|
Post by gtziaf on Jun 19, 2015 17:36:08 GMT 2
Η κύρια συμμετοχή μου στο φετινό Le Mans Week Build ήταν μια Ferrari 312P που συμμετείχε στον αγώνα του 1969. Στη πορεία το βερνίκι αντέδρασε με τα σήματα οπότε ξεκίνησα τη de tomaso, για να αποφύγω τον μη τερματισμό. Παράλληλα όμως αφού την έσωσα (κατά 90% ) την προχώρησα και τη Δευτέρα την έκλεισα (βασικά έκοψα και κόλλησα τα vac τζάμια της). Στο τέλος τη λέρωσα. Δεν ξέρω αν πέτυχε αλλά τα λερώματα είναι κόλλημα λέμε... Πιο συγκεκριμένα φτιάχτηκε η 312P, με αριθμό συμμετοχής #18 και πιλότους τους Pedro Rodriguez και David Piper, που κατατάχτηκε 5η στη σχάρα εκκίνησης με χρόνο 3:35.500, αλλά εγκατέλειψε τον αγώνα λόγω προβλήματος στο κιβώτιο. Γενικά η 312P ούτε γρήγορη ήταν, αλλά ούτε αξιόπιστη οπότε γρήγορα παραγκωνίστηκε από τη Σκουντερία που έφτιαξε μόλις τρεις από αυτές, πριν αλλάξει σελίδα, που οδήγησε στην 312PB Αυτό που βοήθησε την 312P να μην χαθεί στη λήθη της ιστορίας όμως, ήταν το σφηνοειδές, επιθετικό και αφύσικα χαμηλό σχήμα της (956 mm ύψος!), σήμα κατατεθέν μιας άλλη εποχής των αγώνων αντοχής... Χρησιμοποιήθηκε το κιτ ρητίνης της Fisher Model and Pattern στην 1/24 και τα χρώματα της ΖΡ για το εξωτερικό και το βερνίκι. Ελπίζω να σας αρέσει... Αλήθεια που έχετε χαθεί όλοι; Καλό ΣΚ
|
|
|
Post by nektarios on Jun 19, 2015 21:50:50 GMT 2
Περιποιημένη, ποιοτική, και με πολύ προσεγμένο λέρωμα! Επίσης, δείχνουν πολύ όμορφες οι βίδες. Πραγματικά "προσθέτουν πόντους" στο μοντέλο! Αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι τα "μπαλώματα" (βάρη στις πίσω ζάντες! Αφού λοιπόν κατάφερες και ολοκλήρωσες και την τελευταία σου "εκκρεμότητα", σου εύχομαι πλέον Καλό Καλοκαίρι!
|
|
|
Post by alex78 on Jun 20, 2015 14:39:21 GMT 2
Ώστε αυτό είναι λοιπόν το ''ελαττωματικό'', ε? Τι να σου πω βρε Γιώργο, στα δικά μου μάτια φαίνεται μια καταπληκτική δουλειά τι να λέμε τώρα, χεχε, μεταξύ μας τώρα μάλλον έψαχνες αφορμή για να φτιάξεις και δεύτερο...
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 22, 2015 18:06:13 GMT 2
Νεκτάριε και Αλέξη να είστε καλά φίλοι μου... εταξύ μας τώρα μάλλον έψαχνες αφορμή για να φτιάξεις και δεύτερο... Αλεξ αλήθεια, οι χαλκομανίες όταν έπεσε το βερνίκι ήταν σαν να έχει 6 μποφορ Απλά ήταν τόση η απογοήτευσή μου που το άφησα και έστρωσαν σε μεγάλο βαθμό. Τις έτριψα μετά, έριξα και άλλο χέρι βερνίκι και όλα οκ. Η μπροστά άμα την δεις από πολύ κοντά, έχει κάποια σημάδια που αποδεικνύουν τι πέρασε, οι υπόλοιπες όχι. Αρχικά, το σκεφτόμουν για 2ο (αν δεις το ποστ μου του λε μαν υπάρχει μια ντίνο , αλλά δεν είχα λάστιχα και την άφησα). Ουδέν κακό, αμιγές καλού στο τέλος Αφού λοιπόν κατάφερες και ολοκλήρωσες και την τελευταία σου "εκκρεμότητα", σου εύχομαι πλέον Καλό Καλοκαίρι Πριν το καλοκαίρι πρέπει να τελειώσουμε το γεφύρι της Άρτας που λέγεται 250, Νεκ... Τώρα για τις υπόλοιπες εκκρεμότητες, από Σεπτέμβρη
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 13, 2015 15:30:45 GMT 2
Πανέμορφη Γιώργο!
Και το weathering ανεβάζει πολύ το μοντελό!
Μπράβο φίλε!
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 14, 2015 10:04:01 GMT 2
Ευχαριστώ Αλέξανδρε. Του χρόνο στο LM GB ελπίζω να λερώσουμε από κανένα θύμα, καθώς το έχεις το σπορ και το Λε Μαν το τραβάει το λέρωμα, όπως η λακέρδα το τσίπουρο
|
|