Nissan R89C - Courage Competition (1/24 Hasegawa)
Mar 16, 2020 19:19:45 GMT 2
Post by paparadiation on Mar 16, 2020 19:19:45 GMT 2
Μπονζουρ
Ο κατ'οικον περιορισμος και το ρημοτ γουορκινγκ μου εχουν δωσει ανελπιστο ελευθερο μοντελιστικο χρονο, και καθως ο αρχικος ενθουσιαμος με την 917/20 εφυγε γρηγορα (αρκετα κομματια ειναι για πεταμα ), ειπα να κανω μια ευκολη και γρηγορη μετατροπη. Αντικειμενο του παροντος θρεντ ειναι το Nissan R89C της γαλλικης ομαδας Courage Competition, το οποιο αποτελεσε μερος μιας αρμαδας απο Nissan που προσπαθησαν να παρουν τη νικη στις 24 ωρες του ΛεΜαν το 1990 (και απετυχαν ). Εχει και ενα ελληνικο ενδιαφερον καθως ενας εκ των οδηγων ηταν ο Κωστας Λως, ο οποιος συμμετειχε σε αρκετους αγωνες πρωτοτυπων στα τελη των 80ς.
Το κιτ που θα χρησιμοποιησω ειναι ενα "σπεσιαλ εντισιον" της Hasegawa στην 1/24, το οποιο δινει εναν μεταλλικο κινητηρα που κανει τα Χιρο να φαινονται Ταμιγια Εν παση περιπτωση το κιτ θα γινοταν κερμπσαηντ ουτως ή αλλως. Για σηματα, εχω μια προϊστορικη καρτελα της Studio27 που ελπιζω να εχει αντεξει στο περασμα των χρονων.
Παροτι φαινομενικα το R89 της Courage ειναι ενα συνηθισμενο R89 () με τροχους BBS, υπαρχουν αρκετες μικροδιαφορες στο αμαξωμα αναμεσα στο εργοστασιακο μοντελο του 1989, και σε αυτο που εμφανισε η γαλλικη ομαδα το 1990. Οποτε δεν παιζει παπατζα βαφω μπλε-κολαω σηματα και καθαριζω .Καταρχην ξεκιναω απο μπροστα, οπου πρεπει να μικρυνει το σπλιτερ, να φυγουν δυο φτερα, να αλλαξουν σχημα τα τρια "δοντια" στην εισαγωγη αερα ψυγειου, να κλεισουν οι 2 πρωτες γριλιες απο την εξαγωγη αερα του ψυγειου και να κλεισουν οι εξαγωγες αερα στους θολους των εμπρος ελαστικων. Ο εποξικος μπηκε το μεσημερι και προς το παρον στεγνωνει για να τον μορφοποιησω τις επομενες μερες.
Πηγαινοντας πιο πισω, το ευκολακι ηταν να αφαιρεσω τα καλυματα των πισω τροχων. Οι τροχοι εκλαπησαν απο μια Sauber C9 της Revell (δες ρημποξ Hasegawa). Εχουν ακριβως την ιδια διαμετρο με αυτους του κιτ, οποτε δε θα χρειαστει εγχειριση (απλα γενναει ερωτηματα για το μεγεθος των οριτζιναλ τροχων, οι οποιοι επρεπε να ειναι μικροτεροι για να χωρανε στους θολους, αλλα χου κεαρς ). Επισης κολησα τα φωτα στις θεσεις τους για να κλεισουν οι τρυπες και να διευκοληνουν το στοκαρισμα (τα φωτα στο Courage ειναι στερεωμενα πανω στο πατωμα). Το κυριο θεμα του πισω μερους (εκτος απο την τραγικη εφαρμογη του καλυματος) ειναι το γεγονος οτι οι θολοι πρεπει να μεγαλωσουν σε υψος για να μπουν τα υπερμεγεθη ελαστικα αλλα αυτο θα γινει σε επομενο επεισοδιο.
Αλλη μια δουλεια που αρχισα ειναι η πισω αεροτομη. Το κιτ εχει σινγκλ πλεην, το Courage εχει δυο πτερυγια. Συσκεφθηκα με τον εαυτο μου αν θα το σχεδιασω/τυπωσω ή θα το εγχειρισω. Επειδη μου φανηκε αρκετα ευκολο να χωρισω την αεροτομη στα δυο, αποφασισα το δευτερο. Στην φωτογραφια φαινεται το δευτερο μικρο πτερυγιο με το που κοπηκε, και στη συνεχεια μετα τη γλυπτικη για να παρει αεροδυναμικο σχημα. Φαινεται να ειναι λιγο φλεξι-γουινγκ οταν την πατας (οι φεραριστι ξερουν απο αυτα ) αλλα κανει τη δουλεια μια χαρα και με μηδενικο κοστος.
