BMW M3 - Tour De Corse 1989 AOSHIMA/BEEMAX
Aug 24, 2019 23:30:33 GMT 2
Post by vassiliosapr on Aug 24, 2019 23:30:33 GMT 2
Χαιρετίζω την ομάδα... αν και με αποχή στο γράψιμο - εννοείται όχι στην ενημέρωση από το Forum.
Πολύ δύσκολο να μοντελάρεις μέχρι τις 2 κάθε βράδυ και ύστερα να φωτογραφίζεις και ανεβάζεις το θέμα...
Επί της ουσίας... Ξεκίνησα ένα από τα αγαπημένα μου μοντέλα, σε τερέν ράλλυ και ίσως το πιο ανταγωνιστικό, σε σχέση με τα τετρακίνητα σε ασφάλτινες διαδρομές. Το BMW M3 E30.
Φυσικά αγοράστηκε και το κιτ βελτίωσης με τις χαλκομανίες BASTOS και όλα τα μεταλλικά παρελκόμενα.
Στην αρχή είχα την ιδέα να το μεταποιήσω σε Patrick Snijers... Τα βίντεο του Βέλγου, από το Manx του 1988, ήταν και είναι εκπληκτικά.
Μετά είχα την "φαεινή" να το μετατρέψω αε Bertie Fisher (Manx Rally 1990). O Θρυλικός Εγγλέζος, (" ο Όρμας" οπως το ελεγαν) με το ιδιαίτερο οδηγικό στυλ (οδηγούσε πάντα με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στον λεβιέ ταχυτήτων). Κριμα διοτι σκοτωθηκε και αυτός με Ελικόπτερο!
Τελικά έμεινα στο γνήσιο livery του κουτιού. Αφού και ο Γάλλος Chatriot, δεν ήταν "λίγος" στην Κορσική. Κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Μπροστά από τα Lancia, τα Toyota και φυσικά τα Ford. Όμως η βροχή της τρίτης και τελευταίας μέρας με τον Auriol στο πηδάλιο της Lancia, ανάγκασε το δικίνητο BMW να υποκύψει στο Traction των τετρακίνητων με αποτέλεσμα, o Francois Chatriot να τερματίσει τελικά στη δεύτερη θέση, πιεζόμενος αρκετά και από τον kankkunen με την Toyota.
Ώρα για δουλειά λοιπόν!!!
Το κιτ της AOSHIMA BEEMAX, είναι απίστευτα καλό. Με πολύ καλές λεπτομέρειες και όλα σε ζελατίνα. Το Αρνητικό, είναι ότι είναι πολύ λεπτό το πλαστικό και θέλει μεγάλη προσοχή στα χέρια. Ιδίως όταν ξεκινάει η διαδικασία του τριψίματος. Οι δε χαλκομανίες, είναι ότι ωραιότερο έχω χρησιμοποιήσει. Απίστευτα καλή κόλλα, λεπτές - ανθεκτικές και κουρμπάρουν εύκολα σε όλες τις καμπύλες.
Πρώτα από όλα το σασί και το εσωτερικό ασταρωθήκαν με μαύρο αστάρι και βάφτηκαν ασημί Ακρυλικό, ώστε να θυμίζουν λαμαρίνα. Το λευκό θα πέσει αργότερα.
Κατόπιν το πάτωμα και το σασί, βερνικώθηκαν με βερνίκι enamel και μετά βάφτηκαν λευκά, με Ακρυλικό. Ο λόγος είναι να μην μπλεχτεί "χημικά", το λευκό με το ασημί. Να ξεχωρίζουν δλδ, όταν θα μπει το άγριο σμυριδόπανο που θα δημιουργήσει "φθορές που βγάζουν χρώμα", είτε από πετραδάκια της άσφαλτου, είτε από το τρίψιμο των παπουτσιών και των αντικειμένων, καθ' ολη την διάρκεια του αγώνα
Για τα Bucket δεν έδινε το βελτιωτικό κιτ χαλκομανίες Carbon Kevlar. Σωστά τελικά, αφού έψαξα σε φωτό και in car και διαπίστωσα ότι τα καθίσματα ήταν μόνο Kevlar και όχι Carbon/kevlar...δλδ, όχι αυτά με τα μαύρα τετραγωνάκια... Οπότε αποφάσισα να τα βάψω με Η71 MIDDLE STONE της Mr Color και όχι το Η79 sandy yellow, που γράφουν οι οδηγίες. Μου ταιριάζει πιο πολύ στο πραγματικό χρώμα Kevlar!!
