Mercedes-Benz SLR McLaren - Tamiya 1/24
Apr 3, 2020 12:38:32 GMT 2
Post by Sakis on Apr 3, 2020 12:38:32 GMT 2
Ήρθε η στιγμή να πιάσουμε ένα δυνατό project. Ως συνήθως δεν πρόκειται να μπω σε τεχνικές και ιστορικές λεπτομέρειες μιας και εδώ με απασχολεί το μοντελιστικό μέρος.
Το κιτ είναι στα γνωστά standards της κορυφαίας σειράς της Tamiya. To κιτ περιέχει τα παρακάτω:
Let the games begin...
Αρχικά αφαιρέθηκαν τα δύο ποδαράκια από τα μεσαία πτερύγια. Το κιτ τα τοποθετεί προφανώς για να μην πάθουν ζημιά, όμως πρέπει να αφαιρεθούν καθώς δεν υφίστανται στο πραγματικό.
Σειρά είχαν οι ζάντες, από τις οποίες εξαφανίστηκε το δαχτυλίδι μαζί με τα pin marks με σκοπό το ρεαλιστικότερο αποτέλεσμα.
Ακόμα και από τα καλύτερα Tamiya δεν λείπουν τα sink και pin marks σε διάφορα σημεία. Το κιτ πέρασε από ενδελεχή έλεγχο προκειμένου να βρεθούν όλα. Διορθώθηκαν μαζί με κάθε πιθανή ραφή. Το καπώ μόνο είχε 10 pin marks από κάτω ενώ κάποια είναι σε δύσκολα σημεία στις πόρτες και στην οροφή.
Έπειτα φτιάχτηκαν θόλοι από φύλλο πλαστικού στο πίσω μέρος για να εξαφανιστεί το άσχημο εφέ του να φαίνεται κενό μεταξύ τροχού και χείλους του προφυλακτήρα. Ενισχύθηκε με εποξικό στην ένωση με το αμάξωμα. Τα γράμματα στην οροφή έχουν τριφτεί αλλά το ίχνος τους συνεχίζει να φαίνεται στο γυμνό πλαστικό. Μόλις έπεσε το αστάρι εξαφανίστηκαν όπως πρέπει.
Ακολούθως κολληθήκαν τα βασικά κομμάτια του πίσω μέρους όπου εδράζουν τα ψαλίδια μαζί με την εταζέρα, η οποία έρχεται μαζί με το μισό κομμάτι της μπανιέρας. Εδώ ξοδεύτηκε και ο περισσότερος χρόνος μιας και έπρεπε να εξαφανιστεί η γραμμή της κόλλησης μέσα από δύσκολα σημεία, καμπύλες και γωνίες.
Έπειτα από δοκιμές εφαρμογής με το αμάξωμα διαπίστωσα πως υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ της μπανιέρας και του αμαξώματος.
Μιας και το γεωμετρικό σχήμα είναι δύσκολο να αποδοθεί καθώς θα απαιτεί πολλά βάλε-βγάλε και τριψίματα, τη λύση έδωσε ο εποξικός που αφού τοποθετήθηκε, καλύφθηκε με ζελατίνα κουζίνας για να κολλήσει μεν στη μπανιέρα αλλά όχι στο αμάξωμα. Έπειτα μπήκε το αμάξωμα και πατήθηκε ώστε να δώσει ακριβώς τη φόρμα που πρέπει και να καλουπάρει τον στόκο.
Το μόνο που χρειάστηκε μετά ήταν να τριφτεί το περίσσευμα και να μείνει το σχήμα το οποίο πλέον ταιριάζει ακριβώς με το κενό.
Μετά το αστάρωμα φαίνεται ότι όλα πλέον είναι καλά σε αυτό το σημείο.
Τέλος, μετρήθηκαν και κόπηκαν οι εργοστασιακές αναρτήσεις και φτιάχτηκαν καινούριες από μεταλλικό σωλήνα και εύκαμπτο μαύρο σύρμα από το σετ της Top Studio για ηλεκτρολογικές συνδέσεις. Η ίδια μέθοδος θα ακολουθηθεί και στις εμπρός.
Οι δοκιμαστικές εφαρμογές δείχνουν ότι όλα βαίνουν καλώς έως εδώ τόσο στο σαλόνι όσο και στους θόλους και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί καθώς πεθαίνω να βλέπω σωστές εφαρμογές και τάξη στις εργασίες.
Τα τμήματα του αμαξώματος ήδη έχουν αρχίσει να τρίβονται και να καθαρίζονται και ακολουθούν τα καθίσματα που παρατήρησα πως στέκονται πολύ χαμηλότερα από ότι στο πραγματικό. Γενικά πρώτα θα τελειώσει το σαλόνι και μετά το τμήμα του κινητήρα το οποίο έχει και την περισσότερη δουλειά καθώς είναι πολύ απλοποιημένο.
