Ducati 916 - Tamiya 1/12 "Racing Replica"
Jan 30, 2018 22:26:50 GMT 2
Post by gtziaf on Jan 30, 2018 22:26:50 GMT 2
Καλησπέρα σας φίλοι μου. Σήμερα σας συστήνω ένα από τα μοντέλα που, ελπίζω, να με απασχολήσει το 2018... Μετά το Monster του Αλέξη, την 888 του Κομνηνού και την 1199 του Αλέξανδρου, είναι εμφανής η απουσία της παλιά καλής 916. Οπότε το παρόν θέμα έρχεται να συμπληρώσει αυτό το κενό. Πριν αναλύσω κάποιες λεπτομέρειες σχετικές με το πρότζεκτ, πάμε στα καθιερωμένα.
Η παρουσίαση της Ducati 916 πριν από 20 χρόνια είναι ορόσημο για τη σύγχρονη μοτοσικλέτα. Η 8βάλβιδη V-2 μοτοσικλέτα ήταν οπτικά, τεχνικά και δυναμικά εντυπωσιακή - state of the art για την εποχή της. Είχε τεράστιο αρχικό αντίκτυπο και έγινε μια από τις πιο σημαντικές μοτοσικλέτες που κατασκευάστηκαν ποτέ! Άλλαξε την αντίληψη για τις ιταλικές μοτοσικλέτες και τους V-2 κινητήρες, αναβίωσε τη Ducati και ήταν η καρδιά μιας περιόδου σημαντικών αγωνιστικών επιτυχιών.
Μια ματιά στην 916 αρκούσε για να καταλάβει κανείς ότι ήταν κάτι το special. Μια σύντομη βόλτα αρκούσε για να το επιβεβαιώσει. Το κομψοτέχνημα του Massimo Tamburini πήρε τον υπάρχοντα υγρόψυκτο, οκταβάλβιδο V-2 κινητήρα, τον δυνάμωσε, αναβάθμισε το πλαίσιο και τα περιφερειακά (μονόμπρατσο ψαλίδι) και ύστερα το τύλιξε σε ένα από τα ωραιότερα πλαστικά κουστούμια που έχουν φτιαχτεί ποτέ σε μοτοσικλέτα.
Περισσότερα στο πολύ ωραίο και πλήρες άρθρο , του theitalianjob.gr
Και ναι, η 916 ήταν τόσο ωραία που μόνο κοιτώντας τη ένιωθες ανατριχίλα. Πιθανόν κάτι τέτοιο ισχύει ακόμη και σήμερα, αλλά μπορεί να σταθεί δίπλα στην νέα, επίσης πανέμορφη Ρanigale; Ή πιο συγκεκριμένα, μπορεί το παλιό κιτ της Tamiya, να δώσει ένα αποτέλεσμα εφάμιλλο, με το σύγχρονο κιτ για τη 1199, της ίδιας εταιρείας;
Το κιτ είναι γνωστό, οπότε όποιος θέλει να θυμηθεί τα κομμάτια που την αποτελούν, το 1999.co.jp είναι μια καλή λύση:
www.1999.co.jp/eng/image/10001670
Εκτός του κιτ, θα χρησιμοποιηθεί το, πλέον αρκετά σπάνιο, βελτιωτικό της blue staff και αρκετά από τα καλούδια της top studio, που υπάρχουν ήδη στο στοκ.
Τι θα φτιάξουμε τώρα... Προφανώς από τον τίτλο καταλάβατε ότι δεν πρόκειται να πάμε σε μια στοκ 916. Στόχος είναι να φτιαχτεί η μηχανή, όπως θα ήθελα να τη βλέπω στο φανταστικό γκαράζ μου. Χρωματισμούς δεν έχω αποφασίσει ακόμη, σίγουρα θα έχει κάποια κάρμπον τμήματα, ενώ ταυτόχρονα θα προσπαθήσουμε για κάτι το πρωτότυπο. Θα επανέλθω με πιο διεξοδική ανάλυση στο μέλλον, αλλά οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες όπως πάντα.
Πως θα το φτιάξουμε... Η ενασχόληση μου με διάφορες παραγγελίες το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχουν κάνει λίγο άχρωμα και άοσμα τα ποστ μου. Στο παρόν θα προσπαθήσω να αναλύσω καλύτερα τι λεπτομέρειες και να συζητάμε τις διαθέσιμες επιλογές. Για το λόγο αυτό τα update θα είναι μικρά, ενώ η κατασκευή θα απλωθεί σε μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς θα την ασχολούμαι μόνο όταν το γουστάρω πραγματικά. Τέλος, για να μεγιστοποιήσουμε την ευχαρίστηση και εκμεταλλευόμενοι τις πολλές και διαφορετικές, εργοστασιακές ή μη, εκδόσεις της πραγματικής, το χρωματολόγιο θα περιοριστεί μόνο από το προσωπικό γούστο.