Θα ακολουθήσει το βάψιμο Μοτέρ-σασμάν-αξόνων καθώς και η κατασκευή αντλίας υδραυλικού χειρόφρενου, που "ξέχασε" να προσθέσει στο κιτ η Beemax. Και φαντάζομαι τον λόγο... Μάλλον διότι το κιτ φτιάχτηκε για αυτοκίνητο πίστας DTM το οποίο και έβγαλε πρώτο σε παραγωγή - αρα και το βασικό καλούπι. Τα Πισταδόρικα αυτοκίνητα λοιπόν, σπάνια έχουν χειρόφρενο.
Μέχρι να στεγνώσουν όλα αυτά αποφάσισα να μοντάρω το Roll Cage, εκτός πατώματος και να μην το κάνω όπως λένε οι οδηγίες. Δλδ κατά την διάρκεια μονταρίσματος του εσωτερικού. Ο λόγος... να μπορώ να βάψω ενιαίους τους σωλήνες που ενώνονται και να στοκάρω οπού φαίνονται οι ενώσεις. Πράγμα που έγινε, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα καταφέρω να το βάλω εύκολα και χωρίς ζημιές.
Kαι ήρθε η ώρα του βασικότερου κομματιού του μοντελισμού... Το Bodyshell...! Στο εμπρός και πίσω καπό, η Beemax έχει ανάγλυφα τα κλείστρα ασφαλείας. Το κιτ βελτίωσης όμως, έχει πολύ όμορφα μεταλλικά κλείστρα. Έτσι τα ανάγλυφα αφαιρέθηκαν, και τα σημεία τριφτήκαν - στοκαρίστηκαν και ξανά τριφτήκαν!
Το κιτ βελτίωσης έχει και μεταλλικά κομμάτια για αεραγωγούς της καμπίνας στον ουρανό. Τα οποία όμως μου φαίνονται άσχετα με την πραγματικότητα. Τα πλαστικά του κιτ δείχνουν πιο πραγματικά και έτσι αυτά χρησιμοποίησα. Για μεγαλύτερη αληθοφάνεια όμως, τρύπησα τον ουρανό και το αποτέλεσμα μου αρεσει.
Οι χαλκομανίες πάντως, "κάθονται" ωραία... αν και πολύ πράμα... 3 μέρες και ακόμα τοποθετώ...!! " src="//storage.proboards.com/forum/images/smiley/superangry.png">
Αυτά μέχρι στιγμής, και προχωράμε!!!
Δεν λέω καλό χειμώνα... εχουμε ακόμα 5 μέρες...
Πολύ δύσκολο να μοντελάρεις μέχρι τις 2 κάθε βράδυ και ύστερα να φωτογραφίζεις και ανεβάζεις το θέμα...
Επί της ουσίας... Ξεκίνησα ένα από τα αγαπημένα μου μοντέλα, σε τερέν ράλλυ και ίσως το πιο ανταγωνιστικό, σε σχέση με τα τετρακίνητα σε ασφάλτινες διαδρομές. Το BMW M3 E30.
Φυσικά αγοράστηκε και το κιτ βελτίωσης με τις χαλκομανίες BASTOS και όλα τα μεταλλικά παρελκόμενα.
Στην αρχή είχα την ιδέα να το μεταποιήσω σε Patrick Snijers... Τα βίντεο του Βέλγου, από το Manx του 1988, ήταν και είναι εκπληκτικά.
Μετά είχα την "φαεινή" να το μετατρέψω αε Bertie Fisher (Manx Rally 1990). O Θρυλικός Εγγλέζος, (" ο Όρμας" οπως το ελεγαν) με το ιδιαίτερο οδηγικό στυλ (οδηγούσε πάντα με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στον λεβιέ ταχυτήτων). Κριμα διοτι σκοτωθηκε και αυτός με Ελικόπτερο!
Τελικά έμεινα στο γνήσιο livery του κουτιού. Αφού και ο Γάλλος Chatriot, δεν ήταν "λίγος" στην Κορσική. Κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Μπροστά από τα Lancia, τα Toyota και φυσικά τα Ford. Όμως η βροχή της τρίτης και τελευταίας μέρας με τον Auriol στο πηδάλιο της Lancia, ανάγκασε το δικίνητο BMW να υποκύψει στο Traction των τετρακίνητων με αποτέλεσμα, o Francois Chatriot να τερματίσει τελικά στη δεύτερη θέση, πιεζόμενος αρκετά και από τον kankkunen με την Toyota.
Ώρα για δουλειά λοιπόν!!!
