|
Post by Φάνης on Jul 25, 2021 10:23:29 GMT 2
Επειδή γενικά είμαι άσχετος, αλλά λόγω περιορισμένης εισαγωγής μοντελιστικών χρωμάτων καθώς επίσης και αύξησης του κόστους τους, εδώ στην μεγαλόνησο, μπορεί κάποιος που γνωρίζει να μου συστήσει μερικές μάρκες ΕΜΠΟΡΙΟΥ που έχουν SPRAY CANS (ώστε να μπορώ με αφαίμαξη να τα χρησιμοποιήσω και στον αερογράφο) με LACQUER paints κατάλληλα (αν είναι και car paints ακόμη καλύτερα) για το hobby μας; Δεν είμαι σίγουρος ότι θα τις βρω εδώ, αλλά τουλάχιστον θα ξέρω τι να ψάξω! Ευχαριστώ!
|
|
|
Post by konstantinf on Jul 25, 2021 16:48:18 GMT 2
Έχω δοκιμάσει τρεις φορές car paints, απ' αυτά που σου φτιάχνουν σε χρωματοπωλεία αυτοκινήτων ακριβώς στην απόχρωση του αυτοκινήτου σου βάσει καταλόγου και στο δίνουν σε σπρέι: Γκρι μεταλλικό για το Mini Cooper, εκρού για την Rolls Royce και θαλασσί ανοιχτό για το Fiat 500. Απ' αυτά. μόνο το μεταλλικό δεν είχε προβλήματα, τα άλλα δύο (gloss) έκαναν αιώνες να στεγνώσουν και πάλι παρέμειναν μη μου άπτου (νομίζω ήταν laquer). Πολύ καλά αποτελέσματα έχω δει με τα ακρυλικά AUTO COLOR της Dupli-Color (βγαίνουν σε άπειρες αποχρώσεις (Μεταλλικά και plain), στεγνώνουν γρήγορα, τιμές επιπέδου Tamiya). Αν τα βρεις στην Κύπρο σου συνιστώ να τα δοκιμάσεις...
|
|
|
Post by Φάνης on Jul 26, 2021 7:57:49 GMT 2
Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, Θα το κοιτάξω. Αυτό που με ανησυχεί με μπογιές που αναγράφουν acrylic είναι ότι εγώ πάντα ρίχνω βερνίκι μετά το χρώμα, οπότε αν και τα βερνίκια 2Κ λογικά να μην τις επηρεάζει, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για ασυμβατότητα με βερνίκια 1Κ (lacquer) ή Β513 (enamel). Αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει αυτούς τους συνδυασμούς, ας με ενημερώσει. Ευχαριστώ. Καλημέρα!
|
|
|
Post by konstantinf on Jul 26, 2021 9:20:37 GMT 2
Έχω ρίξει Β513 πάνω από ακρυλικό (Humbrol) χωρίς κανένα πρόβλημα. Σύντομα θα κάνω και δοκιμές πάνω σε Tamiya και Dupli-Color και θα σε ενημερώσω.
|
|
|
Post by alex78 on Jul 26, 2021 10:35:30 GMT 2