Ford Mustang Cobra R
Jun 13, 2016 0:53:09 GMT 2
Post by rawshooter on Jun 13, 2016 0:53:09 GMT 2
Καλημέρα φίλοι μου
Μετά απο πολύ καιρό ξανά καταπιάστηκα με ένα 4τροχο 24αρι κιτ.....Προσωπικά, όπως έχω γράψει κι άλλες φορές, το να καταπιάνομαι με διαφορετικά αντικείμενα του μοντελισμού με ηρεμεί και κυρίως μου διατηρεί την όρεξη να κάτσω στον πάγκο μου. Έτσι λοιπόν ανάμεσα στα 1-2 "ανοιχτά" project που φτιάχνω αυτό τον καιρό, είδα να "μου κλείνει το μάτι" ενα κιτ της Tamiya.
Πρόκειται για το Mustang Cobra R της Ford απο την Tamiya στην κλασική "αυτοκινητάδικη" 1/24.
Σαν αυτοκίνητο παρόλο το λογότυπο "Mustang" δεν αποτέλεσε επιτυχία για την Ford Motor Company και μάλιστα ίσα ίσα στην αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού την ονόμαζαν "Kitty Mustang" ή "Pussy Mustang" και την κατέσασαν σαν "Pony car" (υπερ ελαφρά δίπορτα ή κάμπριο οχήματα). Με λίγα λόγια ήταν μια απογοήτευση για τους αμερικάνους που συνδέουν το όνομα Mustang με καθαρά αμερικάνικα muscle cars. Ήταν σε παραγωγή απο 1996 μέχρι το 1998 και "φορούσε" το μικρό (για τα αμερικάνικα δεδομένα) κινητήρα 4.6 λίτρων ο οποίος απέδιδε μόλις (πάντα για USA) 305 ίππους. Το λογότυπο Cobra περιήλθε στον τίτλο του αυτοκινήτου μιας και το μοτέρ ήταν συναρμολογημένο "στο χέρι" απο δυο εργαζόμενους στο Ford Romeo Engine Plant στο Romeo του Michigan, όπου ήταν και έδρα της Cobra.
Στην Αμερική όπως είπαμε δεν βρήκε μεγάλη υποδοχή όμως πολλά τέτοια Mustang κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη και κυρίως στην Γερμανία όπου ένεκα χαμηλής τιμής σε μάρκα (τότε) και μικρού κυβισμού (σε σύγκριση με τα θηρία στην Αμερική) βρήκε αρκετούς νεαρούς αγοραστές που ονειρεύονταν ενα muscle car made in USA.
To kit τώρα της Tamiya.....Κλασική Tamiya αξία δλδ άψογο "σκληρό" κουτί με προσεκτικά τακτοποιήμενα τα κομμάτια του κιτ σε διάφανες σακούλες. Το πλαστικό είναι τέλειο σε υφή και ποιότητα με άριστη λεπτομέρεια - ειδικά τα δερμάτινα είναι απο τα καλυτερότερα που έχω δει - Ιδιαίτερα θετικό το 3D ανάγλυφο σε ξεχωριστό κομμάτι άλογο Mustang για την μπροστά γρίλια του ψυγείου. Τα διάφανα κομμάτια είναι πεντακάθαρα και δίνονται φυσικά χωριστά σε δική τους σακούλα ενώ λιτή αλλά περιεκτική είναι η καρτέλα των χαλκομανιών. Τα ελαστικά έχουν καλό πέλμα, χωρίς ακαλαίσθητες ραφές στο μέσον τους ενώ απ' οσο έχω παρατηρήσει "πατάνε" 100% σε επίπεδη επιφάνεια (σε αντίθεση με κάτι Fujimi που έχουν κουρμπαριστά πέλματα).
Τέλος να αναφέρω οτι στο κιτ περιέχονται 4 "φρύδια" για το αμάξωμα πέριξ των θόλων των τροχών για να "φουσκώσει" το αμάξωμα τα οποία ΔΕΝ αναφέρονται στις οδηγίες και τα οποία ΔΕΝ μπαίνουν στο αμάξωμα. Ίσως να είναι για το cabrio ή κάποιο άλλο custom αμάξωμα του Cobra R που έβγαζε η Tamiya.
Προσωπικά ξεκινώ πάντα απο το αμάξωμα και τα παρελκόμενα του γιατί 1ον μου δείχνει πάνω κάτω πώς θα είναι η τελική όψη του μοντέλου και 2ον γιατί άμα πάει κάτι στραβά στο αμάξωμα τότε όλο το άλλο δεν έχει νόημα να συνεχίσω. Η Cobra R του '96-'98 έβγαινε 4 χρώματα για το αμάξωμα(E9 Laser Red Tinted Clearcoat/LF Mystic Clearcoat Metallic/UA Black Clearcoat/ZR Crystal White Clearcoat) και σε 2 χρωματισμούς για την ταπετσαρία (4J Black leather/4S Saddle leather/7J Black cloth/7S Saddle cloth). Επειδή δεν μου πολυ άρεσαν τα χρώματα ανέτρεξα σε παλιότερες εκδόσεις Mustang και τους ανάλογους κωδικούς χρωμάτων και διάλεξα το RD Teal Metallic απο τις Fox-Body Windsor Mustang Cobra του 1993.
