|
Post by gtziaf on Feb 5, 2020 22:45:36 GMT 2
Το 1962 μια Ferrari με τον κινητήρα εμπρός, κέρδιζε για τελευταία φορά στο Le Mans. Ήδη από το 1961, ο Ένζο, είχε δώσει εντολή να φτιαχτεί ένα νέο κεντρομήχανο πρωτότυπο και η 250P ήταν πλέον γεγονός. Οι επιτυχίες στη le sarthe συνεχίστηκαν, τόσο το ’63 με τη 250, όσο και το ’64 με την πιο δυνατή 330P. Αλλά, ο ανταγωνισμός από τη Ford γινόταν ολοένα και εντονότερος και μπορεί το ΄65 η τιμή των Ιταλών να διασώθηκε από μια ιδιωτική 250 LM, αλλά το ’66, το σερί σταμάτησε και τα Ford παρέλασαν, σημειώνοντας το 1-2-3 στη Γαλλική πίστα. Για το 1966, η FIA μείωσε το μέγιστο πλάτος του παρμπρίζ κατά 15 εκατοστά ώστε να μπορέσουν να αγωνιστούν τα GT40, οπότε η ανάγκη για ένα νέο πρωτότυπο από την Ferrari ήταν επιβεβλημένη. Έτσι γεννήθηκε η 330P3/4, το ομορφότερο πρωτότυπο της ιστορίας. Ο κινητήρας απέδιδε περίπου 450 άλογα στις 8200 rpm χάρη στον ψεκασμό της Lucas και τις 3 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το σασί ήταν σωληνωτό, με φύλλα αλουμινίου και πόρτες από fiberglass για μείωση βάρους. Οι 330P3/4 κέρδισαν σε Monza και Spa, ενώ θριάμβευσαν στη Daytona. Όμως η νίκη στο Mans δεν ήρθε και το παγκόσμιο πρωτάθλημα χάθηκε. Στο τέλος του ’67 οι κανονισμοί ξανά – άλλαξαν και οι P4 πέρασαν στην ιστορία.
|
|
|
Post by gtziaf on Feb 5, 2020 22:48:36 GMT 2
Daytona 24H 1967To 1966 η Scuderia ηττήθηκε κατά κράτος από τη Ford, οπότε οι προετοιμασίες για τη σεζόν του ’67, ξεκίνησαν πριν τα Χριστούγεννα με μια P4 και τέσσερις πρωτοκλασάτους πιλότους να δοκιμάσουν το νέο σασί. Για να επανέλθει η ομάδα στις νίκες ο Enzo έδωσε τα κλειδιά του τεχνικού τμήματος στον Mauro Forghieri. Έτσι οι δύο βελτιωμένες, με ψεκασμό καυσίμου και νέο κιβώτιο, P4, μια ιδιωτική 412P της NART και άλλη μια ανακατασκευασμένη P3/4 ήταν τα όπλα της Ferrari για τον αγώνα. Στον αντίποδα, έξι GT40 Mk. II των Shelby American και Holman Moody, ήταν πανέτοιμα για την υπεράσπιση των τίτλων, έχοντας δεχτεί αναβαθμίσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, από την Ford’s Advanced Vehicles Division στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πέρα από τα Ford κα τις Ferrari, υπήρχαν τα Chaparral του Jim Hall. Τα παλιότερα D θα αγωνιζόταν μαζί με τα ολοκαίνουργια F, με στόχο την έκπληξη. Μάλιστα στα δοκιμαστικά, ένα F με την χαρακτηριστική κινούμενη αεροτομή σε πλήρη λειτουργία, πέτυχε τον 2ο χρόνο πίσω από ένα ford και εμπρός από τις Ferrari. H εκκίνηση του αγώνα βρήκε το Chaparral του Hill, να προηγείται των 59 αυτοκινήτων που αποτελούσαν το grid, του αγώνα. Με τα Ford να έχουν προβλήματα με τα ελαστικά και τις Ferrari να γυρίζουν σε σταθερό ρυθμό χωρίς να κυνηγάνε τους πρώτους, ο Hill έκλεισε την πρώτη ώρα στην πρωτοπορία. Τα προβλήματα για τα Ford συνεχίστηκαν με τα κιβώτια τους να χρειάζονται επισκευή, ενώ μια ασυνεννοησία μεταξύ Spence και Hill, οδήγησε τον 2ο να περάσει με υπερβολική ταχύτητα από τη στροφή 6, όπου η ξεχαρβαλωμένη πίστα πλήγωσε ανεπανόρθωτα το 2F, οδηγώντας τους πρωτοπόρους σε εγκατάλειψη, στην 4η ώρα του αγώνα. Η εγκατάλειψη του Chaparral έφερε την 330 P4 των Mike Parkes και Ludovico Scarfiotti στην κορυφή, με τους Amon/Bandini να ακολουθούν. Τρίτοι πέρασαν οι Gurney/Foyt με το πρώτο Mk. II, ενώ στην 4η θέση ανέβηκε η 412P των Mairesse/Beurlys. Πριν συμπληρωθούν 6 ώρες αγώνα, η κατάσταση έδειχνε να ξεκαθαρίζει με τις Ferrari να είναι στο 1-2-3-4 και το Ford 5o, με τα ιταλικά πρωτότυπα να ελέγχουν τον ρυθμό. Τέσσερις ώρες πριν τον τερματισμό, οι Amon/Bandini με την ανοικτή P4 και το No23 πέρασαν πρώτοι, μπροστά από τους Parkes/Scarfiotti με τη δεύτερη P4 και την 412P της NART που οδηγούσαν οι Rodriguez/Guichet. Με την καρό σημαία να πλησιάζει, οι πρωτοπόροι συναντήθηκαν στην πίστα και έφτασαν να περάσουν τη γραμμή τερματισμού σε παράταξη, μια ιστορική στιγμή για το Cavallino Rampante. Ήταν 5 Φεβρουαρίου του 1967...
