1/24 Nissan Skyline DR30 Super Silhouette
Sept 25, 2016 22:59:44 GMT 2
Post by Chris Fragkoulis on Sept 25, 2016 22:59:44 GMT 2
Λιγα λογια:
Nissan Skyline 2000RS DR30
Toν Οκτώβριο του 1981 παρουσιάστηκε το Nissan Skyline 2000RS. Το διαφορετικό που είχε να δείξει η νέα αυτή έκδοση δεν ήταν η μεγαλύτερη ιπποδύναμη, μιας και παρήγαγε την ίδια με το GT-ES Skyline το οποίο χρησιμοποιούσε τον κινητήρα L20ET, αλλά το ελαφρύτερο αμάξωμα που με την αφαίρεση περιττών πραγμάτων έφτασε τα 1.130 κιλά. Το 2000RS εφοδιάζονταν με ένα δίλιτρο κινητήρα με κωδική ονομασία FJ20E, που απέδιδε 148 ίππους (110kw) στις 6.000 σ.α.λ. και 18 kg ροπή (181 N•m) στις 4.800 σ.α.λ.
Toν Φεβρουάριο του 1983 το DR30 εφοδιάστηκε με τούρμπο, δίνοντας έτσι μια σημαντική αναβάθμιση στην ιπποδύναμη του αυτοκίνητου, αλλά και στις επιδόσεις του. Αναβάθμιση υπέστησαν φυσικά και τα φρένα, προκειμένου να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις αυξημένες πλέον απαιτήσεις του αυτοκινήτου. Ο FJ20ET (όπου Τ σημαίνει τούρμπο) απέδιδε 188 ίππους (140 kW) στις 6.400 σ.α.λ. και 22,5 kg ροπή στις 4.800 σ.α.λ. και αυτό έδωσε στο DR30 νέο κύρος, μιας και ήταν ο ισχυρότερος κινητήρας της Ιαπωνικής αγοράς για την εποχή του.
Μετά την επιτυχία αυτή, η Nissan επιδίωξε να ανεβάσει και άλλο το κύρος του DR30, κάνοντάς το ένα νέο μοντέλο ορόσημο για την εταιρεία. Έτσι το 1983 το DR30 υπέστη αρκετές αλλαγές, προκειμένου να ξεχωρίζει από υποδεέστερα Skyline. Το εσωτερικό του 2000RS αναβαθμίστηκε ριζικά, έχοντας πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματιστικό και υποβοήθηση στο τιμόνι. Η νέα αυτή έκδοση ονομάστηκε 2000RS-X όπου το Χ συμβόλιζε τον έξτρα εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Mε τις προσθήκες αυτές το βάρος του αυτοκινήτου έφτασε τα 1.235 κιλά. Η πιο σημαντική αλλαγή όμως, έγινε στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Οι θαυμαστές του αυτοκίνητου ονόμασαν το νέο αυτό λουκ Tekamen (鉄仮面) ή Iron Mask. Τα μπροστινά φώτα λέπτυναν αισθητά, καθώς επίσης και η μπροστινή γρίλια, που αντικαταστάθηκε από δυο λεπτές σχισμές, ενώ καινούριος ήταν και ο εμπρός προφυλακτήρας. Επιπλέον αλλαγές έγιναν το 1984, με την προσθήκη intercooler, νέας εξάτμισης καθώς και με μια νέα σχέση συμπίεσης του κινητήρα, ενώ διαθέσιμο ήταν και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η έκδοση αυτή ονομάστηκε 2000RS-Turbo C και απέδιδε 202 ίππους (151 kW) στις 6.400 σ.α.λ. και 24,5 kg ροπή στις 4.400 σ.α.λ. Οι τελευταίες ανανεώσεις για αυτό το μοντέλο έγιναν το 1985, όπου ήταν και η τελευταία χρονιά που παραγόταν το R30 και αφορούσαν το σύστημα ανάφλεξης του κινητήρα "PLASMA Spark".
Το 2000RS κέρδισε το 1986 το Αυστραλιανό πρωτάθλημα κατασκευαστών (Australian Manufacturers' Championship), ενώ το 1987 μοιράστηκε τη νίκη με την BMW στο ίδιο πρωτάθλημα. Οι επιτυχίες του R30 είχαν ως αποτέλεσμα την εκ νέου συζήτηση για ένα καινούριο GT-R.
Skyline Super Silhouette
Σττην κατηγορία Super Silhouette, που ξεκίνησε το 1979, ο Masahiro Hasemi αγωνίστηκε τις χρονιές 1982 και 1983 με το συγκεκριμενο Skyline. Η κατηγορία επέτρεπε αρετές τροποποιήσεις και αν και το συγκεκριμένο αυτοίνητο έμποιαζε εξωτερικά με ενα συμβατικό, εσωτερικά είχε τη δυναμικότητα μια F1 με δυναμικές επιδόσεις που κέρδισε πολλούς οπαδούς. Ο κινητήρας ήταν ο turbo LZ20B (570PS). Το ντεμπούτο του έγινε τον Μάιο του 1982 αποσπόντας 2 νίκες το 1982 και 5 νίκες το 1983.
Car Specs:
engine: LZ20B Inline-4
valvetrain: DOHC
displacement: 2082 cc / 127.1 in³
power: 425.1 kw / 570 bhp @ 7600 rpm
specific: output 273.78 bhp per litre
torque: 539 nm / 397.5 ft lbs @ 6400 rpm
front tires: 270/590-16
rear tires: 350/700-19
front brakes: Lockheed Discs w/4-Piston Calipers
rear brakes: Lockheed Discs w/4-Piston Calipers
wheelbase: 2615 mm / 103.0 in
front track: 1486 mm / 58.5 in
rear track: 1486 mm / 58.5 in
length: 5065 mm / 199.4 in
width: 1980 mm / 78.0 in
height: 1239 mm / 48.8 in
transmission: Doug Nash 5-speed