vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 28, 2015 19:41:10 GMT 2
Μετά απο Σχεδόν 3 χρόνια ολοκληρωτικής αποχής, ήρθε η στιγμή της επιστροφής... "Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα 'ναι!) Θες λοιπόν η κρίση και οτι δεν υπάρχει ευρώ για έξοδο, θες οτι 15 χρονια γάμου εχει βαρεθεί ο ενας τον αλλο, οπότε δεν υπάρχει και μυστήριο..., Θες οτι η κόρη μου μεγάλωσε και δεν ασχολείται μαζί μας αλλα με τις φίλες της,( για να μην πω με φίλους...) θες δεν θες λοιπόν, το "μαγικό κουτί" με περιμενε μια 5ετία... Ξαναβρήκα τον μπελά μου... Εχω πήξει στο μονωμα και στο βαψιμο... Το βραδάκι, με την βροχερί δροσουλα, θα εχει και αλλες φωτό απο την πρόοδο μεχρι τώρα...
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 29, 2015 9:02:21 GMT 2
Καλημέρα και πάλι... Κάπως ετσι ηταν το κιτ οταν το Ανοιξα. Και φυσικά η απόφαση ηταν να μπει αμεσως το ονομα του Νανινι. Οδηγός που υπερ συμπαθούσα τότε και συνεχίζω. Δεν εχει πολλά κομμάτια. Εχει ομως κάποια κομμάτια - σπαζοκεφαλιές, οπως η εμπρός βάση των ψαλλιδιών. Κανονικά και συμφωνα με το πραγματικό αυτοκινητο, ολο το εμπρός κομμάτι του κοκπιτ ειναι ενιαίο και δεν χωρίζεται πουθενά. Αντιθετα η Tamiya φροντισε να το ξεχωρίσει ωστε να στηρίζονται τα εμπρός ψαλλίδια επάνω. Φυσικά, δημιουργήτε ενα κενό που δεν υπάρχει... Το πραγματικό... και το κιτ... Γεννήθηκε λοιπόν η ιδέα - ορεξη, να τοποθετηθεί - να στοκαριστεί και να βαφτεί η βάση των ψαλλιδιών και οταν ερθει η στιγμή για την τοποθέτηση των εμπρός ψαλλιδιών, θα δουμε τι θα σκεφτούμε... Για να εχει και λιγο σασπένς... Μετά απο πολύ προσπάθεια και προσοχή και αφού μονώιηκαν τα πάντα, το φορμουλάκι κατεληξε κάπως έτσι...: Οι χαλκομανίες, ηταν απο τις καλύτερες που εχω βάλει. Χρειάστηκε λίγο softer μονο οπου ειχε δυσκολη καμπύλη. Το αυτοκίνητο, βαφτηκε με Σπρει Humbrol το κιτρινο και το κόκκινο, με σπρει Tamiya το μπλε και με αερογράφο και Gunze Πράσινο. Το οποίο πράσινο, αν και ακρυλικό, για περίεργο λόγο εκανε 3 μέρες να στεγνώσει πλήρως... . Επίσης συμαντικό θεμα ήταν το χρώμα που επρεπε να βαφτούν τα "κουτιά" εισαγωγής αέρα, που καταλήγουν στα ψυγεία. Σύμφωνα με την Tamiya έπρεπε να αναμειχθούν Flat Earth με Πορτοκαλί σε αναλογία 1/1. Ουτε που το διανοήθηκα να τα βάψω έτσι. Η μίξη εβγαζε ενα "ροζουλί" χρώμα που σε τίποτα δεν θυμιζε το χρ΄ψμα απο Kevlar ή Fiberglass... Ψαχνοντας και καμιά φωτό απο αλλους συναδέλφους στο ιντερνετ πήρα την απάντηση που ηθελα... Συγνώμη δλδ αλλά αυτό δεν ειναι χρώμα οπως το πραγματικό... Τελικά μετά απο πολλές δοκιμές, κατεληξα στο: 1 μέρος Flat earth, 1 μέρος κιτρινο και λιγο Πορτοκαλι (που ισως τελικά να μην το χρειαζόταν). Μέχρι εδώ για σήμερα.
