|
Post by Sakis on Apr 22, 2017 16:06:57 GMT 2
|
|
|
Post by Sakis on Apr 22, 2017 17:48:32 GMT 2
|
|
|
Post by pkout on Apr 22, 2017 20:18:22 GMT 2
Χρόνια πολλά Σάκη, Φιλαράκι ο τρόπος που δουλεύεις τους στόκους και το scriber είναι σχεδόν μαγικός Καλά που σε τρώει το χέρι σου να βλέπουμε και να μαθαίνουμε εμείς........ .....και τόσο που σε τρώει το χέρι σου, όταν με το καλό το τελειώσεις, στο τίτλο του νήματος στα completed αντί για "Fiat 500 - Fujimi 1/24" θα ήταν πιο σωστό το "1/24 Fiat 500 by Reventon" Καλή συνέχεια
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 22, 2017 20:27:50 GMT 2
Εξαιρετική δουλειά Σάκη και κανονικό entertainment η λεπτομερέστατη παρουσίαση. Το αποτέλεσμα αποζημιώνει και σένα και μας για την αναμονή! Καλή συνέχεια!
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Apr 23, 2017 7:53:22 GMT 2
Παρα πολυ καλες επεμβάσεις Σακη, και πολυ αψογα εκτελεσμενες, δεν φαινεται το χερι σου πουθενα! ολα εγιναν τελεια!!
Συνεχισε ετσι δυναμικα!!
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Apr 23, 2017 14:38:50 GMT 2
ότ ΑΝ με το καλό το τελειώσεις, στο τίτλο του νήματος στα completed αντί για "Fiat 500 - Fujimi 1/24" θα ήταν πιο σωστό το "1/24 Fiat 500 by Reventon" Καλή συνέχεια Τα μοντελιστικά δε τα σχολιάζω εγώ, τα χω δει ιν δε μέικινγκ. Αλλά γιου γκετ δε πόιντ
|
|
|
Post by alex78 on Apr 24, 2017 13:59:12 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 24, 2017 17:25:10 GMT 2
Πολύ πολύ ωραίο Σάκη. Τοπ επίπεδο... Η σίτα που έβαλες μπροστά τι είναι; Καλή συνέχεια
|
|
|
Post by nektarios on Apr 24, 2017 21:15:25 GMT 2
Πολύ ωραία δουλειά, μελετημένη στην κάθε λεπτομέρεια και άψογα εκτελεσμένη! Επίσης, μου άρεσε πολύ η αναλυτική παρουσίαση! Για τα χερούλια των θυρών δεν έχω να γράψω κάτι, τη γνώμη μου την έχεις δει εμπράκτως. Όσο για τους προφυλακτήρες, παρά το γεγονός οτι η επαναχάραξη των γραμμώσεων είναι πραγματικά υποδειγματική εντούτοις θεωρώ οτι παιδεύτηκες πολύ χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Αν θέλεις τη γνώμη μου, εγώ θα είχα κάνει dry fit το σκάφος με τους προφυλακτήρες, θα είχα τοποθετήσει στις άκρες λεπτόρευστη κυανοακρυλική (η οποία αυτομάτως θα απλωνόταν και προς τα κέντρα), μετά το αρχικό στέγνωμα θα πρόσθετα λίγη ακόμη αν και όπου χρειαζόταν, και αν σε κάποια σημεία η γράμμωση είχε αλλοιωθεί θα την επανέφερα με το scriber χωρίς ιδιαίτερο κόπο, αφού η αρχική γράμμωση θα είχε διατηρηθεί. Σε περίπτωση δε που τα άκρα των προφυλακτήρων απείχαν πολύ από το σκάφος (όπως φαίνεται οτι συνέβαινε με τον πίσω προφυλακτήρα), θα έβαζα κυανοακρυλική στη μέση (για σταθεροποίηση), θα στοκάριζα τα άκρα με εποξικό από την εσωτερική πλευρά του μοντέλου(ώστε να αποφύγω το τρίψιμο που το βαριέμαι αφάνταστα...) και θα αφαιρούσα τα υπολείμματα από την εξωτερική πλευρά με το scriber, επαναφέροντας συγχρόνως και τη γράμμωση. Τόσο απλά! Τέλος πάντων, όλες αυτές οι φιλοσοφίες μου έχουν έναν άλλο υποχθόνιο στόχο: να τελειώσεις αυτό το w.i.p. όσο γίνεται γρηγορότερα, για να έρθει η σειρά του τράκτορα! Καλή συνέχεια, φίλε!