|
|
|
Post by gtziaf on Feb 7, 2020 18:13:03 GMT 2
Πριν πολλά χρόνια τα 24άρια κιτ της MFH, είχαν μεταλλικό κι όχι ρητινένιο αμάξωμα. Σε αυτήν την εποχή ανήκει η σειρά των 330-412, με τις λογικές επιπτώσεις στη ποιότητα, τη δυσκολία κατασκευής και φυσικά το βάρος. Κατά τα άλλα, το κιτ είναι τυπικό Hiro παλαιάς κοπής και τα περιεχόμενα είναι τα εξής: Όπως καταλάβατε, αν γενικά τα κιτ των Ιαπώνων έχουν έναν «α» βαθμό δυσκολίας, εδώ τα πράγματα είναι πολύ πιο ζόρικα. Την κατάσταση επιδεινώσει το γεγονός ότι το κεντρικό αμάξωμα ήρθε εντελώς στραπατσαρισμένο. Αλλά, η πρόκληση και το διακύβευμα του να βάλεις αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο στη βιτρίνα, δίνουν το έξτρα κίνητρο, για μια ακόμη κατασκευή. Κάπως έτσι λοιπόν αποφάσισα να βάλω ένα ακόμη μοντέλο στο πάγκο μου, κυρίως από περιέργεια - φιλομάθεια καθώς δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο. Ελπίζω, να είναι ένα ενδιαφέρον WIP. Μέχρι το πρώτο update, καλό ΣΚ...
|
|
|
Post by Sakis on Feb 7, 2020 18:47:30 GMT 2
Αυτό και αν είναι πρόκληση Γιώργο. Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσεις τις δυσκολίες του κιτ.
|
|
|
Post by konstantinf on Feb 7, 2020 19:06:21 GMT 2
Γηράσκεις κι εσύ αεί διδασκόμενος... Αν και στο τέλος, δεν αμφιβάλλω, το αποτέλεσμα θα είναι ως συνήθως εντυπωσιακό! Καλή αρχή!
|
|
|
Post by mikys2019 on Feb 7, 2020 19:15:40 GMT 2
γιωργο με σενα μηχανικο ειμαι σιγουρος οτι μαλλον θα νικησουν παλι ολους εμας κ φυσικα κ στην πιστα καλη αρχη ....κ φυσικα θα ξεκουραστουν κ λιγο τα ματακια σου λογω μεγεθους ..
|
|
|
Post by alex78 on Feb 7, 2020 20:35:55 GMT 2
Άν και είσαι μαθημένος στα δύσκολα είμαι σίγουρος ότι αυτή η πρόκληση θα σου δώσει έξτρα κίνητρο για να βγεί κάτι υπέροχο από τα χέρια σου. Καλή επιτυχία Γιώργο, θα σε παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
|
|
|
Post by nektarios on Feb 13, 2020 22:46:22 GMT 2
Αναμένονται άφθονο τρίψιμο και αναρίθμητες δοκιμές, αλλά και εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Καλή αρχή, φίλε!
|
|
|
Post by czt on Feb 14, 2020 22:54:37 GMT 2
δυσκολο ''εργο'' λογω το πως ηρθε αλλα η υπομονη , θεληση και ορεξη για ενα καλο αποτελεσμα που θα μπει σε εκεινη τη μοναδικη βιτρινα θα βγει το σωστο αποτελεσμα . καλη αρχη !
|
|
|
Post by gtziaf on Feb 18, 2020 17:16:01 GMT 2
Ευχαριστώ για την υποδοχή, κύριοι... Οι πρώτες εργασίες ανοίγματος αεραγωγών απαιτούν εξωτερικό χώρο (θα γίνει του ρινίσματος το κάγκελο), οπότε αφού ο καιρός καλυτερεύει θα ξεκινήσει και η Spyder.
|
|