Το κιτ της AOSHIMA BEEMAX, είναι απίστευτα καλό. Με πολύ καλές λεπτομέρειες και όλα σε ζελατίνα. Το Αρνητικό, είναι ότι είναι πολύ λεπτό το πλαστικό και θέλει μεγάλη προσοχή στα χέρια. Ιδίως όταν ξεκινάει η διαδικασία του τριψίματος. Οι δε χαλκομανίες, είναι ότι ωραιότερο έχω χρησιμοποιήσει. Απίστευτα καλή κόλλα, λεπτές - ανθεκτικές και κουρμπάρουν εύκολα σε όλες τις καμπύλες.
Πρώτα από όλα το σασί και το εσωτερικό ασταρωθήκαν με μαύρο αστάρι και βάφτηκαν ασημί Ακρυλικό, ώστε να θυμίζουν λαμαρίνα. Το λευκό θα πέσει αργότερα.
Κατόπιν το πάτωμα και το σασί, βερνικώθηκαν με βερνίκι enamel και μετά βάφτηκαν λευκά, με Ακρυλικό. Ο λόγος είναι να μην μπλεχτεί "χημικά", το λευκό με το ασημί. Να ξεχωρίζουν δλδ, όταν θα μπει το άγριο σμυριδόπανο που θα δημιουργήσει "φθορές που βγάζουν χρώμα", είτε από πετραδάκια της άσφαλτου, είτε από το τρίψιμο των παπουτσιών και των αντικειμένων, καθ' ολη την διάρκεια του αγώνα
Για τα Bucket δεν έδινε το βελτιωτικό κιτ χαλκομανίες Carbon Kevlar. Σωστά τελικά, αφού έψαξα σε φωτό και in car και διαπίστωσα ότι τα καθίσματα ήταν μόνο Kevlar και όχι Carbon/kevlar...δλδ, όχι αυτά με τα μαύρα τετραγωνάκια... Οπότε αποφάσισα να τα βάψω με Η71 MIDDLE STONE της Mr Color και όχι το Η79 sandy yellow, που γράφουν οι οδηγίες. Μου ταιριάζει πιο πολύ στο πραγματικό χρώμα Kevlar!!
Θα ακολουθήσει το βάψιμο Μοτέρ-σασμάν-αξόνων καθώς και η κατασκευή αντλίας υδραυλικού χειρόφρενου, που "ξέχασε" να προσθέσει στο κιτ η Beemax. Και φαντάζομαι τον λόγο... Μάλλον διότι το κιτ φτιάχτηκε για αυτοκίνητο πίστας DTM το οποίο και έβγαλε πρώτο σε παραγωγή - αρα και το βασικό καλούπι. Τα Πισταδόρικα αυτοκίνητα λοιπόν, σπάνια έχουν χειρόφρενο.
Μέχρι να στεγνώσουν όλα αυτά αποφάσισα να μοντάρω το Roll Cage, εκτός πατώματος και να μην το κάνω όπως λένε οι οδηγίες. Δλδ κατά την διάρκεια μονταρίσματος του εσωτερικού. Ο λόγος... να μπορώ να βάψω ενιαίους τους σωλήνες που ενώνονται και να στοκάρω οπού φαίνονται οι ενώσεις. Πράγμα που έγινε, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα καταφέρω να το βάλω εύκολα και χωρίς ζημιές.
Kαι ήρθε η ώρα του βασικότερου κομματιού του μοντελισμού... Το Bodyshell...! Στο εμπρός και πίσω καπό, η Beemax έχει ανάγλυφα τα κλείστρα ασφαλείας. Το κιτ βελτίωσης όμως, έχει πολύ όμορφα μεταλλικά κλείστρα. Έτσι τα ανάγλυφα αφαιρέθηκαν, και τα σημεία τριφτήκαν - στοκαρίστηκαν και ξανά τριφτήκαν!
Το κιτ βελτίωσης έχει και μεταλλικά κομμάτια για αεραγωγούς της καμπίνας στον ουρανό. Τα οποία όμως μου φαίνονται άσχετα με την πραγματικότητα. Τα πλαστικά του κιτ δείχνουν πιο πραγματικά και έτσι αυτά χρησιμοποίησα. Για μεγαλύτερη αληθοφάνεια όμως, τρύπησα τον ουρανό και το αποτέλεσμα μου αρεσει.
Οι χαλκομανίες πάντως, "κάθονται" ωραία... αν και πολύ πράμα... 3 μέρες και ακόμα τοποθετώ...!! " src="//storage.proboards.com/forum/images/smiley/superangry.png">
Αυτά μέχρι στιγμής, και προχωράμε!!!
Δεν λέω καλό χειμώνα... εχουμε ακόμα 5 μέρες...