Πιθανόν θα θυμάστε την 250LM του 1965, που είχα φτιάξει πριν περίπου δύο χρόνια, χρησιμοποιώντας σαν βάση το κιτ της MFH. Τότε είχα χρειαστεί περίπου 6 μήνες, εντατικών εργασιών, σε ένα εφιαλτικό κιτ. www.scalewheels-gr.com/thread/1953/ferrari-250lm-1965-mans-mfh
Σήμερα σας παρουσιάζω ακριβώς το ίδιο μοντέλο, αλλά αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας το πολύ λιτο (20-30 κομμάτια) κιτ της Academy. H διαφορά είναι ότι η νικήτρια του Le Mans, τo 1965 είναι η long nose εκδοχή του αυτοκινήτου, ενώ η Academy δίνει την κλασσική έκδοση, με την κοντή μύτη. Πέρα από αυτή την μετατροπή ανοιχτήκαν όλες οι γρίλιες, έγιναν επεμβάσεις στο εσωτερικό για λόγους ιστορικής ακριβείας και προστέθηκαν αρκετά φωτοχαραγμένα από διάφορα σετ. Τέλος, οι ζάντες και τα λάστιχα είναι της Profil24 τα πίσω και του Fernado Pinto τα εμπρός. Περισσότερα κατασκευαστικά στο επόμενο post, που περιέχει κάποιες WIP φωτογραφίες.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό...
Συνολικά χρειάστηκα περίπου 1 μήνα εργασιών, παράλληλα με τους δύο Γιαπωνέζους, ενώ το μοντέλο περιμένει να συσκευαστεί για το μακρύ ταξίδι του, στο εξωτερικό.
Καλή φώτιση (Αγίου Πνεύματος γαρ) και χρόνια πολλά
Δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος για αναλυτική παρουσίαση, αλλά το κάτι σαν WIP που ακολουθεί, καλύπτει εν μέρη τα κυριότερα στάδια της κατασκευής.
Πέρα απ΄ την προέκταση του ρύγχους, δημιουργήθηκαν 3 εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του, σκάβοντας τον εποξικό. Στο εσωτερικό το χαρακτηριστικό ρομβοειδές πάττερν, έγινε με χάραξη πάνω σε φύλλα πλαστικού, ενώ προστέθηκαν κάποιες σωληνώσεις καλωδιώσεις. Τέλος, το βάψιμο είναι με χρώματα της ZP με τη συνήθη διαδικασία. Μια μικρή αλλαγή της τελευταίας στιγμής, αφορούσε τις επισημάνσεις των πίσω ελαστικών, που τοποθετήθηκαν ανάποδα και διορθώθηκε μετά τη φωτογράφηση.
Εξαιρετικό αποτέλεσμα, με την γνωστή και ανεξαίρετη έμφαση στη λεπτομέρεια! Ειδικά η προέκταση του ρύγχους, απλά μαγική! Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα: Τοποθετώντας δυο-δυο τα ανοιγόμενα καπάκια των ρεζερβουάρ, φοβάμαι οτι στο τέλος το στοκ σου θα εξαντληθεί και δεν θα περισσέψει κανένα για μένα, που μου είχες υποσχεθεί ένα.. Καλά τελειώματα φίλε και με τους 2 Γιαπωνέζους!
Τα δυό καλώδια που περνούν μέσα απο την καμπίνα τι είναι...? Γιατί ζαντολάστιχα δύο διαφορετικών βελτιωτών...?
Λογικά το ένα είναι πυρόσβεση και το άλλο το σύστημα των φρένων. Έχει και 2-3 πιο λεπτά για τα ηλεκτρικά, αλλά δεν διακρίνονται στις φώτο.
Τα ζαντολάστιχα είναι αμαρτωλή ιστορία, Άλεξ. Μόνο η χίρο έβγαζε ένα σετ με φαρδιά πίσω και λεπτά εμπρός. Οπότε αναγκαστικά πας σε πατέντες. Και πάλι, τα πίσω δεν είναι κατά την γνώμη μου, αρκετά φαρδιά για Le mans - δες τι έχω χρησιμοποιήσει στο κιτ της χίρο. Υπάρχει διχογνωμία σε αυτό στα διάφορα εξειδικευμένα φόρουμ για Ferrari. Όπως και να έχει τα ζαντολάστιχα μου ήρθαν μαζί με το κιτ και είναι η προτίμηση του πελάτη.
Νεκ, μην ανησυχείς. Δεν είναι από το σετ με τα ανοιγόμενα οπότε συνέχιζε να μαζεύεις το ποσό (27 εκατομμύρια δολάρια ανά γραμμάριο), για να τα αποκτήσεις
Many drivers became champions, only a few became LEGEND