POCHER 1:4, DUCATI SUPERBIKE 1299 PANIGALE S (Νο.2)
Jun 5, 2017 2:08:23 GMT 2
Post by faethonas on Jun 5, 2017 2:08:23 GMT 2
Σε συνέχεια των πολλών παρουσιάσεων των κιτ της Pocher, από τον αγαπητό Κωνσταντίνο, και ακολουθώντας την παρότρυνση του, κάνω ποδαρικό στο φόρουμ με την 'μεγάλη κυρία' της Pocher, αγορασμένη μέσω EBay, σε καλή τιμή από μοντελιστικό μαγαζί εκ Βαρκελώνης/Ισπανίας, τον περασμένο Φλεβάρη, ύστερα από την επί διετίας γνωριμία και μελέτη, στα κιτ της εταιρίας και της ιδιαίτερης τεχνοτροπίας τους.
Επειδή όπως είπα η παρουσίαση του κιτ έχει γίνει, ολοκληρωμένα και με αρκετή λεπτομέρεια, εγώ θα προσπαθήσω να παρουσιάσω πιο συνοπτικά την όλη διαδικασία μαζί και ό,τι τυχόν διαφορά προκύψει, συμπληρωματικά, και σε πολύ πιο αργό ρυθμό, τιμής ένεκεν!
Καταρχήν αγοράστηκαν οι οδηγίες και εξτρα βίδες που παρέχει ο γνωστός ειδήμων των Pocher, Paul Koo, κόστος περι τα 130 Ε, και έφθσαν στα χέρια μου σε χρόνο ρεκόρ, τι πιο ενθαρρυντικό για ξεκίνημα άμεσα, αν και το δέος που προκαλεί το κιτ μου δημιούργησε αρκετούς δισταγμούς, καθότι και αρχάριος. Χωρίς αυτή την έξτρα επένδυση το κιτ δεν φτιάχνεται!
Αρχή με το λιμάρισμα λοιπόν για την εφαρμογή των κομματίων του κινητήρα, όπου και στηρίζεται ουσιαστικά η μηχανή, απουσία πλαισίου.
Η εργασία πήρε σχεδόν 5 ώρες σε 2 μέρες.
Τα μπλοκ τών κυλίνδρων ήθελα να έχουν την μαύρη τσιμούχα ή φλαντζόκολλα που παρατήρησα στις φωτογραφίες αναφοράς και έτσι έβαλα για αυτό τον σκοπό ταίνία σιλικόνης (0.3 χιλ.) και κατόπιν συμπλήρωσα ένα υλικό της 3Μ, κανονική φλαντζόκολλα για παρμπρίζ, που είχα χρόνια και νομίζω έχει τελικά πετυχημένη εφαρμογή.
Αργότερα θα αναφερθώ πιο αναλυτικά και υπεύθυνα για αυτό, ακόμη δεν το έχω βρει ακριβώς πως να ταιριάξει στο μοντελισμό, είμαι όμως πιστεύω κοντά...
Στον ένα κύλινδρο με προσοχή κόπηκαν δύο ημικλυκλια από την ταινία σιλικόνης αντί να βαφτούν οι υποδοχές με μαύρο χρώμα, και έτσι έδεσε με την παρουσία της τσιμούχας από πάνω.
Επειδή όπως είπα η παρουσίαση του κιτ έχει γίνει, ολοκληρωμένα και με αρκετή λεπτομέρεια, εγώ θα προσπαθήσω να παρουσιάσω πιο συνοπτικά την όλη διαδικασία μαζί και ό,τι τυχόν διαφορά προκύψει, συμπληρωματικά, και σε πολύ πιο αργό ρυθμό, τιμής ένεκεν!
Καταρχήν αγοράστηκαν οι οδηγίες και εξτρα βίδες που παρέχει ο γνωστός ειδήμων των Pocher, Paul Koo, κόστος περι τα 130 Ε, και έφθσαν στα χέρια μου σε χρόνο ρεκόρ, τι πιο ενθαρρυντικό για ξεκίνημα άμεσα, αν και το δέος που προκαλεί το κιτ μου δημιούργησε αρκετούς δισταγμούς, καθότι και αρχάριος. Χωρίς αυτή την έξτρα επένδυση το κιτ δεν φτιάχνεται!
Αρχή με το λιμάρισμα λοιπόν για την εφαρμογή των κομματίων του κινητήρα, όπου και στηρίζεται ουσιαστικά η μηχανή, απουσία πλαισίου.
Η εργασία πήρε σχεδόν 5 ώρες σε 2 μέρες.
Τα μπλοκ τών κυλίνδρων ήθελα να έχουν την μαύρη τσιμούχα ή φλαντζόκολλα που παρατήρησα στις φωτογραφίες αναφοράς και έτσι έβαλα για αυτό τον σκοπό ταίνία σιλικόνης (0.3 χιλ.) και κατόπιν συμπλήρωσα ένα υλικό της 3Μ, κανονική φλαντζόκολλα για παρμπρίζ, που είχα χρόνια και νομίζω έχει τελικά πετυχημένη εφαρμογή.
Αργότερα θα αναφερθώ πιο αναλυτικά και υπεύθυνα για αυτό, ακόμη δεν το έχω βρει ακριβώς πως να ταιριάξει στο μοντελισμό, είμαι όμως πιστεύω κοντά...
Στον ένα κύλινδρο με προσοχή κόπηκαν δύο ημικλυκλια από την ταινία σιλικόνης αντί να βαφτούν οι υποδοχές με μαύρο χρώμα, και έτσι έδεσε με την παρουσία της τσιμούχας από πάνω.