|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:48:09 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:48:39 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:49:04 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:49:31 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:49:57 GMT 2
O Τίμο το σαββατοκύριακο είχε κέφια, και την απαραίτητη ησυχία , οπότε ασχολήθηκε με τον V8 κινητήρα, o οποίος από την 360 και έπειτα, μένει εκτεθειμένος σε κοινή θέα, σε όλες τις «μικρές» = 8κύλινδρες. Το απόλυτο αυτοκινητιστικό φετίχ κατ’ εμέ. Άρχισα από τις εξατμίσεις : Οι εξατμίσεις βάφτηκαν με τα χρώματα της Alclad (http://www.alclad2.com/finishes/finishes.html), τα οποία ευθύνονται κατά το μεγαλύτερο ποσοστό για το αποτέλεσμα, μιας και είναι εξαιρετικά. Η διαδικασία είναι η εξής: 1. Πριμερ Gloss Black Base ψεκασμένο από απόσταση για να μην είναι πολύ gloss. 2. Μασκαρίστηκε το κεντρικό τμήμα (διαχωριστικό χταποδιού-τελικού) το οποίο θα μείνει μαύρο 3. Το χταπόδι βάφτηκε με Exhaust Manifold και το τελικό με Burnt Metal με ελεύθερο χέρι, ώστε να ¨εισχωρήσει¨ το μεν στο δε και να δημιουργηθεί ένα... 4. Ψεκάστηκε μια ιδέα clear blue και δύο ιδέες clear orange (δεν πολυφαίνεται στη φώτο). 5. Έγινε στεγνο πινέλο με το σχετικό σετ της tamiya (http://www.hiroboy.com/catalog/product_info.php?products_id=1100) Και ακολουθεί ο κινητήρας : Και κάποιες περεταίρω βελτιώσεις επ ‘αυτού : Ελπίζω να σας αρέσει και να μην σας κούρασα με τις πολλές φώτο. ::glossa:: 8) Για την πολυλογία, αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ο αρκούδος :mrgreen: :mrgreen: Να είστε όλοι καλά, και να μοντελάρετε ανελλιπώς… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:50:24 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:50:43 GMT 2
Πλησιάζοντας στο τέλος της κατασκευής, είπα να δώσω στον Τίμο ένα ρεπό , μιας και δεν υπάρχουν πολλά να σας πει για το σημερινό update. Έγινε η συναρμολόγηση των κύριων τμημάτων (εσωτερικό, ανάρτηση, φρένα, κινητήρας και παρελκόμενα, τροχοί, κ.α.), χωρίς ιδιαιτέρα προβλήματα, μιας και η εφαρμογή του κιτ είναι πολύ καλή. Προσοχή δόθηκε στην προσθήκη της καλωδίωσης στο πάνω μέρος του κινητήρα από φώτο της πραγματικής, μιας και φαίνεται από το γυάλινο κάλυμμα του. Ελπίζω να σας αρέσει… Να είστε όλοι καλά… Με φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς…
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:51:10 GMT 2
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 4, 2011 19:52:39 GMT 2
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Dec 5, 2011 13:17:47 GMT 2
Γιωργο εχεις κανει υπεροχη δουλεια!!! Πολλα μπραβο!!! Κ ναι, η παρουσιαση μας αρεσει!!! Δωσε μου το τηλ του ΤΙΜΟ να τον πεισω να γυρισει!!
|
|
|
Post by Sakis on Dec 5, 2011 13:22:17 GMT 2
Γιώργο συγχαρητήρια για την κατασκευή και την παρουσίαση!Το έχω κι εγώ αυτό το κιτ και θα συμφωνήσω ότι είναι κορυφαίο.Όταν το πιάσω θα μου στείλεις τον Τίμο για συμβουλές; ;D Φοβερό το εσωτερικό,υπεράνω κριτικής!Έχεις σκεφτεί να βάψεις ποτέ με Metalcote Humbrol;Λένε ότι δεν έχει καθόλου κόκκο. Εδώ φαίνεται πολύ αλλά σίγουρα από κοντά θα είναι αλλιώς όπως είπες.
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 18:59:15 GMT 2
Γιωργο εχεις κανει υπεροχη δουλεια!!! Πολλα μπραβο!!! Κ ναι, η παρουσιαση μας αρεσει!!! Δωσε μου το τηλ του ΤΙΜΟ να τον πεισω να γυρισει!! ;D ;D ;D ;D Θα το σκεφτεί... Προς το παρόν, θα φάτε στη μάπα την καμήλα Γιώργο συγχαρητήρια για την κατασκευή και την παρουσίαση!Το έχω κι εγώ αυτό το κιτ και θα συμφωνήσω ότι είναι κορυφαίο.Όταν το πιάσω θα μου στείλεις τον Τίμο για συμβουλές; ;D Φοβερό το εσωτερικό,υπεράνω κριτικής!Έχεις σκεφτεί να βάψεις ποτέ με Metalcote Humbrol;Λένε ότι δεν έχει καθόλου κόκκο. Εδώ φαίνεται πολύ αλλά σίγουρα από κοντά θα είναι αλλιώς όπως είπες. Λες Metalcote Humbrol για το εξωτερικό? Δεν έχω βάψει πότε με enamel καπάκι αυτοκινήτου... Το θέμα με τα χρώματα αυτοκινήτου είναι ότι είναι "out of scale" στην 1/24. Ο κόκκος που γράφω δεν αφορά την ποιότητα του χρώματος(χοντρόκοκκο ή λεπτόκοκκο) αλλά τους κόκκους μετάλλου που έχει μέσα. Στο πραγματικό δίνουν όμορφη αίσθηση αλλά στην 1/24 είναι πολύ έντονοι. Στα ΤS της tamiya δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα...
|
|