|
Post by nektarios on Nov 29, 2011 20:55:54 GMT 2
Χαίρετε και πάλι! Ο αυστραλιανός τράκτορας αποτελεί την δεύτερη παρουσίασή μου στο forum, μετά από το Honda RA-272 (F-1 του 1965). Πρόκειται για όχημα όμοιο με αυτά που κυκλοφορούν στις Η.Π.Α. (μάλιστα η Western Star είναι αμερικανική εταιρία), αλλά με την ιδιαιτερότητα ότι στην Αυστραλία ρυμουλκούν μέχρι και 3 trailers συγχρόνως, γι’ αυτό και φέρουν την ονομασία «road trains». Οι ιδιαιτερότητες της αυστραλιανής ηπείρου (τεράστιες έρημες εκτάσεις, υψηλή θερμοκρασία και σκόνη, πολλά άγρια ζώα, ,κ.λπ.), έχουν οδηγήσει στην υιοθέτηση διάφορων αναγκαίων λύσεων για την αντιμετώπισή τους, όπως λ.χ. η προσθήκη επιπλέον δεξαμενών καυσίμου, ισχυρότερου συστήματος κλιματισμού και φίλτρων σκόνης, ειδικού μεταλλικού πλέγματος εμπρός από το αλεξιανέμιο, ισχυρού roll bar (που ονομάζεται [kanga]roo-bar, μεγαλύτερης καμπίνας με περισσότερες ανέσεις για την ανάπαυση του οδηγού, κ.λπ. Δυστυχώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος δεν μου είναι γνωστά… Το μοντέλο συμμετείχε στην έκθεση του Συλλόγου Μοντελιστών «Πήγασος» το 2007, χωρίς να λάβει κάποια διάκριση. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥΕταιρία κατασκευής : Italeri. (Κωδικός: 719). Κλίμακα : 1:24. Διαστάσεις : Μήκος : 35,4 εκατοστά. (Με το roll bar). Πλάτος : 10,6 εκατοστά χωρίς καθρέπτες, 11,1 εκατοστά με καθρέπτες. Ύψος : 13,3 εκατοστά (οροφή καμπίνας), 15,9 εκατοστά (φουγάρα). Στοιχεία αγοράς : Έτος : 2007. Τιμή : 45 €. Στοιχεία ολοκλήρωσης : Έτος : Μάιος 2007. Σειρά : 53. [Το 53ο μοντέλο κατά σειρά ολοκλήρωσης]. Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις / Μετασκευές : - Επικαλύψεις με αλουμινόχαρτο: Α) Φλας φτερών. Β) Εξωτερικός καθρέπτης καμπίνας (στην πλευρά του οδηγού). Γ) Κόρνες. - Βελτίωση του συστήματος διεύθυνσης (διόρθωση μη ορατής ατέλειας). - Διαμόρφωση της καμπίνας του ύπνου (ιδιοκατασκευή όλων των εξαρτημάτων, πλην της κουκέτας). - Αλλαγή της θέσης των στηριγμάτων των δεξαμενών καυσίμου. - Αλλαγές και προσθήκες διαφόρων εξαρτημάτων nickel.
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Nov 29, 2011 21:53:50 GMT 2
Χορταστικότατος ο τράκτορας Νεκτάριε! Εκπληκτική δουλειά και πεντακάθαρη! Άντε και στο επόμενο ;D
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Nov 29, 2011 23:34:07 GMT 2
Τι λες τωρα....αψογο φινιρισμα!!!!!! Μπραβο Νεκταριε!!! Το κρεβατι ολα τα λεφτα!!
|
|
|
Post by nektarios on Nov 30, 2011 13:40:02 GMT 2
Φίλε Χρήστο, Χαίρε! Ευχαριστώ για το διθυραμβικό σχόλιο! Απ' ότι βλέπω, έχεις ασχοληθεί και συ με φορτηγά, άρα το σχόλιό σου έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία για μένα! Η αλήθεια είναι οτι με το εξωτερικό βάψιμο του τράκτορα είχα κάποιες περιπέτειες (καθώς, πρώτον, ήταν μόλις το 3ο μοντέλο οχήματος που έφτιαξα, και δεύτερον, ήταν η πρώτη φορά που έβαφα με μεταλλικό χρώμα της Humbrol), αλλά τέλος καλό όλα καλά. Στην καμπίνα (η Italeri έδινε τη δυνατότητα να γίνει ανοιγόμενη), παρά το οτι το εσωτερικό της δεν φαίνεται αν δεν ανοίξεις το καπάκι, αφιέρωσα αρκετή δουλειά, όμως στη συγκεκριμένη φωτό οι περισσότερες λεπτομέρειες δεν φαίνονται. Θα προσπαθήσω να δημοσιεύσω κάποια καλύτερη φωτό στο μέλλον.
