Renault Alpine A442 Turbo - 24H Le Mans 1978
Jun 26, 2019 9:29:53 GMT 2
Post by gtziaf on Jun 26, 2019 9:29:53 GMT 2
Η δεύτερη κατασκευή μου στο φετινό RtLM ήταν η Renault Alpine A442 Turbo, που συμμετείχε στο Le Mans του 1978. Το αδελφάκι της, η A442Β κέρδισε τον αγώνα του 1978, με τους Didier Pironi και Jean-Pierre Jaussaud.
renaultnews.gr/1978-24-hours-of-le-mans-alpine-is-the-winner/
Το κιτ που βασίστηκε η κατασκευή είναι καταργημένο από την tamiya εδώ και δεκαετίες, οπότε θεώρησα το εαυτό μου τυχερό, όταν το βρήκα σε μια αγγελία στο FB, με χαλκομανίες της S27. Αλλά οι χαλκομανίες ήταν για το λάθος αυτοκίνητο, μια Α442Α, που τερμάτισε 4η στον εν λόγο αγώνα με τους Jean Ragnotti - Guy Fréquelin. Το κιτ είναι ουσιαστικά παιχνίδι με μοτέρ, οπότε συναρμολογήθηκε πρώτη φορά από τα ανίψια και έκανε τους αγώνες του, στα πλακάκια του σπιτιού. Μετά το αποσυναρμολόγησα μήπως και καταφέρω να συμμετάσχω με 2η συμμετοχή στο περσινό Le Mans, αλλά πέρα από κάποιες προσαρμογές στο αμάξωμα, που είναι διαφορετικό απ΄ του κιτ, δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα άλλο. Εκεί το είδε ο πιτσιρικάς, οπότε ξανάγινε παιχνίδι και πέρασε μερικές μέρες στα χέρια του μικρού μαμελούκου, χωρίς σοβαρές απώλειες. Έτσι παράλληλα με την 365, αποφάσισα να την ολοκληρώσω χωρίς να ασχοληθώ με περαιτέρω βελτιώσεις (το αμάξωμα της Α έχει διαφορετικά naca duscts από τη Β, στο κάλυμμα του μοτέρ, αλλά δεν ασχολήθηκα), Και μάλλον έκανα καλά, γιατί όταν πήγα να βάλω να decals, ήρθε το σοκ. Αυτά διαλυόταν στο νερό, κάτι που πρώτη φορά μου συμβαίνει με aftermarket, προϊόν. Τα πέρασα με decal liquid και κάπως σώθηκαν, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ότι χειρότερο έχω φτιάξει τα τελευταία 20 χρόνια, κι έχω φτιάξει πολλές π@π@ριές... Τέλος πάντων, στο τέλος το λέρωσα για διασκέδαση και βουαλά.
Κι ένα βιντεάκι, που ο αδικοχαμένος Πιρονί, την "πάει" στην αντιπροσωπεία της Renault, μέσα από τους δρόμους του Παρισιού, αμέσως μετά τη νίκη στη le sarthe. Άλλες εποχές, άλλα ήθη...
Καλημέρα
renaultnews.gr/1978-24-hours-of-le-mans-alpine-is-the-winner/
Το κιτ που βασίστηκε η κατασκευή είναι καταργημένο από την tamiya εδώ και δεκαετίες, οπότε θεώρησα το εαυτό μου τυχερό, όταν το βρήκα σε μια αγγελία στο FB, με χαλκομανίες της S27. Αλλά οι χαλκομανίες ήταν για το λάθος αυτοκίνητο, μια Α442Α, που τερμάτισε 4η στον εν λόγο αγώνα με τους Jean Ragnotti - Guy Fréquelin. Το κιτ είναι ουσιαστικά παιχνίδι με μοτέρ, οπότε συναρμολογήθηκε πρώτη φορά από τα ανίψια και έκανε τους αγώνες του, στα πλακάκια του σπιτιού. Μετά το αποσυναρμολόγησα μήπως και καταφέρω να συμμετάσχω με 2η συμμετοχή στο περσινό Le Mans, αλλά πέρα από κάποιες προσαρμογές στο αμάξωμα, που είναι διαφορετικό απ΄ του κιτ, δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα άλλο. Εκεί το είδε ο πιτσιρικάς, οπότε ξανάγινε παιχνίδι και πέρασε μερικές μέρες στα χέρια του μικρού μαμελούκου, χωρίς σοβαρές απώλειες. Έτσι παράλληλα με την 365, αποφάσισα να την ολοκληρώσω χωρίς να ασχοληθώ με περαιτέρω βελτιώσεις (το αμάξωμα της Α έχει διαφορετικά naca duscts από τη Β, στο κάλυμμα του μοτέρ, αλλά δεν ασχολήθηκα), Και μάλλον έκανα καλά, γιατί όταν πήγα να βάλω να decals, ήρθε το σοκ. Αυτά διαλυόταν στο νερό, κάτι που πρώτη φορά μου συμβαίνει με aftermarket, προϊόν. Τα πέρασα με decal liquid και κάπως σώθηκαν, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ότι χειρότερο έχω φτιάξει τα τελευταία 20 χρόνια, κι έχω φτιάξει πολλές π@π@ριές... Τέλος πάντων, στο τέλος το λέρωσα για διασκέδαση και βουαλά.
Κι ένα βιντεάκι, που ο αδικοχαμένος Πιρονί, την "πάει" στην αντιπροσωπεία της Renault, μέσα από τους δρόμους του Παρισιού, αμέσως μετά τη νίκη στη le sarthe. Άλλες εποχές, άλλα ήθη...
Καλημέρα