Kawasaki Zephyr 400 - Aoshima (1/12)
Aug 29, 2014 15:14:25 GMT 2
Post by m@ster k@frer on Aug 29, 2014 15:14:25 GMT 2
Καλησπέρα σε όλους,
Την περασμένη Τρίτη, άνοιξα ένα καινούριο κίτ και είπα να ανεβάσω την πρόοδο να δείτε κι εσείς. Πρόκειται για την Kawasaki Zephyr (που 'σαι Απόστολε, παππουδομηχανιάζω κι εγώ ;D ) από την Aoshima, σε κλίμακα 1/12. Το κίτ είναι πολύ παλιό με αρκετά μικροθεματάκια εφαρμογής, και με τις οδηγίες αυστηρά και μόνο στα Ιαπωνικά. Παρόλα αυτά, σκοπός είναι μια χαλαρωτική κατασκευή, χωρίς πολλές προσθήκες/μετατροπές.
Το κίτ είναι αυτό:
Αποτελούμενο από 7 πλαίσια σε λευκό, μαύρο, γκρί, χρωμιωμένο και διάφανο πλαστικό, καθώς και ένα πλαίσιο με φωτοχαραγμένα σήματα, λάστιχα και μεταλλικά ελατήρια.
Και κάπου εδώ με το που άνοιξα το κίτ, άρχισαν οι ιδέες για προσθήκες και μετατροπές ( ΟΟΒ κατασκευή ). Πρώτη μετατροπή το πιο γραφικό και από τα ζαγοροχώρια, πλέον, τρύπημα των δισκοφρένων(δεν υπάρχει δυστυχώς φωτογραφία, θα τα δείτε βαμμένα).
Αφού τελείωσαν οι τρύπες, έπεσαν στα χέρια μου τα αμορτισέρ και μερικά μήκη πλαστικού. Ε δεν άντεξα:
Συνεχίζοντας, τα ανάγλυφα κομμάτια στα πλαινά της σέλας κρίθηκαν ανεπαρκή και επιστρατεύτηκε φύλλο πλαστικού:
Μήπως φτάνουν οι προσθήκες? Μήπως να συνέχιζα με τα κομμάτια ως έχουν? ΟΟοοοοοοοχι φυσικά ;D, απαράδεκτο κρίθηκε, επίσης, το ελατήριο του πλαγιοστάτη, οπότε κατασκευάστηκε καινούριο:
Κάπου εδώ έφτασε στα χέρια μου το ψαλίδι. Οι βίδες της Aoshima θα παίρνανε σίγουρα πόδι, οπότε τρυπήθηκε το ψαλίδι, δημιουργήθηκε απο μεταλλική ράβδο ο άξονας και με step drill απέκτησε recess για τον άξονα και το δεύτερο μισό του ψαλιδιού(επάνω το κομμάτι που τρύπησα εγώ και κάτω το άλλο κομμάτι που είχε την εσοχή:
Σειρά πήρε το ντεπόζιτο, όπου οι οδηγοί της Aoshima (παλιό κιτ ) δεν δίνανε σωστή εφαρμογή, άρα χρειάστηκε η προσθήκη ενός χείλους, εσωτερικά, για να εφαρμόσει το ντεπόζιτο που τώρα βρίσκεται εν αναμονή ενός μαραθωνίου τριψίματος:
Το καθάρισμα όλων των κομματιών, διαδέχθηκε το καθάρισμα των ελαστικών :
Επίσης με τα μεταλλικά rods σε απόσταση "βολής" τροποποιήθηκε ο σκελετός για να μπορέσουν να κολληθούν πρώτα τα 2 μισά του και να δεχθεί μετά τον κινητήρα. Επιπρόσθετα, για περισσότερη στιβαρότητα, προστέθηκαν μεταλλικά rods στα σημεία ένωσης του σκελετού:
Τελευταίο κομμάτι της προετοιμασίας μέχρι στιγμής ήταν το καθάρισμα των διάφανων τμημάτων για να ετοιμαστούν για βάψιμο:
Και κάπου εδώ αποφασίζοντας να βγάλω τα νεύρα μου στο μηχανάκι πλάκωσα τα ασταρώματα/βαψίματα:
Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να είστε όλοι καλά και καλό ΣΚ.
