|
Post by gtziaf on Mar 13, 2019 20:30:34 GMT 2
Η ΤΖ2 Zagato είναι το πρώτο 43άρι που ολοκληρώθηκε τη φετινή χρονιά. Περίεργο κιτ, όχι κακό, αλλά με τα γνωστά προβλήματα ποιότητας των χίρο. Στα 2-3 που έχω δει φτιαγμένα το καπό δεν έχει τοποθετηθεί. Τη δυσκολία αυτή, τη διαπίστωσα κι εγώ κατά την κατασκευή. Με κάποιο τρόπο, αφού πρώτα τα διαφορά περιφερειακά του κινητήρα έκαναν τη δίαιτα της διαμαντόλιμας, τελικά ανοιγοκλείνει σχετικά καλά. Κατά τα άλλα έχει τα θέματα του, αλλά το ευχαριστήθηκα, τελείωσε, κάθεται στις ρόδες του, το καπό είναι στη θέση του, οπότε όλα καλά . Αν μπορέσω να το βρω και να το φτιάξω στην 1/24, θα είναι ακόμη καλύτερα Το WIP είναι εδώ: www.scalewheels-gr.com/thread/2642/alfa-romeo-zagato-monza-1967Ευχαριστώ για τη στήριξη σας, κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Καλό βράδυ
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 14, 2019 7:27:54 GMT 2
Και μόνο που κατάφερες το καπό να είναι λειτουργικό και να κλείνει μετά ικανοποιητικά είναι αξιοθαύμαστο. Μπράβο γι' αυτό και για όλο το υπόλοιπο!
|
|
|
Post by alex78 on Mar 15, 2019 12:16:59 GMT 2
Ακόμη μια φορά πρωτοπόρος Γιώργο, πανέμορφο!
|
|
|
Post by gtziaf on Mar 17, 2019 17:39:40 GMT 2
Κωνσταντίνε και Αλέξ, ευχαριστώ για το σχόλιο και τα καλά λόγια. Αλέξ, χρόνια πολλά για την γιορτή σου. Τις ευχές μου φίλε μου
|
|
|
Post by alex78 on Mar 17, 2019 22:10:50 GMT 2
Αλέξ, χρόνια πολλά για την γιορτή σου. Τις ευχές μου φίλε μου Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώργο, να 'σαι καλά φίλε μου!
|
|
paparadiation
GP3 Driver
paparadiation
Δημήτρης Μαυροειδής
Posts: 1,129
|
Post by paparadiation on Mar 19, 2019 17:20:52 GMT 2
Καταρχην συγχαρητηρια που ασχολησαι με τα σαπακια Το εσωτερικο κ ο κινητηρας με το φινιρισμα μου αρεσουν πολυ. Μην κλεισεις το καπω για κανενα λογο, το κενο χαλαει ολη την εικονα του μοντελου, οχι μονο για το κενο καθεαυτου, αλλα και γιατι ενω τα υπολοιπα πανελς φαινονται μονα τους μια χαρα, οταν συγκρινονται με το πανελ του καπω χανουν τελειως. Επισης οι ροδες της αριστερης πλευρας ειναι λιγο οφ, ειδικα η μπροστινη. Γενικα λαηκ και μπραβο λογω αυξημενης δυσκολιας στην ιαπωνικη κλιμακα Σαπα-Κι, ειδικα νομιζω οτι αυτα τα μοντελα θελουν λιγο πιο αργο ρυθμο γιατι υπαρχουν μικρες αποκλισεις που σε αλλες κλιμακες θα περναγαν απαρατηρητες, αλλα εδω μεγενθυνονται λογω κλιμακας. Καλη συνεχεια με τα της βαλιτσας
|
|
|
Post by gtziaf on Mar 19, 2019 19:30:40 GMT 2
Δημήτρη, ευχαριστώ για το σχολιασμό. Πολύ σωστό αυτό που λες, για το χρόνο. Εκτός από την 1/43, ισχύει γενικά στα multimedia κιτ και είναι ένας καλός κανόνας για να ξεκινήσει κάποιος. Δυστυχώς για μένα ο χρόνος που δίνεται είναι δεδομένος, οπότε ακολουθώ μια μέση οδό, που είναι σχετικά αποτελεσματική. Οι τροχοί έχουν την τάση να "ανοίγουν" λόγω βάρους φερόμενης μάζας , αλλά με λίγο δακτυλάκι έρχονται. Το καπό κλείνει καλύτερα αλλά χρειάζεται να πιεστεί λίγο (βρίσκει στο airbox του μοτέρ), αλλά δεν ρισκάρω. Το δοκίμασα μία πιο επισταμένως, όταν το πρωτομόνταρα (εξ' ου και η φώτο με τα δακτυλικά αποτυπώματα )... Τώρα όταν το παραδώσω, θα μου πει τι θέλει ο Ιταλιάνος και ανάλογα θα πράξω. Όπως και να έχει, το έχεις διαπιστώσει κι εσύ από την εμπειρία σου στα full detail κιτ, τα πάνελ των αμαξωμάτων τέτοιων κιτ, δεν κάθονται καν και στα περισσότερα τα παρουσιάζουμε ξεχωριστά. Οπότε εδώ κάναμε ένα βήμα εμπρός, αλλά το να περιμένεις να ανοιγοκλείνει και να αφήνει το κενό στο panel line όμοιο με τις πόρτας, είναι λίγο ουτοπικό αν είσαι ένας κανονικός άνθρωπος, με νορμάλ ζωή, κλπ κλπ. Όπως και να έχει , στην PB, θα προσπαθήσω να το βελτιώσω, αν και η βάση για να γίνει αυτό δεν είναι η ιδανική (το καπό είναι πιο φαρδύ περίπου ένα εκατοστό απ΄ το αμάξωμα )
|
|