|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:29:28 GMT 2
Νέα χρονιά (edit :αρχές 2011), νέο project, νέο layout παρουσίασης αλλά κλασσική για μένα θεματολογία… Η αλήθεια είναι, ότι δεν είναι το μοναδικό (μοντελιστικό) θέμα που με απασχολεί, μιας και από τον πάγκο μου περιδιαβαίνουν 2-3 μοντέλα, αλλά από κάπου έπρεπε να ξεκινήσουμε. Το θέμα αφορά την γνωστή, μεγάλη και φυσικά ακριβή 599 GTB. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου έκανε και κάνα τρελό κλικ, μέχρι που την είδα ζωντανά… Το κιτ ανήκει στη γνωστή σειρά της Fujimi χωρίς κινητήρα, σωστό σχήμα και καλή σχετικά λεπτομέρεια, ιδίως αν το συγκρίνεις π.χ. με τα κιτ των Maranello ή των F355, από τα οποία είναι κλάσεις ανώτερο. Βέβαια έχει τα λαθάκια του και τις παραλήψεις του, αλλά αυτά θα τα δούμε στη διάρκεια της κατασκευής… Θα χρησιμοποιηθεί επίσης το βελτιωτικό της Crazy Models. Επίσης σκέφτομαι να αλλάξω τις ζάντες του κιτ με αυτές στη φωτογραφία της εισαγωγής, αλλά δεν έχω προμηθευτεί ακόμη κάποιο σετ. Θα το αποφασίσω κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Γενικά σκοπεύω να το πάω σχετικά γρήγορα τόσο για να προλάβω την έκθεση της Καβάλας στα τέλη Φλεβάρη, όσο και για να ασχοληθώ με τα πιο πολύπλοκα project που ακολουθούν. Να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:34:58 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:36:09 GMT 2
Για να μην με κατηγορείτε ότι κωλυσιεργώ, σας παρουσιάζω τη, για να είμαστε ειλικρινείς, μικρή πρόοδο που έκανα με το κιτ. Αφορά κυρίως κάποιες βελτιώσεις στο εσωτερικό. Καταρχήν ανοίχτηκε η θήκη στην επένδυση της πόρτας… Επίσης, από φωτογραφίες είδα ότι η κολόνα του τιμονιού έχει δυο κυκλικά βαθουλώματα, τα οποία αναπαρέστησα με τον ταχυτροχό και τρίψιμο. Στη συνέχεια στο δεξιό έγινε μια τρυπίτσα για να βάλω την μίζα και κλειδάκι! Στην μπανιερά του κόκπιτ, τρίφτηκε η θήκη πίσω από τα καθίσματα (θα μπει μεταλλική), και προστέθηκαν από το PE set, τα ηχεία. Μάλιστα σε αυτό της κονσόλας, έχει ανάγλυφο το λογότυπο της «Bose»! Τέλος ασχολήθηκα με κάποια από τα PE, κομμάτια, τα οποία κόπηκαν, καθαρίστηκαν, δοκιμάστηκε η εφαρμογή τους και ετοιμάστηκαν για το γενικό αστάρωμα που θα ακολουθήσει… Αλλά αυτά στο επόμενο… Να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:37:43 GMT 2
Στο περιθώριο της μελέτης των κιτ της Beta, ασχολήθηκα με την 599, ώστε να μπορέσω να την έχω έτοιμη στο τέλος του μήνα για την έκθεση της Καβάλας. Δυστυχώς το σετ με τις ζάντες δεν έχει έρθει ακόμη… Ελπίζω να μην με κρεμάσουν οι Κινέζοι!!!! Κυρίως έγιναν, ασταρώματα, επιμέρους βαψίματα αλλά και κάποιες χαριτωμενιές!!! Αρχικά αποχρωμιώθηκαν ορισμένα τμήματα με την γνωστή διαδικασία της χλωρίνης (κάνει θαύματα!). Από αυτά, οι μπούκες της εξάτμισης, βάφηκαν με γυαλιστερό μαύρο της Humbrol και ψεκαστήκαν με το Chrome της alclad. Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το εσωτερικό, στο οποίο ασταρώθηκαν τα κύρια κομμάτια. Μιας και είμαι σε φάση να καταργήσω, όσο το δυνατόν, τη χρήση των χρωμάτων, βερνικιών και ασταριών της zero (=χρήση μόνο σε εξωτερικές επιφάνειες, όταν δεν υπάρχει άλλη λύση), χρησιμοποίησα το αστάρι της alclad, το οποίο είναι εντυπωσιακά καλόβολο… Παρεμπίπτοντας, θυμήθηκα ότι κάπου είχα ένα σε σετ με ρητινένια καθίσματα τύπου Daytona, σαν αυτά που φοράει και η 599. Τα συγκεκριμένα μάλλον είναι αντίγραφο του σετ της ΚΑ Models και τα είχα πάρει αρκετά παλιότερα… Δεν είναι τέλεια, ιδίως από πλευρές χύτευσης, αλλά έχουν πιο σωστό σχήμα από τα στάνταρ του κιτ. Όπως και να έχει, θα τα βάψω και τα δύο και θα χρησιμοποιήσω όποιο μου αρέσει καλύτερα. Ακολουθεί το πάτωμα. Η μάσκα για το βάψιμο των εξατμίσεων, κόπηκε πριν το αστάρωμα, για αποφυγή ατυχημάτων. Οι εξατμίσεις βάφτηκαν με διάφορες αποχρώσεις alclad, όπως έχω αναλύσει σε προηγούμενα project. Για τα ψαλίδια και τα παξιμάδια του πατώματος χρησιμοποιήθηκε το polished aluminum της Humbrol. Η χαριτωμενιά που σας ανέφερα στη αρχή :lol:, αφορούσε την τοποθέτηση κλειδιού στη μίζα. Εδώ να σημειώσω, μετά από ορθή παρατήρηση του Παναγιώτη, ότι η 599 παρόλο που διαθέτει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα στο τιμόνι, τα ηλεκτρικά της παίρνουν εμπρός με κλασσική μίζα με κλειδί. Το ίδιο το κλειδί περιέχεται στα PE της crazy details, που παρουσίασα στην αρχή του θέματος και διαθέτει μπρελόκ σε ξεχωριστό κομμάτι, τα οποία αφού συναρμολογήθηκαν, βάφτηκαν με οδοντογλυφίδα. Την κλειδαριά την αναπαρέστησα με μία PE βίδα, από το γνωστό σετ που χρησιμοποίησα για τα rivets της 625, η οποία κολλήθηκε στο σημείο της κολόνας, που είχα ανοίξει την τρύπα. Τα «αυτιά» αλλαγής ταχυτήτων, προέρχονται επίσης από το σετ με τα PE και απλά λυγίστηκαν με βάση φωτογραφίες της πραγματικής, ώστε να είναι αληθοφανή. Μέχρι το επόμενο, να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:39:16 GMT 2
H 599 πρέπει να πάει στη έκθεση της Καβάλας, οπότε ασχολήθηκα λίγο με την πάρτη της… Έτσι άρχισα να εφαρμόζω την ιδέα μου γι το εσωτερικό… Το πρώτο χρώμα είναι ένα κοκκινάκι, δικής μου έμπνευσης και κατασκευής. Η μίξη περιέχει άγνωστες ποσότητες κίτρινου, άσπρου και πιθανώς άλλων χρωμάτων, αλλά για κάποιο λόγο διαγράφηκαν από τη μνήμη μου!!!! :lol: Το αποτέλεσμα… Στη συνέχεια ξεκίνησε το μασκάρισμα… για το χρώμα που θα ακολουθήσει… Στα καθίσματα ενώ αρχικά είχα αποφασίσει να διατηρήσω κόκκινες τις παράλληλες ραφές, τελικά μου άνοιξε η όρεξη και μάσκαρα και τη κεντρική ρίγα. Ακολούθως ασχολήθηκα με το τιμόνι…. 1.Το βασικό του χρώμα είναι το μαύρο αστάρι της Alclad, περασμένο με compound για να δείχνει δερμάτινο. 2.Ακολουθεί το βάψιμο του κεντρικού τμήματος, διαδικασία για την οποία είμαι πραγματικά πολύ περήφανος. Τα υλικά που χρησιμοποίησα φαίνονται στη 2η φώτο. Τα micro Balloons έχουν δύο τρόπους χρήσης. Ή τα περνάς με την τεχνική του flocking και μετά βάφεις ή βάφεις με πινέλο, πασπαλίζεις και μετά ψεκάζεις το τελικό χρώμα. Τις τεχνικές αυτές τις εφάρμοσα στη Jaguar και τη ΒΜW, αντίστοιχα ( Σε αυτή τη περίπτωση το αποτέλεσμα μοιάζει κάπως έτσι : http:///albums/hh451/gtziaf/BMW320i_Gr5/GVa_BMW320_032.jpg) Αλλά εγώ για την περίσταση ήθελα κάτι λιγότερα έντονο, ως αποτέλεσμα και εφάρμοσα το ακόλουθο τρικ, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν έχω δει πουθενά, οπότε είστε οι πρώτοι που θα σχολιάσετε – κρίνετε. 8) 3. Σε ένα κεσεδάκι έριξα λίγο χρώμα και πρόσθεσα τα micro Balloons 4. Το μείγμα μοιάζει κάπως έτσι. Όταν το ανακατέψεις το χρώμα αντιδρά με τα μπιλάκια με συνέπεια να ομογενοποιούνται και να δίνουν ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα σαν σουέτ. 