Sauber Petronas C22
Apr 20, 2020 19:08:18 GMT 2
Post by ViL27 on Apr 20, 2020 19:08:18 GMT 2
Γεια σας!Ειμαι ο Σπυρος,35(Facebook Spiros Kats)και ξεκινησα τον μοντελισμο τον Γεναρη του 2019,με ενα ενδιαμεσο διαλειμμα 7 μηνων λογω υποχρεωσεων και μετακομισης-ανακαινισης.Η συλλογη μου αριθμει περι τα 14 μοντελα,8 πολιτικα αυτοκινητα,5 αγωνιστικα και 1 πολιτικο αεροπλανο.
Η τελευταια μου δημιουργια ειναι η Sauber Petronas C22 του 2003,ενα πολυ ομορφο κατα τη γνωμη μου μονοθεσιο απο την εποχη που εβλεπα πολυ f1.Οδηγηθηκε απο τους Nick Heidfeld και Heinz Harald Frentzen σε μια μετρια χρονια για την ομαδα,οπου τερματισε εκτη στο πρωταθλημα κατασκευαστων και πετυχε μολις ενα podium δια χειρος Frentzen(3η θεση).
Οσο αφορα το κιτ,ειναι στην 1:24 δια χειρος revell.Αρκετα απλοικο κιτ μετριας δυσκολιας νομιζω,ηθελε προσοχη σε καποια σημεια,οπως στην τοποθετηση των τροχων που δεν εμπαιναν με τιποτα!Πλαστικα ολα σε γκρι χρωμα οπως εχω ξαναδει σε αλλα κιτ της revell,χαλκομανιες της cartograph αρκετα καλης ποιοτητας.
Στα της κατασκευης τωρα,δεν χρησιμοποιηθηκς τιποτα εκτος συσκευασιας οπως συνηθιζω ως τωρα(θα αλλαξει αυτο σιγα σιγα).Τριψιμο με 800 ντουκοχαρτο,χαραγμα στα panel lines,στοκος σε ενα σημειο,ασταρωμα με τον iwata μου με AK grey primer/micro filler.Στην βαφη χρησιμοποιηθηκαν μπλε/κιτρινο/λευκο της zero paints,ενω το γαλαζιο δεν υπηρχε στο χρωματολογιο μου οποτε το δημιουργησα ο ιδιος χρησιμοποιωντας 3 διαφορετικα χρωματα των vallejo και gunze,με ικανοποιητικο νομιζω αποτελεσμα.Οσον αφορα τις χαλκομανιες εχουν κανει φουσκαλιτσες σε καποια σημεια αλλα νομιζω οτι καταλαβα πλεον τι φταιει,μαλλον χρησιμοποιω υπερβολικα ψηλη θερμοκρασια στο πιστολακι μαλλιων που χρησιμοποιω.Η λευκη και γαλαζια χαλκομανια του ρυγχους δεν με ικανοποιουσε στην τοποθετηση της οποτε την αφαιρεσα και μασκαρα και εβαψα.Εν συνεχεια βερνικι 2k εμποριου,τριψιμο με 2000 εω 6000 ντουκοχαρτα στο σωμα του μονοθεσιου και αλοιφες by tamiya.Διχρωμια στις ζαντες με χρηση μαυρου της zero και αλοουμινιου της vallejo.Το μονοθεσιο εγινε στο ονομα του συμπαθους Frentzen,πραγμα που φαινεται κυριως απο τους κιτρινους καθρεφτες(ο Νικ ειχε κοκκινους)Αυτα,ελπιζω να μην το υπερανελυσα!!Συμβουλες κατι παραπανω απο δεκτες,εχω πολλα να μαθω.Σας ευχαριστω!
Η τελευταια μου δημιουργια ειναι η Sauber Petronas C22 του 2003,ενα πολυ ομορφο κατα τη γνωμη μου μονοθεσιο απο την εποχη που εβλεπα πολυ f1.Οδηγηθηκε απο τους Nick Heidfeld και Heinz Harald Frentzen σε μια μετρια χρονια για την ομαδα,οπου τερματισε εκτη στο πρωταθλημα κατασκευαστων και πετυχε μολις ενα podium δια χειρος Frentzen(3η θεση).
Οσο αφορα το κιτ,ειναι στην 1:24 δια χειρος revell.Αρκετα απλοικο κιτ μετριας δυσκολιας νομιζω,ηθελε προσοχη σε καποια σημεια,οπως στην τοποθετηση των τροχων που δεν εμπαιναν με τιποτα!Πλαστικα ολα σε γκρι χρωμα οπως εχω ξαναδει σε αλλα κιτ της revell,χαλκομανιες της cartograph αρκετα καλης ποιοτητας.
Στα της κατασκευης τωρα,δεν χρησιμοποιηθηκς τιποτα εκτος συσκευασιας οπως συνηθιζω ως τωρα(θα αλλαξει αυτο σιγα σιγα).Τριψιμο με 800 ντουκοχαρτο,χαραγμα στα panel lines,στοκος σε ενα σημειο,ασταρωμα με τον iwata μου με AK grey primer/micro filler.Στην βαφη χρησιμοποιηθηκαν μπλε/κιτρινο/λευκο της zero paints,ενω το γαλαζιο δεν υπηρχε στο χρωματολογιο μου οποτε το δημιουργησα ο ιδιος χρησιμοποιωντας 3 διαφορετικα χρωματα των vallejo και gunze,με ικανοποιητικο νομιζω αποτελεσμα.Οσον αφορα τις χαλκομανιες εχουν κανει φουσκαλιτσες σε καποια σημεια αλλα νομιζω οτι καταλαβα πλεον τι φταιει,μαλλον χρησιμοποιω υπερβολικα ψηλη θερμοκρασια στο πιστολακι μαλλιων που χρησιμοποιω.Η λευκη και γαλαζια χαλκομανια του ρυγχους δεν με ικανοποιουσε στην τοποθετηση της οποτε την αφαιρεσα και μασκαρα και εβαψα.Εν συνεχεια βερνικι 2k εμποριου,τριψιμο με 2000 εω 6000 ντουκοχαρτα στο σωμα του μονοθεσιου και αλοιφες by tamiya.Διχρωμια στις ζαντες με χρηση μαυρου της zero και αλοουμινιου της vallejo.Το μονοθεσιο εγινε στο ονομα του συμπαθους Frentzen,πραγμα που φαινεται κυριως απο τους κιτρινους καθρεφτες(ο Νικ ειχε κοκκινους)Αυτα,ελπιζω να μην το υπερανελυσα!!Συμβουλες κατι παραπανω απο δεκτες,εχω πολλα να μαθω.Σας ευχαριστω!