RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Nov 12, 2017 13:48:42 GMT 2
Το επόμενο θύμα του πάγκου μου... Για όσους το πρόλαβαν (μαζί με τα 6βολτα παπιά, Honda MB/MBX, Honda MT, Honda Z50, Honda DAX, κλπ) θα ξυπνήσει όμορφες αναμνήσεις! Το κιτ της Aoshima, χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο, στέκεται αξιοπρεπώς, και αφήνει πολλά περιθώρια βελτιώσεων... Μέχρι στιγμής έπεσε το "πολεμικό" χρώμα της Kawasaki (Kawasaki Lime Green της Zero πάνω σε λευκό αστάρι) στα βασικά κομμάτια της μηχανής. Οι χαλκομανίες καλής ποιότητας, αλλά πολύ ευαίσθητες (σε βελτιωτικά). Σειρά έχει το βερνίκι (2Κ) που είναι πιθανόν να πέσει σήμερα. Οι πρώτες βελτιώσεις αφορούν την εξάτμιση, και την πίσω ανάρτηση. Στην εξάτμιση κράτησα το βασικό κομμάτι του κιτ (θάλαμος διαστολής καυσαερίων ή φούσκα), πρόσθεσα μήκος σωλήνα, σιλανσιέ (ιδιοκατασκευή από πλαστικό της Evergreen), βάση στήριξης, βελτίωση του λαιμού. Έτριψα το βασικό κομμάτι της για να πάρει το επιθυμητό σχήμα με χαρτόλιμες και σφουγγαράκια της 3Μ. Στο αμορτισέρ, μέτρησα τις διαστάσεις, τον αριθμό των σπειρών του ελατηρίου, έκοψα το συμπαγές τμήμα ελατηρίου/αμορτισέρ, και έφτιαξα νέο σώμα από κυλινδικά μήκη πλαστικού της Evergreen. Το ελατήριο έγινε από περιέλιξη μήκους σύρματος. Καλές κατασκευές σε όλους!!!
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 12, 2017 19:17:59 GMT 2
Πολύ ωραίο ξεκίνημα Απόστολε! Οι σκρατσιές προσθέτουν αξία, το αμορτισέρ σου υποδειγματικό! Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 12, 2017 22:17:32 GMT 2
Ωραίο και ιδιαίτερο θέμα ρε φίλε. Τα θυμάμαι αυτά τα μοτοσυκλετακια, ηταν γρηγορα για τα κυβικά τους, οι παπακιδες δεν τα πιαναμε με τίποτα.. Καλή συνέχεια.
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Nov 12, 2017 22:52:37 GMT 2
Πολύ ωραίο ξεκίνημα Απόστολε! Οι σκρατσιές προσθέτουν αξία, το αμορτισέρ σου υποδειγματικό! Καλή συνέχεια! Σ΄ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε! Είναι μικρό στο μάτι, αλλά με τις απαραίτητες βελτιώσεις θα βγει λίγο πικάντικο... Ωραίο και ιδιαίτερο θέμα ρε φίλε. Τα θυμάμαι αυτά τα μοτοσυκλετακια, ηταν γρηγορα για τα κυβικά τους, οι παπακιδες δεν τα πιαναμε με τίποτα.. Καλή συνέχεια. Διχρονίλα Κομνηνέ, δεν πιάνεται εύκολα... Άσε που αρκετά από δαύτα ήταν με 80άρι κιτ!
|
|
|
Post by alex78 on Nov 13, 2017 13:05:43 GMT 2
Ωραίο θέμα, το αγωνιστικό πράσινο του δίνει άλλο αέρα. ....και αφήνει πολλά περιθώρια βελτιώσεων....
....να δω που θα σταματήσεις φίλε....
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 13, 2017 17:24:36 GMT 2
Το ελατήριο είναι υπέροχο Απόστολε. Από τι σύρμα το έφτιαξες; Καλή επιτυχία στη κατασκευή σου
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Nov 14, 2017 8:57:17 GMT 2
Ωραίο θέμα, το αγωνιστικό πράσινο του δίνει άλλο αέρα. ....και αφήνει πολλά περιθώρια βελτιώσεων....