5. Στη συνέχεια με πινελάκι έβαψα το τμήμα που ήθελα. Πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα… :wink: 6. Με το tire black έβαψα κάποιες λεπτομέρειες στο τιμόνι (τις λαβές αριστερά και δεξιά) 7. Για το σήμα χρησιμοποίησα το ανάγλυφο σετ της Hiro. 8. Με κόκκινο, ασημί και άσπρο βάφτηκαν το κουμπί εκκίνησης και το manettino 9. Το αποτέλεσμα είναι κάπως έτσι. Ελπίζω να σας αρέσει και να αξίζει το χρόνο που σπαταλήθηκε. Συγνώμη αν σας κούρασα. Περιμένω τα σχόλια σας Μέχρι το επόμενο, να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:42:35 GMT 2
Τις προηγούμενες εβδομάδες έπεσα κι εγώ θύμα της γρίπης με συνέπεια η πρόοδος της 599 να μην είναι αυτή που θα ήθελα. Παρόλα αυτά, ασχολήθηκα με επιμέρους κομμάτια και κάποιες επουσιώδης βελτιώσεις. Ξεκινάμε με την λύση που βρήκα για να αποθηκεύω τα μικρά (και όχι μόνο) βαμμένα κομμάτια του κιτ. Η πρώτη εργασία αφορά την επένδυση με αντιπυρικό υλικό της περιοχής στα καζανάκια των εξατμίσεων. Αυτό έγινε με το αυτοκόλλητο της Hiro , ενώ στη συνέχεια κολλήθηκαν τα καζανάκια και κάποια τμήματα του πατώματος. Συνέχεια με το πάτωμα και κόλλημα κάποιων φώτων που υπάρχουν σε αυτό (τα ομίχλης?). Η τεχνική είναι γνωστή για όσους παρακολουθείτε τις κατασκευές μου. Ασήμι αυτοκόλλητο κομμένο με σφήνα και κόλληση του διαφανούς στη συνέχεια με την σχετική κόλλα. Επίσης ασχολήθηκα με τα δισκόφρενα τα οποία αφού βάφτηκαν με aluminum της Alclad, μασκαρίστηκαν και ψεκάστηκε το χρώμα του αμαξώματος στις δαγκάνες. Οι σίτες είχαν τοποθετηθεί στο πατροπαράδοτο πλέον ξυλάκι :mrgreen: και βάφτηκαν με το Alclad black base primer. Τέλος ήρθαν και τα ζαντικά από τας Ανατολάς… Εκτός από αρκετό φλας, περιέχουν και 4 βαλβιδούλες… Σας δίνω και μια φώτο με τις στάνταρ του κιτ για να κάνετε τις συγκρίσεις σας. Αφού καθαρίστηκαν, πλύθηκαν, ασταρώθηκαν με το Alclad black και βάφτηκαν με το Chrome (της Alclad). Εδώ να σημειώσω ότι δεν χρησιμοποίησα γυαλιστερό μαύρο για υπόστρωμα, γιατί δεν ήθελα τις ζάντες να είναι χλωριωμένες… Στο μεταξύ, είχαν ανοιχτεί τρύπες 0,4mm και περάστηκαν οι βαλβίδες. Τέλος το σύνολο έδειξε με την προσθήκη του Cavallino Rampante. Αυτά μέχρι στιγμής. Τα επόμενα είναι ένας αγώνας δρόμου για να προλάβω να την τελειώσω μέχρι την Έκθεση. Εκεί παρεμπιπτόντως, την Κυριακή το πρωί , θα κάνω παρουσίαση γυαλίσματος πολιτικού θέματος… Όποιος μπορεί να παρευρεθεί, θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά. Μέχρι το επόμενο, να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:44:43 GMT 2
Όπως σας είχα υποσχεθεί, η συνέχεια της κατασκευής είναι στις wide οθόνες των Υπολογιστών σας. Μόνο που αυτή τη φορά δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα, αλλά τι να κάνεις… νομίζω έμαθα το μάθημά μου. Θα εξηγηθώ αργότερα… Το βάψιμο του εσωτερικού συνεχίστηκε με το αστάρωμα (όπου διαδραματίστηκε επίθεση του ασταριού στο πλαστικό – μάλλον από υπερβολική αραίωση – σώθηκε με αρκετό τρίψιμο και ξαναβάψιμο) και το βάψιμο των μασκαρισμένων επιφανειών, με ένα ανοικτό κρεμ, το οποίο για κάποιο λόγο θεώρησα ότι πήγαινε με το κόκκινο. Δεν ισχύει βέβαια, αλλά εγώ το πίστευα. Στη συνέχεια έγινε wash και περάστηκε η πλάτη του καθίσματος με cf decal. Μακαρίστηκε και βάφτηκε το τζάμι και