Μετά απο πολύ καιρό ξανά καταπιάστηκα με ένα 4τροχο 24αρι κιτ.....Προσωπικά, όπως έχω γράψει κι άλλες φορές, το να καταπιάνομαι με διαφορετικά αντικείμενα του μοντελισμού με ηρεμεί και κυρίως μου διατηρεί την όρεξη να κάτσω στον πάγκο μου. Έτσι λοιπόν ανάμεσα στα 1-2 "ανοιχτά" project που φτιάχνω αυτό τον καιρό, είδα να "μου κλείνει το μάτι" ενα κιτ της Tamiya.
Πρόκειται για το Mustang Cobra R της Ford απο την Tamiya στην κλασική "αυτοκινητάδικη" 1/24.
Σαν αυτοκίνητο παρόλο το λογότυπο "Mustang" δεν αποτέλεσε επιτυχία για την Ford Motor Company και μάλιστα ίσα ίσα στην αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού την ονόμαζαν "Kitty Mustang" ή "Pussy Mustang" και την κατέσασαν σαν "Pony car" (υπερ ελαφρά δίπορτα ή κάμπριο οχήματα). Με λίγα λόγια ήταν μια απογοήτευση για τους αμερικάνους που συνδέουν το όνομα Mustang με καθαρά αμερικάνικα muscle cars. Ήταν σε παραγωγή απο 1996 μέχρι το 1998 και "φορούσε" το μικρό (για τα αμερικάνικα δεδομένα) κινητήρα 4.6 λίτρων ο οποίος απέδιδε μόλις (πάντα για USA) 305 ίππους. Το λογότυπο Cobra περιήλθε στον τίτλο του αυτοκινήτου μιας και το μοτέρ ήταν συναρμολογημένο "στο χέρι" απο δυο εργαζόμενους στο Ford Romeo Engine Plant στο Romeo του Michigan, όπου ήταν και έδρα της Cobra.
Στην Αμερική όπως είπαμε δεν βρήκε μεγάλη υποδοχή όμως πολλά τέτοια Mustang κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη και κυρίως στην Γερμανία όπου ένεκα χαμηλής τιμής σε μάρκα (τότε) και μικρού κυβισμού (σε σύγκριση με τα θηρία στην Αμερική) βρήκε αρκετούς νεαρούς αγοραστές που ονειρεύονταν ενα muscle car made in USA.
To kit τώρα της Tamiya.....Κλασική Tamiya αξία δλδ άψογο "σκληρό" κουτί με προσεκτικά τακτοποιήμενα τα κομμάτια του κιτ σε διάφανες σακούλες. Το πλαστικό είναι τέλειο σε υφή και ποιότητα με άριστη λεπτομέρεια - ειδικά τα δερμάτινα είναι απο τα καλυτερότερα που έχω δει - Ιδιαίτερα θετικό το 3D ανάγλυφο σε ξεχωριστό κομμάτι άλογο Mustang για την μπροστά γρίλια του ψυγείου. Τα διάφανα κομμάτια είναι πεντακάθαρα και δίνονται φυσικά χωριστά σε δική τους σακούλα ενώ λιτή αλλά περιεκτική είναι η καρτέλα των χαλκομανιών. Τα ελαστικά έχουν καλό πέλμα, χωρίς ακαλαίσθητες ραφές στο μέσον τους ενώ απ' οσο έχω παρατηρήσει "πατάνε" 100% σε επίπεδη επιφάνεια (σε αντίθεση με κάτι Fujimi που έχουν κουρμπαριστά πέλματα).
Τέλος να αναφέρω οτι στο κιτ περιέχονται 4 "φρύδια" για το αμάξωμα πέριξ των θόλων των τροχών για να "φουσκώσει" το αμάξωμα τα οποία ΔΕΝ αναφέρονται στις οδηγίες και τα οποία ΔΕΝ μπαίνουν στο αμάξωμα. Ίσως να είναι για το cabrio ή κάποιο άλλο custom αμάξωμα του Cobra R που έβγαζε η Tamiya.
Προσωπικά ξεκινώ πάντα απο το αμάξωμα και τα παρελκόμενα του γιατί 1ον μου δείχνει πάνω κάτω πώς θα είναι η τελική όψη του μοντέλου και 2ον γιατί άμα πάει κάτι στραβά στο αμάξωμα τότε όλο το άλλο δεν έχει νόημα να συνεχίσω. Η Cobra R του '96-'98 έβγαινε 4 χρώματα για το αμάξωμα(E9 Laser Red Tinted Clearcoat/LF Mystic Clearcoat Metallic/UA Black Clearcoat/ZR Crystal White Clearcoat) και σε 2 χρωματισμούς για την ταπετσαρία (4J Black leather/4S Saddle leather/7J Black cloth/7S Saddle cloth). Επειδή δεν μου πολυ άρεσαν τα χρώματα ανέτρεξα σε παλιότερες εκδόσεις Mustang και τους ανάλογους κωδικούς χρωμάτων και διάλεξα το RD Teal Metallic απο τις Fox-Body Windsor Mustang Cobra του 1993.