Peterbuild 377 - Italeri 1/24
Mar 9, 2018 23:32:10 GMT 2
Post by rawshooter on Mar 9, 2018 23:32:10 GMT 2
Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μεγάλων ελκυστήρων (τράκτορες ελληνιστί) στις Η.Π.Α. είναι η Peterbuild. Εκατοντάδες από τους τράκτορες της κυκλοφορούν από την παγωμένη Αλάσκα μέχρι το καυτό Τέξας και από την ανατολική μέχρι και την δυτική ακτή. Φημίζονται για 2 λόγους, την αξιοπιστία των μηχανών τους και για το ότι μπορείς να βρείς ανταλλακτικά σχεδόν παντού. Όπως λέμε στην Ευρώπη ότι βρίσκεις παντού ανταλλακτικό Mercedes κάτι ανάλογο λένε στις Η.Π.Α. για τους Peterbuild. Λογικό οπότε να είναι από τους αγαπημένους των οδηγών.
Ο πιο φημισμένος τράκτορας Peterbuild είναι ο κλασικός "379". Ήταν εν παραγωγή από το 1987 μέχρι και το 2007!!!! Μάλιστα οι τελευταίοι 1000 θεωρούνται και συλλεκτικοί. Ο "377" ήταν ένας "379" απλά με διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα του.
Ο "379-377" είναι ένας κλασικός αμερικάνικος τράκτορας της δεκαετίας του '80 δηλαδή τεράστιος με θηριώδη δύναμη μοτέρ, άνετο σαλόνι και καμπίνα ύπνου και πολύ πολύ χρώμιο παντού. Μάλιστα ένεκα αμερικάνικης κουλτούρας οι περισσότεροι αποτελούν πεδίο "καλλιτεχνικών ανησυχιών" με αποτέλεσμα από far west αερογραφίες μέχρι "τρελές" μετασκευές με χρώμιο και άλλα "καλούδια". Μάλιστα το 1990 αρκετοί από αυτούς αποτέλεσαν "βάση" για μετασκευές σε αυτοκινούμενα τροχόσπιτα διάσημων ηθοποιών του Hollywood. Ενώ δυο τέτοιοι έγιναν και τηλεοπτικοί αστέρες (KITT & Transformers).
Οι "379-377" ήταν πραγματικά "εργαλεία" μιας και πρόσφεραν μια μεγάλη γκάμα από μοτέρ συνήθως Caterpillar (C-11/12/13/15/16) ή Cummins ("big cam" NTC, N-14, ISM, ISX, ISMe5, ISXe5, Signature 600) ή Detroit Diesel (σειρά 60 & 90). Οι Caterpillar ήταν συνήθως βαμμένοι κίτρινοι αλλά όπως έγραψα νωρίτερα πολλοί υπέστησαν "καλλιτεχνικές ανησυχίες). Τέλος να αναφέρω ότι ο Peterbuild 379-377 ήταν ένας κλασικός ελκυστήρας 8ης κλάσης δηλαδή μέγιστου βάρους 33.000lbs (14.969kgrs) σε 3 άξονες και κουβαλούσαν συνήθως καρότσες 53 ποδών, έτσι δημιουργούσαν τα περίφημα "18-wheelers".
To κιτ της Italeri είναι ένα από τα κλασικά της με ότι συνεπάγεται αυτό. Δηλαδή αρκετά pin marks αλλά καλής ποιότητας πλαστικό και με αρκετή καλή λεπτομέρεια. Βέβαια αν κάποιος θέλει να το βελτιώσει μπορεί εύκολα ένεκα του "μαλακού" πλαστικού αλλά και καλής χύτευσης. Τα μέρη σε χρώμιο είναι αρκετά "καθαρά" χωρίς άσχημα σημάδια από τα καλούπια ενώ τα διάφανα είναι αρκετά διαυγή και σχετικά λεπτά σε πάχος. Μόνο "μελανό" σημείο οι χαλκομανίες που απέχουν έτη φωτός από αυτό που θέλουν να αποτυπώσουν δηλαδή πραγματικές αερογραφίες - πράγμα κατ' εμέ λογικό μιας και δεν βοηθά η κλίμακα. Σαν κατασκευή φαίνεται - προς στιγμή - απλή αλλά με αρκετά θέματα εφαρμογής - ειδικά στην καμπίνα ύπνου. Προσωπικά θα αλλάξω τις χαλκομανίες με κάτι άλλο αλλά είναι νωρίς ακόμα
Προς στιγμή και μετά από αρκετή μελέτη στο internet - πρώτη φορά τράκτορας υπο κλίμακα για μένα - είμαι σ' αυτό το σημείο.