|
|
|
Post by Sakis on Apr 25, 2017 12:30:18 GMT 2
Σας ευχαριστώ όλους για τα θερμά σας σχόλια! To WIP ήταν ένα στοίχημα με τον εαυτό μου για να τελειώσω επιτέλους ένα μοντέλο, οπότε μετά τη δημόσια προβολή δεν θέλω να μείνει στη μέση και να εκτεθώ ξανά. Τα στοκαρίσματα και οι επεμβάσεις έχουν γίνει πλεον δεύτερη φύση μου μετά από τόσες μοντίφες αυτά τα χρόνια. Μιας και όμως καμία δεν έφτανε στο στάδιο του βαψίματος, θέλω λίγο χρόνο να συνηθίσω ξανά το εργαλείο. Αγάπιε σ'ευχαριστώ για την Ιώβια υπομονή σου να ανέχεσαι τη στριφνάδα και τη φαγούρα μου να θέλω να πειράζω το κάθε τι. Γιώργο η σίτα είναι η εξαγωνική της Eduard. Νεκτάριε επειδή η διαδικασία που περιέγραψες έχει πάνω κάτω κάτω την ίδια δουλειά (πλην του τριψίματος), ήθελα να εξασφαλίσω τη μέγιστη δυνατή συγκόλληση μπρος πίσω μιας και το χάραγμα δεν το γλίτωνα. Σίγουρα προτιμώ να δουλεύω λίγο παραπάνω στην αρχή ώστε να μην καρδιοχτυπώ μετά για στραβή (όχι ότι δεν θα καρδιοχτυπήσω όπως και να έχει). Στα του μοντέλου, επειδή οι εργασίες από εδώ και στο εξής δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον από πλευράς επεμβάσεων κι επειδή στο παρόν κιτ μοντελάρω λίγο χίπικα, οι ενημερώσεις θα είναι ολίγον τι άναρχες, θα καταλάβετε σύντομα τι εννοώ. Θα επανέλθουμε στην αγαπημένη μου γερμανική τάξη και αυστηρή συμμόρφωση μόλις αρχίσω τον τράκτορα (δεν είναι προεκλογική δήλωση Νεκ)! Σύντομα update!
|
|
|
Post by Sakis on Apr 25, 2017 13:17:32 GMT 2
Μετά τις τελικές διορθώσεις, το αμάξωμα βάφτηκε με το Brilliant White της Zero. Στη συνέχεια μασκαρίστηκε η οροφή για να περαστεί με μαύρο όπως έχω δει σε αρκετά πραγματικά. Περισσότερο έγινε για να δημιουργηθεί μια συμμετρία με τα εκατέρωθεν λάστιχα της οροφής τα οποία σταματούν στη μέση και θα φαίνονταν άσχημα σε ολόλευκο φόντο. Έπειτα ψέκασα το 2Κ της Zero και τώρα αναμένουμε το τρίψιμο-γυάλισμα.
Οι ζάντες μαζί τα σύστημα εξάτμισης απαλλάχθηκαν από τη χρωμιομένη τους επίστρωση και περάστηκαν απευθείας με Polished Aluminium. Η χλωρίνη έχει την τάση να αφήνει μια παχιά γυαλάδα η οποία ήταν ιδανική σαν υπόστρωμα για το Alclad (το πλαστικό ήταν μαύρο). Έπειτα buffαρίστηκαν με απαλό πανί το οποίο εξαφάνισε τη "σκόνη" από το ψέκασμα.
