|
Post by gtziaf on Jun 25, 2017 22:28:45 GMT 2
Σε αντίθεση με το κόνσεπτ MID4, η Toyota πέρασε στην παραγωγή το δικό της κεντρομηχάνο σπορ αυτοκίνητο και μάλιστα σε 3 γενιές, την W10 (1984–1989), την W20 (1990–1999) και την W30 (2000–2007). Η σειρά MR2 αγαπήθηκε από τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, όντως ένα σχετικά προσιτό, ευκολοσυντήρητο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, που αποκαλούταν ως η Ferrari του φτωχού. Η πρώτη γενιά W10, παρουσιάστηκε το 1984 και φορούσε ένα μοτέρ 1,5 λτ τοποθετημένο εγκάρσια, στο κέντρο του αμαξώματος. Σύντομα αναβαθμίστηκε στα 1,6λτ (AW11) και το 1986 απέκτησε υπερτροφοδότηση, αποδίδοντάς πλέον 145 άλογα που είχαν να αντιμετωπίσουν τα 1130 κιλά βάρους του συνόλου. Την ευθύνη για τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της κατασκευής είχε η ανάρτηση που σχεδιάστηκε από τον μηχανικό της Lotus Roger Becker. Το 1987 το MR2 απέκτησε αποσπώμενη οροφή (T-bar) και κάποιες αισθητικές και αεροδυναμικές βελτιώσεις, πριν αντικατασταθεί το 1989 από την επόμενη, πολύ ομορφότερη, γενιά. Τα κιτ (φτιάχτηκε μαζί με το Mid4 σε ένα διπλό WIP) προέρχονται από καλούπια της Fujimi ενώ έχουν εκδοθεί από την Revell αλλά και την Testors. Ξεφεύγουν από την συνηθισμένη θεματολογία μου, αλλά στο τέλος ελπίζω ο ιδιοκτήτης τους να μείνει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Καλή εβδομάδα...
|
|
|
Post by manos13 on Jul 4, 2017 18:18:41 GMT 2
Ωραία ΤΟΥΟΤΑ,
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 6, 2017 10:52:23 GMT 2
Τουότα και πάσης Ελλάδος. Ευχαριστώ Μάνο...
|
|