vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 25, 2019 1:20:49 GMT 2
Καλησπέρα-καλημερα, οπως θελετε. Παλι στις 2 το πρωί, μιας και ειναι η μονη ωρα που η οικογένεια κοιμαται και με αφηνουν μονο... στα "αυτοκινητάκια μου"!!! Μετά το ασφάλτινο BMW Ε30 που ειναι σε εξελιξη, αποφάσισα να ξεκινησω και ενα χωματινο... αλλά πολύ χωματινο!! Το TOYOTA CELICA TA64 σε εκδοση Σαφαρίσια. Το αυτοκινητο που εκλεισε, ουσιαστικά,την αγωνιστική του καριέρα, ο Βαλντεγκαρντ και ξεκινησε, ο νέος τότε, Κάνκουνεν. Αυτο το αυτοκινητο καταφερε να κερδισει τρια Safari και τρια Ivory rally. Γι'αυτό και του εδωσαν το παρατσούκλι King Of Africa. Οπως πάντα με τα μοντέλα της AOSHIMA/BEEMAX, μενω άναυδος. Πολύ καλή ποιότητα εφαρμογής, απιστευτα καλές χαλκομανιες και σχεδόν τέλειο καλουπιαυτοκινήτου. Το μονέλο λοιπον ειναι αυτό: Ξεκινησα με την καρότσα. Ενω στην αρχη φοβομουν, τις κόκκινες μεγαλες χαλκομανιες και σχεδόν, το ειχα πάρει αποφαση, οτι θα ριξω βαφή,τελικά επεσαν τοσο τελεια... ιδιως οταν τις εβαζα σε ζεστό νερό(οχι καυτό)-ισα ισα να αντεχει το δάχτυλο... Τωρα το αυτοκινητο εχει "βερνικωθεί" και θα περιμενει η καρότσα στην ακρη, για καμιά εβδομαδα...
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 25, 2019 8:24:58 GMT 2
Πολύ ωραία κάθισαν τα decals, Βασίλη. Καλή συνέχεια
|
|
|
Post by konstantinf on Sept 25, 2019 10:52:16 GMT 2
Πολύ ωραία δουλειά με τις χαλκομανίες Βασίλη. Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by alex78 on Sept 25, 2019 14:32:14 GMT 2
Ομολογουμένως είχαμε καιρό να δούμε στήν ενότητα αυτή την κατασκευή ενός ράλλυ και χάρη σε σένα Βασίλη, δείχνει να ξαναπαίρνει τα πάνω της η κατηγορία. Νομίζω άψογη η εφαρμογή των χαλκομανιών, καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by Φάνης on Sept 25, 2019 18:20:53 GMT 2
Πράγματι πολύ καλά έκατσαν οι χαλκομανίες Βασίλη! Καλή συνέχεια! {Spoiler} Αν προσέξσεις παρακάτω, στην ενότητα, είχα και εγώ παρουσιάσει στο 1990 Safari Rally, της ίδιας εταιρίας, αλλά δεν έχω βρει ακόμη χρόνο να το ξεκινήσω...... Ελπίζω σύντομα!
|
|
|
Post by alex78 on Sept 25, 2019 20:22:44 GMT 2
{Spoiler}{Spoiler}{Spoiler} Αν προσέξσεις παρακάτω, στην ενότητα, είχα και εγώ παρουσιάσει στο 1990 Safari Rally, της ίδιας εταιρίας, αλλά δεν έχω βρει ακόμη χρόνο να το ξεκινήσω...... Ελπίζω σύντομα! {Spoiler}{Spoiler} Φάνη έχεις δίκιο, όμως αναφερόμουν γενικότερα ότι τα προηγούμενα χρόνια οι κατασκευές ράλλυ ήταν περισσότερες και απο περισσότερους φίλους. Μια διαπίστωση έκανα και μόνο αυτό.
