Audi Quattro Acropolis Rally 1982 Winner
Dec 10, 2011 22:29:54 GMT 2
Post by Sakis on Dec 10, 2011 22:29:54 GMT 2
Όταν κάποιος λέει το όνομα Audi Quattro το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό του είναι η καινοτομία που έφερε την επανάσταση στον κόσμο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ,τετρακίνηση!Μέχρι τότε οι κατασκευαστές απέρριπταν τη φιλοσοφία αυτή θεωρώντας πως το μεγάλο βάρος και η πολυπλοκότητα της τετρακίνησης θα δυσκόλευε το έργο τεχνικών και οδηγών.Από τη στιγμή που το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο της Audi "πάτησε" ειδική κερδίζοντας την με χρονική απόσταση που μετριόταν σε λεπτά και όχι σε δευτερόλεπτα,όλοι ήξεραν ότι ένα καινούριο κεφάλαιο της ιστορίας μόλις άνοιγε.
Το αυτοκίνητο είναι μοναδικό ως προς το γεγονός ότι είχε μόνιμη τετρακίνηση και για να ανταπεξέλθει στη διαφορά περιστροφής των τροχών κατά την πλαγιολίσθηση και τις στροφές χρησιμοποιούσε τρία διαφορικά.Το τρίτο από αυτά τα τρία βρισκόταν στο κιβώτιο και ονομάστηκε από τους τεχνικούς της Audi "κεντρικό" και είχε τη δυνατότητα να "κλειδώνει" και να "ξεκλειδώνει" από τον οδηγό όποτε οι συνθήκες το απαιτούσαν!
Την αγωνιστική περίοδο 1981-1982,πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου με τον αριθμό 9 βρισκόταν η Michelle Mouton με συνοδηγό τη Fabrizia Pons."H γρηγορότερη γυναίκα στην ιστορία" όπως την αποκαλούσαν κόντραρε στα ίσια τους άνδρες αντιπάλους της κερδίζοντας το σεβασμό με την επιμονή,τη σκληρή δουλειά και φυσικά τις οδηγικές της ικανότητες!Είναι η μόνη γυναίκα που έχει κερδίσει αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (4 νίκες συνολικά) χάνοντας στο νήμα ακόμα και τον τίτλο του πρωταθλητή εκείνης της χρονιάς από τον Walter Röhrl (109 είχε ο Γερμανός, 97 η Γαλλίδα).Αυτό που νοιάζει όμως εμάς προς το παρόν είναι ότι κέρδισε τον εθνικό μας αγώνα και μάλιστα με διαφορά 13 λεπτών από τον δεύτερο!
«Τρεχάτε άντρες, σας περάσαν τα κορίτσια» φώναζαν δύο γερόντισσες ραίνοντας με γαρύφαλλα τα καπώ των αυτοκινήτων. H Μichelle Mouton το θυμάται ακόμα...
Το κιτ που θα χρησιμοποιηθεί είναι της Tamiya με κάποιες έξτρα σίγουρα προσθήκες και βελτιώσεις όπως πχ στον πίνακα οργάνων και το αμάξωμα.
Το αυτοκίνητο είναι μοναδικό ως προς το γεγονός ότι είχε μόνιμη τετρακίνηση και για να ανταπεξέλθει στη διαφορά περιστροφής των τροχών κατά την πλαγιολίσθηση και τις στροφές χρησιμοποιούσε τρία διαφορικά.Το τρίτο από αυτά τα τρία βρισκόταν στο κιβώτιο και ονομάστηκε από τους τεχνικούς της Audi "κεντρικό" και είχε τη δυνατότητα να "κλειδώνει" και να "ξεκλειδώνει" από τον οδηγό όποτε οι συνθήκες το απαιτούσαν!
Την αγωνιστική περίοδο 1981-1982,πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου με τον αριθμό 9 βρισκόταν η Michelle Mouton με συνοδηγό τη Fabrizia Pons."H γρηγορότερη γυναίκα στην ιστορία" όπως την αποκαλούσαν κόντραρε στα ίσια τους άνδρες αντιπάλους της κερδίζοντας το σεβασμό με την επιμονή,τη σκληρή δουλειά και φυσικά τις οδηγικές της ικανότητες!Είναι η μόνη γυναίκα που έχει κερδίσει αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (4 νίκες συνολικά) χάνοντας στο νήμα ακόμα και τον τίτλο του πρωταθλητή εκείνης της χρονιάς από τον Walter Röhrl (109 είχε ο Γερμανός, 97 η Γαλλίδα).Αυτό που νοιάζει όμως εμάς προς το παρόν είναι ότι κέρδισε τον εθνικό μας αγώνα και μάλιστα με διαφορά 13 λεπτών από τον δεύτερο!
«Τρεχάτε άντρες, σας περάσαν τα κορίτσια» φώναζαν δύο γερόντισσες ραίνοντας με γαρύφαλλα τα καπώ των αυτοκινήτων. H Μichelle Mouton το θυμάται ακόμα...
Το κιτ που θα χρησιμοποιηθεί είναι της Tamiya με κάποιες έξτρα σίγουρα προσθήκες και βελτιώσεις όπως πχ στον πίνακα οργάνων και το αμάξωμα.