|
Post by konstantinf on Apr 2, 2021 13:16:38 GMT 2
Το Renault RE20 Turbo είναι το μονοθέσιο με το οποίο έτρεξε ο René Arnoux το 1980 και μέρος του 1981. Είναι από τα πρώτα turbo που κατέβηκαν στους αγώνες προκαλώντας μικρούς πονοκεφάλους στους συναγωνιστές τους. Το κιτ της Italeri στην 1/12 είναι επανέκδοση σε πλαστικό του κιτ της Protar. Η σύντομη αξιολόγηση του κιτ που ακολουθεί είναι προφανώς επηρεασμένη από την έλλειψη εμπειρίας μου με αυτή την κλάση μοντέλων, μιας και είναι η πρώτη F1 που κατασκεύασα. Μπορώ να κάνω μια σύγκριση μόνο με το ίδιο αυτοκίνητο στην ίδια κλίμακα αλλά κατασκευής Tamiya που κατασκεύασε και παρουσίασε πριν 10 χρόνια ο Σταύρος Λιάτης: Το κιτ της Italeri/Protar μοιάζει να δίνει πολύ περισσότερη λεπτομέρεια, χωρίς ωστόσο τα 500+ εν μέρει μικροσκοπικά κομμάτια να δυσκολεύουν ιδιαίτερα την κατασκευή. Αυτό οφείλεται στις ξεκάθαρες και λογικές οδηγίες, την "σοφή" σύνδεση των κομματιών με τα sprues και την άριστη συναρμογή - μέχρι και η τελευταία βίδα έρχεται και πέφτει ακριβώς πάνω από την τρύπα της. Σε σχέση και με την τιμή του, το κιτ αυτό είναι κατά την γνώμη μου μια εξαιρετική επένδυση. Δύο σημεία χρήζουν προσοχής: 1. Τα καλώδια και εν μέρει οι σωλήνες που δίνονται στο κιτ (ιδίως για τις ηλεκτρικές συνδέσεις) είναι εκτός κλίμακας. Μπορούν να αντικατασταθούν με καλώδια / σωληνάκια της κατάλληλης διαμέτρου, αλλά τότε υπάρχει πρόβλημα με τους πλαστικούς ακροδέκτες που υπάρχουν στα κομμάτια. Δύο δυνατές λύσεις (χρησιμοποιήθηκαν και οι δύο, ανάλογα με την περίπτωση): α) κόβουμε τους ακροδέκτες και τους αντικαθιστούμε με πίρους κομμένους από ατσαλόβεργα 0,4 ή 0,6 mm. β) χρησιμοποιούμε ένα κομματάκι 5 mm από το μαύρο σωληνάκι που περιέχει το κιτ για προσομοίωση "βύσματος". 2. Οι κατά τα άλλα πολύ καλές και σε λογική σειρά οδηγίες περιέχουν τρία λάθη σε σχέση με τις χαλκομανίες. α) στο βήμα #15, η χαλκομανία #44 (Magneti Marelli) δεν πρέπει να κολληθεί πάνω στο κουτί των ηλεκτρονικών (κομμάτι #231Ι) αλλά στο πηνίο ανάφλεξης (κομμάτι #261Ι). β) Στο βήμα #40 η χαλκομανία που πρέπει να χρησιμοποιηθεί είναι η #40 (UFI) και όχι η #36. γ) Στο βήμα #81 η επιγραφή RENAULT elf δημιουργείται από τις χαλκομανίες #20 και # 21 και όχι τισ #32 (που πάνε μπρος και πίσω στο πίσω σπόιλερ). Άνευ ετέρου, οι φωτογραφίες:
|
|
|
Post by alex78 on Apr 3, 2021 8:26:42 GMT 2
Άπό τα πιό όμορφα και ιδιαίτερα μονοθέσια της εποχής κατ' εμέ. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Κωνσταντίνε, ελπίζω να το ευχαριστήθηκες και να συνεχίσεις στην θεματολογία.
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 3, 2021 10:29:59 GMT 2
Κώστα, μπράβο για την ολοκλήρωση. Ένα πολύ ενδιαφέρον κι αγαπημένο θέμα.
Σε σχέση με το Tamiya, μπορεί να μην έχει τόσα πολλά κομμάτια ή ποσότητα λεπτομέρειας, αλλά αυτή είναι καλύτερα αποτυπωμένη, πιο φίνα και ακριβής και το πλαστικό καλύτερης ποιότητας, πολύ πιο λεπτό (κάτι που κάνει τεράστια διαφορά σε μια F1). Κι αν φτιαχτεί OOB, όπως η δικιά σου, υπερτερεί σε λάστιχα, πάχος καλωδίωσης, αεροτομές που στο Protar - Italeri είναι υπερβολικά χοντρές, χρώμια και τα πάνελς ενώνονται πολύ πιο φυσικά μεταξύ τους (πιθανόν λόγω πάχους). Όλα αυτά που φαίνονται δηλαδή, τελικά στο μονοθέσιο.
Καλημέρα...
