Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 21, 2015 13:21:44 GMT 2
Γκουτεν ταγκ Ψαχνοντας θεματα για το GB, βρηκα πανεμορφα αυτοκινητα στα χρωματα της Μαρτινι και εξισου ομορφα αυτοκινητα στα χρωματα της Γκαλφ. Επισης υπηρχαν και εκεινες οι λιγες περιπτωσεις αυτοκινητων που στην καριερα τους φορεσαν και τους δυο χρωματισμους. Γιεα ραϊτ ρε μεγαλε, κατι μας ειπες Φευ κυριες κυριοι και αγαπητα μας παιδια Υπηρξε και ένα αυτοκινητο, για την ακριβεια υπηρξε ΤΟ αυτοκινητο, η μια και μοναδικη Porsche 917 langheck με αριθμο πλαισιου #043 η οποια φορεσε και τα δυο λιβερυ! Λιγα ιστορικα για την #043, στα παρακατω λινκ. Το μονο που εχω να προσθεσω είναι ότι η συγκεκριμενη 917-043 προοριζοταν αρχικα για την Γκαλφ Ρεησινγκ, για το ΛεΜαν του 1970. Ο Τζον Γουαϊερ δεν πολυψηθηκε και αποφασισε να τρεξει με τις 917Κ. Το υπολοιπο στορυ είναι ένα παραδειγμα του πως τα φερνει η ζωη καμια φορα. 962group.com/registry/917/917-043/index.htmwww.rickcarey.com/Catalog%20Descriptions/Christie%27s%20Porsche%20917LH%20917-043.htmΓια την κατασκευη θα χρησιμοποιησω τα παρακατω κιτ της Model Factory Hiro www.hlj.com/product/MFHK261/Autwww.hlj.com/product/MFHK267/AutΤο πώς θα καταληξουν αποτελει για την ωρα ένα μυστηριο. Η αρχικη σκεψη είναι το Μαρτινι να γινει curbside και καθαρο (καθως ψηφηστικε και ως αυτοκινητο του αιωνα για το ΛεΜαν, καλο θα ηταν να δειξω λιγο σεβασμο )και το Γκαλφ να γινει βιδες και με πολεμικο λουκ(καθως το βιβλιο του Joe Honda εχει μερικες εκπληκτικες φωτογραφιες από το γκαραζ της Πορσε στο ΛεΜαν). Επισης σκεφτομαι να βγαλω και τον ενα κινητηρα μονο του. Θα δουμε στην πορεια. Το Μαρτινι είναι ηδη στον παγκο, η Γκαλφ προσπαθω να μαθω γιαπωνεζικα για να την παραγγειλω από το σαϊτ της MFH που την εχει στο στοκ αλλα δεν μπορω να βρω ουτε που βαζουμε το username , οποτε συντομα θα εχω και τις πρωτες φωτογραφιες. Αριγκατο!
|
|
|
Post by gtziaf on May 21, 2015 16:36:44 GMT 2
Τι λες ρε τρελαμένε λεμανίτη... Δύο ΜFΗ LH μαζί!!! Εγώ χαζεύω την δική μου Νο18 και με πιάνει τρέμουλο από την πολυπλοκότητα. Σίγουρα θα κλέψω ιδέες για όταν κι όποτε την πιάσω. Καλή επιτυχία και περιμένουμε την πρώτη ενημέρωση. Προβλέπεται EPIC.
|
|
|
Post by AlexAmarandos on May 21, 2015 16:37:47 GMT 2
Αναμένεται Λεμανίτικο πορν Δημήτρη!
Προμηθεύομαι μπύρες, και bbq wings (γιατί κάνω και δίαιτα!!αχαχ!) και αναμένω τα επισόδια!
Καλή αρχή!