στη συνέχεια χάρακτηκε η επιφάνεια που αφήνει κενή η επένδυση της οροφής, ώστε να περαστεί με φλόκινγκ. Φλόκος περάστηκε και στη μπανιέρα του κόκπιτ, αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Μάλλον είναι το χειρότερο που έχω κάνει… Ακόμη και η πρώτη μου προσπάθεια, μου φαίνεται καλύτερη. Πρέπει να γράψω 599 φορές «Δεν θα ξαναβιαστώ». Όπως σωστά είχε μαντέψει ο Σταύρος, η επόμενη χαριτωμενιά αφορά τη δημιουργία και προσθήκη ενός περιοδικού. Η ιδέα μου ήρθε, όταν είδα ότι το βελτιωτικό σετ, έδινε σε ξεχωριστά κομμάτια της ζώνες ασφάλισης αντικειμένων του παρμπρίζ, οπότε είπα να στερώσω κάτι με αυτά. Έτσι μετρήθηκε ένα «Forza Magazine» και μετατράπηκε στην 1/24. Στη συνέχεια εκτυπώθηκε και έγινε η σχετική βιβλιοδεσία. Δυστυχώς δεν είχα διαθέσιμο τον laser εκτυπωτή μου, και ποιότητα της εκτύπωσης είναι μέτρια. Θα ακολουθήσει η ολοκλήρωση του εσωτερικού, το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αυτή τη φάση, αφού έχουν κολληθεί κάποια PE τμήματα… Μέχρι το επόμενο, να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:46:16 GMT 2
Αυτό είναι τα τελευταίο update, για την 599… Αυτές τις μέρες έγιναν πολλά πραγματάκια σε λίγο χρόνο, με συνέπεια ο ποιοτικός έλεγχος να μην είναι ο συνήθης, που βλέπετε στις δουλειές μου. Δεν ψάχνω δικαιολογίες, είναι δικαιολογίες… Επίσης παρόλο το λίγο χρόνο που επικαλούμαι, δεν έπαψα να ασχολούμαι με βλακιούλες, όπως τα γυαλιά ηλίου… Το εσωτερικό ολοκληρώθηκε, μετά από επεμβάσεις στα καθίσματα, τη συναρμολόγηση και βάψιμο του πίνακα, την προσθήκη λεπτομερειών κ.α. Οι ζώνες έχουν τοποθετηθεί έτσι, γιατί φεύγουν από την πάνω κολόνα. Κανονικά έπρεπε να κόψω την κολόνα από την επένδυση της οροφής και να την κολλήσω στην μπανιέρα και πάνω της τις ζώνες. Εγώ λανθασμένα την έβαψα, μαζί με την επένδυση της οροφής. Οπότε κάπως έτσι θα μπαλώσω το λάθος μου… Από τα PE συναρμολόγησα τις εμπρός γρίλιες, οι οποίες σε σύγκριση με τις πλαστικές του κιτ, είναι ένα αδιαμφισβήτητό βήμα προόδου. Δουλειά έγινε και στα φώτα με την προσθήκη του αυτοκόλλητου της Hiro. Στην πρώτη φώτο στο αριστερό δεν έχω τοποθετήσει ακόμη το αυτοκόλλητο. Νομίζω η διαφορά είναι εμφανής. Το ίδιο έκανα και στο πίσω φως του στόπ. Γενικά η προσθήκη ανάγλυφου αυτοκόλλητου για firewall πίσω από τα φώτα δίνει μια ψευδαίσθηση των led που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα. Επίσης μασκαρίστηκαν και βάφτηκαν τα εμπρός φώτα, τα οποία κολλήθηκαν στη θέση τους. Μιας και έκανα αρκετές προσθήκες στην 599, είπα να κάνω και μια τελευταία… Τις έβαλα ένα πίσω σπόιλερ!!!! Δεν είναι δικιά μου επινόηση, υπάρχει σαν έξτρα επιλογή και νομίζω δείχνει καλύτερα στο πίσω παρμπρίζ, το οποίο δείχνει σαν να έχει κενό με την οροφή του αυτοκινήτου, αν δεν μπει το σπόιλερ. Η αεροτομή αυτή καθαυτή φτιάχτηκε από το πλαίσιο ενός κιτ, που μου ταίριαζε, τρίφτηκε και κολλήθηκε στη θέση της. Τέλος μπήκαν οι τελικές λεπτομέρειες, όπως σίτες στο αμάξωμα, υαλοκαθαριστήρες, τα τζάμια, σήματα 3D, και πινακίδες από PE. Τα υπόλοιπα στην έκθεση από κοντά, για όσους έρθουν και μόλις βγάλω τις τελικές φώτο και στην οθόνη του υπολογιστή σας. Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά και καλά τσικνίσματα! Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 19:49:19 GMT 2
|
|