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 3, 2021 11:39:36 GMT 2
Άπό τα πιό όμορφα και ιδιαίτερα μονοθέσια της εποχής κατ' εμέ. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Κωνσταντίνε, ελπίζω να το ευχαριστήθηκες και να συνεχίσεις στην θεματολογία. Ευχαριστώ πολύ Αλέξη! Η συνέχεια στην θεματολογία δεν θα είναι προσεχώς... Το είδος δεν με τραβάει ιδιαίτερα, δεν είμαι τόσο φαν των διαφημιστικών χαλκομανιών. Οπότε θα περιμένω ένα συγγενές GB για το επόμενο κομμάτι.
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 3, 2021 11:44:04 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Σε σχέση με το Tamiya, μπορεί να μην έχει τόσα πολλά κομμάτια ή ποσότητα λεπτομέρειας, αλλά αυτή είναι καλύτερα αποτυπωμένη, πιο φίνα και ακριβής και το πλαστικό καλύτερης ποιότητας, πολύ πιο λεπτό (κάτι που κάνει τεράστια διαφορά σε μια F1). Κι αν φτιαχτεί OOB, όπως η δικιά σου, υπερτερεί σε λάστιχα, πάχος καλωδίωσης, αεροτομές που στο Protar - Italeri είναι υπερβολικά χοντρές, χρώμια και τα πάνελς ενώνονται πολύ πιο φυσικά μεταξύ τους (πιθανόν λόγω πάχους). Όλα αυτά που φαίνονται δηλαδή, τελικά στο μονοθέσιο. Όπως είπα η αξιολόγηση του κιτ είναι εντελώς υποκειμενική και βασίζεται σε μια ανεπαρκέστατη στατιστική κατασκευών (n = 1! ). Επομένως πιθανότατα έχεις δίκιο. Πάντως τα δισκόφρενα της Tamiya όπως τα είδα στις φωτογραφίες του Λιάτη είναι πιο χοντροκομμένα από τούτα 'δω...
|
|
|
Post by Φάνης on Apr 3, 2021 16:58:04 GMT 2
Συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση ακόμη ενος μοντέλου Κωνσταντίνε! Ίσως στο μέλλον να οργανώσουμε κανά κατασκευαστικό GB με τα πρώτα αγωνιστικά στην F1 (50’s, 60’s που δεν υπήρχαν τα τεράστια livery-διαφημιστικά) που μου αρεσουν και εμένα ιδιαίτερα! Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 3, 2021 18:17:42 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Φάνη! Ίσως στο μέλλον να οργανώσουμε κανά κατασκευαστικό GB με τα πρώτα αγωνιστικά στην F1 (50’s, 60’s που δεν υπήρχαν τα τεράστια livery-διαφημιστικά) που μου αρεσουν και εμένα ιδιαίτερα! Ωραία ιδέα! Στο μεταξύ έχω κι εγώ στο στοκ μου την Matra της Ebbro/Tamiya...
|
|
Antonis
F3 Driver
Αντώνης
Posts: 477
|
Post by Antonis on Apr 3, 2021 18:21:37 GMT 2
Πολύ όμορφη κατασκευή και εντυπωσιακά χρώματα! Το φινίρισμα είναι εκπληκτικό! Συγχαρητήρια 🏆🏆🏆
Υ.Γ. Τελικά στο συγκεκριμένο GB τα Renault έκαναν το 1-2!!
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 3, 2021 19:57:49 GMT 2
Να 'σαι καλά Αντώνη, ευχαριστώ πολύ!
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Apr 4, 2021 8:46:05 GMT 2
πολυ ωραια ειναι Κωνσταντινε αντε και στις επόμενες!!!
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 4, 2021 12:04:02 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη! Αν εννοείς στις επόμενες F1, θ' αργήσουν - βλέπε παραπάνω...
|
|
|
Post by ViL27 on May 3, 2021 21:03:54 GMT 2
Παρ ότι έξω απ' τα νερά σου σε αυτή την κατασκευή το αποτέλεσμα εξαιρετικό όπως πάντα!Το μόνο που χτυπάει λίγο στο μάτι είναι οι μη-παραλληλοι εμπρός τροχοί.Ομορφο μονοθέσιο και εξαιρετική εκτέλεση,εύγε!
|
|
|
Post by konstantinf on May 3, 2021 22:42:59 GMT 2
Ευχαριστώ και γι' αυτό Σπύρο. Τελικά κάπως χαλάρωσε η κρεμαγιέρα και οι τροχοί παίζουν λιγάκι. Πάντως στο κουτί του τοποθετήθηκε με τους τροχούς παράλληλους.
|
|
|
Post by nektarios on May 4, 2021 21:46:39 GMT 2
Πολύ ωραία δουλειά Κωνσταντίνε, και μάλιστα στο πρώτο κιόλας μοντέλο τής κατηγορίας! Συγχαρητήρια!
|
|
|
Post by konstantinf on May 5, 2021 7:13:08 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Νεκτάριε! Ένα-ένα τα πιάνεις, ε; Για να καλύψεις τα "χρεωστούμενα", χα, χα!
|
|