|
|
|
Post by nektarios on May 22, 2015 10:28:58 GMT 2
Άλλος (δηλαδή εγώ...) δεν έχει ξεκινήσει ακόμη το πρώτο μοντέλο για τη συμμετοχή στο GB, και άλλος ξεκινάει ήδη το δεύτερο και το τρίτο!! Kαλή αρχή φίλε, θα παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 24, 2015 21:41:14 GMT 2
Καλησπερα σας και ευχαριστω για τα σχολια Το κιτ σχεδιαζα να το φτιαξω εδω και καιρο, απλα εκατσε η συγκυρια με το GB και μου εδωσε ενα εναυσμα να το ξεκινησω. Χαδι στο χαδι, φιλι στο φιλι, ηρθε και η ιδεα για τη δευτερη 917 Το κιτ δεν θα το ελεγα και περιπλοκο, αν εξαιρεσεις το σωληνωτο πλαισιο μπροστα που γινεται ο χαμος, την πισω αναρτηση που χρειαστηκε να διαβασω τις οδηγιες αναποδα για να καταλαβω πως συναρμολογηται, κατα τα αλλα δεν εχει πολλα σημεια που να προβληματιζουν . Αυτο ομως που διαπιστωσα σημερα, ειναι οτι υπαρχουν πολλα σημεια που ενω φαινονται βατα για καλα προετοιμασμενους μοντελιστες, η εφαρμογη αποτελει ερωτηματικο για να το θεσω ευγενικα. Το εργαλειο ομως εδωσε ρεστα Αυτα τα πρωτα σταδια ειναι ικανα να σε ξενερωσουν πιο πολυ και απο τον Χαμιλτον σημερα στο Μονακο, αλλα αν δεν γινουν το κιτ θα ειναι για τα λιονταρια.Οποτε μετα απο ωρες τρυπηματων, κοψιματων, ραψιματων, ξυσιματων, το κιτ μαζι με το σωληνωτο πλαισιο ηρθε και ισιωσε! Ενα σημειο που ο Χιρος εκανε εκπτωση ηταν στα δυο NACA ducts στο καλυμα του κινητηρα. Εχει λογικη εξηγηση, καθως το μισο μερος απο αυτο που επρεπε να ειναι ανοιχτη, ειναι μασιφ σπεσιαλ 2 ποντοι με το συμπαθειο ρητινη. Κοφτης, σκράιμπερ, καρφιτσα, μολυβι, δελτιο, πρακτορειο. Παραπλευρη απωλεια στο σχημα της εισαγωγης, διορθωθηκε με φυλλο πλαστικου και κυανοακρυλικη. Αυτα τα ολιγα για αρχη, ετσι για να ζεστενομαστε και να παιρνουμε μπροστα, αλλωστε η #3 θα γινει κερμπσαϊντ οποτε δεν θα γινουν πολλα πολλα. Η αντιστοιχη δουλεια με τρυπηματα κτλ εχει γινει και στον κινητηρα, ο οποιος εχει περαστει ως βαση με μαυρο σεμι-γκλος, αλλα επειδη εκει θα βγαλω το καλλιτεχνικο μου, θα παρουσιασω τις φωτογραφιες μαζεμενες. Αντιος κομπανιερος
|
|
|
Post by jvolume on May 26, 2015 16:09:59 GMT 2
Αυτά είναι mitse μας!! Άσε τα γήπεδα μπάσκετ και μπες πάλι στις πίστες. Θεματάρα, θεματάρες όπως θες πες το. Συντονίζομαι και εγώ για να μαθαίνω γιατί και δικιά μου γουρουνίτσα άρχισε να κάνει διάφορους θορύβους μέσα στο κουτί της!! Δώσε πόνο!!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 27, 2015 16:11:59 GMT 2
Γιαννη οχι απλα δεν αφηνω τα γηπεδα, αλλα ξεκινησα και gym Ως εκ τουτου, και επειδη χρειαζομαι πρωτεινη που βρισκεται σε αφθονια μεσα στο χοτ ντογκ, δεσμευομεθα να εχουμε και τις 2 ετοιμες τον Οκτωβρη (εκτος και αν βρω κοπελα, αλλα χλωμο το κοβω btw, οταν λες γουρουνιτσα, εννοεις οτι εχεις το Sau?!?!?!?!?!?!!?!??! Το λονγκ σολντ αουτ ακομα και στο eshop της MFH?!?!?!?! Στο αγοραζω οσο οσο!!!!!!!!!! που λεει ο λογος Εχουμε και λεμε, τα ξημερωματα το HLJ εστειλε την #18 οποτε με τα EMS, SMS, VGA, HD θα βρισκεται ελλαντα τελος επομενης εβδομαδας. Το οποιο ειναι θετικο για οικονομια χρονου στην κατασκευη Ξεκινημα με τον κινητηρα της #3. Φοβερη ποιοτητα και μπραβο στο Χιρο! Απο τις φωτο αναφορας, τα χρωματα ποικιλουν αναλογα με την παλαιοτητα του μοτερ. Οπως και να το βαψουμε σωστο ειναι Οποτε πηρα κατι ενδιαμεσο. Βαφτηκε κατα σειρα με 1) σπρεη σεμιγκλος μαυρο, 2) χρυσο alclad, 3) αχνο burnt iron alclad. 