Έπειτα ασχολήθηκα με το σαλόνι, μαύρο υπόστρωμα, λευκό κατά τόπους σαν preshading, κόκκινο, κακό μασκάρισμα, αφαίρεση τανίας, ξενέρωμα, ελαφρύ τρίψιμο, ξανά κόκκινο και τέλος πιο ανοικτό κόκκινο στις υπερυψωμένες επιφάνειες. Θα μασκαριστεί σωστά αυτή τη φορά και η παρτίδα θα τελειώσει με το λευκό. Απλά λιτά και απέριττα!
Τώρα το τι φαίνεται στη φωτό είναι άλλη ιστορία βέβαια. Γενικά δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να δείξω, απλά προσεκτικά μασκαρίσματα και τα προβλεπόμενα εδώ κι εκεί οπότε το επόμενο update θα απεικονίζει το σαλόνι ολοκληρωμένο.
Και η καθιερωμένη πλέον φωτό από το μπουρ****κι, γκουχ, τον χαμούλη... Εγώ πάντως το απόλαυσα, 80s rock κι έγινε του αερογράφου βραδιάτικα!
|
|
|
Post by konstantinf on Apr 25, 2017 19:08:59 GMT 2
Πολύ καλή η πρόοδος Σάκη. Περιμένω να δω πώς θα αποδώσει το μαύρο την ηλιοροφή μετά το τρίψιμο/γυάλισμα. Θα σκουρήνεις και το παρμπρίζ; Οι ζάντες πειστικότατες, αλλά την παράσταση κλέβουν τα σπρέι της Tamiya στα χρώματα της ίριδας στον πάγκο σου . Καλή συνέχεια!
|
|
|
Post by alex78 on Apr 27, 2017 12:53:39 GMT 2
Βλέπω τον Iwata δεν τον χορταίνεις, πρόσεχε μόνο στο βάψιμο μην το μπερδέψεις με τον ατμιστή δίπλα... Ποιά ακριβώς δουλειά προσφέρει το buff...?
|
|
|
Post by Sakis on Apr 27, 2017 13:02:11 GMT 2
Αχ αυτά τα spray Κωνσταντίνε, πάντα κλέβουν την παράσταση ό,τι κι αν δείχνω εγώ από μπροστά! Ευελπιστώ κι εγώ ότι θα δείξει ωραία το μαύρο. Το σκέφτηκα παλιά να έφτιαχνα ηλιοροφή αλλά μετά μου ήρθε στο μυαλό ο Αγάπιος να με κοιτάει στραβά και το εγκατέλειψα με συνοπτικές διαδικασίες... Τα τζάμια θα μείνουν ως έχουν. Άλεξ όλα γίνονται με έναν Graphotech, ο Iwata βγήκε μόνο για τα καθίσματα και αυτό για να μη σκουριάσει από το καθισιό! To τρίψιμο με πανί/buff αγγλιστί, αφαιρεί τα μικροσωματίδια από το ψέκασμα, την άχνα που λέμε, αφήνοντας μια στιλπνή επιφάνεια που προσομοιάζει καλύτερα το μέταλλο. Όταν λέμε τρίψιμο μη φανταστείς τίποτα παπάδες, δύο-τρία περάσματα σαν να χαιδεύεις την επιφάνεια και όχι παραπάνω.
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Apr 30, 2017 14:52:00 GMT 2
Αλλο 500αρακι περιμεναμε, αλλο μας ηρθε!! Μπραβο ρε μαν, μια χαρα ολα. Το Σκραϊμπερ νταξ το ξερουμε, το 'χεις!! Τα φιλια μου, καλη συνεχεια
|
|
|
Post by gtziaf on Apr 30, 2017 20:04:46 GMT 2
Πολύ ωραία τα βαψίματα, Σάκη... Διαφωνώ με την προσέγγιση bare metal foil, τα θεωρώ ξεπερασμένη τεχνική για τα πλαίσια των παραθύρων. Τα χρησιμοποιούσαμε όταν δεν υπήρχαν τα τύπου alclad μέταλλα. Αλλά, δεν παύει να είναι πολύ εντυπωσιακά όταν εφαρμοστούν σωστά, οπότε περιμένω να δω τη συνέχεια.
|
|