|
Post by konstantinf on Sept 26, 2021 11:45:18 GMT 2
Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της κοπής χρωμιωμένων κομματιών από το πλαίσιο... Στο σημείο που υπάρχει η ένωση με το sprue, θα μείνει ένα αποχρωμιωμένο κομματάκι της επιφάνειας που θα πρέπει στη συνέχεια με κάποιο τρόπο να καλυφθεί. Τυπική περίπτωση: τα δύο μισά των σωλήνων του πιρουνιού σε μια μοτοσικλέτα. Στο κιτ του Γορίλα, η Tamiya εφάρμοσε μια έξυπνη λύση μεταθέτοντας το σημείο κοπής σε μια επιφάνεια που δεν θα φαίνεται μετά την συναρμολόγηση. Το παρακάτω σχέδιο είναι νομίζω αυτονόητο:
Μακάρι να μπορούσαμε να πείσουμε όλους τους κατασκευαστές να εφαρμόσουν αυτό το τρικ στα καινούργια μοντέλα τους...
|
|
|
Post by Φάνης on Sept 26, 2021 11:58:45 GMT 2
Ναι, είναι πολύ σωστό. Το έχει εφαρμόσει και σε 12αρια της η Tamiya όπως το πρόσφατο Monkey 125. Παντως μια ιδέα για τις περιπτώσεις που δεν κρύβεται η ένωση, για αυτούς που ακόμη θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα χρωμιωμένα μέρη του κιτ, εκτός από βάψιμο με τα γνωστά μαρκαδοράκια, είναι να καλύψουν το σημείο με ένα πολύ μικρό κομματάκι από το πολύ λεπτό Mirror Finish (TF1) της Hasegawa (προσοχή όχι με το αντίστοιχο Mirror Surface Finsih (TF927), που είναι πιο χοντρό και δύσκαμπτο αλλά ιδανικό για την αναπαράσταση του τζαμιού στους καθρέπτες). Το ίδιο μπορεί να γίνει και σε ραφή με εφαρμογή λεπτής λωρίδας TF1, ύστερα από προσεκτικό μασκάρισμα εκατέρωθεν της ραφής και αφαίρεση της με ελαφρύ τρίψιμο ή ξύσιμο με λεπίδα. (Δεν είναι δική μου ιδέα, κάπου το είδα, νομίζω από κάποιον γιαπωνεζο στο YouTube.)
|
|