|
Post by Κωστας on Mar 1, 2018 19:19:01 GMT 2
Καλησπέρα στο forum! Για πρώτο project αυτοκινήτου πιστεύω επιβάλεται μια κλασσική επιλογή. Και τι πιο κλασσικό απο τον Σκαραβαίο; Το Volkswagen Beetle ήταν το πρώτο χρονολογικά αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και γενικότερα του ομίλου Volkswagen, και παρήχθη από τον Αύγουστο του 1938 έως τις 30 Ιουλίου 2003. Κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης χρονικής περιόδου, κατασκευάστηκαν συνολικά 21.529.464 αντίτυπα, με αποτέλεσμα το Σκαθάρι να γίνει, σε παγκόσμια κλίμακα, το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων υπό την ίδια πλατφόρμα. Tο 1948, ο Βίλχελμ Κάρμαν, ιδιοκτήτης της εταιρείας μετατροπών Karmann, αγόρασε ένα κοινό Σκαθάρι και πραγματοποίησε μια δοκιμαστική μετατροπή του σε 4-θέσιο κάμπριο. Ακολούθησε μια επιτυχής παρουσίαση του δημιουργήματος στην ίδια την Volkswagen, στην έδρα της εταιρείας στο Βόλφσμπουργκ, ελήφθη η σχετική έγκριση από την φίρμα και το 1949 ξεκίνησε η παραγωγή του, από τον οίκο Karmann. Στο κιτ (λόγω αρχικού ενθουσιασμού) εχει γίνει αρκετη δουλειά οπότε δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες απο τα sprues. Το βάψιμο έγινε με ακρυλικά της Vallejo εκτός απο τα μεταλλικά οπου χρησιμοποιήθηκαν ακρυλικά Citadel
|
|
|
Post by alex78 on Mar 3, 2018 18:33:33 GMT 2
Κώστα εύχομαι να έχεις μια καλή και ευχάριστη κατασκευή, καλως ήρθες στην παρέα μας!
|
|
|
Post by konstantinf on Mar 3, 2018 19:19:58 GMT 2
Καλώς ώρισες συνονόματε και καλές επιτυχίες με τις κατασκευές σου! Περιμένουμε νσ δούμε σύντομα τον σκαραβαίο συναρμολογημένο!
|
|
|
Post by czt on Mar 4, 2018 16:18:53 GMT 2
Ενα θερμο καλοσωρισμα και απο εμενα και αναμενο και εγω με τη σειρα μου το σκαραβαιο ετοιμο.
|
|
|
Post by Κωστας on Mar 4, 2018 17:15:41 GMT 2
Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα και τα σχόλια σας. Στα της κατασκευής, ξεκίνησα το αμάξωμα. Αρχικά έγινε αφαίρεση των (λίγων) γραμμων απο το καλούπι. Στη συνέχεια το αμάξωμα τρίφτηκε με 1500αρι ντουκόχαρτο και στη συνέχεια ασταρώθηκε με Mr Surfacer 1000.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένω τα σχόλια σας.
|
|
|
Post by Φάνης on Mar 4, 2018 17:26:21 GMT 2
Καλησπέρα Κώστα, Δεν ξέρω αν είναι λόγω φωτό, αλλά νομίζω υπάρχουν κάποιες ακόμη ραφές που διακρίνονται στην φωτό. Κοίταξε προσεχτικά. Επίσης το αστάρι σου δεν δείχνει λείο, στην φωτό δείχνουν αρκετά βαθουλώματα (καπό) και σε κάποια σημεία «ξεχειλίζει» λίγο. Έχω την εντύπωση ότι το πέρασες όχι σε ελαφρές στρώσεις αλλά αρκετά βαρύ. Όπως και νάχει, νομίζω θέλει καλό τρίψιμο ακόμη και ίσως χρειαστεί να το ξαναπεράσεις ένα ελαφρύ χέρι μετά. Η λεία επιφανεία στο αστάρι είναι το βασικό πρώτο βήμα για καλό φινίρισμα. Καλή συνέχεια
|
|
|
Post by gtziaf on Mar 4, 2018 18:48:15 GMT 2
Κώστα, καλωσόρισες και στο κατασκευαστικό κομμάτι... Μια χαρά πάει το Beetle. Όπως σου είπε ο Φάνης, ρίξε ένα τρίψιμο το αστάρι σου. Στα χρωματοπωλεία θα βρεις διαφορά σφουγγαράκια (fine, super fine κλπ) κατάλληλα για αυτή τη δουλειά. Βοηθούν επειδή ακολουθούν καλύτερα τις καμπύλες σε σχέση με τα κοινά ντουκόχαρτα. Καλά βαψίματα
|
|
|
Post by Κωστας on Mar 5, 2018 20:38:28 GMT 2
Φανη και Γιώργο, σας ευχαριστώ και τους δυο για τις παρατηρήσεις σας. Όντως το αστάρι ενα μόνο βαρύ χερι και ενα καλό τρίψιμο το χρειάζεται.
|
|
|
Post by pkout on Mar 6, 2018 22:23:56 GMT 2
Κώστα, καλώς όρισες και από εμένα καλές κατασκευές να έχεις το κατσαριδάκι της Revell τι λέει σαν κιτ?
|
|
|
Post by Κωστας on Mar 7, 2018 20:04:44 GMT 2
Παύλο, σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
Για το κιτ τωρα, αν και είναι το πρώτο αυτοκίνητο που φτιάχνω, οπότε δεν εχω μέτρο συγκρισης, είμαι αρκετά ικανοποιημενος. Λιγα τριψίματα και πολυ καλή εφαρμογή στα κομμάτια που εχω συναρμολογήσει μεχρι τωρα. Έχει επιλογή για δεξιοτίμονο και αριστεροτίμονο, καθως και με την οροφή πάνω ή κάτω.
Ελπίζω να βοήθησα.
|
|