|
|
|
Post by alex78 on Sept 29, 2015 14:52:44 GMT 2
Καλησπέρα Βασίλη και καλωσήρθες στο ScW! Στη παρέα εδώ θα βρείς φίλους που έχουν πάει πολλά βήματα μπροστά την έννοια ''μονόθέσιο υπο κλίμακα'' και είναι έτοιμοι να λύσουν κάθε σου απορία. Διάλεξες ένα πολύ όμορφο μονοθέσιο, περασμένης εποχής αλλά αναμβίβολα πιο νοσταλγικής και ίσως καλύτερης για πολλούς. Έχεις κάνει περίφημη δουλειά με εξαιρετικά βαψίματα. Για τις εισαγωγές ίσως ένα ''Middle Stone'' της Gunze να ταίριαζε καλύτερα και να σε γλύτωνε απο κόπο και χρόνο. Τώρα που ξαναμπήκε ''το νερό στο αυλάκι'' τι ετοιμάζεις για τη συνέχεια...? Αλέξης
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 29, 2015 17:23:55 GMT 2
Καλησπέρα Βασίλη και καλωσήρθες στο ScW! Στη παρέα εδώ θα βρείς φίλους που έχουν πάει πολλά βήματα μπροστά την έννοια ''μονόθέσιο υπο κλίμακα'' και είναι έτοιμοι να λύσουν κάθε σου απορία. Διάλεξες ένα πολύ όμορφο μονοθέσιο, περασμένης εποχής αλλά αναμβίβολα πιο νοσταλγικής και ίσως καλύτερης για πολλούς. Έχεις κάνει περίφημη δουλειά με εξαιρετικά βαψίματα. Για τις εισαγωγές ίσως ένα ''Middle Stone'' της Gunze να ταίριαζε καλύτερα και να σε γλύτωνε απο κόπο και χρόνο. Τώρα που ξαναμπήκε ''το νερό στο αυλάκι'' τι ετοιμάζεις για τη συνέχεια...? Αλέξης Καλησπέρα. Αν και ισως γραφω πρώτη φορά εδώ, είμαι απο την ημέρα που ξεκίνησε αυτό το forum. Βλέπεις και εγώ ελαφρώς εκνευρισμένος απο το modelclub! Ειστε ωραία παρέα και πιστευω οτι και με τις γνωσεις μου περι αγωνιστικών και της βιβλιογραφίας μου, θα πάμε ακομα ενα βημα πιο πάνω τον Μοντελισμό στην Ελλάδα. Τουλάχιστον οσον αφορά το αυτοκίνητο. Επι της ουσίας εχω ξεκινήσει ενα BMW 635 CSi αλλά ψάχνω livery MARLBORO του Stuck... θα δούμε...!
|
|
|
Post by gtziaf on Sept 29, 2015 17:24:31 GMT 2
Βασίλη πολύ ευχάριστα νέα η BENETTON . Και το μοντέλο μια χαρά. Η δουλειά στο αμάξωμα γύρω από τα πλαϊνά ψαλίδια, επαγγελματική. Για τα "κουτιά" τις στις εισαγωγές αέρα η καλύτερη λύση είναι να χρησιμοποιηθεί κέβλαρ χαλκομανία. Και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν και πολλά ράλι, σίγουρα αξίζει η αγορά ενός φύλλου. Όπως και να έχει το το ψέκασμα τις επιφάνειας με λίγο smoke θα σου βελτιώσει την οπτική του αποτελέσματος. Καλή συνέχεια φίλε και πραγματικά με έκανες πολύ χαρούμενο με την επιστροφή σου. Για όσους δεν ξέρουν ο Βασίλης μεταξύ πολλών άλλων ήταν η ψυχή πίσω από το περιοδικό rrmagazine : www.scalewheels-gr.com/thread/1368/rrmagazineΒασίλη περιμένουμε να μας ενημερώνεις για νέα και εκδηλώσεις από ελληνικούς αγώνες, εκτός από τα μοντέλα σου, όποτε μπορείς...