Αυτά για την ώρα... Καλό βράδυ και ελπίζω να το διασκεδάσουμε
Η παρουσίαση της Ducati 916 πριν από 20 χρόνια είναι ορόσημο για τη σύγχρονη μοτοσικλέτα. Η 8βάλβιδη V-2 μοτοσικλέτα ήταν οπτικά, τεχνικά και δυναμικά εντυπωσιακή - state of the art για την εποχή της. Είχε τεράστιο αρχικό αντίκτυπο και έγινε μια από τις πιο σημαντικές μοτοσικλέτες που κατασκευάστηκαν ποτέ! Άλλαξε την αντίληψη για τις ιταλικές μοτοσικλέτες και τους V-2 κινητήρες, αναβίωσε τη Ducati και ήταν η καρδιά μιας περιόδου σημαντικών αγωνιστικών επιτυχιών.
Μια ματιά στην 916 αρκούσε για να καταλάβει κανείς ότι ήταν κάτι το special. Μια σύντομη βόλτα αρκούσε για να το επιβεβαιώσει. Το κομψοτέχνημα του Massimo Tamburini πήρε τον υπάρχοντα υγρόψυκτο, οκταβάλβιδο V-2 κινητήρα, τον δυνάμωσε, αναβάθμισε το πλαίσιο και τα περιφερειακά (μονόμπρατσο ψαλίδι) και ύστερα το τύλιξε σε ένα από τα ωραιότερα πλαστικά κουστούμια που έχουν φτιαχτεί ποτέ σε μοτοσικλέτα.
Περισσότερα στο πολύ ωραίο και πλήρες άρθρο , του theitalianjob.gr
Και ναι, η 916 ήταν τόσο ωραία που μόνο κοιτώντας τη ένιωθες ανατριχίλα. Πιθανόν κάτι τέτοιο ισχύει ακόμη και σήμερα, αλλά μπορεί να σταθεί δίπλα στην νέα, επίσης πανέμορφη Ρanigale; Ή πιο συγκεκριμένα, μπορεί το παλιό κιτ της Tamiya, να δώσει ένα αποτέλεσμα εφάμιλλο, με το σύγχρονο κιτ για τη 1199, της ίδιας εταιρείας;
Το κιτ είναι γνωστό, οπότε όποιος θέλει να θυμηθεί τα κομμάτια που την αποτελούν, το 1999.co.jp είναι μια καλή λύση:
www.1999.co.jp/eng/image/10001670
Εκτός του κιτ, θα χρησιμοποιηθεί το, πλέον αρκετά σπάνιο, βελτιωτικό της blue staff και αρκετά από τα καλούδια της top studio, που υπάρχουν ήδη στο στοκ.
Τι θα φτιάξουμε τώρα... Προφανώς από τον τίτλο καταλάβατε ότι δεν πρόκειται να πάμε σε μια στοκ 916. Στόχος είναι να φτιαχτεί η μηχανή, όπως θα ήθελα να τη βλέπω στο φανταστικό γκαράζ μου. Χρωματισμούς δεν έχω αποφασίσει ακόμη, σίγουρα θα έχει κάποια κάρμπον τμήματα, ενώ ταυτόχρονα θα προσπαθήσουμε για κάτι το πρωτότυπο. Θα επανέλθω με πιο διεξοδική ανάλυση στο μέλλον, αλλά οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες όπως πάντα.
Πως θα το φτιάξουμε... Η ενασχόληση μου με διάφορες παραγγελίες το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχουν κάνει λίγο άχρωμα και άοσμα τα ποστ μου. Στο παρόν θα προσπαθήσω να αναλύσω καλύτερα τι λεπτομέρειες και να συζητάμε τις διαθέσιμες επιλογές. Για το λόγο αυτό τα update θα είναι μικρά, ενώ η κατασκευή θα απλωθεί σε μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς θα την ασχολούμαι μόνο όταν το γουστάρω πραγματικά. Τέλος, για να μεγιστοποιήσουμε την ευχαρίστηση και εκμεταλλευόμενοι τις πολλές και διαφορετικές, εργοστασιακές ή μη, εκδόσεις της πραγματικής, το χρωματολόγιο θα περιοριστεί μόνο από το προσωπικό γούστο.
Αυτά για την ώρα... Καλό βράδυ και ελπίζω να το διασκεδάσουμε