paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Apr 9, 2020 22:06:43 GMT 2
|
|
|
Post by Φάνης on Apr 9, 2020 22:39:25 GMT 2
Πολύ όμορφο Δημήτρη. Αυτά τα easy kit της Tameo (όσο easy μπορεί να είναι ένα multimedia kit και μάλιστα στην 1:43) είναι ότι πρέπει για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με μονοθέσια σε αυτήν την κλίμακα. Τις αεροτομές που δεν μπορούσες να γυαλίσεις λόγω των μικροσκοπικών τρυπών, τις αστάρωσες και τις έτριψες μέχρι να γίνει λεία η επιφάνεια και μετά τις έβαψες; Εάν ναι, με τι αστάρι; Ευχαριστώ. Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by mikys2019 on Apr 9, 2020 22:41:20 GMT 2
ΠΟΛΥ ομορφο μπραβο η μονη ερωτηση τα εμπρος λαστιχα γιατι εχουν φαγωθει τοσο πολυ κ τα πισω λιγοτερο ...σε ποια πιστα ετρεξε τελευταια φορα ?
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Apr 9, 2020 22:48:29 GMT 2
Εξαιρετικο οπως παντα
congrats!!
|
|
|
Post by alex78 on Apr 10, 2020 11:27:03 GMT 2
Δημήτρη ο απλός τρόπος περιγραφής, που μόνο απλός δεν είναι κατασκευαστικά, είναι πραγματικά εντυπωσιακός!!
Ότι βάφεις απευθείας με σπρέι με κορυφαία αποτελέσματα όπως εδώ αλλά και στο GT, πραγματικά με συνεπαίρνει φίλε!!
|
|
paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Apr 10, 2020 16:21:27 GMT 2
Σας ευχαριστω για τα σχολια σας Αλεξ τα σπρεη δεν εχουν μεγαλη διαφορα απο το να βαφεις με μονης λειτουργιας εξωτερικης αναμιξης αερογραφο, τυπου εκεινου του παναρχαιου badger τον οποιο χρησιμοποιουσα κατα κορον για 2Κ αλλα και για zero. Το σπρεη θελει λιγη προσοχη και μεγαλυτερη ταχυτητα στα περασματα για να μη χτισει το χρωμα και για να βγει ελαφρυ το χερι, αλλα με λιγη προπονηση τα αποτελεσματα ειναι εφαμιλλα αερογραφου. Δεν λεω οτι αερογραφοι που χρησιμοποιουν οι συναδελφοι οπως πχ ο iwata cr, δεν ειναι φοβερα εργαλεια, απλα ειναι σαν να αγοραζεις Φεραρι για να ανεβαινεις τον Κηφισο πρωι καθημερινης για να πας δουλεια (προ-covid ) Τις αεροτομές που δεν μπορούσες να γυαλίσεις λόγω των μικροσκοπικών τρυπών, τις αστάρωσες και τις έτριψες μέχρι να γίνει λεία η επιφάνεια και μετά τις έβαψες; Εάν ναι, με τι αστάρι; Φανη η πισω αεροτομη ειχε καποιες μικρες τρυπες (μιλαμε για μεγεθος μικροτερο και απο το κεφαλι καρφιτσας, αλλα ικανο να μου γυριζει το ματι ) τις οποιες θα μπορουσα να ειχα κλεισει με το κολητηρι. Αλλα επειδη φοβαμαι το κολλητηρι οτι θα ελιωνα τα παντα, τις εκλεισα με κυανοακρυλικη, ασταρωσα με το συνηθισμενο ασταρι που χρησιμοποιω (ενα primer filler της duplicolor), μετα μαυρο γυαλιστερο παλι duplicolor σαν υποστρωμα για το tuning silver chrome της duplicolor (το παρον δεν αποτελει διαφημιση ). Στο τελος αν θυμαμαι καλα περασα και λιγη σκονη uschi vanderosten αλλα για να ειμαι ειλικρινης δεν νομιζω οτι εκανε καμια διαφορα στη γυαλαδα. Οι μπροστινες αεροτομες ηταν λειες, αλλα αναγκάστικα να τις βαψω για λογους ομοιομορφιας. ΠΟΛΥ ομορφο μπραβο η μονη ερωτηση τα εμπρος λαστιχα γιατι εχουν φαγωθει τοσο πολυ κ τα πισω λιγοτερο ...σε ποια πιστα ετρεξε τελευταια φορα ? Μονακο. Πολυ υποστροφη Ισως φαινεται υπερβολικο σε μερικες φωτογραφιες, αλλα αν αναλογιστεις οτι το μοντελο συνολικα εχει μηκος 10cm, καταλαβαινεις οτι με γυμνο ματι δυσκολα το βλεπεις. Αυτο βεβαια δεν αποτελει δικαιολογια για να μην το διορθωνα με πιο ψηλες λιμες (τη στιγμη που καθησα και κολησα ριβετς 0,25mm στο τζαμακι ), απλα βαριομουν
|
|
|
Post by Φάνης on Apr 10, 2020 18:17:25 GMT 2
Ευχαριστώ για την απάντηση Δημήτρη. Πολύ κατατοπιστική. Καλή συνέχεια!
|
|