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 29, 2015 17:41:33 GMT 2
Σημερα σειρά εχει το kokpit. Κάποτε ειχα διαβάσει ενα αρθρο του gtziaf που φιλοξενούσα στο περιοδικό RRmagazine, για ζωνες ασφαλείας απο Hansaplast... Ειπα και εγώ να το δοκιμάσω... Ε,ρε μπινελίκια που άκουσε προχθές, για να καταφέρω να περάσω τις πόρπες απο το υφασμα... το οποίο σημειωτέον κολούσε... gtziaf... πρέπει να κανεις πιο αναλυτικό αρθρο... Ορίστε και το αποτέλεσμα μετά τα μπινελίκια... Το Bucket βαφτηκε με κόκκινο ματ της Humbrol και εγινε και το σχετικό wash ωστε να φαίνεται η φθορά απο την φόρμα του Nannini. Το πόμολο του λεβιέ, βαφτηκε ασπρο λόγο του οτι πιστευω οτι ηταν απο Ερταλόν. Δεν βρηκα βεβαια πουθενά κ΄'ατι σχετικό που να φαινεται καθαρά, αλλά εχοντας δει απο κοντά F3000 και την F1 Tyrell του Nakazima οπου ηταν απο το ιδιο υλικό, θεώρησα οτι κάτι αντιστοιχο θα εχει και η Benetton. Επίσης ιδέα της τελευταίας στιγμής... το καλώδιο της ενδοεπικοινωνίας με τα Pits. Ελπίζω να σας αρέσει και φυσικά η κρητική ειναι ευπρόσδεκτη.( )
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 29, 2015 18:01:03 GMT 2
Βασίλη πολύ ευχάριστα νέα η BENETTON . Και το μοντέλο μια χαρά. Η δουλειά στο αμάξωμα γύρω από τα πλαϊνά ψαλίδια, επαγγελματική. Για τα "κουτιά" τις στις εισαγωγές αέρα η καλύτερη λύση είναι να χρησιμοποιηθεί κέβλαρ χαλκομανία. Και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν και πολλά ράλι, σίγουρα αξίζει η αγορά ενός φύλλου. Όπως και να έχει το το ψέκασμα τις επιφάνειας με λίγο smoke θα σου βελτιώσει την οπτική του αποτελέσματος. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Οσο για τα κουτιά, το σκεφτόμουνα, αλλά πουθενά δεν ειδα να ειναι kevlar... Χαλκομανία Kevlar εχω. Οπως και ανθρακόνημα και μαλιστα σε 2 διαστάσεις το καθε ενα. Δλδ να εχουν αυτό το μαυρο τετραγωνάκι. Μάλλον τελικά τα κουτιά να είναι απο Fiber glass, μιας και η μόνη χρήση τους ειναι η εισαγωγή αέρα... Γι' αυτό και κατεληξα μόνο σε χρώμα. Τώρα όσον αφορά το smoke... εννοείται... Αγωνιστικό που να γυαλίζει και να μην ειναι μάχημο... δεν παιζει. Οταν θα ερθει η ωρα θα μου πείτε για το πως.
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 29, 2015 18:08:06 GMT 2
Καλή συνέχεια φίλε και πραγματικά με έκανες πολύ χαρούμενο με την επιστροφή σου. Για όσους δεν ξέρουν ο Βασίλης μεταξύ πολλών άλλων ήταν η ψυχή πίσω από το περιοδικό rrmagazine : www.scalewheels-gr.com/thread/1368/rrmagazineΒασίλη περιμένουμε να μας ενημερώνεις για νέα και εκδηλώσεις από ελληνικούς αγώνες, εκτός από τα μοντέλα σου, όποτε μπορείς... Να σου πώ οτι μου λείπει το περιοδικό? Ναι. Αλλά θελω βοήθεια και μπορεί να γινει και μόνο μοντελιστικό. Αλλά οχι μόνος μου... δεν το αντεχω... Εγώ πάντως ειμαι μέσα. Το software to εχω, το στήσιμο το εχω... Συνεργάτες υπάρχουν? Εμπορικός να το τρεξει για καμιά διαφημισούλα ωστε να βγαινουν τα εξοδα για ολους? Τεράστια κουβεντα... Τώρα για τους αγώνες, οτι θελετε...Το αλλο ΣΚ ραντεβού στο Ακρόπολις στο Λουτράκι. Να δειτε να φωτογραφίσετε, να σας λύσω τις απορίες εαν εχετε...
|
|
|
Post by margaritisjb on Sept 29, 2015 19:04:05 GMT 2
Η δουλειά σου είναι εκπληκτική! Keep it going!