Φιλικά,
Αγάπιος ::
Την περασμένη Τρίτη, άνοιξα ένα καινούριο κίτ και είπα να ανεβάσω την πρόοδο να δείτε κι εσείς. Πρόκειται για την Kawasaki Zephyr (που 'σαι Απόστολε, παππουδομηχανιάζω κι εγώ ;D ) από την Aoshima, σε κλίμακα 1/12. Το κίτ είναι πολύ παλιό με αρκετά μικροθεματάκια εφαρμογής, και με τις οδηγίες αυστηρά και μόνο στα Ιαπωνικά. Παρόλα αυτά, σκοπός είναι μια χαλαρωτική κατασκευή, χωρίς πολλές προσθήκες/μετατροπές.
Το κίτ είναι αυτό:
Αποτελούμενο από 7 πλαίσια σε λευκό, μαύρο, γκρί, χρωμιωμένο και διάφανο πλαστικό, καθώς και ένα πλαίσιο με φωτοχαραγμένα σήματα, λάστιχα και μεταλλικά ελατήρια.
Και κάπου εδώ με το που άνοιξα το κίτ, άρχισαν οι ιδέες για προσθήκες και μετατροπές ( ΟΟΒ κατασκευή ). Πρώτη μετατροπή το πιο γραφικό και από τα ζαγοροχώρια, πλέον, τρύπημα των δισκοφρένων(δεν υπάρχει δυστυχώς φωτογραφία, θα τα δείτε βαμμένα).
Αφού τελείωσαν οι τρύπες, έπεσαν στα χέρια μου τα αμορτισέρ και μερικά μήκη πλαστικού. Ε δεν άντεξα:
Συνεχίζοντας, τα ανάγλυφα κομμάτια στα πλαινά της σέλας κρίθηκαν ανεπαρκή και επιστρατεύτηκε φύλλο πλαστικού:
Μήπως φτάνουν οι προσθήκες? Μήπως να συνέχιζα με τα κομμάτια ως έχουν? ΟΟοοοοοοοχι φυσικά ;D, απαράδεκτο κρίθηκε, επίσης, το ελατήριο του πλαγιοστάτη, οπότε κατασκευάστηκε καινούριο:
Κάπου εδώ έφτασε στα χέρια μου το ψαλίδι. Οι βίδες της Aoshima θα παίρνανε σίγουρα πόδι, οπότε τρυπήθηκε το ψαλίδι, δημιουργήθηκε απο μεταλλική ράβδο ο άξονας και με step drill απέκτησε recess για τον άξονα και το δεύτερο μισό του ψαλιδιού(επάνω το κομμάτι που τρύπησα εγώ και κάτω το άλλο κομμάτι που είχε την εσοχή:
Σειρά πήρε το ντεπόζιτο, όπου οι οδηγοί της Aoshima (παλιό κιτ ) δεν δίνανε σωστή εφαρμογή, άρα χρειάστηκε η προσθήκη ενός χείλους, εσωτερικά, για να εφαρμόσει το ντεπόζιτο που τώρα βρίσκεται εν αναμονή ενός μαραθωνίου τριψίματος:
Το καθάρισμα όλων των κομματιών, διαδέχθηκε το καθάρισμα των ελαστικών :
Επίσης με τα μεταλλικά rods σε απόσταση "βολής" τροποποιήθηκε ο σκελετός για να μπορέσουν να κολληθούν πρώτα τα 2 μισά του και να δεχθεί μετά τον κινητήρα. Επιπρόσθετα, για περισσότερη στιβαρότητα, προστέθηκαν μεταλλικά rods στα σημεία ένωσης του σκελετού:
Τελευταίο κομμάτι της προετοιμασίας μέχρι στιγμής ήταν το καθάρισμα των διάφανων τμημάτων για να ετοιμαστούν για βάψιμο:
Και κάπου εδώ αποφασίζοντας να βγάλω τα νεύρα μου στο μηχανάκι πλάκωσα τα ασταρώματα/βαψίματα:
Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να είστε όλοι καλά και καλό ΣΚ.
Φιλικά,
Αγάπιος ::