4) ακομα πιο αχνο exhaust manifold alclad και 5) ακομα πιο αχνοτερο Nato Black Ταμιγια 6) στεγνο πινελο με ασημι και 7) γουος nuln oil citadel στα σημεια που ειναι θαμενα (πχ εκει που μπαινουν τα μπουζοκαλωδια). Στα PE των κυλινδρων (αυτα που μοιαζουν με μοτερ απο μηχανακι ) εγινε μαυρο γουος. Στο τελος περασα με πινελακι ελαχιστα fresh rust pigment να δωσει μια ανεπαισθητη χρωματικη ποικιλια (οχι οτι σκουριαζε και το μοτερ, φορ γκοντ'ς σεηκ!). Τελος, τοποθετηθηκαν και μερικα μικρα ΡΕ οδηγοι καλωδιων. Επομενο βημα, η τοποθετηση των παρελκομενων του κινητηρα και η επεξεργασια των κομματιων που αναπαριστουν το φαϊμπεργκλας. Ολα αυτα, και πολλα αλλα στο επομενο επεισοδιο. Μεχρι τοτε, να ειστε ολοι καλα και να αγαπατε το μπασκετ
|
|
RS2000
GP3 Driver
Απόστολος
Posts: 1,000
|
Post by RS2000 on May 27, 2015 17:18:39 GMT 2
Απολαύστε υπεύθυνα... Καλή κατασκευή να έχεις Δημήτρη, και το αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι στο γνωστό (υψηλό) επίπεδο των κατασκευών σου! Απόστολος
|
|
|
Post by gtziaf on May 28, 2015 12:08:50 GMT 2
Μήτσε, πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα στον κινητήρα. Ίσως ο πιο ψαγμένος, χρωματικά, που έχω δει για 917. Να τα λέμε να τα γράφουμε ΥΓ. Πόσο καιρό, χοντρικά, σου πήρε το καθάρισμα των κομματιών του πλαισίου και του κινητήρα, για να έχω μια εικόνα για τη δικιά μου; Το πλαίσιο το κόλλησες ή ακολούθησες την μόδα με το καλάι; ΥΓ2. Χωρίς να γνωρίζω καλά την διάταξη των μηχανικών μερών των porsche, ώστε να μιλήσω για ακρίβεια, λεπτομέρειες κλπ, έχω την εντύπωση ότι οι LH, είναι από τις καλύτερες δουλειές της Hiro. Συμφωνείς; Καλή συνέχεια και μην τσιγκουνεύεσαι φώτο. Να ξέρεις το απολαμβάνουμε.
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on May 29, 2015 0:42:44 GMT 2
Αποστολε και Γιωργο σας ευχαριστω για τα σχολια σας Κινητηρα δεν καθαρισα/ετριψα/γυαλισα σχεδον καθολου (εκτος απο 2-3 σημεια στις κυλινδροκεφαλες). Ειναι αληθεια φιλες μου!!!! Φουλ γευση, ζαχαρη στο μηδεν!!! Πλαισιο το μπροστινο λιγο τριψιμο, ειχε ελαχιστο φλας. Βαφεται και γκρι οποτε δεν χρειαζεται να γυαλισει. Το πισω πλαισιο ομως θελει δουλεια πολυ. Πολυ φλας και σε δυσβατα σημεια. Ενα 2ωρακι ανετα. Ειδυλιακα ακουγονται ολα αυτα για Χιρο, ναι; Λοιπον, την Κυριακη το πρωι 9 με 1 ισιωνα το εμπρος πλαισιο, το πατωμα και τα παρελκομενα, και στη συνεχεια ετριβα απο μεσα το ρητινιενο καπακι για να καταφερω να τα κανω να εφαρμοσουν χωρις χαραδρες Αλλα η ζωη αν δεν ειχε προκλησεις θα ηταν βαρετη χο χο Κυανοακρυλικη. Παλεψα αρκετα στο προσφατο παρελθον με τα κολητηρια μιας και υπαρχουν ευκαιρα στο σπιτι. Του μπι χονεστ, το μονο πλεονεκτημα που βλεπω ειναι στοκαρισμα σε κομματια που πρεπει να παραμεινουν bare metal. Αλλα ποσα ειναι αυτα εν τελη; Δεν υπαρχει κατι αλλο που δεν γινεται με κολλες. Εκτος αυτου, η θερμοκρασιες