|
|
|
Post by freddieslotcars on Sept 30, 2015 4:50:21 GMT 2
Καλησπέρα Βασίλη και καλωσήρθες στο ScW! Στη παρέα εδώ θα βρείς φίλους που έχουν πάει πολλά βήματα μπροστά την έννοια ''μονόθέσιο υπο κλίμακα'' και είναι έτοιμοι να λύσουν κάθε σου απορία. Διάλεξες ένα πολύ όμορφο μονοθέσιο, περασμένης εποχής αλλά αναμβίβολα πιο νοσταλγικής και ίσως καλύτερης για πολλούς. Έχεις κάνει περίφημη δουλειά με εξαιρετικά βαψίματα. Για τις εισαγωγές ίσως ένα ''Middle Stone'' της Gunze να ταίριαζε καλύτερα και να σε γλύτωνε απο κόπο και χρόνο. Τώρα που ξαναμπήκε ''το νερό στο αυλάκι'' τι ετοιμάζεις για τη συνέχεια...? Αλέξης Καλησπέρα. Αν και ισως γραφω πρώτη φορά εδώ, είμαι απο την ημέρα που ξεκίνησε αυτό το forum. Βλέπεις και εγώ ελαφρώς εκνευρισμένος απο το modelclub! Ειστε ωραία παρέα και πιστευω οτι και με τις γνωσεις μου περι αγωνιστικών και της βιβλιογραφίας μου, θα πάμε ακομα ενα βημα πιο πάνω τον Μοντελισμό στην Ελλάδα. Τουλάχιστον οσον αφορά το αυτοκίνητο. Επι της ουσίας εχω ξεκινήσει ενα BMW 635 CSi αλλά ψάχνω livery MARLBORO του Stuck... θα δούμε...! Εγω Βασιλη μου εχω να φτιαξω λιγο αργοτερα γιατι τωρα εχω ενα Lago-Talbot T26c αυτη εδω:
|
|
|
Post by nektarios on Sept 30, 2015 7:41:12 GMT 2
Βασίλη, καλώς ήρθες (ή μάλλον καλώς εμφανίστηκες) στην παρέα! Πολύ όμορφο μοντέλο, και το μασκάρισμα / βάψιμο / γυάλισμα εξαιρετικό! Για τις ζώνες, σίγουρα χρειάζεται λίγο παίδεμα, αλλά το αποτέλεσμα οπωσδήποτε δικαιώνει αυτόν που θα το προσπαθήσει. Εγώ για να αποφύγω το κόλλημα της πίσω πλευράς του λευκοπλάστ την βάφω και το πρόβλημα ελαχιστοποιείται. Καλή συνέχεια!
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Sept 30, 2015 16:20:38 GMT 2
Καλημέρα και πάλι. Λίγη πρόοδος, αυτή τη φορά "Σασομοτερικώς"! Επεσε πολύ μελέτη σε φωτογραφίες του πραγματικού, αλλά και πολύ σκέψη για το πως θα γινουν αν οχι ολα, κάποια απο αυτά. Απο μπουζοκαλώδια το θεμα ήταν ευκολο... Χάλασα οτι USB καλώδιο ειχα στο σπίτι και θεωρώ οτι βρηκα την σωστή κλίμακα 1/20. Βέβαια, το πραγματικό Φορμουλάκι είχε μαυρα μπουζοκαλώδια, αλλα επεφτε πολύ μαυρίλα γενικά και θα χάνονταν οι ωρες εργασίας απο το οπτικό αποτέλεσμα. Ετσι κατεληξα σε κοκκινο καλώδιο. Επίσης τρύπησα οτι τρυπα θα επρεπε να ειναι ανοιχτή. Μεγάλο πρόβλημα ήταν το πως θα φτιαχτούν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης της βενζίνης... Σε άλλα φορουμ είχα δει οτι κάποιοι τα κάνουν απο ασημί καλώδιο. Δεν ειναι ομως αληθοφανή, ή τουλάχιστον δεν "κάθονται" στο δικό μου μάτι. Αλλο αρνητικό ειναι οτι δεν συμπεριφερονται ως μεταλα. Αρα δεν μπορούν να πάρουν περίεργες γωνίες και αυτό φαινεται στο μοντελο. Γενικότερα δεν δειχνουν μεταλικά... Συμπτωματικά λοιπόν, μπροστά μου είχα ενα κολητήρι ηλεκτρικών επαφών... Και ΕΥΡΗΚΑ!!! Εψαξα και βρηκα οτι πάχος απο καλάι είχα. Και ναι! Ταιριάζει, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Ειναι μεταλικό, πέρνει οτι γωνία θελεις, υπάρχει σε οτι διάσταση θελεις. Ομως και πάλι ειχα θεμα... το πραγματικό εχει ραβδώσεις! Επίσης μπροστά μου ειχα ενα δραπανάκι της Tamiya. Το αναφέρω διοτι οσοι εχουν, γνωρίζουν οτι σε ολο το μηκος του κυλινδρικά εχει ραβδώσεις... Πάτησα μια λοιπόν απο πάνω το καλάι με την επιφάνεια του μικρού δράπανου και αφησε σημάδια ραβδώσεων στο καλάι. Εφάρμοσα λιγη μεγαλύτερη πίεση και τα σημάδια γίνονταν πιο εντονα. Αρχισε