Σύντομα κοντά σας!
Το κιτ είναι στα γνωστά standards της κορυφαίας σειράς της Tamiya. To κιτ περιέχει τα παρακάτω:
Let the games begin...
Αρχικά αφαιρέθηκαν τα δύο ποδαράκια από τα μεσαία πτερύγια. Το κιτ τα τοποθετεί προφανώς για να μην πάθουν ζημιά, όμως πρέπει να αφαιρεθούν καθώς δεν υφίστανται στο πραγματικό.
Σειρά είχαν οι ζάντες, από τις οποίες εξαφανίστηκε το δαχτυλίδι μαζί με τα pin marks με σκοπό το ρεαλιστικότερο αποτέλεσμα.
Ακόμα και από τα καλύτερα Tamiya δεν λείπουν τα sink και pin marks σε διάφορα σημεία. Το κιτ πέρασε από ενδελεχή έλεγχο προκειμένου να βρεθούν όλα. Διορθώθηκαν μαζί με κάθε πιθανή ραφή. Το καπώ μόνο είχε 10 pin marks από κάτω ενώ κάποια είναι σε δύσκολα σημεία στις πόρτες και στην οροφή.
Έπειτα φτιάχτηκαν θόλοι από φύλλο πλαστικού στο πίσω μέρος για να εξαφανιστεί το άσχημο εφέ του να φαίνεται κενό μεταξύ τροχού και χείλους του προφυλακτήρα. Ενισχύθηκε με εποξικό στην ένωση με το αμάξωμα. Τα γράμματα στην οροφή έχουν τριφτεί αλλά το ίχνος τους συνεχίζει να φαίνεται στο γυμνό πλαστικό. Μόλις έπεσε το αστάρι εξαφανίστηκαν όπως πρέπει.
Ακολούθως κολληθήκαν τα βασικά κομμάτια του πίσω μέρους όπου εδράζουν τα ψαλίδια μαζί με την εταζέρα, η οποία έρχεται μαζί με το μισό κομμάτι της μπανιέρας. Εδώ ξοδεύτηκε και ο περισσότερος χρόνος μιας και έπρεπε να εξαφανιστεί η γραμμή της κόλλησης μέσα από δύσκολα σημεία, καμπύλες και γωνίες.
Έπειτα από δοκιμές εφαρμογής με το αμάξωμα διαπίστωσα πως υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ της μπανιέρας και του αμαξώματος.
Μιας και το γεωμετρικό σχήμα είναι δύσκολο να αποδοθεί καθώς θα απαιτεί πολλά βάλε-βγάλε και τριψίματα, τη λύση έδωσε ο εποξικός που αφού τοποθετήθηκε, καλύφθηκε με ζελατίνα κουζίνας για να κολλήσει μεν στη μπανιέρα αλλά όχι στο αμάξωμα. Έπειτα μπήκε το αμάξωμα και πατήθηκε ώστε να δώσει ακριβώς τη φόρμα που πρέπει και να καλουπάρει τον στόκο.
Το μόνο που χρειάστηκε μετά ήταν να τριφτεί το περίσσευμα και να μείνει το σχήμα το οποίο πλέον ταιριάζει ακριβώς με το κενό.
Μετά το αστάρωμα φαίνεται ότι όλα πλέον είναι καλά σε αυτό το σημείο.
Τέλος, μετρήθηκαν και κόπηκαν οι εργοστασιακές αναρτήσεις και φτιάχτηκαν καινούριες από μεταλλικό σωλήνα και εύκαμπτο μαύρο σύρμα από το σετ της Top Studio για ηλεκτρολογικές συνδέσεις. Η ίδια μέθοδος θα ακολουθηθεί και στις εμπρός.
Οι δοκιμαστικές εφαρμογές δείχνουν ότι όλα βαίνουν καλώς έως εδώ τόσο στο σαλόνι όσο και στους θόλους και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί καθώς πεθαίνω να βλέπω σωστές εφαρμογές και τάξη στις εργασίες.
Τα τμήματα του αμαξώματος ήδη έχουν αρχίσει να τρίβονται και να καθαρίζονται και ακολουθούν τα καθίσματα που παρατήρησα πως στέκονται πολύ χαμηλότερα από ότι στο πραγματικό. Γενικά πρώτα θα τελειώσει το σαλόνι και μετά το τμήμα του κινητήρα το οποίο έχει και την περισσότερη δουλειά καθώς είναι πολύ απλοποιημένο.
Σύντομα κοντά σας!