|
Post by gtziaf on May 23, 2019 19:22:00 GMT 2
Πολύ δύσκολο να γράψεις επίλογο για ένα πρότζεκτ που ξεκίνησε πριν 7 χρόνια, πέρασε χίλια κύματα, 5-6 μετακομίσεις κλπ. Αλλά, ολοκληρώθηκε, βρίσκεται στη βιτρίνα και περιμένει την 6άρα της Nuru, για παρέα. Το πρότζεκτ ξεκίνησε στο 1ο GB του φόρουμ, για αυτοκίνητα τουρισμού. Πιθανόν, ο ενθουσιασμός της νέας αρχής με το φόρουμ, ήταν η αιτία που πήρα την απόφαση να ανοίξω τα πάντα. Εκεί αντιμετώπισα τα προβλήματα του σχεδιασμού της fujimi (τεράστια κενά σε θόλους, προφυλακτήρες, εταζέρα κλπ) και τα λάθη των Ιαπώνων, αφού το κιτ σχεδιάστηκε για πολιτικό και απλά προστέθηκαν κάποια αγωνιστικά εξαρτήματα. Αν σε αυτά συνυπολογίσετε την δική μου απειρία, έχετε τους λόγους που το μοντελάκι πάρκαρε μισοτελειωμένο για χρόνια, κάπου δίπλα στον πάγκο μου. Κάπου εκεί αποφάσισα να την ολοκληρώσω, κάνοντάς εκπτώσεις σε κάποια πράγματα που είχα αποφασίσει να γίνουν λίγο διαφορετικά. Τελικά, όλα πήγαν καλά και στις ακόλουθες, κακό-βγαλμένες, φωτογραφίες μπορείτε να δείτε ολοκληρωμένη. Αναλυτικό WIP εδώ: www.scalewheels-gr.com/thread/556/bmw-schnitzer-635csi-etcc-fujimiΣας ευχαριστώ για τη στήριξη από την αρχή, αλλά και την ενθάρρυνση, μέχρι την ολοκλήρωση της.
|
|
|
Post by nektarios on May 23, 2019 20:57:02 GMT 2
|
|
|
Post by konstantinf on May 23, 2019 21:21:11 GMT 2
Αν το 'χες τελειώσει τότε, σιγουρα δεν θα 'ταν έτσι... Πάρα-πάρα πολύ ωραίο. Φανταστική λεπτομέρεια, πεντακάθαρη δουλειά. Μπράβο!
|
|
|
Post by alex78 on May 23, 2019 23:33:48 GMT 2
Ένα ότι είναι μπέμπα (τι να κάνουμε αδυναμίες είναι αυτές), δύο ότι είναι enthousiast (με ότι αυτό συνεπάγεται), άπειρα για την επιμονή και την δουλειά σου φίλε!!!
|
|
|
Post by Diecast917k on May 24, 2019 1:23:23 GMT 2
Πολύ ομορφο το τελικο αποτέλεσμα! Και επειδη με τα ανοιγομενα εχω θέμα μπορω να πω οτι είναι πολυ σωστα φτιαγμενοι οι μεντεσεδες και αληθοφανεις κατι που στα μεταλλικα δυστυχως δεν γινεται μιας και το βαρος τους δεν επιτρεπει λεπτους και σκέιλ μεντεσεδες.
|
|
|
Post by gtziaf on May 25, 2019 7:59:55 GMT 2
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια φίλοι μου. Νεκ, όχι και κουκλίστικο το θηρίο. Θα μας κυνηγάνε από την M-ντιβίζιον. Κωνσταντίνε μπορεί, αλλά από την άλλη, αν δεν την ξεκινούσα τότε, δεν υπήρχε περίπτωση να άνοιγα τα πάντα. Άλεξ, όντως τα enthusiast κρύβουν μια έξτρα πρόκληση. Δημήτρη, αν τους έφτιαχνα σήμερα, θα ήταν διαφορετικοί και πιθανόν πιο ρεαλιστικοί. Προσωπικά, δεν ψήνομαι πια για ανοίγω-κλεινόμες πόρτες, αφού αποκλείεται όταν το βάλεις στη βιτρίνα να παίζεις ανοίγοντάς πόρτες και κλείνοντας καπό. Αν κάποτε μοντελίσω πάνω σε κάνα die-cast (π.χ. την guilia), θα αφαιρούσα τους μηχανισμούς, θα κολλούσα τις πόρτες και θα επαναχάραζα τις ενώσεις για να έρθουν στην κλίμακα. Καλημέρα
|
|
|
Post by Φάνης on May 28, 2019 13:00:39 GMT 2
Μπράβο Γιώργο. Πανέμορφο! Πολλά συγχαρητήρια για την επιμονή και την υπομονή σου να το ολοκληρώσεις! Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by gtziaf on May 28, 2019 17:05:06 GMT 2
Ευχαριστώ Φάνη...
