Honda Steed 600 - Aoshima (1/12)
Nov 19, 2018 19:05:10 GMT 2
Post by m@ster k@frer on Nov 19, 2018 19:05:10 GMT 2
Επανέρχομαι με τσοπεράκι στα κατασκευαστικά.
Θέλοντας να ξεκινήσω κάποιο χαλαρό κίτ και χωρίς διάθεση για πολλά βελτιωτικά κ πολλή μελέτη, έπιασα αυτό από το στόκ και το ξεκίνησα χαλαρά χαλαρά.
Το κίτ είναι αυτό:
Αποτελείται από οκτώ sprues σε μαύρο, διαφανές, ματ και γυαλιστερό χρώμιο καθώς και ελαστικά από καουτσούκ, βίδες σωληνάκια κτλ. H χύτευση είναι αρκετά καλή χωρίς πολύ flash, αλλά με την κλασική μέτρια ποιότητα της aoshima.
Πιάνοντας σχετικά γρήγορα δουλειά, η διάθεση για κατασκευή <<του κουτιού>> μας έφυγε και έπιασα να σφάξω το πίσω αμορτισέρ:
Σιγά σιγά πήραν σειρά τα μισά περίπου χρωμιωμένα κομμάτια, βούτηξαν σε χλωρίνη, πλύθηκαν και άρχισε η προετοιμασία τους:
Ο δίσκος λέπτυνε, καθαρίστηκαν οι ήδη ανοιχτές τρύπες (μπράβο aoshima), αφαιρέθηκαν τα σημάδια καλουπιού από την εμπρός πλευρά (έλεος aoshima) και τρυπήθηκαν τα πριτσίνια για να αντικατασταθούν με μεταλλικά:
Ο σκελετός πήρε σχήμα, ενισχύθηκαν οι ενώσεις με μεταλλική ράβδο, τροποποιήθηκαν οι δεξιές βάσεις του κινητήρα ώστε να μπορεί να μπεί αφού συναρμολογηθεί ο σκελετός (η aoshima τον εδινε να κουμπώνει γύρω από το μοτέρ) και με κάποιες δοκιμές ετοιμάστηκε το ελατήριο του πλαγιοστάτη που θα τοποθετηθεί στο τέλος:
Συνεχίζοντας, βάφτηκαν κάποια κομμάτια και προετοιμάστηκαν άλλα για βαφή. Ο σκελετός, οι εξατμίσεις και μερικά ακόμα κομμάτια περάστηκαν με το αγαπημένο μαύρο αστάρι της Alclad και αναμένουν βερνίκι.Ο κινητήρας βάφτηκε με το γκρί αστάρι της Alclad και έπειτα με το aluminum της ίδιας εταιρίας και γίνανε κάποια highlights με διάφορα μεταλλικά. Κάποια περιφερειακά βάφτηκαν με white aluminium και burnt iron.
Τέλος, ετοιμάστηκε η αλυσίδα. Ξεκινώντας με το γκρί αστάρι της Alclad, περάστηκε με ένα χέρι aluminum, μερικές ψεκασιές burnt iron και μετά πήραν σειρά τα πινέλα με διάφορα wash και dry φτάνοντας σε αυτό το αποτέλεσμα. Μένει να στεγνώσει και να περαστεί με το oil της Gunze:
Αυτά προς το παρόν απο μένα, ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Φιλικά,
Αγάπιος
Θέλοντας να ξεκινήσω κάποιο χαλαρό κίτ και χωρίς διάθεση για πολλά βελτιωτικά κ πολλή μελέτη, έπιασα αυτό από το στόκ και το ξεκίνησα χαλαρά χαλαρά.
Το κίτ είναι αυτό:
Αποτελείται από οκτώ sprues σε μαύρο, διαφανές, ματ και γυαλιστερό χρώμιο καθώς και ελαστικά από καουτσούκ, βίδες σωληνάκια κτλ. H χύτευση είναι αρκετά καλή χωρίς πολύ flash, αλλά με την κλασική μέτρια ποιότητα της aoshima.
Πιάνοντας σχετικά γρήγορα δουλειά, η διάθεση για κατασκευή <<του κουτιού>> μας έφυγε και έπιασα να σφάξω το πίσω αμορτισέρ:
Σιγά σιγά πήραν σειρά τα μισά περίπου χρωμιωμένα κομμάτια, βούτηξαν σε χλωρίνη, πλύθηκαν και άρχισε η προετοιμασία τους:
Ο δίσκος λέπτυνε, καθαρίστηκαν οι ήδη ανοιχτές τρύπες (μπράβο aoshima), αφαιρέθηκαν τα σημάδια καλουπιού από την εμπρός πλευρά (έλεος aoshima) και τρυπήθηκαν τα πριτσίνια για να αντικατασταθούν με μεταλλικά:
Ο σκελετός πήρε σχήμα, ενισχύθηκαν οι ενώσεις με μεταλλική ράβδο, τροποποιήθηκαν οι δεξιές βάσεις του κινητήρα ώστε να μπορεί να μπεί αφού συναρμολογηθεί ο σκελετός (η aoshima τον εδινε να κουμπώνει γύρω από το μοτέρ) και με κάποιες δοκιμές ετοιμάστηκε το ελατήριο του πλαγιοστάτη που θα τοποθετηθεί στο τέλος:
Συνεχίζοντας, βάφτηκαν κάποια κομμάτια και προετοιμάστηκαν άλλα για βαφή. Ο σκελετός, οι εξατμίσεις και μερικά ακόμα κομμάτια περάστηκαν με το αγαπημένο μαύρο αστάρι της Alclad και αναμένουν βερνίκι.Ο κινητήρας βάφτηκε με το γκρί αστάρι της Alclad και έπειτα με το aluminum της ίδιας εταιρίας και γίνανε κάποια highlights με διάφορα μεταλλικά. Κάποια περιφερειακά βάφτηκαν με white aluminium και burnt iron.
Τέλος, ετοιμάστηκε η αλυσίδα. Ξεκινώντας με το γκρί αστάρι της Alclad, περάστηκε με ένα χέρι aluminum, μερικές ψεκασιές burnt iron και μετά πήραν σειρά τα πινέλα με διάφορα wash και dry φτάνοντας σε αυτό το αποτέλεσμα. Μένει να στεγνώσει και να περαστεί με το oil της Gunze:
Αυτά προς το παρόν απο μένα, ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Φιλικά,
Αγάπιος