Caterham Super 7 Cosworth – Tamiya 1/12
Jan 21, 2021 10:35:30 GMT 2
Post by gtziaf on Jan 21, 2021 10:35:30 GMT 2
Η κατασκευή της Caterham φτάνει κι επίσημα στο τέλος της με το απαραίτητο "ανέβασμα" στα completed του φόρουμ μας. Και μπορεί να μην ήταν τόσο απαιτητική ή δύσκολη, όπως η Beta, για παράδειγμα, αλλά μου πρόσφερε μοντελιστική ευχαρίστηση και τους περίπου τεσσεράμισι μήνες που βρισκόταν στον πάγκο μου. Αν σε αυτό προστεθεί, ότι το κιτ αποτελούσε ένα είδος άπιαστου ονείρου στην νεανική μου ηλικία, όταν κυκλοφόρησε από την Τamiya, το ότι πλέον βρίσκεται στη βιτρίνα μου, καταλαβαίνετε γιατί η χαρά αυτή γίνεται ακόμη μεγαλύτερη.
Βασικός άξονας των εργασιών και ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση της κατασκευής, ήταν η αντικατάσταση του μεγαλύτερου μέρους των βιδών του κιτ με rivets για πιο ρεαλιστικό και στην κλίμακά αποτέλεσμα. Το είχα προαναγγείλει στην εισαγωγή του θέματος, αλλά δεν γνώριζα κατά πόσο ήταν εφικτό. Όπως και να έχει θεωρώ ότι άξιζε τελικά τον επιπλέον κόπο.
Πέρα από τα αμιγώς τεχνικά, στο μοντέλο προσπάθησα να συνδυάσω το κλασσικό με το σύγχρονο (π.χ. ένα σύγχρονο χρώμα - πράσινο μεταλλικό, με ένα κλασσικό - κίτρινο των 80's, λίγο κάρμπον εδώ κι εκεί, τροχοί μαγνησίου, κλπ) και να του δώσω την προσωπική μου πινελιά, τόσο με την χρωματική παλέτα που χρησιμοποιήθηκε όσο και με κάποιες αναφορές (lotus 49 το τιμόνι, 917 ο λεβιές, 512 οι ζώνες κ.α. ).
Τα κατασκευαστικά έχουν αναλυθεί διεξοδικά στο WIP οπότε δεν έχει νόημα να επεκταθώ ξανά. Αυτό που έχει ίσως έχει σημασία, είναι ότι το κιτ προτείνεται χωρίς δεύτερες σκέψεις, αν μπορέσετε να το βρείτε σε λογική τιμή.
Στο γκαράζ, εεε στη βιτρίνα, παρέα με μια ακόμη "μηχανή" παραγωγής ονείρων...
Ευχαριστώ για τη στήριξη σας σε όλη την κατασκευή. Καλημέρα
Βασικός άξονας των εργασιών και ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση της κατασκευής, ήταν η αντικατάσταση του μεγαλύτερου μέρους των βιδών του κιτ με rivets για πιο ρεαλιστικό και στην κλίμακά αποτέλεσμα. Το είχα προαναγγείλει στην εισαγωγή του θέματος, αλλά δεν γνώριζα κατά πόσο ήταν εφικτό. Όπως και να έχει θεωρώ ότι άξιζε τελικά τον επιπλέον κόπο.
Πέρα από τα αμιγώς τεχνικά, στο μοντέλο προσπάθησα να συνδυάσω το κλασσικό με το σύγχρονο (π.χ. ένα σύγχρονο χρώμα - πράσινο μεταλλικό, με ένα κλασσικό - κίτρινο των 80's, λίγο κάρμπον εδώ κι εκεί, τροχοί μαγνησίου, κλπ) και να του δώσω την προσωπική μου πινελιά, τόσο με την χρωματική παλέτα που χρησιμοποιήθηκε όσο και με κάποιες αναφορές (lotus 49 το τιμόνι, 917 ο λεβιές, 512 οι ζώνες κ.α. ).
Τα κατασκευαστικά έχουν αναλυθεί διεξοδικά στο WIP οπότε δεν έχει νόημα να επεκταθώ ξανά. Αυτό που έχει ίσως έχει σημασία, είναι ότι το κιτ προτείνεται χωρίς δεύτερες σκέψεις, αν μπορέσετε να το βρείτε σε λογική τιμή.
Στο γκαράζ, εεε στη βιτρίνα, παρέα με μια ακόμη "μηχανή" παραγωγής ονείρων...
Ευχαριστώ για τη στήριξη σας σε όλη την κατασκευή. Καλημέρα