|
|
|
Post by Φάνης on Sept 25, 2019 20:57:59 GMT 2
{Spoiler}{Spoiler}{Spoiler} Αν προσέξσεις παρακάτω, στην ενότητα, είχα και εγώ παρουσιάσει στο 1990 Safari Rally, της ίδιας εταιρίας, αλλά δεν έχω βρει ακόμη χρόνο να το ξεκινήσω...... Ελπίζω σύντομα! {Spoiler}{Spoiler} Φάνη έχεις δίκιο, όμως αναφερόμουν γενικότερα ότι τα προηγούμενα χρόνια οι κατασκευές ράλλυ ήταν περισσότερες και απο περισσότερους φίλους. Μια διαπίστωση έκανα και μόνο αυτό. {Spoiler} Και καλά έκανες Άλεξ! Απλώς, το συγκεκριμμένο ποστ και η επιισήμανση σου, μου υπενθύμισαν το δικόμου ποστ που το είχα ξεχάσει τελείως!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 26, 2019 0:56:40 GMT 2
Πράγματι πολύ καλά έκατσαν οι χαλκομανίες Βασίλη! Καλή συνέχεια! {Spoiler} Αν προσέξσεις παρακάτω, στην ενότητα, είχα και εγώ παρουσιάσει στο 1990 Safari Rally, της ίδιας εταιρίας, αλλά δεν έχω βρει ακόμη χρόνο να το ξεκινήσω...... Ελπίζω σύντομα! Σε ευχαριστώ πολύ. Ειχα δει οτι θα ξεκιναγες την Σαφαρίσια, δική σου Celika St165 και περιμενα να δω νεα. Αλλα και το πως ειναι το μοντελο, διοτι "ψηνόμουν" να το αγοράσω... αλλά καθυστερούσες πολύ! και φυσικά ακομα δεν το εχω αγοράσει...Εγω, αν το πάρω, θα το μετατρέψω σε Ακροπολικό!!!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 26, 2019 0:59:42 GMT 2
Σας ευχαριστώ ολους για τα καλά λόγια!Συνεχίζω και τα δυο μοντελα και μπαίνει και τριτο στην σειρά... καθε φιρά που καποιο καθυστερεί λόγο χρωματων, ξεκινάει το επομενο...
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 26, 2019 1:39:09 GMT 2
Λοιπόν... Η αποφαση εχει παρθεί εξαρχής... Το αυτοκινητο θα γινει "ΧΑΛΙΑ"!!! Και οπως καθε χωματινο αυτοκινητο εχει χώματα, παντού...Ετσι και αυτό, πρεπει να αποκτησει τον ιδιο χαρακτηρα... Ας ξεκινησουμε απο το εσωτερικό, μιας και στεγνωνουν για 4,5 μέρες τα βερνικια... Καταρχήν, βαφτηκε ολο το εσωτερικό, ασημί-τις λαμαρίνας... την αισθηση αυτή μου την βγαζει, το σπρέι νικελ της humbrol. Κατοπιν, επεσε ελαφρύ βερνικι υαλιστερό της ιδιας εταιρεία. Αφού στεγνωσε καλά,αποφασισα να ντύσω το κεντρικό τουνελ με μια μονωτική ταινία-υφασματινη (οχι τη χνουδωτή) η οποία παριστάνει το μονωτικό στο πληρωμα (απο τις θερμοκρασίες του σασμάν και της εξάτμισης). Το ειδα σε καποια φωτό απο το κανονικό γνησιο... Κατόπιν επεσε μαυρο αστάρι της Gunze, το οποίο το αφησα και ως βασικό χρωμα του πατωματος. Πριν μπουν τα καθισματα, ξεκινησα με μια μπαντονέτα - μουλισμενη με alcohol, να δημιουργώ επιφανειες φθοράς απο παπούτσια του πληρωματος και αλλα αντικειμενα και να βγαινει προς τα εξω το χρωμα της λαμαρίνας. Στην συνεχεια, πηρα ενα λεπτό καλώδιο... το ξεγειμνωσα, ανοιξα τις χαλκινες ινες, τις αστάρωσα και τις εβαψα με διαφορα χρωματα ωστε να μοιάζουν με καλωδιωση. Και φυσικά τα τοποθέτησα στην κολώνα τιμονιού, αφού μου εδειχνε πολύ άδεια. Αφού μπηκαν και τοποθετηθηκαν ολα τα υπολοιπα, ξεκινησε το "ΒΡΏΜΙΚΟ..." Σε μια εκθεση μοντελισμού στην Αθήνα, ειχα αγοράσει κατι κουτάκια σκονης... THT PIGMENTS...δεν ξερω τι ειναι αυτά, αλλά με ενα ελφρά μουλιασμενο χοντρό πινελο και απλώνοντάς τα στο εσωτερικό, εκαναν πολύ καλή δουλειά... Ορίστε και η πρόοδος μέχρι τώρα: Τα όργανα, αφού τοποθετήθηκαν, μετα τα εβαψα με ενα "πλούσιο" βερνικι. Δυστυχώς στην φοτωγραφία δεν φαινονται οπως στην πραγματικότητα. Το ευχάριστο του νοντέλου ειναι, οτι διαθετει πολλές θηκες. Το δυσάρεστο ειναι οτι εκτος απο του συνοδηγού που θα φτιάξω ενα Roadbook, να του βαλω, στις αλλες δεν μου ερχεται κατι... Π.χ, πως θα μπορούσα να φτιάξω γαντια οδηγησης, ας πούμε?
