|
Post by konstantinf on Jun 16, 2015 8:54:39 GMT 2
|
|
|
Post by nektarios on Jun 16, 2015 12:36:40 GMT 2
Το δικό μου σχόλιο είναι το εξής: Για την όρεξη, τη μεθοδικότητα, την επιμονή στη λεπτομέρεια (ακόμη και όταν αυτή δεν θα φαίνεται) και την ανάλογη υπομονή! Επίσης, συγχαρητήρια και για την εξαιρετική φωτογράφηση! Με το καλό στο επόμενο!
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 16, 2015 16:59:38 GMT 2
Πολύ ωραία φωτογράφηση και εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Ο χρόνος κατασκευής, εντυπωσιακός για τέτοιο κιτ Στα θέματα της φωτογραφίας θα ήθελα μία με ανοιχτά όλα τα καπό και τις πόρτες, αλλά και μία με το χώρο του κινητήρα όπως φαίνεται μέσα στο αμάξωμα. Θέλω πολλά κύριε Κώστα μας Στα του μοντέλου, βλέπω ότι ο πίσω προφυλακτήρας και το εμπρός καπό σαν να έχουν κουμπώσει λίγο πιο έξω. Είναι θέμα του κιτ ή μήπως διορθώνεται με λίγο πίεση ή διαφορετικό βίδωμα (δεν ξέρω πως συναρμολογείτε το συγκεκριμένο, συγχώρεσε με γα την άγνοια σε αυτό το σημείο αλλά δεν μπορώ να γίνω πιο σαφής ) ; Αν μπορεί να γίνει κάτι, θα βελτίωνε το αποτέλεσμα, σίγουρα. Και πάλι μπράβο και περιμένουμε με αγωνία το επόμενο θέμα. Αλήθεια τι θα είναι;
|
|
|
Post by konstantinf on Jun 17, 2015 8:45:16 GMT 2
Ευχαριστώ πολύ Νεκτάριε και Γιώργο!
Σε ό,τι αφορά σε φωτογραφία με ανοιχτά τα καπό και τις πόρτες, ήταν θέμα επιλογής μου. "Σε φυσικό περιβάλλον" σημαίνει για μένα "όπως βλέπεις ένα αυτοκίνητο στο δρόμο", και συνήθως το βλέπεις εν κινήσει ή παρκαρισμένο με τα καπό και τις πόρτες κλειστά. Αλλιώς θα ήταν σαν να είχε πάθει βλάβη στη μέση του πουθενά, πράγμα ούτως ή άλλως προσβλητικό για μια Ferrari. Όψεις του κινητήρα υπάρχουν μπόλικες στα "υπό κατασκευήν".
Για τα κομμάτια που δεν "στρώνουν" (και εκτός από το μπροστινό καπό και τον πίσω προφυλακτήρα υπάρχει και το αριστερό φανάρι, τα χάσματα στις πόρτες και άλλα ακόμα που δεν φαίνονται τοσο) αναφέρθηκα ήδη στην εισαγωγή μου. Όταν οι υποδοχές για τις βίδες στο μεταλλικό (και ετοιμοβαμμένο) αμάξωμα έχουν τρυπηθεί ακόμα και με 0.1 χιλιοστό παρέκκλιση δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, το λάθος θα φανεί στο μοντάρισμα. Γι αυτό είπα ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και συμβουλεύω όποιον έχει τα χρήματα για ένα Pocher, να τα επενδύσει καλύτερα σε μοντέλο της σειράς Classic και όχι της σειράς Prestige (δηλ. όχι Ferrari και Porsche).
Η επόμενη δουλειά θα είναι κατά παρέκβαση η Shelby GT500 της Revell σε κλίμακα 1/12. Αλλά θ' αργήσω λίγο να την βάλω μπροστά - χρειάζομαι λίγη ξεκούραση.
Κώστας
|
|
|
Post by gtziaf on Jun 18, 2015 20:11:18 GMT 2
Κατάλαβα τι λες Κώστα, εγώ είχα στο νου τις φώτο που βγάζουν τα περιοδικά με όλα τα καπό ανοιχτά. Επίσης, ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση. Το έχασα λίγο το τέλος του wip λόγω του μοντελιστικού παροξυσμού που λέγεται le Mans week G.B. Στα μοντέλα Prestige, συμπεριλαμβάνεται και η F40; Περιμένουμε με ανυπομονησία το Σέλμπι. Καλό βράδυ
|
|
|
Post by konstantinf on Jun 19, 2015 7:54:18 GMT 2
Ναι Γιώργο, συμπεριλαμβάνεται και η F40. Μια πλήρης λίστα όλων των μοντέλων της Pocher υπάρχει εδώ: en.wikipedia.org/wiki/Pocher. Δεν θα ήθελα ωστόσο να κατηγορήσω άδικα την F40. Δεν την έχω φτιάξει, αντίθετα με την Testarossa που δεν με άφησε ικανοποιημένο και την Porsche για την οποία έχω διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια και κριτικές. Αντίθετα τα νέα μοντέλα που βγαίνουν υπό την αιγίδα της HORNBY (Lamborghini Aventador και Lamborghini Huracan που αναμένεται το φθινόπωρο) μοιάζουν να έχουν ξεπεράσει αυτά τα προβλήματα. Κώστας
|
|
|
Post by alex78 on Jun 20, 2015 13:41:37 GMT 2
Κωσταντίνε η περίτεχνη φωτογράφηση σου αναδεικνύει απίστευτα το σύνολο! Για την κατασκευή ποιοτικός και αποτελεσματίκος για ένα κίτ που δεν ''επιτρέπει'' εύκολα λάθη (λόγω κλίμακας & τιμής). Η Shelby αποτελεί διακαή πόθο πολλών εδω μέσα, αδημονούμε...
|
|