που πιανουν τα κολητηρια που δεν ρυθμιζονται λιωνουν το μεταλλο. Με ρυθμιζομενης θερμοκρασιας κολητηρι και ειδικο καλαι που λιωνει σε χαμηλη θερμοκρασια, και, και, και... νταξ ειναι σαν να βγω 3 με 1 αιφνινδιασμο και να σταματησω να δωσω play και επιθεση στα 24" Γουελ, ειναι πολυ καλο κιτ. Η 908/3 ειναι εξισου καλο. Μονο και μονο για τα διαφανα φαιμπεργκλας που δινει σε 917/908, αξιζει τα λεφτα του. Η 312Τ4 δεν ηταν τοσο καλο καθως ελειπε πολυ λεπτομερεια και αμφιβαλω αν προσπαθουσα να κλεισω τα καπακια οτι θα καταφερνα. Η Ματρα MS80 φαινεται πολυ καλο αλλα δυσκολο. Η 962C στην 1/43 που την εχω σε τελικο σταδιο συναρμολογησης, ειναι φοβερο κιτ σε λεπτομερεια αλλα το μπροστινο καλυμα δεν κλεινει με τιποτα Αυτα ειναι τα κιτ που μπορω να μιλησω με σιγουρια. Ειναι σχετικα καινουργιες κυκλοφοριες. Τωρα απο τα υπολοιπα που βλεπω στο ιντερνετ, οσο πιο παλιο τοσο πιο κακο με εξαιρεση τα 1/12 που μετα την 126C2 και ΜΡ4/4 αρχισαν να βγαζουν ενα καθε μηνα και γελαει η οικουμενη με την σχεση τιμης/ποιοτητας. Πισω στα της κατασκευης, ενα κουικ γουιν για να ανεβαινει και το ηθικο ειναι τα ζαντολαστιχα. Ξεκινησα με μια απλη μαυρη ματ βαση. Εν συνεχεια, εβαψα στις μπροστινες ζαντες με πινελο τα ασπροκοκκινα διακριτικα, και τα βρωμισα ελαφρως με μαυρο γουος και πιγκμεντ. Για να παρει η ζαντα μια μεταλλικη υφη την ετριψα με μια μπατονετα βουτηγμενη ελαφρα στο dark steel pigment της ΑΚ interactive. Τα γραμματα και οι μπλε λωριδες παραηταν γυαλιστερα και τα ψεκασα με tire black για να φυγει η γυαλαδα και να αποκτησουν πιο ρεαλιστικη οψη. Επισης, για να φανει οτι εχουν εγκαταλειψει το εργοστασιο και εχουν πατησει τον δρομο, περασα με pigment το πελμα. Τελος, του εκανα και μια ζυγοσταθμιση βαση φωτογραφιων που περιεχει το βιβλιο του Τζο Χοντα με πλαστικο για τα βαρακια και bare metal foil. Μιας και εχει LM GB to ΣΚ, και συντομα θα ερθει και το δευτερο κιτ, καπου εδω κανουμε ενα μικρο διαλλειμα και θα επιστρεψουμε με νεες περιπετειες, παρεα με την #18. Γκουτεν ναχτ
|
|
|
Post by AlexAmarandos on May 29, 2015 16:16:25 GMT 2
Δημήτρη ο κινητήρας είναι φοβερός στην απόχρωση! Και οι ζάντες..νομίζεις θα λερωθείς αν τις πιάσεις!!
Έχω την εντύπωση, πως όσο προχωράς κατασκευαστικά θα πρέπει να μπαίνει και το σηματάκι για την γονική συναίνεση!
|
|
|
Post by alex78 on May 30, 2015 21:57:12 GMT 2
Δημήτρη τα ρέστα μου φίλε, ζαντολάστιχα και κινητήρας φέρουν πολύ δουλειά πάνω τους και δείχνουν τρομερά αληθοφανή! Έπιασες θεματάρα φίλε, σ'ευχαριστούμε που μας κρατάς σε μοντελιστική εγρήγορση!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 15:09:44 GMT 2
|
|
|
Post by alex78 on Jun 20, 2015 13:19:58 GMT 2
Μήτσε καλόφτιαχτο φίλε, ξεκίνα το τώρα που έχεις πάρει φόρα....
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 13, 2015 15:41:30 GMT 2
Ανυπομωνω να δω την κατασκευή του φίλε!
Πρέπει να είναι κιτάρα και απο τα χέρια σου θα είναι.."αντιο" το αποτέλεσμα!
|
|
|
Post by gtziaf on Feb 26, 2016 21:39:36 GMT 2
Δημήτρη η μεταφορά πραγματοποιήθηκε. Περιμένουμε τα επόμενα με κομμένη την ανάσα Καλή συνέχεια φίλε
|
|