|
Post by m@ster k@frer on Nov 6, 2016 22:44:30 GMT 2
Καλησπέρα σε όλη την παρέα, Σήμερα το πρωί, μετά από απουσία ενάς έτους τελείωσα επιτέλους μοντέλο και είπα να σας το δείξω. Παρακαλώ να είστε επιεικείς γιατί είμαι και γνωστός κουλός. Λοιπόν το κίτ της Ιαπωνικής IMAI είναι από το 1993 και έχει απίστευτο machining και στήσιμο για την εποχή του. Δυστυχώς τα ωραία σταματάνε κάπου εδώ καθώς τα περισσότερα κομμάτια είναι χοντροκομμένα και θέλουν πολλή δουλειά για να στρώσουν και να έρθουν σε μια αποδεκτή μορφή. Από προσθήκες, είχαμε βιδες, παξιμάδια, μεταλλικά bolts στον πίσω άξονα, pe βιδες και τάπες στις θέσεις των καθρεφτών, ιδιοκατασκευή απο πλαστικό και pe το trip switch, τρύπημα δίσκων, τρύπημα ζαντών και όλο και κάτι θα ξεχνάω. Αν ποτέ αποφασίσει κάποιος να το φτιάξει ας μου στείλει ένα μήνυμα να τα πούμε, αν και δεν νομίζω να υπάρχει άλλος ΤΟΟΟΣΟ μαζοχιστής στην παρέα. Το σώμα βάφτηκε με το Coral Blue της ZP και σφραγίστηκε με βερνίκι 2 συστατικών της ίδιας εταιρίας. Το βερνίκι ευγενική χορηγία (και το υλικά αλλά και το ψέκασμα παρακαλώ) του Σάκη (AKA Reventon). Φωτογραφίες λοιπόν: Και τελειωμένη:
Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Φιλικά, Αγάπιος
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 7, 2016 10:49:36 GMT 2
Εξαιρετική δουλειά Αγάπιε, όμορφες και καθαρές λεπτομέρειες. Και το w.i.p. ενσωματωμένο στην παρουσίαση του completed!!! Ευχαριστούμε πολύ, και στα επόμενα με το καλό!
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Nov 7, 2016 12:12:31 GMT 2
Αγάπιε πολύ όμορφη δουλεία σε ένα κιτ...δράμα!
Μπράβο ρε φίλε!
|
|
|
Post by Sakis on Nov 7, 2016 14:40:16 GMT 2
Τέλειωσε στο μπαμ το μηχανάκι. Πολύ όμορφο το σύνολο! Σ'ευχαριστώ που μου έδωσες τη δυνατότητα να θυμηθώ πως είναι να ψεκάζεις βερνίκι μετά από πολλά χρόνια!
Τελικά είναι πολύ ανώτερες οι ζάντες τώρα που έφυγαν τα pin marks, θα φαίνονταν άσχημα στο μεταλλικό. Όρμα στο επόμενο με τη φόρα που έχεις!
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 7, 2016 19:23:39 GMT 2
Πολύ όμορφη Αγάπιε. Και μόνο κουλός δεν είσαι, λίγο άμπαλος μπορεί . Μου άρεσε πολύ ότι έχει ένα ύφος κι αυτό δεν είναι εύκολο στο μοντελισμό. Ο συνδυασμός σκούρα μηχανικά μέρη με ανοιχτόχρωμα πλαστικά, είναι φανταστικός. Επίσης, οι λογικές δώσεις weathering προσθέτουν πόντους. Τέλος εντυπωσιάστηκα από τα λαστιχένια υποπόδια! (αλήθεια τι μαύρο είναι Αν κάτι θέλει λίγο δουλειά είναι το κάθισμα, ιδίως οι κάθετες πλευρές. Αλλά, είναι προσωπικό γούστο και δεν ξέρω αν θα το έκανα καλύτερα, οπότε... Συγχαρητήρια και πάλι
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Nov 7, 2016 20:26:30 GMT 2
Καλησπέρα παιδιά, Αλέξη και Κωνσταντίνε Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Σάκη κλαίω... Γιώργο, ωραίο και εποικοδομητικό σχόλιο. Λοιπόν ας τα πάρουμε απο την αρχή. Τα υποπόδια ψεκάστηκαν με Χ-18 και μετά έγινε wash με κάποιο μαύρο από τη σειρά nato camouflages του MIG. Τέλος έγιναν στεγνά με (νομίζω ) humbrol 85. Περιέργως στο κάθισμα πρώτη φορά ασχολήθηκα τόσο με το βάψιμο. Πέρασα humbrol 85 πριν κανενα χρόνο, αλλά όταν το ξαναάνοιξα είχε γίνει gloss και ψέκασα σιγά σιγά από το κέντρο προς τα έξω διάφορα μαύρα (Zero primer, alclad, Χ-18, rubber black) και έκανα στεγνά με κάποιο σκούρο γκρί της humbrol. Θα μπορούσες να μου δώσεις κάποια πρόταση για πορεία βαψίματος για πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Φιλικά, Αγάπιος ΕΝΤΙτ: Όλα αυτά για τα υποπόδια, τα έγραψα για τα εμπρός. Ελπίζω σε αυτά να αναφέρεσαι
