Μπάτσελορ-γουίπ Sauber C9
Apr 17, 2017 22:16:49 GMT 2
Post by Deleted on Apr 17, 2017 22:16:49 GMT 2
Μπονζούρ
Ο τίτλος τα λέει όλα. Η κρίσιμη ώρα πλησιάζει Πριν λίγο καιρό σε μια τελευταία σινγκλ καφρίλα απάλλαξα τον gtziaf από εναν iwata, και είχε την καλοσύνη να συμπεριλάβει στο δέμα την Sauber C9 της Hasegawa σαν δώρο γάμου Μιας και το LM GB για φέτος είναι όνειρο θερινής νυχτός καθώς πέφτει λίγο πριν το γάμο, είπα ανταποδίδοντας την κίνηση, να την φτιάξω και να την αναρτήσω σε ένα μίνι-wip.
Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται συστάσεις, ξαναέβαλε την Mercedes Benz στο χάρτη των αγώνων αυτοκινήτου μετά από 30 χρόνια απουσίας/ανυπαρξίας.
en.wikipedia.org/wiki/Sauber_C9
Αυτό που θα αναπαραστήσω είναι το C9 σε high drag εκδοχή, όπως έτρεξε στα 480km της Suzuka, τον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος πρωτοτύπων το 1989 (Για την ακρίβεια 2 μήνες πριν ανακαλύψω στο τεύχος Ιουλίου 1989 ότι υπάρχει το Λε Μαν και αλλάξει η ζωή μου )
Το κίτ είναι στην 1/24 της Hasegawa. Κέρμπσάιντ, σωστό σχήμα, τίμιο. Αφορά την C9 του 1988 αλλά μας κάνει για Σουζούκα '89 διότι έτρεξε με μια αντίστοιχη διαρύθμιση (η έκδοση που έτρεξε στο υπόλοιπο της χρονιάς παρουσιάστηκε στο 2ο αγώνα της χρονιάς στη Ντιζόν). Για σήματα θα χρησιμοποιήσω αφτερμάρκετ της Museum Collection.
www.1999.co.jp/eng/10373704
Στις πρώτες εργασίες που έχουν γίνει, έχω σβήσει κάτι εξογκώματα, κεραίες, μεντεσέδες για τις πόρτες και διάφορες άλλες λεπτομέρεις, ενώ έχω στοκάρει κατι χαράδρες στα πίσω φώτα. Τέλος άνοιξα και τις εξαγωγές αέρα πάνω από τους εμπρός τροχούς, διότι ήταν κλειστές. Θα μπουν νέες από πλαστικό. Τέλος άνοιξα την εμπρός οβάλ εισαγωγή που ήταν κλειστή μασίφ.
Αυτά για την ώρα, σκοπός είναι να τελειώσει πρίν το γάμο. Μετά, ως άλλος Κάιζερ Σόζε, θα εξαφανιστώ
Α μπιεντότ
Ο τίτλος τα λέει όλα. Η κρίσιμη ώρα πλησιάζει Πριν λίγο καιρό σε μια τελευταία σινγκλ καφρίλα απάλλαξα τον gtziaf από εναν iwata, και είχε την καλοσύνη να συμπεριλάβει στο δέμα την Sauber C9 της Hasegawa σαν δώρο γάμου Μιας και το LM GB για φέτος είναι όνειρο θερινής νυχτός καθώς πέφτει λίγο πριν το γάμο, είπα ανταποδίδοντας την κίνηση, να την φτιάξω και να την αναρτήσω σε ένα μίνι-wip.
Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται συστάσεις, ξαναέβαλε την Mercedes Benz στο χάρτη των αγώνων αυτοκινήτου μετά από 30 χρόνια απουσίας/ανυπαρξίας.
en.wikipedia.org/wiki/Sauber_C9
Αυτό που θα αναπαραστήσω είναι το C9 σε high drag εκδοχή, όπως έτρεξε στα 480km της Suzuka, τον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος πρωτοτύπων το 1989 (Για την ακρίβεια 2 μήνες πριν ανακαλύψω στο τεύχος Ιουλίου 1989 ότι υπάρχει το Λε Μαν και αλλάξει η ζωή μου )
Το κίτ είναι στην 1/24 της Hasegawa. Κέρμπσάιντ, σωστό σχήμα, τίμιο. Αφορά την C9 του 1988 αλλά μας κάνει για Σουζούκα '89 διότι έτρεξε με μια αντίστοιχη διαρύθμιση (η έκδοση που έτρεξε στο υπόλοιπο της χρονιάς παρουσιάστηκε στο 2ο αγώνα της χρονιάς στη Ντιζόν). Για σήματα θα χρησιμοποιήσω αφτερμάρκετ της Museum Collection.
www.1999.co.jp/eng/10373704
Στις πρώτες εργασίες που έχουν γίνει, έχω σβήσει κάτι εξογκώματα, κεραίες, μεντεσέδες για τις πόρτες και διάφορες άλλες λεπτομέρεις, ενώ έχω στοκάρει κατι χαράδρες στα πίσω φώτα. Τέλος άνοιξα και τις εξαγωγές αέρα πάνω από τους εμπρός τροχούς, διότι ήταν κλειστές. Θα μπουν νέες από πλαστικό. Τέλος άνοιξα την εμπρός οβάλ εισαγωγή που ήταν κλειστή μασίφ.
Αυτά για την ώρα, σκοπός είναι να τελειώσει πρίν το γάμο. Μετά, ως άλλος Κάιζερ Σόζε, θα εξαφανιστώ
Α μπιεντότ