να θυμίζει aeroquip. Τοτε ξεκίνησε το τρυπάνι και τοποθετήθηκαν τα σωληνάκια. Αυτό που περισεύει στην παρακάτω φωτό, αναμένει το Κοκπιτ ωστε να τοποθετηθεί επάνω στην αντλία βενζίνης. και φυσικά δεν ελειψε το wash. Πρώτα περάστηκε ενα χερι απο το smoke της Valejo το οποίο δεν με ενθουσίασε... εβγαζε ενα ελαφρύ χρώμα λαδίλας φρέσκιας... Ε, δεν ειναι και "μπουργάνα" το φορμουλάκι να χάνει λάδια απο παντου?! Οπότε επέστρεψα στην πατρωπαράδοτη λύση wash με μαυρο. Ουσιαστικά σκόνη, κάπνα απο καυσαέριο και βρωμα απο φρενα θελουμε! Στο πάτωμα του σασί, κάτω απο τις εξατμίσεις, αντι να βαφτεί ασημί οπως ελεγαν οι οδηγίες, εβαλα αλουμινοταινία λεπτή. και φυσικά προστεθκαν και μερικά καλώδια που πηγαίνουν ενα στην βαλβίδα θεροκρασίας Βαλβολίνης του σασμαν και ενα στο πισω φως ομίχλης. Ετσι κι αλλιώς δεν εχει αλλά πράγματα πισω το φορμουλάκι, για να χρειάζονται επιπλέον καλώδια. Στα ψαλλίδια στο πάνω μερος, "τραβήχτηκε" ασημί καλώδιο πολύ λεπτό το οποίο αναπαριστά το σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης. Τα οποία οπως και στις φωτό του πραγματικού, ειναι στηριγμενα με αλουμινένιες βασούλες. Και εδώ λοιπόν κοπηκαν λεπτές λωρίδες 2mm αλουμινοταινίας και στηρίχτηκαν τα σωληνάκια. Αυτό που απομένει ειναι να αγορασω χρώματα Μπλε Μεταλικό και Κόκκινο Μεταλικό ωστε να βάψω τις απολήξεις ολων των μεταλλικών σωληνώσεων. Κάπως ετσι δλδ: Αναμονή τώρα, για την στιγμή που θα μπεί το κοκπιτ στο σασί... Εννοείται οτι αν εχετε καμιά παρατήρηση, τώρα που ειναι νωρίς και πριν μπει το κοκπιτ...
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Oct 1, 2015 18:44:59 GMT 2
Καλησπέρα φίλε μου, πολύ όμορφα προχωρά το φορμουλακι! Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι εξατμίσεις, πια χρώματα και τεχνικές χρησιμοποιησες για να φτάσεις σε αυτό το αποτέλεσμα?(είναι οτι πρέπει και για αναπαράσταση ατσάλινων εξατμίσεων για παλαιότερες δίχρονες μοτοσυκλέτες) Έχω και μια ένσταση όσο αναφορά το πάχος των μπουζοκαλοδιων, νομίζω πως αν γίνουν λεπτότερα θα είναι πιο ρεαλιστικά. Πάντα φιλικά Κομνηνός.
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 2, 2015 9:03:59 GMT 2
Βασίλη θα συμφωνήσω με τον Κομνηνό για τα μπουζοκαλώδια. Κατά τα άλλα σούπερ. Φαίνεται ότι το κατέχεις το μηχανολογικό φίλε . Επίσης, λείπει ο σωλήνας της ανακούφισης (ή όποιος αλλιώς τον λένε τέλος πάντων ) που πάει πίσω στη βάση της αεροτομής. Για το σήματα της μπέμπας: www.hobbyeasy.com/en/data/40052.htmlΓια το περιοδικό το συζητάμε Και μόνο που προσφέρεσαι είναι πολύ σημαντικό... Καλή συνέχεια
|
|
vassiliosapr
Kart Driver
Τα ράλλυ ειναι η ζωή μου!
Posts: 87
|
Post by vassiliosapr on Oct 2, 2015 13:09:54 GMT 2
Λίγη υπομονή... Δεν εχει τελειώσει απο σωλήνες, σωληνάκια και καλώδια. Τώρα, για τα μπουζοκαλώδια μπορεί και να εχετε δικιο... Ειναι αρκετά δυσκολο ομως να τα αλλάξω τώρα. Το κακό ειναι οτι καταλήγουν διπλωμένα στον Πολλαπλασιαστή κάτω απο τις χωάνες της εισαγωγής αέρα και το φαντάζομαι "βουνό" να τα αντικαταστήσω. Αυτο που θελω να με βοηθήσετε, ειναι να μου εξηγήσετε ή με καποιο link το πως θα την "σκονίσω" εξωτερικά και απο μοτέρ. Δλδ μου γραψατε κάτι για smoke κλπ. Για, αναλλάβετε το θεμα...
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Oct 12, 2015 23:16:44 GMT 2
Φίλε Βασίλη πολύ όμορφα προχωράει το μοντέλο! Καλή συνέχεια!
|
|