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 30, 2011 13:46:11 GMT 2
Είσαι μια κατηγορία μόνος σου... Στα φορτηγά εννοώ... ;D ;D ;D ... αλλά ελπίζω προς το παρόν... Η φωτογράφηση πολύ καλή... Το μοντελάκι ;D ;D ;D καθαρό και καλοκατασκευασμένο... Με δεδομένο ότι δεν υπήρχε Alclad τότε, δεν μπορώ να στη πω και για τα χρώμια Περιμένουμε wip στο επόμενο φορτηγό σου!!! ΥΓ. Τελικά έχεις φτιάξει όχημα που δεν είναι Honda?!!!
|
|
|
Post by nektarios on Nov 30, 2011 13:48:45 GMT 2
Φίλε Αλέξη, Χαίρε! Ευχαριστώ για το θετικότατο σχόλιο! Η αλήθεια είναι οτι επέλεξα το συγκεκριμένο μοντέλο ακριβώς επειδή προσέφερε πολλά extras και έτσι είχε όλες τις προϋποθέσεις να γίνει εντυπωσιακό, χωρις να απαιτηθούν προσθήκες. Για όποιον ασχολείται με φορτηγά, το συστήνω ανεπιφύλακτα. Με το εντυπωσιακό snow dragster τι γίνεται; Ήταν ένα από τα πρώτα θέματα που είδα στο forum, και ομολογώ οτι είναι πολύ ενδιαφέρον, τόσο ως όχημα καθαυτό όσο και λόγω σπανιότητας και δυσκολίας κατασκευής του κιτ. Εύχομαι να έχουμε σύντομα νεότερα, και καλή επιτυχία!
|
|
|
Post by nektarios on Nov 30, 2011 15:04:24 GMT 2
Dear Admin, ευχαριστώ για το θετικό σχόλιο! Το κακό στην όλη ιστορία είναι οτι τώρα το Alclad chrome υπάρχει, και συνεπώς στο επόμενο φορτηγό μάλλον δεν θα τη γλιτώσω... wip φορτηγό θα υπάρξει, πιθανόν σύντομα. Υπάρχει ήδη ένα σε εξέλιξη, σε αρκετά προχωρημένο στάδιο κατασκευής, αλλά είναι σταματημένο εδώ και καναδυό χρόνια, λόγω άλλων προτεραιοτήτων. Αν όμως καταφέρω να μαζέψω 10 θετικά σχόλια για τον τράκτορα στο forum, υπόσχομαι να το ξαναξεκινήσω και να το δείτε υπό κατασκευή! Απάντηση στο ΥΓ: εκτός από Honda, έχω φτιάξει και μια McLaren - Honda! Επίσης, έχω φτιάξει τον τράκτορα (ήταν μια στιγμή αδυναμίας...), καθώς και 2 στρατιωτικά οχήματα, τα οποία όμως φαντάζομαι οτι θα λογοκριθούν από το forum και συνεπώς μάλλον δεν θα τα δείτε ποτέ... Τα λέμε!
|
|
|
Post by Sakis on Nov 30, 2011 16:21:57 GMT 2
Πολύ καλό το φορτηγό σου! Για λογοκρισία μην το συζητάς!Μια φωτό είχα ανεβάσει με κάτι ασταρωμένα άρματα και ο Τζιαφάς έπεσε να με φάει...!
|
|
|
Post by nektarios on Nov 30, 2011 17:09:41 GMT 2
Ευχαριστώ, Θάνο! Άσε, τον βλέπω ήδη να με κοιτάζει με το βλέμμα της φωτογραφίας που έχεις δίπλα στο όνομά σου!!! Ή, μάλλον, !!!
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Dec 1, 2011 19:12:05 GMT 2
Φοβερος ο τρακτορας Νεκταριε! Συγχαρητηρια φιλε!
|
|
|
Post by serperoth on Dec 1, 2011 21:10:30 GMT 2
Πολύ ωραίος ο τράκτορας, με φοβερές λεπτομέρειες. Ειδικά η καμπίνα, τα σπάει.