....να δω που θα σταματήσεις φίλε.... Καλημέρα Αλέξη! Το πρασινάκι μου όντως είναι ιδιαίτερο χρώμα. Από βελτιώσεις δε θα της κάνω και πολλά, αλλά δεν παίρνω και όρκο... Το ελατήριο είναι υπέροχο Απόστολε. Από τι σύρμα το έφτιαξες; Καλή επιτυχία στη κατασκευή σου Καλημέρα Γιώργο! Το σύρμα φίλε μου είναι κουλουρίτσα, το προμηθεύομαι από χρωματοπωλείο, και συνήθως το χρησιμοποιώ για κηποδουλειές...
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Dec 2, 2017 22:31:41 GMT 2
Καλησπέρα σας!!! Η κατασκευή συνεχίζεται, και κατά κάποιο τρόπο ο καζαμίας του Γιώργου πάει να βγει αληθινός... Εκτός από το AR50 που ήδη προχωράει, προστέθηκε και το Yamaha RZ50LC. Ανταγωνιστικές μηχανές της ίδιας χρονικής περιόδου. Κάτι σαν παράλληλη κατασκευή. Οι εργασίες του AR περιλαμβάνουν τα εξής: Τα βασικά κομμάτια της μηχανής, η φορεσιά της περίμεναν το βερνίκι. Πέρασμα λοιπόν με 2Κ, και το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό. Τελείωσαν οι τροχοί. Προστέθηκαν σπιτικές βαλβίδες αέρα, και η διχρωμία έγινε με το χρυσό (σμάλτο) της Humbrol, ενώ για τα στεφάνια των τροχών χρησιμοποίησα το Polished Aluminium της Alclad εφαρμοσμένο πάνω σε μαύρο γυαλιστερό σμαλτόχρωμα της Humbrol. Η δισκόπλακα στοκαρίστηκε με υγρό στόκο, έτριψα την επιφάνεια για να φύγουν οι ανάφλυφοι ομόκεντροι κύκλοι από την επιφάνεια τριβής, αλλά και για να αποκτήσει ένα αποδεκτό για την κλίμακα πάχος. Οι τρύπες ανοίχτηκαν ξανά με ψιλό τρυπανάκι. Επιπλέον (πρόσθεσα από φύλλο πλαστικού) και τις πέντε βίδες που ασφαλίζουν τη δισκόπλακα επάνω στον τροχό. Έκανα και ένα δοκιμαστικό μοντάρισμα του μπροστινού συστήματος. Ο πίνακας οργάνων απέκτησε δείκτες φτιαγμένους από ΖΤΠ (ζεσταμένο-τεντωμένο-πλαστικό) και φύλλο πλαστικού περασμένο στο P&D (Punch & Die). Από ΖΤΠ έφτιαξα και τις τρεις ενδικτικές λυχνίες για το λάδι, τη νεκρά, και το φλας. Από ζελατίνα Α4 έκοψα τα κρύσταλλα των οργάνων. Ο κινητήρας είχε αρκετή δουλίτσα. Άνοιξα/έδωσα βάθος με το scriber της Mr. Hobby τις ψύκτρες του κινητήρα, λέπτυνα το πάχος από τις ψύκτρες, και πρόσθεσα μία φέτα πλαστικού μεταξύ της κυλινδροκεφαλής και του κορμού του κινητήρα. Πρόσθεσα στο δεξί καπάκι τις πατούρες και τις βίδες από πλαστικό. Επιπλέον άνοιξα πέντε τρύπες στη δεξιά πλευρά του κινητήρα, για αναμονές σε ισάριθμα καλώδια & σωληνάκια. Δοκιμάστικά μοντάρισα το καρμπυρατέρ με τον κινητήρα, και το σωληνάκι επιστροφής αναθυμιάσων λαδιού, μαζί με το καλώδιο ρεύματος και το φτιαχτό ελατήριο φύλακα στρέβλωσης. Το στεφάνι του φαναριού απέκτησε πιο σωστή σιλουέτα μετά από τρίψιμο με χαρτόλιμες & σφουγγαράκια της 3Μ. Το εσωτερικό/καθρέπτης του φαναριού λειάνθηκε με τον ταχυτροχό για να χάσει την ανάγλυφη επιφάνεια που είχε. Επιπλέον έκλεισα με φύλλο πλαστικού και ένα κενό που δεν είχε λόγο ύπαρξης... Με τον ταχυτροχό έκανα εντατική δίαιτα στον προφυλακτήρα της αλυσίδας, και η πλαστική ντίζα του πίσω φρένου (ταμπούρου) αντικαταστάθηκε με μεταλλική ντίζα διαμορφωμένη για να πάρει τις κούρμπες της πραγματικής. Τέλος, στο τιμόνι πρόσθεσα διακόπτες για τα φλας και την κόρνα, ενώ άνοιξα και το "μάτι" της στάθμης των υγρών των φρένων. Η ενότητα τιμόνι δεν έχει κελίσει ακόμη, μένουν κάποιες λεπτομέρειες που θα προστεθούν στη συνέχεια. Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!