|
|
|
Post by konstantinf on Sept 26, 2019 8:16:33 GMT 2
Ότι βρώμισε, βρώμισε! Πολύ καλή η ιδέα για το γδάρσιμο της λαμαρίνας στα πόδια και η μόνωση του τούνελ (εντός κλίμακας!). Γάντια οδήγησης θα φτιάξεις με καφέ δερματίνη και ψαλιδάκι νυχιών... Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 27, 2019 19:38:35 GMT 2
Ωραίος Βασίλη. Το ξέφτισμα μου άρεσε κι εμένα. Αλήθεια, το εσωτερικό στα ράλλυ λερώνει τόσο πολύ σε έναν αγώνα; Για το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη, έχω δει, αλλά μέσα δεν έχω εικόνα. Τι λέει η εμπειρία σου;
|
|
|
Post by czt on Sept 27, 2019 22:32:55 GMT 2
πολυ ομορφη δουλεια! πολυ ωραια και τα σκονισματα!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 28, 2019 0:48:29 GMT 2
Ωραίος Βασίλη. Το ξέφτισμα μου άρεσε κι εμένα. Αλήθεια, το εσωτερικό στα ράλλυ λερώνει τόσο πολύ σε έναν αγώνα; Για το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη, έχω δει, αλλά μέσα δεν έχω εικόνα. Τι λέει η εμπειρία σου; Κοιταξε... Σε αγωνες ταχυτητας ή αναβασεων - μικρους σε χρονο δλδ, πραγματι με ενα καλο εξωτερικο ξεσκονισμα και ενα φυσημα μεσα, το αυτοκινητο γινεται πένα. Σε Ράλλυ, εξαρτάται απο την διάρκεια. Πχ το Ακροπολις ή αλλα χωματινα Ραλλυ, που κρατουσαν μια εβδομαδα, το αυτοκινητο ηθελε "βουτηγμα σε μπανιέρα" και πολύ απορυπαντικό. Το Σαφάρι και αλλη αγωνες αντοχής, οπως και τα Paris Dakar, οι ειδικές διαδρομες ηταν πάρα πολύ μεγαλες... μεχρι και 200χλμ (γι'αυτο αν θυμαστε δεν φορούσαν κρανη σε αυτους τους αγωνες), με ολες τις καιρικες συνθηκες, οποτε καταλαβαινετε πως εβγαιναν απο κει μεσα τα πληρώματα. Στις φορμουλες, η βρωμα ειναι καθαρά απο λάστιχο, εκτος εαν βρεχει. Παραδειγμα δειτε την φορμα του Ραϊκονεν (κανει ζουμ συμπτωματικα ο σκηνοθετης), στο τελευταιo Gran Prix στην Σιγκαπούρη... που οταν τον χτυπησαν προς το τελος του αγωνα και εγκατελειψε, ανεβαινοντας τον τοιχο για εκτος πίστας, η ασπρη φορμα του ειχε εντονα σημαδια μαυριλας, σε σημεια οπου δεν ακουμπούσε στο μπακετ. Το μεγαλύτερο προβλημα των αγωνιστικών, ειναι η σκονη. Περισσότερο και απο το νερό. Οχι απο θεμα ομορφιάς, αλλα απο ζημιές. Με τα χημικά που εχουν βγει, το νερό το "φρεναρεις" και δεν χανεις επαφες και κυκλώματα. Ασε που το φυσάς και στεγνωνει. Η σκονη ομως μπαινει παντού και με την παραμικρη υγρασία δημιουργεί λάσπη που μετα πετρωνει και μενεις, ιδιως απο ηλεκτρικά χωρις να το καταλάβεις. Ασε δε, στο μοτερ...
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 28, 2019 8:27:15 GMT 2
Πολύ κατατοπιστικός, Βασίλη. Οι γνώσεις σου είναι θησαυρός και πολύ χρήσιμες. Ευχαριστούμε
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Sept 28, 2019 19:08:49 GMT 2
Πολύ προσεγμένη κατασκευή!!! Μπράβο Βασίλη!!!
|
|