν το αμάξωμα από μικροσυγκρούσεις. Επίσης τα τάσια ήταν νέου σχεδιασμού. Το σήμα μπροστά ήταν και αυτό επανασχεδιασμένο και πίσω το ταμπελάκι είχε το διακριτικό L.
Κυβισμός: 499.5 cc
Ισχύς: 18 CV / 4600 rpm
Βάρος: 530 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 95 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 515.000 Lire
Fiat 500 R (1972-1975)
Το 1972 εμφανίζεται στο σαλόνι του Τορίνο η τελευταία έκδοση R (Rinovatta), η οποία αντικατέστησε τις προηγούμενες F και L. Το 500 ξαναέγινε εδώ απλό και σπαρτιάτικο, θέλοντας να υποδηλώσει ότι το τέλος της παραγωγής του φτάνει αφού παράλληλα είχε παρουσιαστεί και ο αντικαταστάτης του, το 126.
Το χρώμιο εξαφανίστηκε και οι ζάντες ήταν χωρίς τάσια, δανεισμένες από το νέο 126. Το ταμπλό και το τιμόνι ήταν ίδιο με αυτό της έκδοσης F, αλλά αυτή τη φορά μαύρο αντί για γκρι με άσπρο της παλιάς έκδοσης. Στο ταμπλώ επίσης οι διακόπτες ήταν τώρα πια δύο αντί για τρεις αφού ο φωτισμός του ταχυμέτρου ενεργοποιείται αυτόματα με το άνοιγμα των φωτών. Το λογότυπο εξωτερικά ήταν και πάλι νέο.
Ο κινητήρας ήταν με χωρητικότητα 594 κ.ε. δανεισμένος από το 126, αλλά με χαμηλότερη ιπποδύναμη (18 αντί για 23). Το κιβώτιο ταχυτήτων επίσης από το νέο 126 αλλά παρέμεινε και αυτό ασυγχρόνιστο όπως στις παλαιότερες εκδόσεις. Η τελική του ταχήτητα έφτανε τα 100 km/h.
Κυβισμός: 594 cc
Ισχύς: 18 CV / 4000 rpm
Βάρος: 525 kg
Θέσεις: 4
Μέγιστη Ταχύτητα: 100 km/h
Τιμή στην Ιταλία: 660.000 Lire
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ
Nuova 500: 181.037
500 D: 640.521
500 F & 500 L: 2.442.936
500 R: 168.432
500 Giardiniera (Fiat έως 1965): 161.132