Suzuki GSX750SE Katana - Tamiya (1/12)
Jan 7, 2019 3:21:28 GMT 2
Post by m@ster k@frer on Jan 7, 2019 3:21:28 GMT 2
Καλησπέρα σας,
Επανέρχομαι με καινούριο (εχμμ μάλλον παλιό!!) μηχανάκι.
Το 1979 η Suzuki παρουσίασε στις αυτοκινητοεκθέσεις ως πρωτότυπο την Katana.
Το 1980 βγήκε στην παραγωγή ώς GSX1100S Katana, αρκετά κοντά στο εκθεσιακό πρωτότυπο, έτη φωτός μακριά από την εποχή της, σαρώνοντας τις παγκόσμιες αγορές με τον καιρό. Μια μοτοσικλέτα που έγινε "μύθος" ανάμεσα στους μηχανόβιους. Μια μοτοσικλέτα με χαρακτήρα, που τη λατρεύεις ή τη μισείς, δεν υπάρχει μέση λύση. Με 111 άλογα και 1075κ.ε. ήταν σίγουρα κάτι το αξιόλογο τότε.
Το 1981 προστέθηκαν στην οικογένεια 2 μικρότερα μοντέλα που έφεραν το όνομα Katana, η GS650G και η GS550.
Το 1982 η Suzuki παρουσίασε μια 750άρα Katana μόνο για την Ιαπωνική αγορά, πανομοιότυπη με την μεγάλη αδερφή της, αλλά με μικρότερο κινητήρα και μεγαλύτερο πίσω τροχό. Η GSX750S με 69 άλογα αποτέλεσε τεράστια εμπορική επιτυχία .
Με την επόμενη χρονιά, στις αγορές της Ευρώπης έφτασε η 2η έκδοση της μεγάλης Kat με μερικούς νέους χρωματισμούς, μαρσπιέ αλουμινίου, νέες ακτίνες και μερικές ακόμη μικροαλλαγές. Και στην άλλη πλευρά του πλανήτη, η Ιαπωνική αγορά υποδέχτηκε την GSX750S2, η οποία επίσης δέχτηκε αλλαγή στις ακτίνες, φόρεσε 16" εμπρόσθιο τροχό και επίσης πήρε μερικά έξτρα άλογα.
Το 1984 στην Ιαπωνία παρουσιάστηκε η GSX750S3 (ή SE), η οποία ενώ έδειχνε να μοιάζει στην προκάτοχο είχε πολλές και σημαντικές αλλαγές. Αρχικά το εμπρος φώς έγινε ανακλινόμενο δίνοντας καλύτερη αεροδυναμική. Μεγάλωσε η μάσκα και προστέθηκαν μερικά ακόμα άλογα. Αναβαθμίστηκαν οι αναρτήσεις εμπρός αλλά και πίσω (monoshock). Τέλος, αδυνάτισε κατα 16 Κιλά. Και έφτασε να γίνει η τελευταία Katana, μέχρι to 2018 που η Suzuki αναβίωσε το logo.
To kit της Tamiya είναι αυτό:
Κλασικό παλιό Tamiya που θέλει δουλίτσα για να στρώσει και να δώσει καλό αποτέλεσμα. Αποτελείται από 5 πλαίσια σε μαύρο, λευκό, διαφανές και χρωμιωμένο πλαστικό. Επίσης δίνονται πολύ καλοχαραγμένα λάστιχα, μεταλλικό ελατήριο, βίδες και σωληνάκια.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε εδώ:
Καθαρίστηκαν όλα σχεδόν τα κομμάτια, μένουν 2 εξατμίσεις, το 1 grip και κάτι ψιλά ακόμα. Επίσης το πιρούνι κολυμπάει στη χλωρίνη.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα αρχίσουν κολλήσεις και θα έχω καλύτερη εικόνα για εφαρμογές και ποιότητα.
Τέλος, η κατασκευή αυτή είναι αφιερωμένη στον Άλεξ, επειδή το ζητάει ο οργανισμός του
Να είσαι καλά φιλαράκι και ελπίζω να βγεί καλό. Αναμονή μέχρι να αρχίσουν τα κόψε ράψε !
