Ferrari 288 GTO – Fujimi 1/24
Apr 19, 2017 14:00:39 GMT 2
Post by gtziaf on Apr 19, 2017 14:00:39 GMT 2
Η Ferrari ως το εργοστάσιο κατασκευής, τα 2.8 λίτρα και οι 8 κύλινδροι για το αριθμητικό τμήμα και φυσικά η ακροστιχίδα GTO, προερχόμενη από τη φράση Gran Turismo Οmologato, συνθέτουν την ονομασία, του πρώτου supercar των Ιταλών.
Η GTO παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1984 και παρέμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1987, αφού παρηχητικέ σε 273 μονάδες. Είναι ο πρόγονος και ο δότης τεχνολογίας της θρυλικής F40, μόνο που είναι πολύ πιο αποκλειστική από αυτή. Σχεδόν κατά 1000 αντίτυπα για την ακρίβεια. Για αυτό άλλωστε κοστίζει πλέον, αρκετά περισσότερα χρήματα.
Στην αρχή της παραγωγής της GTO, η προβλεπόμενη παραγωγή ήταν μόλις 200 κομμάτια. Ο αριθμός που απαιτούταν για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο δελτίο αναγνώρισης (Ομολογκασιόν - Οmologato), ώστε να συμμετάσχει σε αγώνες (εδώ οι γνώμες διίστανται καθώς, άλλοι υποστηρίζουν ότι προοριζόταν για τους αγώνες αντοχής στην κατηγορία GT κι άλλοι ότι θα ήταν το άρμα της εισαγωγής της Ferrari στο Π.Π. Ράλι και πιο συγκεκριμένα στο gr B ). Τελικά τίποτα από τα δύο δεν ευοδώθηκε, οπότε η 288 έμεινε χωρίς αγωνιστικές περγαμηνές αλλά με την ταμπέλα του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής που ξεπέρασε το φράγμα των 300 χλμ/ώρα.
Για την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε το κιτ της Fujimi, που ανήκει στη σειρά enthusiast και περιέχει 250 κομμάτια σε λευκό, γκρι, διαφανές και χρωμιομένο πλαστικό. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν τα βελτιωτικά της Crazy Models και της ΚΑ. Το κιτ δεν είναι μια βόλτα στο πάρκο, αλλά περιέπλεξα ακόμη περισσότερο την κατασκευή με τα ανοιγόμενα φώτα, την αντικατάσταση στις γρίλιες κ.α. Τέλος καλό όλα καλά όμως, οπότε έχουμε αποτέλεσμα...
Η GTO παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1984 και παρέμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1987, αφού παρηχητικέ σε 273 μονάδες. Είναι ο πρόγονος και ο δότης τεχνολογίας της θρυλικής F40, μόνο που είναι πολύ πιο αποκλειστική από αυτή. Σχεδόν κατά 1000 αντίτυπα για την ακρίβεια. Για αυτό άλλωστε κοστίζει πλέον, αρκετά περισσότερα χρήματα.
Στην αρχή της παραγωγής της GTO, η προβλεπόμενη παραγωγή ήταν μόλις 200 κομμάτια. Ο αριθμός που απαιτούταν για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο δελτίο αναγνώρισης (Ομολογκασιόν - Οmologato), ώστε να συμμετάσχει σε αγώνες (εδώ οι γνώμες διίστανται καθώς, άλλοι υποστηρίζουν ότι προοριζόταν για τους αγώνες αντοχής στην κατηγορία GT κι άλλοι ότι θα ήταν το άρμα της εισαγωγής της Ferrari στο Π.Π. Ράλι και πιο συγκεκριμένα στο gr B ). Τελικά τίποτα από τα δύο δεν ευοδώθηκε, οπότε η 288 έμεινε χωρίς αγωνιστικές περγαμηνές αλλά με την ταμπέλα του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής που ξεπέρασε το φράγμα των 300 χλμ/ώρα.
Για την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε το κιτ της Fujimi, που ανήκει στη σειρά enthusiast και περιέχει 250 κομμάτια σε λευκό, γκρι, διαφανές και χρωμιομένο πλαστικό. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν τα βελτιωτικά της Crazy Models και της ΚΑ. Το κιτ δεν είναι μια βόλτα στο πάρκο, αλλά περιέπλεξα ακόμη περισσότερο την κατασκευή με τα ανοιγόμενα φώτα, την αντικατάσταση στις γρίλιες κ.α. Τέλος καλό όλα καλά όμως, οπότε έχουμε αποτέλεσμα...