|
|
|
Post by pkout on Jun 15, 2019 12:08:28 GMT 2
Κούκλα η γερμανιδα Ζωρζ
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 19, 2019 17:42:23 GMT 2
Κούκλα η γερμανιδα Ζωρζ Γεια σου ρε, Παύλο...
|
|
|
Post by Sakis on Jun 19, 2019 19:17:11 GMT 2
Σχολείο τα λάθη και μάθημα ο υπέρμετρος ενθουσιασμός που συνήθως τρέχει πιο γρήγορα από τα χέρια μας. Και μόνο που αποφάσισες να το ολοκληρώσεις αξίζει του θαυμασμού μου.
Ένα tip (αν θέλεις το κρατάς) σε ό,τι αφορά στις φωτογραφίες σου. Βλέπω ότι προτιμάς την top down προοπτική και μια χαρά είναι αλλά αν φωτογράφιζες από το ύψος του αυτοκινήτου πιστεύω ότι θα αναδεικνυόταν περισσότερο και θα προσέθετε ρεαλισμό. Για κάνε καμιά δοκιμαστική όποτε βρεις χρόνο...
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 19, 2019 20:33:35 GMT 2
Σχολείο τα λάθη και μάθημα ο υπέρμετρος ενθουσιασμός που συνήθως τρέχει πιο γρήγορα από τα χέρια μας. Και μόνο που αποφάσισες να το ολοκληρώσεις αξίζει του θαυμασμού μου. Ένα tip (αν θέλεις το κρατάς) σε ό,τι αφορά στις φωτογραφίες σου. Βλέπω ότι προτιμάς την top down προοπτική και μια χαρά είναι αλλά αν φωτογράφιζες από το ύψος του αυτοκινήτου πιστεύω ότι θα αναδεικνυόταν περισσότερο και θα προσέθετε ρεαλισμό. Για κάνε καμιά δοκιμαστική όποτε βρεις χρόνο... Σάκη, την έχουμε πατήσει πολλές φορές εξαιτίας του ενθουσιασμού ή της μη εκτίμησης του διαθέσιμου χρόνου, όρεξης ή ακόμη και δυνατοτήτων. Η 635 με ωρίμασε, ακόμα και πριν ολοκληρωθεί ώστε να διαθέτω το κατάλληλο effort για κάθε περίπτωση - περίσταση, κάτι που με βοηθάει, σήμερα, να ολοκληρώνω μοντέλα. Βέβαια, ο μοντελισμός είναι όμορφος επειδή πάντα προκύπτει το απρόβλεπτο, θέλεις να κάνεις το κάτι παραπάνω κι έτσι στο τέλος, μπορείς να εξελίσσεσαι ως μοντελιστής. Ο σωστός συνδυασμός των παραπάνω βοηθάει στην όποια αποτελεσματικότητα. Αλλά, πέρα απ΄ τις θεωρίες η BMW είναι ένα από τα μοντέλα που συνδέουν τα χρόνια της αθωότητας με το σήμερα και όταν βρεθούμε για κοψίδια - μπύρες, θα τις αφιερώσουμε λίγο χρόνο, έτσι για να αναπολήσουμε λίγο. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό, στο τέλος της ημεράς. Για τις φωτογραφίες έχεις δίκαιο. Γενικά ξέρεις ότι δεν ασχολούμαι παραπάνω από 5 λεπτά για τη φωτογράφηση κάθε μοντέλου και για κάποιο λόγο η top down προοπτική είναι λίγο σήμα κατατεθέν μου. Έχω εφαρμόσει αυτό που λες στα τελευταία μοντέλα μου (π.χ. 512Μ, 312PB) αλλά η BMW έχει το εξής πρόβλημα. Το μέγεθος... Έτσι όταν πήγα να βγάλω φώτο από το ύψος του αυτοκινήτου, έβγαινε στο background μαζί, το μπαλκόνι, η θεία από απέναντι, μια γλάστρα κλπ Ευχαριστώ για επισήμανση πάντως και θα το έχω υπόψη μου. Ευχαριστώ για το σχολιασμό, μαν
|
|