|
Post by konstantinf on Nov 1, 2016 13:13:27 GMT 2
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 1, 2016 19:32:46 GMT 2
Μπράβο Κώστα πολύ καλή η πρώτη σου προσπάθεια στις μοτοσυκλέτες. Επίσης ωραίες και καθαρές φωτογραφίες.. Σήμερα προσπαθούσα και εγω να φωτογραφίσω το τελευταίο μου δημιούργημα με τα γνωστά απογοητευτικα αποτελέσματα... Στην LAVERDA εντόπισα δυο πραγματάκια που πιστεύω μπορούν να διορθωθούν εύκολα, το ενα είναι η μαύρη τσιμούχα στο αριστερο καλάμι του πιρουνιού που θέλει λίγο σπρώξιμο προς τα κάτω για να πάει σωστά στην θέση της και το άλλο είναι οι μανετες του φρένου και του συμπλέκτη που πρέπει να περιστραφούν λίγο προς τα κάτω ωστε να έρθουν σε μια πιο φυσική θέση για τα δάχτυλα του αναβάτη. Χαίρομαι που ευχαριστηθηκες την κατασκευή και περιμένω με αγωνία την ώρα που θα πιάσεις το θηρίο!!
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Nov 1, 2016 19:55:08 GMT 2
Το δαμασες το θηριο κωστα και απ'οτι διαβασα δεν ειχες ιδιαιτερα προβληματα με την Heller.
αντε να δουμε και την ντουντουκα.
|
|
|
Post by nektarios on Nov 2, 2016 9:10:24 GMT 2
Πολύ όμορφη και περιποιημένη κατασκευή, με προσοχή στη λεπτομέρεια αλλά και στη φωτογράφηση! Με το καλό και στα επόμενα!
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 2, 2016 10:21:40 GMT 2
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια Κομνηνέ, Παναγιώτη και Νεκτάριε! Χαίρομαι που σας άρεσε... Στην LAVERDA εντόπισα δυο πραγματάκια που πιστεύω μπορούν να διορθωθούν εύκολα, το ενα είναι η μαύρη τσιμούχα στο αριστερο καλάμι του πιρουνιού που θέλει λίγο σπρώξιμο προς τα κάτω για να πάει σωστά στην θέση της και το άλλο είναι οι μανετες του φρένου και του συμπλέκτη που πρέπει να περιστραφούν λίγο προς τα κάτω ωστε να έρθουν σε μια πιο φυσική θέση για τα δάχτυλα του αναβάτη Το πρώτο διορθώθηκε εύκολα. Το δεύτερο ανήκει στις λεπτομέρειες που κανείς μαθαίνει σιγά-σιγά ασχολούμενος με κάθε συγκεκριμένο είδος. Οφείλω ωστόσο να πω, ότι τα μπράτσα του τιμονιού είχαν πατούρες-οδηγούς που καθόριζαν την κλίση για τις μανέτες... Τι να πω; Τα κιτ δεν είναι αλάνθαστα...
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 2, 2016 11:28:20 GMT 2
Όμορφο αποτέλεσμα Κωνσταντίνε σε μια πολύ ωραία μηχανή. Σίγουρα μπορούσαν να γίνουν κάποια πράγματα επιπλέον (π.χ. χρώμια) αλλά είναι κατανοητό ότι αποτέλεσε κιτ χαλάρωσης και επανασύνδεσης, οπότε την ουσία την πέτυχες απόλυταν από αυτό που έγινε κατανοητό μέσα από το WIP. Ζηλεύω πραγματικά που δεν έχω κάτι ανάλογο στη βιτρίνα μου. Αυτό νομίζω τα λέει όλα
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 2, 2016 12:39:22 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Είμαι σίγουρος, ότι αν είχες κάτι παρόμοιο στη βιτρίνα σου θα είχε τη δεκαπλάσια λεπτομέρεια και καμιά απολύτως ατέλεια. Το μέλλον θα δείξει αν είμαι επιδεκτικός μαθήσεως...
|
|
|
Post by pkout on Nov 2, 2016 21:11:32 GMT 2
Εξαιρετική Κωνσταντίνε , όπως και οι προηγούμενες δουλειές σου. off-topic mode on αφού αποφασίστηκε να κατασκευαστεί η 1/4 ντουντουκα, νομίζω θα είχε ενδιαφέρον στις φωτογραφίες (έστω και όταν ολοκληρωθεί) να συμπεριλάβεις κάποιο αντικείμενο ως αναφορά ώστε να φαίνεται η κλίμακα σε όλο της το μεγαλείο!!! off-topic mode off
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 2, 2016 21:30:09 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Παύλο! Όσο για το τι σημαίνει 1/4, αρκεί να σου πω προς το παρόν ότι η διάμετρος του πίσω τροχού είναι κάπου 17 εκατοστά;
|
|
|
Post by manos13 on Nov 3, 2016 11:48:33 GMT 2
Ωραία η Μεγαλοκυρια
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 3, 2016 14:00:28 GMT 2
Ευχαριστώ Μάνο! Ελπίζω να σου αρέσει και η επόμενη!
|
|
|
Post by alex78 on Nov 3, 2016 14:29:35 GMT 2
Εξαιρετική κατασκευή Κωσταντίνε που την ενισχύει και η ''σωστή'' φωτογράφηση! Ομολογώ πως δεν την περίμενα τόσο όμορφη ολοκληρωμένη, όπως επίσης και ότι η χρήση βερνικιού δεν είναι πανάκεια.
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 3, 2016 18:27:11 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Αλέξη. Όσο για το μη βερνίκωμα, νομίζω ότι ισχύει για σχετικά μεγάλες και ομαλές επιφάνειες. Δεν ξέρω αν το micromesh αποδίδει το ίδιο στις επιφάνειες της 1/24...
Τώρα κάνε μια στροφή κι έλα στα υπό κατασκευή...
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on Nov 10, 2016 19:19:05 GMT 2
Εκαιρετική κατασκευή και φωτογράφηση!!! Το χεις Κωνσταντίνε είτε σε 2, είτε σε 4 τροχούς!!!
|
|
|
|
Post by konstantinf on Nov 11, 2016 12:26:59 GMT 2
Αποστόλη και Βαγγέλη σας ευχαριστώ πολύ! Σίγουρα οι σπεσιαλίστες των μηχανών θα βρούν πολλά κουσούρια (πέρα απ' αυτά που διαπιστώθηκαν κατά την κατασκευή και που χρεώθηκα να αποφύγω στα επόμενα). Ωστόσο για πρώτη μου ενασχόληση με δίτροχο είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
|
|