Mclaren F1 GTR - Le Mans 1995 - MFH 1/12
Aug 25, 2021 10:25:54 GMT 2
Post by gtziaf on Aug 25, 2021 10:25:54 GMT 2
Αγαπητοί συμφορουμίτες, καλημέρα σας.
Πριν 8 μήνες περίπου ξεκίνησα την Mclaren F1 GTR της MFH γνωρίζοντάς σε μεγάλο βαθμό ότι πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο πρότζεκτ. Το άβαφο sample από το site της Hiro και η πρώτη εξερεύνηση των κομματιών που αποτελούσαν το αμάξωμα, επιβεβαίωσε τις υποψίες. Στη πορεία θα ανακάλυπτα ότι το κακό engineering του κιτ, σε συνδυασμό με κάποια δικά μου λάθη αλλά και ορισμένα αδικαιολόγητα προβλήματα εφαρμογής σε σημεία που δεν το περιμένεις (π.χ. καμιά PE σήτα ή κάλυμμα δεν ταιριάζει με τον χώρο που πρέπει να μπει) θα δυσχεραίνατε το έργο της ολοκλήρωσης.
Με κάποιο τρόπο, 8 μήνες μετά όλα αυτά μοιάζουν ιστορία που θα λέμε στις συναντήσεις μας και η χαρά της ολοκλήρωσης, δύσκολα να περιγραφεί με λόγια. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται (από όσο γνωρίζω) για τη μοναδική F1 GTR που έχει ολοκληρωθεί παγκοσμίως. Ταυτόχρονα η απήχηση που είχε η κατασκευή, μου άνοιξε νέους δρόμους για συνεργασίες με εταιρεία χρωμάτων, με εταιρεία κατασκευής μοντέλων 3D εκτύπωσης κ.α. τα οποία μπορείς να τα συμπεριλάβεις ως παράπλευρα οφέλη (Λεπτομέρειες για αυτά σύντομα).
Ακολουθούν κάποιες (ολίγον) βιαστικές φώτο με το μοντέλο να εκτίθεται φουλ κλειστό (το δύσκολο στοίχημα σε αυτά τα κιτ - αφού το να τα φτιάξεις φουλ όπεν παρακάμπτει τις μισές δυσκολίες προκλήσεις) με αρκετά resonable fitting τελικά, όχι στο 100% αλλά στα πλαίσια του εφικτού, για τις δικές μου δυνατότητες τουλάχιστον. Εδώ πρέπει να επισημάνω ότι για να μπορεί η πόρτα να ανοιγοκλείνει χωρίς να αφαιρώ το ρύγχος, τα τριγωνάκια στο κάτω μέρος της (εκεί που γράφει Mclaren) δεν κολλήθηκαν (αθάνατη χίρο) και απλά στερεώθηκαν στη θέση τους, με συνέπεια κατά τη φωτογράφηση το δεξί να φύγει από τη θέση του σε κάποιο σημείο που γύριζα το μοντέλο για να το φωτογραφίσω.
Θα ακολουθήσουν κάποιες νέες πιο προσεκτικές φωτογραφίες, με το μοντέλο τόσο "ανοιχτό" όσο και "κλειστό", αφού όμως ολοκληρωθεί η αναδιαμόρφωση του χώρου εργασίας και των βιτρινών μου.
Ευχαριστώ και πάλι για την στήριξη σας σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής. Όποιος θέλει να την δει ξανά μπορεί να ακολουθήσει το λινκ εδώ
Καλημέρα
Πριν 8 μήνες περίπου ξεκίνησα την Mclaren F1 GTR της MFH γνωρίζοντάς σε μεγάλο βαθμό ότι πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο πρότζεκτ. Το άβαφο sample από το site της Hiro και η πρώτη εξερεύνηση των κομματιών που αποτελούσαν το αμάξωμα, επιβεβαίωσε τις υποψίες. Στη πορεία θα ανακάλυπτα ότι το κακό engineering του κιτ, σε συνδυασμό με κάποια δικά μου λάθη αλλά και ορισμένα αδικαιολόγητα προβλήματα εφαρμογής σε σημεία που δεν το περιμένεις (π.χ. καμιά PE σήτα ή κάλυμμα δεν ταιριάζει με τον χώρο που πρέπει να μπει) θα δυσχεραίνατε το έργο της ολοκλήρωσης.
Με κάποιο τρόπο, 8 μήνες μετά όλα αυτά μοιάζουν ιστορία που θα λέμε στις συναντήσεις μας και η χαρά της ολοκλήρωσης, δύσκολα να περιγραφεί με λόγια. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται (από όσο γνωρίζω) για τη μοναδική F1 GTR που έχει ολοκληρωθεί παγκοσμίως. Ταυτόχρονα η απήχηση που είχε η κατασκευή, μου άνοιξε νέους δρόμους για συνεργασίες με εταιρεία χρωμάτων, με εταιρεία κατασκευής μοντέλων 3D εκτύπωσης κ.α. τα οποία μπορείς να τα συμπεριλάβεις ως παράπλευρα οφέλη (Λεπτομέρειες για αυτά σύντομα).
Ακολουθούν κάποιες (ολίγον) βιαστικές φώτο με το μοντέλο να εκτίθεται φουλ κλειστό (το δύσκολο στοίχημα σε αυτά τα κιτ - αφού το να τα φτιάξεις φουλ όπεν παρακάμπτει τις μισές δυσκολίες προκλήσεις) με αρκετά resonable fitting τελικά, όχι στο 100% αλλά στα πλαίσια του εφικτού, για τις δικές μου δυνατότητες τουλάχιστον. Εδώ πρέπει να επισημάνω ότι για να μπορεί η πόρτα να ανοιγοκλείνει χωρίς να αφαιρώ το ρύγχος, τα τριγωνάκια στο κάτω μέρος της (εκεί που γράφει Mclaren) δεν κολλήθηκαν (αθάνατη χίρο) και απλά στερεώθηκαν στη θέση τους, με συνέπεια κατά τη φωτογράφηση το δεξί να φύγει από τη θέση του σε κάποιο σημείο που γύριζα το μοντέλο για να το φωτογραφίσω.
Θα ακολουθήσουν κάποιες νέες πιο προσεκτικές φωτογραφίες, με το μοντέλο τόσο "ανοιχτό" όσο και "κλειστό", αφού όμως ολοκληρωθεί η αναδιαμόρφωση του χώρου εργασίας και των βιτρινών μου.
Ευχαριστώ και πάλι για την στήριξη σας σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής. Όποιος θέλει να την δει ξανά μπορεί να ακολουθήσει το λινκ εδώ
Καλημέρα