March 792 BMW Satoru Nakajima - 1/43 Tameo
Aug 13, 2019 14:15:45 GMT 2
Post by paparadiation on Aug 13, 2019 14:15:45 GMT 2
Γιόι Άσα. Καλημέρα δηλαδή που λέμε και στο Τζαπαν
Το Speed8 κόλλησε λίγο γιατί περιμένω CF και αργούν, οπότε για να μην μείνει άδειος ο πάγκος αποφάσισα να ξεκινήσω ένα ακόμα κιτάκι, για να προστεθεί και αυτό σε μια ατέλειωτη λίστα ημιτελών γουόρκ ιν πρόγκρες Κάποια στιγμή ο Λουκάς είχε επανεκδόσει ένα κιτ (μιας πανάγνωστης γερμανικής εταιρίας) της εργοστασικής March 792 BMW που αγωνίσθηκε στο πρωτάθλημα Formula 2 του 1979. Για κάποιο λόγο που μόνο αυτός ξέρει το κυκλοφόρησε σε τρεις εκδόσεις με γιαπωνέζους πιλότους από το τοπικό πρωτάθλημα F2. Λίγα πράγματα είναι γνωστά για το ιστορικό υπόβαθρο, πέρα από κάποια αποκόμματα στο marchives.com. Πάντως το κιτ είναι αρκετά καλό για άουτ οφ δε μποξ, με μοναδικό μελανό σημείο τα ελαστικά. Θετικό επίσης ότι παρόλο που υπάρχουν ελάχιστες φωτογραφίες στο διαδίκτυο, αυτές δίνουν πολλές λεπτομέρειες του κινητήρα και του μονοθεσίου και προκαλούν για μυστήρια πράγματα
Επειδή είναι αρκετές οι φωτογραφίες που έχουν μαζευτεί αυτόν τον ενάμιση μήνα θα τις σπάσω σε μερικά ποστ.
To κάθισμα είναι λίγο scifi. Στην ουσία έχει μόνο πλάτη, και ο οδηγός βάζει τον ποπό του απευθείας στο σασί. Στο ρεφ φαίνεται να υπάρχει και ένα πανί για να μην του ερεθιστεί το λοκώ, το οποίο το έφτιαξα με αλουμινόφυλλο. Στην πλάτη έβαλα λωρίδες πλαστικού για να φτιάξω το πατερν και μετά τις ξέσκισα λιγάκι για να κάνει τσακίσεις και φθορές.
Στο σασί έβαλα πριτσίνια ένα-ένα (στο περίπου καθώς θα μπει απο πάνω καλωδίωση και δεν θα πολυφαίνεται) ενώ πρόσθεσα και κάποια φιλέτα με πριτσίνια που έλειπαν (ασπρο πλαστικό). Οι ζώνες ήταν πολύ τζενέρικ και αποφάσισα να τις αντικαταστήσω. Επειδή το σημείο που πιάνουν στο μονοκόκ φαίνεται, το έφτιαξα από προφίλ brass σχήματος U, το οποίο τρύπησα για να περάσω ένα σιδεράκι φ0,2mm, στο οποίο θα πιαστεί η ζώνη. Αυτό έγινε x2 και το κόλλησα στο αντίστοιχο κομμάτι του μονοκόκ (εντός κόκκινου κύκλου).
Το Speed8 κόλλησε λίγο γιατί περιμένω CF και αργούν, οπότε για να μην μείνει άδειος ο πάγκος αποφάσισα να ξεκινήσω ένα ακόμα κιτάκι, για να προστεθεί και αυτό σε μια ατέλειωτη λίστα ημιτελών γουόρκ ιν πρόγκρες Κάποια στιγμή ο Λουκάς είχε επανεκδόσει ένα κιτ (μιας πανάγνωστης γερμανικής εταιρίας) της εργοστασικής March 792 BMW που αγωνίσθηκε στο πρωτάθλημα Formula 2 του 1979. Για κάποιο λόγο που μόνο αυτός ξέρει το κυκλοφόρησε σε τρεις εκδόσεις με γιαπωνέζους πιλότους από το τοπικό πρωτάθλημα F2. Λίγα πράγματα είναι γνωστά για το ιστορικό υπόβαθρο, πέρα από κάποια αποκόμματα στο marchives.com. Πάντως το κιτ είναι αρκετά καλό για άουτ οφ δε μποξ, με μοναδικό μελανό σημείο τα ελαστικά. Θετικό επίσης ότι παρόλο που υπάρχουν ελάχιστες φωτογραφίες στο διαδίκτυο, αυτές δίνουν πολλές λεπτομέρειες του κινητήρα και του μονοθεσίου και προκαλούν για μυστήρια πράγματα
Επειδή είναι αρκετές οι φωτογραφίες που έχουν μαζευτεί αυτόν τον ενάμιση μήνα θα τις σπάσω σε μερικά ποστ.
To κάθισμα είναι λίγο scifi. Στην ουσία έχει μόνο πλάτη, και ο οδηγός βάζει τον ποπό του απευθείας στο σασί. Στο ρεφ φαίνεται να υπάρχει και ένα πανί για να μην του ερεθιστεί το λοκώ, το οποίο το έφτιαξα με αλουμινόφυλλο. Στην πλάτη έβαλα λωρίδες πλαστικού για να φτιάξω το πατερν και μετά τις ξέσκισα λιγάκι για να κάνει τσακίσεις και φθορές.
Στο σασί έβαλα πριτσίνια ένα-ένα (στο περίπου καθώς θα μπει απο πάνω καλωδίωση και δεν θα πολυφαίνεται) ενώ πρόσθεσα και κάποια φιλέτα με πριτσίνια που έλειπαν (ασπρο πλαστικό). Οι ζώνες ήταν πολύ τζενέρικ και αποφάσισα να τις αντικαταστήσω. Επειδή το σημείο που πιάνουν στο μονοκόκ φαίνεται, το έφτιαξα από προφίλ brass σχήματος U, το οποίο τρύπησα για να περάσω ένα σιδεράκι φ0,2mm, στο οποίο θα πιαστεί η ζώνη. Αυτό έγινε x2 και το κόλλησα στο αντίστοιχο κομμάτι του μονοκόκ (εντός κόκκινου κύκλου).