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 7, 2016 21:47:34 GMT 2
ΕΝΤΙτ: Όλα αυτά για τα υποπόδια, τα έγραψα για τα εμπρός. Ελπίζω σε αυτά να αναφέρεσαι Ναι, ναι σε αυτά αναφέρομαι Θα μπορούσες να μου δώσεις κάποια πρόταση για πορεία βαψίματος για πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα? Αναφερόμουν στο λέρωμα στο πλαϊνό πίσω μέρος του καθίσματος. Επισυνάπτω και τη σχετική cad/cam! φώτο... Ενώ ο φωτισμός είναι ρεαλιστικός στο πλάι (πράσινο βέλος), πίσω δείχνει άλλης φιλοσοφίας. Αν ήθελες να αναπαραστήσεις π.χ. άλατα ή χωματάκι, ΟΚ. Αλλιώς το σχήμα είναι πολύ έντονο σε σχέση με το υπόλοιπο. Εγώ, θα το περνούσα στεγνό με καφέ σκούρο (μαύρο + καφέ στεγνό πινέλο = χρησιμοποιημένο δέρμα), επιμένοντας στις έξω επιφάνειας, αφήνοντας το μαύρο να κυριαρχεί στις μέσα. Τέλος με ένα sand, ή buff ή γκρι που έκανες και εσύ, highlighting στις ακμές . Μου άρεσε αυτό που έκανες με το κάθισμα, πραγματικά, απλά κάνοντας την τρίχα, τριχιά σου επισήμανα κι ένα σημείο που δεν καταλάβαινα την φιλοσοφία του. Λεπτομέρεια, της λεπτομέρειας, ω λεπτομέρεια, σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο. Ελπίζω να ήταν εποικοδομητικό και να μην σε μπέρδεψα
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Nov 7, 2016 22:13:45 GMT 2
Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο. Φυσικά με γυμνό μάτι δεν ήταν τόσο έντονο και μου διέφυγε. Κάποια στιγμή με πιο καθαρό μυαλό θα διαβάσω ξανά τις συμβουλές και φυσικά θα εφαρμοστούν.
Σε ευχαριστώ πολύ george!
|
|
|
Post by nektarios on Nov 8, 2016 9:29:32 GMT 2
Πανέμορφη και καλοδουλεμένη! Πολλά συγχαρητήρια, φίλε!
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Nov 8, 2016 11:07:43 GMT 2
Ωραια δουλεια Αγαπιε!!!
προσεγμενο, και ιδιαιτερο!!
|
|
|
Post by manos13 on Nov 8, 2016 16:19:42 GMT 2
Όμορφη
|
|
|
Post by grimstr on Nov 8, 2016 16:36:33 GMT 2
Πολυ όμοροι και εντυπωσιακό . Μπραβο Στράτος
|
|
|
Post by alex78 on Nov 9, 2016 13:50:23 GMT 2
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 9, 2016 14:17:11 GMT 2
Ωραίο φίλε!! Αν και προσωπικά θα το προτιμούσα σε πιο αστραφτερή version.. Αλλα γούστα είναι αυτά και ο καλιτεχνης έχει πάντα τον πρώτο λόγο. Κάτι μου λέει οτι στο επόμενο δεν θα έχεις να κάνεις με Αμερικάνικα ατσάλια και.. άλλα τέτοια ποταπά μέταλλα. Μα με Γιαπωνέζικα τιτάνια μαγνήσια βιρηλια και άλλα ευγενή μέταλλα αλλά και με κάρβουνα!!
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Nov 9, 2016 16:14:21 GMT 2
Μα με Γιαπωνέζικα τιτάνια μαγνήσια βιρηλια και άλλα ευγενή μέταλλα αλλά και με κάρβουνα!! Μιλάς με γρίφους γέροντα! χαχαχα!
|
|
|
Post by pkout on Nov 9, 2016 20:06:24 GMT 2
Πολύ ωραίος ο χοντρούλης, congrats Αγάπιε
|
|