|
Post by gtziaf on Jun 25, 2017 22:32:25 GMT 2
To ακρωνύμιο MID4, σημαίνει Mid-Engine & Four Wheel Drive και δόθηκε στο ομώνυμο, φιλόδοξο, concept της Nissan. Αφορούσε ένα κεντρομήχανο, διθέσιο και 4κίνητο σπορ αυτοκίνητο, με αρκετή από την τεχνολογία της εποχής, ικανό να αντιπαρέλθει τις κατασκευές των Ferrari και Porsche, εκείνης της εποχής. Παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη το 1985 σε ένα off white χρώμα, ενώ στη συνέχεια εμφανίστηκε κι ένα ακόμη πρωτότυπο σε σαφώς πιο εντυπωσιακό κόκκινο χρώμα. Φορούσε το τρίλιτρο μοτέρ των 300ΖΧ (VG30DE V6) η μετάδοση ήταν 67% πίσω και 33% μπροστά, ενώ διέθετε και τετραδιευθύνση χάρη στο σύστημα της HICAS. Απέδιδε 245 άλογα, ζύγιζε 1230 κιλά και η τελική του ήταν περίπου 250χλμ/ωρ. Το 1988 παρουσιάστηκε και ο διάδοχός, το MID4 ΙΙ, το οποίο διάθετε εκτός των άλλων και διπλό τούρμπο. Αλλά τελικά κανένα από τα δύο πρωτότυπα δεν πέρασε στην παραγωγή, αλλά η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε πέρασε στα Skyline, Bluebird και Cefiro. Ιδίως το πασίγνωστο R32 Skyline, θεωρείτο ο σημαντικότερος δέκτης τεχνολογίας από τη σειρά MID4 και αυτό σίγουρα κάτι λέει για τη σημαντική του συγκεκριμένου concept. Τα κιτ (φτιάχτηκε μαζί με το MR2 σε ένα διπλό WIP) προέρχονται από καλούπια της Fujimi ενώ έχουν εκδοθεί από την Revell αλλά και την Testors. Ξεφεύγουν από την συνηθισμένη θεματολογία μου, αλλά στο τέλος ελπίζω ο ιδιοκτήτης τους να μείνει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
|
|
|
Post by manos13 on Jul 4, 2017 18:17:47 GMT 2
Ωραία κατασκευή!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 6, 2017 10:52:47 GMT 2
Ευχαριστώ Μάνο...
|
|