Αυτα προς το παρον.
#menoumespiti οποτε οι εξελιξεις θα ειναι καταιγιστικες
Ο κατ'οικον περιορισμος και το ρημοτ γουορκινγκ μου εχουν δωσει ανελπιστο ελευθερο μοντελιστικο χρονο, και καθως ο αρχικος ενθουσιαμος με την 917/20 εφυγε γρηγορα (αρκετα κομματια ειναι για πεταμα ), ειπα να κανω μια ευκολη και γρηγορη μετατροπη. Αντικειμενο του παροντος θρεντ ειναι το Nissan R89C της γαλλικης ομαδας Courage Competition, το οποιο αποτελεσε μερος μιας αρμαδας απο Nissan που προσπαθησαν να παρουν τη νικη στις 24 ωρες του ΛεΜαν το 1990 (και απετυχαν ). Εχει και ενα ελληνικο ενδιαφερον καθως ενας εκ των οδηγων ηταν ο Κωστας Λως, ο οποιος συμμετειχε σε αρκετους αγωνες πρωτοτυπων στα τελη των 80ς.
Το κιτ που θα χρησιμοποιησω ειναι ενα "σπεσιαλ εντισιον" της Hasegawa στην 1/24, το οποιο δινει εναν μεταλλικο κινητηρα που κανει τα Χιρο να φαινονται Ταμιγια Εν παση περιπτωση το κιτ θα γινοταν κερμπσαηντ ουτως ή αλλως. Για σηματα, εχω μια προϊστορικη καρτελα της Studio27 που ελπιζω να εχει αντεξει στο περασμα των χρονων.
Παροτι φαινομενικα το R89 της Courage ειναι ενα συνηθισμενο R89 () με τροχους BBS, υπαρχουν αρκετες μικροδιαφορες στο αμαξωμα αναμεσα στο εργοστασιακο μοντελο του 1989, και σε αυτο που εμφανισε η γαλλικη ομαδα το 1990. Οποτε δεν παιζει παπατζα βαφω μπλε-κολαω σηματα και καθαριζω .Καταρχην ξεκιναω απο μπροστα, οπου πρεπει να μικρυνει το σπλιτερ, να φυγουν δυο φτερα, να αλλαξουν σχημα τα τρια "δοντια" στην εισαγωγη αερα ψυγειου, να κλεισουν οι 2 πρωτες γριλιες απο την εξαγωγη αερα του ψυγειου και να κλεισουν οι εξαγωγες αερα στους θολους των εμπρος ελαστικων. Ο εποξικος μπηκε το μεσημερι και προς το παρον στεγνωνει για να τον μορφοποιησω τις επομενες μερες.
Πηγαινοντας πιο πισω, το ευκολακι ηταν να αφαιρεσω τα καλυματα των πισω τροχων. Οι τροχοι εκλαπησαν απο μια Sauber C9 της Revell (δες ρημποξ Hasegawa). Εχουν ακριβως την ιδια διαμετρο με αυτους του κιτ, οποτε δε θα χρειαστει εγχειριση (απλα γενναει ερωτηματα για το μεγεθος των οριτζιναλ τροχων, οι οποιοι επρεπε να ειναι μικροτεροι για να χωρανε στους θολους, αλλα χου κεαρς ). Επισης κολησα τα φωτα στις θεσεις τους για να κλεισουν οι τρυπες και να διευκοληνουν το στοκαρισμα (τα φωτα στο Courage ειναι στερεωμενα πανω στο πατωμα). Το κυριο θεμα του πισω μερους (εκτος απο την τραγικη εφαρμογη του καλυματος) ειναι το γεγονος οτι οι θολοι πρεπει να μεγαλωσουν σε υψος για να μπουν τα υπερμεγεθη ελαστικα αλλα αυτο θα γινει σε επομενο επεισοδιο.
Αλλη μια δουλεια που αρχισα ειναι η πισω αεροτομη. Το κιτ εχει σινγκλ πλεην, το Courage εχει δυο πτερυγια. Συσκεφθηκα με τον εαυτο μου αν θα το σχεδιασω/τυπωσω ή θα το εγχειρισω. Επειδη μου φανηκε αρκετα ευκολο να χωρισω την αεροτομη στα δυο, αποφασισα το δευτερο. Στην φωτογραφια φαινεται το δευτερο μικρο πτερυγιο με το που κοπηκε, και στη συνεχεια μετα τη γλυπτικη για να παρει αεροδυναμικο σχημα. Φαινεται να ειναι λιγο φλεξι-γουινγκ οταν την πατας (οι φεραριστι ξερουν απο αυτα ) αλλα κανει τη δουλεια μια χαρα και με μηδενικο κοστος.
Αυτα προς το παρον.
#menoumespiti οποτε οι εξελιξεις θα ειναι καταιγιστικες