Yamaha M1 2007 Laguna Seca GP
Mar 11, 2014 22:18:04 GMT 2
Post by LUNATIC on Mar 11, 2014 22:18:04 GMT 2
Παμε να δουμε ενα ξεχωριστο διτροχο.
Αυτο ειναι το
Yamaha M1.
Ομαδα:Fiat
Οδηγος:Colin Edwards
Αγωνιστικη σεζον:2007 (Laguna Seca GP)
Η αληθεια ειναι οτι δεν καταφερα να δω ποτε τον αγωνα αυτον γιατι τοτε εδινα τον πιο δυσκολο δικο μου.
Η αληθεια ειναι οτι οταν ειδα μετα το πως ετρεξε ο Colin στα 2 GP της χωρας του το 2007 δεν ξερω...
Απλα επαθα πλακα με τα χρωματα!
Δεν με ενοιαζε τιποτα!
Το ηθελα σε Super detail εκδοση.
Και τουμπανιασμα οσο παιρνει.
Περιμενα υπομονετικα να δω τι θα βγει πανω σε αυτο το μωρο.
Πρωτη εσκασε μυτη η CGM με ενα transkit που ηταν για κλοτσες.
Αλλα και παλι δεν το προλαβα και να ηθελα γιατι τυποθηκαν 31 κομματια (οπως συνηθως) και ολα πουληθηκαν στην Ιαπωνια.
Τωρα ομως οπως ηρθαν τα πραματα μου εκατσε καλη αυτη η κακοτυχια.
Οταν μετα απο καιρο αρχιζα να απογοητευομαι και να αρχιζω να ξεγραφω το project η Studio 27 ανακοινωσε το σετ χαλκομανιες του.
Χαραααααααααααααα!!!!
Ειχα στο νου μου λοιπον Super Detail Set απο Top Studio.
Υπαρχει μονο το 2005 κοντα στο 2007.
Το 2008 ηταν πανακριβο και αρκετα αλλαγμενο.
Θεωρησα οτι αρκετα περιμενα...
Αρα πανω σε αυτο το project εχουμε:
2 σετ χαλκομανιες Studio 27 (που ειναι παντος σχεδιασμενες για το 2005).
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Tamiya M1 2005 σαν δωρητης
Top Studio M1 2005 Super Detail Set.
Renaissance transkit 1/12 M1 2007
Top Studio σετ τροχων
Studio 27 χαλκομανια carbon.
Top Studio σετ αγωνιστικου stand
Tamiya μπροστα και πισω αναρτηση
Τεντοτηρας πισω αξονα απ την Τ2Μ.
Αλλα επειδη μιλαμε για μεγαλο ερωτα και το γεγονος οτι το μοντελο θα εμενε για παντα ανοιχτο με τα fairing κατω θα επρεπε να το συντροφευει ενα ιδιο κλειστο.
Το κοστος και η δουλεια για να ειναι τα 2 ολοιδια μεσα εξω...
ΑΒΑΣΤΑΧΤΟ!!!
Αμα τα υπολογησεις 2 transkit συν 2 κιτ δοτη συν μεταφορικα συν βιελτιωτικα συν και τα γυρω-γυρω αξεσουαρ...
ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ!
Η λυση που ακολουθω λοιπον για το κλειστο ειναι κλασικη μου.
Μinichamps!!!
Και ξεκιναω με μερικες φωτο του πραγματικου...
Ανοιξα λοιπον τα kit της Τop Studio και της Renaissance.
Βρηκα τις ρητινες της Renaissance στην ποιοτητα και την αποτυπωση του πραγματικου απλα...
ΑΨΟΓΗ!
Ειχα αγορασει την εκδοση του AssenGP.
Eιδα ετριψα μονταρισα,ταιριαξα,ασταρωσα και τα fering ετοιμα.
Περασα να δω τι μπορω να χρησιμοποιησω απ το Super Detail της Top.
Οι αλλαγες οχι και τοσο τρανταχτες ή μη αναστρεψιμες.
Ενα ηταν το μεγαλο σκαλωμα.
Η μοναδα ηλεκτρονικων κατω απ το ντεποζιτο.
Επειδη ηταν η "late" εκδοση αρχιζε να φοραει πραματακια απ το 2008 που ερχοταν.
Αυτη η μοναδα ηταν στο SUPER kit του 2008 της ιδιας εταιριας.
Εγω το ειχα φτιαξει ηδη βεβαια γι αυτο επρεπε να το ξαναγορασω.
