Mercedes-Benz 1450 LS Race Truck 1990 - Revell 1/25
Feb 26, 2018 22:19:04 GMT 2
Post by gtziaf on Feb 26, 2018 22:19:04 GMT 2
To 1989, η Mercedes παρουσίασε τη 1450 LS, την πρώτη γενιά των αγωνιστικών τρακτόρων της. Μεταξύ του 1989 και του 1993, οι 1450 κέρδισαν 4 φορές το πολύ δημοφιλές European Truck Racing Cup, στη μεγάλη κατηγορία C (μέχρι 18.5 λίτρα).
Ο κινητήρας ήταν V10, χωρητικότητας περίπου 18000 κ.εκ και απόδοσης 1177 kW. Η τελική περιοριζόταν στα 100 mph για λόγους ασφαλείας, αφού οι μάχες μεταξύ των τεράτων, ήταν συγκλονιστικές, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο που ακολουθεί.
Οι οδηγοί στους αγώνες τρακτόρων έπαιρναν πολλά ρίσκα, ενώ και τα ατυχήματα δεν ήταν σπάνια. Έτσι οι Mercedes επιστράτευσε τον Βρετανό Steve Parrish. Ο Parrish αποδείχτηκε η κατάλληλη επιλογή αφού η πρώτη του καριέρα ως εργοστασιακός οδηγός της Suzuki στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 500cc του 1977 (παρέα με τον Barry Sheene), τα πρωταθλήματα Superbike και οι συμμετοχές στο Isle of Man TT, ήταν τα κατάλληλα διαπιστευτήρια και εχέγγυα για την επιτυχία του εγχειρήματος.
Έχοντας εξαφανιστεί από την αγορά για πολλά χρόνια πλέον, το κιτ της Revell ανήκε σε μια οικογένεια αγωνιστικών φορτηγών που είχε κυκλοφορήσει στις αρχές των 90’s η Γερμανική εταιρεία. Δείχνει τίμιο, αν και περισσότερα θα δούμε στο επόμενο, που θα σας παρουσιάσω τα κομμάτια που το αποτελούν.
Όπως έκανα και στην αντίστοιχη παρουσίαση του θέματος μου στο GB των μηχανών, θα ήθελα να ανατρέξω λίγο στο παρελθόν και να σας μιλήσω για τη σχέση μου με τα κιτ φορτηγών. Μόνο που αυτή είναι tabula rasa! Για κάποιο λόγο, το συγκεκριμένο, ήταν το πρώτο κιτ νταλίκας που μπήκε στο στοκ μου. Το γιατί δεν το ξέρω, το ερευνά η επιστήμη… Ιδίως αφού μπορώ άνετα να χαρακτηριστώ «αρρωστάκι» του μοντελισμού, έχοντας αγοράσει και φτιάξει, τριάντα χρόνια τώρα, ότι κυκλοφορεί σε κιτ, από πύραυλο μέχρι φιγούρα και από αεροπλανοφόρο μέχρι τανκ, οι νταλίκες αρνούνταν να μπουν στο ρεπερτόριο μου.
Αλλά αυτό μέχρι τώρα… Ελπίζω να το ευχαριστηθώ και να το διασκεδάσουμε παρέα με τις δικές σας κατασκευές στο παρόν Group Build.
Καλό βράδυ
Ο κινητήρας ήταν V10, χωρητικότητας περίπου 18000 κ.εκ και απόδοσης 1177 kW. Η τελική περιοριζόταν στα 100 mph για λόγους ασφαλείας, αφού οι μάχες μεταξύ των τεράτων, ήταν συγκλονιστικές, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο που ακολουθεί.
Οι οδηγοί στους αγώνες τρακτόρων έπαιρναν πολλά ρίσκα, ενώ και τα ατυχήματα δεν ήταν σπάνια. Έτσι οι Mercedes επιστράτευσε τον Βρετανό Steve Parrish. Ο Parrish αποδείχτηκε η κατάλληλη επιλογή αφού η πρώτη του καριέρα ως εργοστασιακός οδηγός της Suzuki στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 500cc του 1977 (παρέα με τον Barry Sheene), τα πρωταθλήματα Superbike και οι συμμετοχές στο Isle of Man TT, ήταν τα κατάλληλα διαπιστευτήρια και εχέγγυα για την επιτυχία του εγχειρήματος.
Έχοντας εξαφανιστεί από την αγορά για πολλά χρόνια πλέον, το κιτ της Revell ανήκε σε μια οικογένεια αγωνιστικών φορτηγών που είχε κυκλοφορήσει στις αρχές των 90’s η Γερμανική εταιρεία. Δείχνει τίμιο, αν και περισσότερα θα δούμε στο επόμενο, που θα σας παρουσιάσω τα κομμάτια που το αποτελούν.
Όπως έκανα και στην αντίστοιχη παρουσίαση του θέματος μου στο GB των μηχανών, θα ήθελα να ανατρέξω λίγο στο παρελθόν και να σας μιλήσω για τη σχέση μου με τα κιτ φορτηγών. Μόνο που αυτή είναι tabula rasa! Για κάποιο λόγο, το συγκεκριμένο, ήταν το πρώτο κιτ νταλίκας που μπήκε στο στοκ μου. Το γιατί δεν το ξέρω, το ερευνά η επιστήμη… Ιδίως αφού μπορώ άνετα να χαρακτηριστώ «αρρωστάκι» του μοντελισμού, έχοντας αγοράσει και φτιάξει, τριάντα χρόνια τώρα, ότι κυκλοφορεί σε κιτ, από πύραυλο μέχρι φιγούρα και από αεροπλανοφόρο μέχρι τανκ, οι νταλίκες αρνούνταν να μπουν στο ρεπερτόριο μου.
Αλλά αυτό μέχρι τώρα… Ελπίζω να το ευχαριστηθώ και να το διασκεδάσουμε παρέα με τις δικές σας κατασκευές στο παρόν Group Build.
Καλό βράδυ