|
|
est1976
GP3 Driver
Σταύρος
Posts: 685
|
Post by est1976 on Dec 2, 2011 8:31:57 GMT 2
’ψογος ο Νεκτάριος!! Δεν έχω το παραμικρό αρνητικό σχόλιο να κάνω. Εγώ στάθηκα περισσότερο στο ...ατελείωτο καπώ και τη μάσκα. Με τα υλικά που έχεις στη διάθεσή σου το αποτέλεσμα είναι υπεράνω κάθε καλοπροαίρετης κριτικής. Φίλε μήπως μας κρύβεις (εκ παραδρομής) κάτι σχετικό με την εμπειρία σου στον μοντελισμό? ΥΓ1 Είδες που καρφώθηκαν τα νεαρά μέλη του Φόρουμ? Στο κρεβάτι ;D ΥΓ2 Είμαι ο 8ος που κάνω σχόλιο. Θέλουμε άλλους 2 για να ξεκινήσει ο Νεκτάριος αυτό που μας υποσχέθηκε.
|
|
nakis
Kart Driver
Posts: 88
|
Post by nakis on Dec 2, 2011 9:13:48 GMT 2
Εγώ είμαι ο 9ος! Νεκτάριε συγχαρητήρια! Πολύ όμορφος ο τράκτοράς σου και καθαρός! Πολύ δυναμικό ξεκίνημα για την κατηγορία! Ελπίζω να έκανες καλό ποδαρικό!
|
|
|
Post by nektarios on Dec 2, 2011 9:52:26 GMT 2
Βαγγέλη, σε ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία και σε σένα, σε ό,τι κάνεις! Δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμη αρκετό χρόνο για να δω τις δουλειές των υπολοίπων μελών του forum, ολοκληρωμένες και wip, εκτός από ελάχιστες. Θα το κάνω όμως το συντομότερο!
|
|
|
Post by nektarios on Dec 2, 2011 9:55:10 GMT 2
Serperoth, χαίρε! Ευχαριστώ για το θετικότατο σχόλιο! Τελικά, φαίνεται οτι η καμπίνα είναι το δυνατό σημείο του τράκτορα! Μάλλον θα πρέπει να "ανεβάσω" και άλλες φωτό...
|
|
|
Post by nektarios on Dec 2, 2011 10:33:40 GMT 2
Σταύρο, σε ευχαριστώ πολύ! Το σχόλιό σου (αλλά και των υπολοίπων) με κάνουν να σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξαναρχίσω άμεσα εκείνο το - πάλαι ποτέ - wip φορτηγό που λέγαμε. ’σε που το υποσχέθηκα κιόλας και δεν πρέπει να παραβώ την υπόσχεσή μου! Τελικά, μάλλον έπρεπε να είχα βάλει όριο τα 30 ή 40 θετικά σχόλια! Για το μοντελιστικό μου παρελθόν, μάλλον έχεις δίκιο. Ασχολούμαι αρκετά χρόνια, αλλά κυρίως με αεροσκάφη (έχω φτιάξει και μερικά πλοία, κυρίως στην αρχή της "καριέρας" μου). Υπάρχει όμως μια ιδιαιτερότητα στην περίπτωσή μου: ενώ έχω ασχοληθεί αρκετά (τόσο σε χρόνο όσο και σε αριθμό μοντέλων), εντούτοις δεν έχω ασχοληθεί "σε βάθος". Δηλαδή δεν έχω επενδύσει σημαντικά ποσά σε αγορά ειδικών εργαλείων και "εξωτικών" υλικών, δεν έχω αφιερώσει χρόνο στη μελέτη και στον πειραματισμό με μοντελιστικές μεθόδους, και γενικά η πρόοδος και η βελτίωσή μου είναι σχετικά αργή, πιθανότατα επειδή μερικές φορές διστάζω να κάνω κάτι πολύ διαφορετικό από ότι έκανα στο παρελθόν. Αυτό είναι ένα σημείο που ο Γιώργος (gtziaf), αν και προσωπικός μου μοντελιστικός μέντορας εδώ και αρκετό καιρό, δεν κατάφερε ακόμη να με "παρασύρει". Όμως, πού ξέρεις, ίσως το καταφέρει μέσω του forum. Για το κρεβάτι του τράκτορα, έχεις απόλυτο δίκιο, το πρόσεξα κι εγώ! Επειδή όμως είμαι ακόμη νέος στο forum, δεν ήθελα να κάνω κάποιο "καυστικό" σχόλιο! ;D Παρ' όλα αυτά όμως, επειδή το εσωτερικό της καμπίνας είναι το μοναδικό ουσιαστικό στοιχείο ιδιοκατασκευής στον τράκτορα, και επειδή βλέπω οτι άρεσε, λέω να προσθέσω ακόμη μερικές φωτό. Μάλλον σε ζάλισα με τις φιλοσοφικές μου αναζητήσεις, αλλά δεν θα ξαναγίνει. Τα λέμε!
|
|