Μέχρι τότε, να είστε όλοι καλά.
Φιλικά,
Αγάπιος
Επανέρχομαι με καινούριο (εχμμ μάλλον παλιό!!) μηχανάκι.
Το 1979 η Suzuki παρουσίασε στις αυτοκινητοεκθέσεις ως πρωτότυπο την Katana.
Το 1980 βγήκε στην παραγωγή ώς GSX1100S Katana, αρκετά κοντά στο εκθεσιακό πρωτότυπο, έτη φωτός μακριά από την εποχή της, σαρώνοντας τις παγκόσμιες αγορές με τον καιρό. Μια μοτοσικλέτα που έγινε "μύθος" ανάμεσα στους μηχανόβιους. Μια μοτοσικλέτα με χαρακτήρα, που τη λατρεύεις ή τη μισείς, δεν υπάρχει μέση λύση. Με 111 άλογα και 1075κ.ε. ήταν σίγουρα κάτι το αξιόλογο τότε.
Το 1981 προστέθηκαν στην οικογένεια 2 μικρότερα μοντέλα που έφεραν το όνομα Katana, η GS650G και η GS550.
Το 1982 η Suzuki παρουσίασε μια 750άρα Katana μόνο για την Ιαπωνική αγορά, πανομοιότυπη με την μεγάλη αδερφή της, αλλά με μικρότερο κινητήρα και μεγαλύτερο πίσω τροχό. Η GSX750S με 69 άλογα αποτέλεσε τεράστια εμπορική επιτυχία .
Με την επόμενη χρονιά, στις αγορές της Ευρώπης έφτασε η 2η έκδοση της μεγάλης Kat με μερικούς νέους χρωματισμούς, μαρσπιέ αλουμινίου, νέες ακτίνες και μερικές ακόμη μικροαλλαγές. Και στην άλλη πλευρά του πλανήτη, η Ιαπωνική αγορά υποδέχτηκε την GSX750S2, η οποία επίσης δέχτηκε αλλαγή στις ακτίνες, φόρεσε 16" εμπρόσθιο τροχό και επίσης πήρε μερικά έξτρα άλογα.
Το 1984 στην Ιαπωνία παρουσιάστηκε η GSX750S3 (ή SE), η οποία ενώ έδειχνε να μοιάζει στην προκάτοχο είχε πολλές και σημαντικές αλλαγές. Αρχικά το εμπρος φώς έγινε ανακλινόμενο δίνοντας καλύτερη αεροδυναμική. Μεγάλωσε η μάσκα και προστέθηκαν μερικά ακόμα άλογα. Αναβαθμίστηκαν οι αναρτήσεις εμπρός αλλά και πίσω (monoshock). Τέλος, αδυνάτισε κατα 16 Κιλά. Και έφτασε να γίνει η τελευταία Katana, μέχρι to 2018 που η Suzuki αναβίωσε το logo.
To kit της Tamiya είναι αυτό:
Κλασικό παλιό Tamiya που θέλει δουλίτσα για να στρώσει και να δώσει καλό αποτέλεσμα. Αποτελείται από 5 πλαίσια σε μαύρο, λευκό, διαφανές και χρωμιωμένο πλαστικό. Επίσης δίνονται πολύ καλοχαραγμένα λάστιχα, μεταλλικό ελατήριο, βίδες και σωληνάκια.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε εδώ:
Καθαρίστηκαν όλα σχεδόν τα κομμάτια, μένουν 2 εξατμίσεις, το 1 grip και κάτι ψιλά ακόμα. Επίσης το πιρούνι κολυμπάει στη χλωρίνη.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα αρχίσουν κολλήσεις και θα έχω καλύτερη εικόνα για εφαρμογές και ποιότητα.
Τέλος, η κατασκευή αυτή είναι αφιερωμένη στον Άλεξ, επειδή το ζητάει ο οργανισμός του
Να είσαι καλά φιλαράκι και ελπίζω να βγεί καλό. Αναμονή μέχρι να αρχίσουν τα κόψε ράψε !
Μέχρι τότε, να είστε όλοι καλά.
Φιλικά,
Αγάπιος