image uploader
Δεν είναι κάτι το τρομερό αλλά κάπως έπρεπε να ξεκινήσω
καλή αρχή λοιπόν σ' όλους και καλές κατασκευές εύχομαι
Ο πιο φημισμένος τράκτορας Peterbuild είναι ο κλασικός "379". Ήταν εν παραγωγή από το 1987 μέχρι και το 2007!!!! Μάλιστα οι τελευταίοι 1000 θεωρούνται και συλλεκτικοί. Ο "377" ήταν ένας "379" απλά με διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα του.
Ο "379-377" είναι ένας κλασικός αμερικάνικος τράκτορας της δεκαετίας του '80 δηλαδή τεράστιος με θηριώδη δύναμη μοτέρ, άνετο σαλόνι και καμπίνα ύπνου και πολύ πολύ χρώμιο παντού. Μάλιστα ένεκα αμερικάνικης κουλτούρας οι περισσότεροι αποτελούν πεδίο "καλλιτεχνικών ανησυχιών" με αποτέλεσμα από far west αερογραφίες μέχρι "τρελές" μετασκευές με χρώμιο και άλλα "καλούδια". Μάλιστα το 1990 αρκετοί από αυτούς αποτέλεσαν "βάση" για μετασκευές σε αυτοκινούμενα τροχόσπιτα διάσημων ηθοποιών του Hollywood. Ενώ δυο τέτοιοι έγιναν και τηλεοπτικοί αστέρες (KITT & Transformers).
Οι "379-377" ήταν πραγματικά "εργαλεία" μιας και πρόσφεραν μια μεγάλη γκάμα από μοτέρ συνήθως Caterpillar (C-11/12/13/15/16) ή Cummins ("big cam" NTC, N-14, ISM, ISX, ISMe5, ISXe5, Signature 600) ή Detroit Diesel (σειρά 60 & 90). Οι Caterpillar ήταν συνήθως βαμμένοι κίτρινοι αλλά όπως έγραψα νωρίτερα πολλοί υπέστησαν "καλλιτεχνικές ανησυχίες). Τέλος να αναφέρω ότι ο Peterbuild 379-377 ήταν ένας κλασικός ελκυστήρας 8ης κλάσης δηλαδή μέγιστου βάρους 33.000lbs (14.969kgrs) σε 3 άξονες και κουβαλούσαν συνήθως καρότσες 53 ποδών, έτσι δημιουργούσαν τα περίφημα "18-wheelers".
ΤΟ ΚΙΤ
To κιτ της Italeri είναι ένα από τα κλασικά της με ότι συνεπάγεται αυτό. Δηλαδή αρκετά pin marks αλλά καλής ποιότητας πλαστικό και με αρκετή καλή λεπτομέρεια. Βέβαια αν κάποιος θέλει να το βελτιώσει μπορεί εύκολα ένεκα του "μαλακού" πλαστικού αλλά και καλής χύτευσης. Τα μέρη σε χρώμιο είναι αρκετά "καθαρά" χωρίς άσχημα σημάδια από τα καλούπια ενώ τα διάφανα είναι αρκετά διαυγή και σχετικά λεπτά σε πάχος. Μόνο "μελανό" σημείο οι χαλκομανίες που απέχουν έτη φωτός από αυτό που θέλουν να αποτυπώσουν δηλαδή πραγματικές αερογραφίες - πράγμα κατ' εμέ λογικό μιας και δεν βοηθά η κλίμακα. Σαν κατασκευή φαίνεται - προς στιγμή - απλή αλλά με αρκετά θέματα εφαρμογής - ειδικά στην καμπίνα ύπνου. Προσωπικά θα αλλάξω τις χαλκομανίες με κάτι άλλο αλλά είναι νωρίς ακόμα
Προς στιγμή και μετά από αρκετή μελέτη στο internet - πρώτη φορά τράκτορας υπο κλίμακα για μένα - είμαι σ' αυτό το σημείο.
image uploader
Δεν είναι κάτι το τρομερό αλλά κάπως έπρεπε να ξεκινήσω
καλή αρχή λοιπόν σ' όλους και καλές κατασκευές εύχομαι