Ferrari 250 GTO #3987GT - Gunze 1/24
Mar 7, 2016 18:59:42 GMT 2
Post by gtziaf on Mar 7, 2016 18:59:42 GMT 2
Το προηγούμενο ολοκληρωμένο μου μοντέλο ήταν τον Αύγουστο του '15 και με τις 959 και F40 να είναι μεν κοντά στην ολοκλήρωση αλλά να θέλουν λίγη δουλειά δε, εκμεταλλεύτηκα το ΠΣΚΔ που είχα πυρετό για να μοντελίσω.
Παλιότερα λοιπόν είχα βάψει το αμάξωμα μιας GTO της Gunze για να δοκιμάσω αν οι αναμίξεις μπορούν να ελαττώσουν τον κόκκο των χρωμάτων της ZP. Το εν λόγω ΠΣΚΔ λοιπόν αντί να βάζω κομπρέσες και με την απομόνωση δεδομένη αποφάσισα να βερνικώσω, να συναρμολογήσω και να φθείρω την 250 GTO.
Το κιτ της Gunze που χρησιμοποιήθηκε είναι η απλή εκδοχή, χωρίς τα μεταλλικά κομμάτια, που δυστυχώς έχει πολλές ελλείψεις καθώς τα PE και τα μέταλλα του πλήρες κιτ δεν έχουν αντικατασταθεί με πλαστικά κομμάτια. Κατά το άλλα το κιτ έχει σχετικά σωστό σχήμα (μάλιστα είναι η μοναδική GTO με τρεις γρίλιες στο πλάι, στην 1/24), αλλά αρκετά λάθη και μέτρια εφαρμογή. Τα χρώματα είναι της ZP, οι χαλκομανίες της revell, τα ζαντολάστιχα της fujimi (δεν τα αποχρωμιώσα καν, απλά πέρασα ένα χέρι Polished να ματάρουν λίγο και τα έφθειρα), η ποδιά στο πάτωμα από μια 250 της italeri, τα αμορτισέρ από το μηδέν και οι μικρολεπτομέρειες (υαλοκαθαριστήρες, δέστρες, σίτες, ζώνες από PE του spare box). Στο τέλος την σκόνισα ελαφρά, ενώ στο πάτωμα, το εσωτερικό και όσα μηχανικά μέρη υπάρχουν δοκίμασα κάποιες τεχνικές λερώματος.
Πιο συγκεκριμένα κατασκευάστηκε η Ferrari 250 GTO με αριθμό σειράς 3987GT που τερμάτισε 4 γενικής και 1η στην κλάση GT, στις 12 ώρες του Sebring το 1963. Οδηγοί, ο θρύλος Roger Penske και ο Augie Pabst. Βέβαια η μινιατούρα δεν αποτελεί 100% πιστή αναπαράσταση του πραγματικού καθώς η στόχευση ήταν εντελώς διαφορετική σε αυτό το μοντέλο.
Προφανώς το μοντέλο έχει αρκετά λάθη και η ποιότητα κατασκευής του δεν είναι ανάλογη των περισσότερων κατασκευών μου, καθώς σε 3-4 μέρες ουσιαστικά κάποια κομμάτια δεν τα καθάρισα καν και φυσικά δεν έκανα κανένα γυάλισμα . Αλλά το ευχαριστήθηκα, δοκίμασα κάποια νέα πράγματα και παράλληλα ξεκίνησα τον μετρητή για τα τελειωμένα του '16 Εξάλλου, η GTO είναι τόσο εμβληματική και το σχήμα της τόσο ελκυστικό, που ακόμη και έτσι ξεχωρίζει στη βιτρίνα. Σίγουρα στο μέλλον θα επανέλθω με μια κανονική και λεπτομερή κατασκευή του αυτοκίνητου, αλλά μέχρι τότε θυμήθηκα τον αθώο τρόπο που μοντελίζαμε πιτσιρικάδες, χωρίς το άγχος της βελτίωσης και της παραμικρής ιστορικής ακρίβειας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Να είστε καλά και τα λέμε σύντομα
Παλιότερα λοιπόν είχα βάψει το αμάξωμα μιας GTO της Gunze για να δοκιμάσω αν οι αναμίξεις μπορούν να ελαττώσουν τον κόκκο των χρωμάτων της ZP. Το εν λόγω ΠΣΚΔ λοιπόν αντί να βάζω κομπρέσες και με την απομόνωση δεδομένη αποφάσισα να βερνικώσω, να συναρμολογήσω και να φθείρω την 250 GTO.
Το κιτ της Gunze που χρησιμοποιήθηκε είναι η απλή εκδοχή, χωρίς τα μεταλλικά κομμάτια, που δυστυχώς έχει πολλές ελλείψεις καθώς τα PE και τα μέταλλα του πλήρες κιτ δεν έχουν αντικατασταθεί με πλαστικά κομμάτια. Κατά το άλλα το κιτ έχει σχετικά σωστό σχήμα (μάλιστα είναι η μοναδική GTO με τρεις γρίλιες στο πλάι, στην 1/24), αλλά αρκετά λάθη και μέτρια εφαρμογή. Τα χρώματα είναι της ZP, οι χαλκομανίες της revell, τα ζαντολάστιχα της fujimi (δεν τα αποχρωμιώσα καν, απλά πέρασα ένα χέρι Polished να ματάρουν λίγο και τα έφθειρα), η ποδιά στο πάτωμα από μια 250 της italeri, τα αμορτισέρ από το μηδέν και οι μικρολεπτομέρειες (υαλοκαθαριστήρες, δέστρες, σίτες, ζώνες από PE του spare box). Στο τέλος την σκόνισα ελαφρά, ενώ στο πάτωμα, το εσωτερικό και όσα μηχανικά μέρη υπάρχουν δοκίμασα κάποιες τεχνικές λερώματος.
Πιο συγκεκριμένα κατασκευάστηκε η Ferrari 250 GTO με αριθμό σειράς 3987GT που τερμάτισε 4 γενικής και 1η στην κλάση GT, στις 12 ώρες του Sebring το 1963. Οδηγοί, ο θρύλος Roger Penske και ο Augie Pabst. Βέβαια η μινιατούρα δεν αποτελεί 100% πιστή αναπαράσταση του πραγματικού καθώς η στόχευση ήταν εντελώς διαφορετική σε αυτό το μοντέλο.
Προφανώς το μοντέλο έχει αρκετά λάθη και η ποιότητα κατασκευής του δεν είναι ανάλογη των περισσότερων κατασκευών μου, καθώς σε 3-4 μέρες ουσιαστικά κάποια κομμάτια δεν τα καθάρισα καν και φυσικά δεν έκανα κανένα γυάλισμα . Αλλά το ευχαριστήθηκα, δοκίμασα κάποια νέα πράγματα και παράλληλα ξεκίνησα τον μετρητή για τα τελειωμένα του '16 Εξάλλου, η GTO είναι τόσο εμβληματική και το σχήμα της τόσο ελκυστικό, που ακόμη και έτσι ξεχωρίζει στη βιτρίνα. Σίγουρα στο μέλλον θα επανέλθω με μια κανονική και λεπτομερή κατασκευή του αυτοκίνητου, αλλά μέχρι τότε θυμήθηκα τον αθώο τρόπο που μοντελίζαμε πιτσιρικάδες, χωρίς το άγχος της βελτίωσης και της παραμικρής ιστορικής ακρίβειας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Να είστε καλά και τα λέμε σύντομα