|
Post by petrolhead on Apr 14, 2017 13:40:32 GMT 2
Χαιρετώ την υπέροχη μοντελιστική κοινότητα του scale wheels στην οποία με προσκάλεσε ο alex78,λέγομαι Αντώνης,μένω στη Θεσσαλονίκη και είμαι αρχάριος μοντελιστής.Tα αυτοκίνητα πάντοτε ήταν αυτό που αγαπούσα ενώ μου αρέσει ιδιαιτέρως η formula 1 (Forza Fernando!!! ). Το πρώτο μοντέλο αυτοκινήτου που θα προσπαθήσω να κατασκευάσω είναι η bmw z3 της revell από τη σειρά advantage της οποίας τα μοντέλα έχουν προβαμμένο αμάξωμα (άρχισα τον μοντελισμό με μικρά στρατιωτικά τροχοφόρα στην 1/72 αν και καθόλου πολεμοχαρής ώστε να μπορώ να τα βάφω με μη τοξικά υδατοδιαλυτά ακρυλικά της italeri και ο λόγος που δεν ασχολήθηκα εξ αρχής με αυτοκίνητα είναι η ανάγκη χρήσης όχι τόσο ασφαλών για τη υγεία υλικών),λίγα κομμάτια και χαλκομανίες ώστε να είναι λίγο πιο εύκολη η κατασκευή του.Εδώ και καιρό κάθομαι και διαβάζω τεχνικές (όσες παρουσιάζονται εδώ μου φάνηκαν πάρα πολύ χρήσιμες) και βλέπω (θαυμάζω ) τα wip και εδώ και σε άλλα φόρουμ ώστε να καταλάβω τα βασικά για το "άθλημα" του μοντελισμού αν και ξέρω πως δε θα είναι εύκολο και θέλει πολύ δουλειά για ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.Ακολούθως,αποφάσισα να αγοράσω έναν αερογράφo και ένα κομπρεσέρ για το βάψιμο,μέχρι να τα πάρω το μοντέλο θα μείνει στο ράφι απλώς ανεβάζω από τώρα το ποστ για γνωριμία. Και πάλι χάρηκα που σας βρήκα!
|
|
|
Post by alex78 on Apr 14, 2017 14:30:10 GMT 2