|
|
|
Post by konstantinf on Dec 3, 2017 9:29:57 GMT 2
Πολύ ωραία προχωράει - η πατέντα ΖΤΠ άξια προς μίμηση! Όμορφες οι λεπτομέρειες στον κινητήρα. Καλή συνέχεια!
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Dec 3, 2017 14:14:32 GMT 2
Εξαιρετικη δουλεια οπως παντα , Αποστολε!
Μπραβο
|
|
|
Post by alex78 on Dec 3, 2017 17:25:56 GMT 2
Είχα την τύχη να το δώ απο κοντά και μπορώ να πώ με βεβαιότητα οτι οι φωτό το αδικούν, το φινίρισμα πραγματικά είναι σε κορυφαίο επιπεδο! Όσο για τις μικρολεπτομέρειες έχεις ρίξει πολλή δουλειά με μελετημένες και ποιοτικότατες σκρατσιές, άσχετα αν στα δικά μου μάτια φαίνονται....εξωπραγματικές!
|
|
|
Post by pkout on Dec 3, 2017 20:20:07 GMT 2
Καλησπέρα Απόστολε, η προσοχή που δείχνεις στις λεπτομέρειες είναι υποδειγματική
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2017 17:30:02 GMT 2
Τα λέγαμε και τα γράφαμε Απόστολε. Αν και χαίρομαι περισσότερο που επιβεβαιώνεις προηγούμενο σχολιασμό μου, για τις γεμάτες tips "αναρτήσεις" σου. Φοβερός όπως πάντα
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Dec 5, 2017 23:04:42 GMT 2
Φοβερη δουλεια οπως παντα Αποστολε και προσοχη στη λεπτομερεια! Καλη συνεχεια φιλε!
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Dec 11, 2017 13:29:13 GMT 2
Πολύ ωραία προχωράει - η πατέντα ΖΤΠ άξια προς μίμηση! Όμορφες οι λεπτομέρειες στον κινητήρα. Καλή συνέχεια! Σ' ευχαριστώ Κωνσταντίνε! Το ΖΤΠ είναι πολύτιμος σύμμαχος στις κατασκευές!!! Εξαιρετικη δουλεια οπως παντα , Αποστολε! Μπραβο Σ' ευχαριστώ Παναγιώτη!!! Καλή συνέχεια και στα δικά σου φίλε!!! Είχα την τύχη να το δώ απο κοντά και μπορώ να πώ με βεβαιότητα οτι οι φωτό το αδικούν, το φινίρισμα πραγματικά είναι σε κορυφαίο επιπεδο! Όσο για τις μικρολεπτομέρειες έχεις ρίξει πολλή δουλειά με μελετημένες και ποιοτικότατες σκρατσιές, άσχετα αν στα δικά μου μάτια φαίνονται....εξωπραγματικές! Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε!!! Με τη φωτογραφία είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ, δεν το χω. Πατάω το κουμπί και ότι βγει... Καλησπέρα Απόστολε, η προσοχή που δείχνεις στις λεπτομέρειες είναι υποδειγματική Σ' ευχαριστώ πολύ Παύλο!!! Η προσθήκη της λεπτομέρειας, είναι κάτι που απολαμβάνω κατά τη διάρκεια της κατασκευής! Τα λέγαμε και τα γράφαμε Απόστολε. Αν και χαίρομαι περισσότερο που επιβεβαιώνεις προηγούμενο σχολιασμό μου, για τις γεμάτες tips "αναρτήσεις" σου. Φοβερός όπως πάντα Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Χαίρομαι πολύ φίλε όταν φαίνομαι χρήσιμος σε σας μέσα από τις κατασκευές μου. Φοβερη δουλεια οπως παντα Αποστολε και προσοχη στη λεπτομερεια! Καλη συνεχεια φιλε! Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε!!! Χαίρομαι που σου αρέσει η πορεία της κατασκευής.
|
|