Honda RC213V Assembly kit
Oct 31, 2014 0:00:15 GMT 2
Post by LUNATIC on Oct 31, 2014 0:00:15 GMT 2
Παρουσιαζω εν ταχυ το νεο kit της MaxmotoModeling.
Προκειτε για το τελευταιο αγωνιστικο διτροχο της εργοστασιακης Honda στα ΜοtoGP.
Το αστειο ειναι οτι τρεχει ακομα.
Οτι εχει βγει πρωταθλητης ο Marquez και η μοτοσυκλετα.
Πιο φρεσκο δεν γινετε!!!
Φωτο:
Συσκευασια
Ρητινενια κομματια
Μεταλικα χυτα κομματια
Επεισης χυτα μεταλλικα το πλαισιο-ψαλιδι (βαρια κομματια για την κλιμακα)
Φωτοχαραχτα
Χαλκομανιες
2 ζελατινες και ψιψιψονια εξελιξης...
Τα αξιοσημειωτα ειναι οτι:
Η συσκευασια και το αμπαλαζ ειναι προσεγμενα σε σχεση με αλλα κιτ.
Στις ρητινες υπαρχει πισω απο καθε κομματι η σφραγιδα της εταιριας.
Οτι το λαστιχο ειναι ενα με την ζαντα (δεν το εχω ξαναδει)
Οτι εχει και τα 3 διαφορετικα "μουτρα" της μοτοσυκλετας (2013 Pedrosa-Marquez και 2014)
2 διαφορετικα καντραν και 2 διαφορετικες καμερες ουρας (αναλογα την χρονια που επιλεγεις)
Τα χυτα παντρευονται με πολλα φωτοχαραχτα αλλα και παλι εχουν πολυ δουλεια και εννοω οτι περνουν πολυ εξελιξη...
Τα φωτοχαραχτα εχουν την Αρτα και τα Γιαννενα για το μηχανακι.
Και τα σετ χαλκομανιας?
Repsol 2013 Pedrosa
Repsol 2013 Marquez
Repsol 2014 Pedrosa
Repsol 2014 Marquez
Repsol Test 2014 Stoner
και πολλες αλλες αλλαγες αναλογα την χωρα που ετρεξε ο καθε αναβατης.
Επεισης επειδη εχει ΟΛΕΣ τις αλλαγες του 2013-14 μπορεις αμα βρεις τις χαλκομανιες (CGM) να κατασκευασεις ενα αψογο Honda RCV1000RR.
Οπως και να εχει εν τελει ειναι το καλυτερο αποτελεσμα κιτ απο περιορισμενη παραγωγη που εχω δει.
Δεν απαιτει "δωρητη" κιτ.
Ειναι κομπλε και πολυ προσεγμενο για να σταθει διπλα σε ενα Tamiya κιτ.
Και ειναι και πανακριβο.
Αλλα αξιζει!!!
Προκειτε για το τελευταιο αγωνιστικο διτροχο της εργοστασιακης Honda στα ΜοtoGP.
Το αστειο ειναι οτι τρεχει ακομα.
Οτι εχει βγει πρωταθλητης ο Marquez και η μοτοσυκλετα.
Πιο φρεσκο δεν γινετε!!!
Φωτο:
Συσκευασια
Ρητινενια κομματια
Μεταλικα χυτα κομματια
Επεισης χυτα μεταλλικα το πλαισιο-ψαλιδι (βαρια κομματια για την κλιμακα)
Φωτοχαραχτα
Χαλκομανιες
2 ζελατινες και ψιψιψονια εξελιξης...
Τα αξιοσημειωτα ειναι οτι:
Η συσκευασια και το αμπαλαζ ειναι προσεγμενα σε σχεση με αλλα κιτ.
Στις ρητινες υπαρχει πισω απο καθε κομματι η σφραγιδα της εταιριας.
Οτι το λαστιχο ειναι ενα με την ζαντα (δεν το εχω ξαναδει)
Οτι εχει και τα 3 διαφορετικα "μουτρα" της μοτοσυκλετας (2013 Pedrosa-Marquez και 2014)
2 διαφορετικα καντραν και 2 διαφορετικες καμερες ουρας (αναλογα την χρονια που επιλεγεις)
Τα χυτα παντρευονται με πολλα φωτοχαραχτα αλλα και παλι εχουν πολυ δουλεια και εννοω οτι περνουν πολυ εξελιξη...
Τα φωτοχαραχτα εχουν την Αρτα και τα Γιαννενα για το μηχανακι.
Και τα σετ χαλκομανιας?
Repsol 2013 Pedrosa
Repsol 2013 Marquez
Repsol 2014 Pedrosa
Repsol 2014 Marquez
Repsol Test 2014 Stoner
και πολλες αλλες αλλαγες αναλογα την χωρα που ετρεξε ο καθε αναβατης.
Επεισης επειδη εχει ΟΛΕΣ τις αλλαγες του 2013-14 μπορεις αμα βρεις τις χαλκομανιες (CGM) να κατασκευασεις ενα αψογο Honda RCV1000RR.
Οπως και να εχει εν τελει ειναι το καλυτερο αποτελεσμα κιτ απο περιορισμενη παραγωγη που εχω δει.
Δεν απαιτει "δωρητη" κιτ.
Ειναι κομπλε και πολυ προσεγμενο για να σταθει διπλα σε ενα Tamiya κιτ.
Και ειναι και πανακριβο.
Αλλα αξιζει!!!