Τα ακουμπησα στεγνα και μου ξαναηρθε.
Αλλα δεν υπηρχε περιπτωση να κανω ολο το υπολοιπο πανακριβο kit ανταλακτικουλια.
Αρα περασα στην αντιγραφη.Δεν ειχα ιδεα το πως και το που και κατεληξα στον οδοντοτεχνιτη μου.Και μου εκανε κανα 2 αντιγραφα πειραματικα.
Και οριστε!!!
1)Προτοτυπο
2)Αντιγραφη 1
3)Αντιγραφη 2 (αψογη)
Αφου μονταρισα ολο το μοντελο της Tamiya σε συνεργασια με το kit της Renaissance και της Top αρχισα να ασχολουμε με τις χαλκομανιες.
Επρεπε να αρχισω με το μοντελο της Minichamps.
Aγορασα ενα 2007 του Rossi το περασα απ την διαδικασια που τα περναω...
και τωρα που ηταν καθαρες οι λαμαρινες αρχιζα να αποτυπωνω τις χαλκομανιες σε χαρτοταινια.
Δεν ηταν και το πιο ευκολο.
Οπως και να εχει καταφερα τελικα να αρχισω το κοψε ραψε κα να ταιριαξουν στο Minichamps.
Το ασταρωσα με λευκο ασταρι το ψεκασα και με Zero mica blue εβαλα τις χαλκομανιες με πολυ "πλαστικη" και το Minichamps ειναι ετοιμο για λουστρο.
Ετοιμο και αυτο.
Στις πανω φωτο θα δειτε επεισης οτι χρησιμοποιησα το carbon της Studio 27 στα καλυπτρα των μπροστινων στο μπροστα κομματι του ντεποζιτου και στα πλαινα εκει που ενωνονται με το μουτρο.
Αλλαξα και το ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ δοχειο αζωτου πισω αναρτησης με το μεταλικο της Renaissance.
Θεωρουσα οτι επειδη ειχε το ρολο της βιτρινας του κλειστου δεν αξιζε να το τουμπανιασω αλλο.
Αυτο ειναι το
Yamaha M1.
Ομαδα:Fiat
Οδηγος:Colin Edwards
Αγωνιστικη σεζον:2007 (Laguna Seca GP)
Η αληθεια ειναι οτι δεν καταφερα να δω ποτε τον αγωνα αυτον γιατι τοτε εδινα τον πιο δυσκολο δικο μου.
Η αληθεια ειναι οτι οταν ειδα μετα το πως ετρεξε ο Colin στα 2 GP της χωρας του το 2007 δεν ξερω...
Απλα επαθα πλακα με τα χρωματα!
Δεν με ενοιαζε τιποτα!
Το ηθελα σε Super detail εκδοση.
Και τουμπανιασμα οσο παιρνει.
Περιμενα υπομονετικα να δω τι θα βγει πανω σε αυτο το μωρο.
Πρωτη εσκασε μυτη η CGM με ενα transkit που ηταν για κλοτσες.
Αλλα και παλι δεν το προλαβα και να ηθελα γιατι τυποθηκαν 31 κομματια (οπως συνηθως) και ολα πουληθηκαν στην Ιαπωνια.
Τωρα ομως οπως ηρθαν τα πραματα μου εκατσε καλη αυτη η κακοτυχια.
Οταν μετα απο καιρο αρχιζα να απογοητευομαι και να αρχιζω να ξεγραφω το project η Studio 27 ανακοινωσε το σετ χαλκομανιες του.
Χαραααααααααααααα!!!!
Ειχα στο νου μου λοιπον Super Detail Set απο Top Studio.
Υπαρχει μονο το 2005 κοντα στο 2007.
Το 2008 ηταν πανακριβο και αρκετα αλλαγμενο.
Θεωρησα οτι αρκετα περιμενα...
Αρα πανω σε αυτο το project εχουμε:
2 σετ χαλκομανιες Studio 27 (που ειναι παντος σχεδιασμενες για το 2005).
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Tamiya M1 2005 σαν δωρητης
Top Studio M1 2005 Super Detail Set.
Renaissance transkit 1/12 M1 2007
Top Studio σετ τροχων
Studio 27 χαλκομανια carbon.
Top Studio σετ αγωνιστικου stand
Tamiya μπροστα και πισω αναρτηση
Τεντοτηρας πισω αξονα απ την Τ2Μ.
Αλλα επειδη μιλαμε για μεγαλο ερωτα και το γεγονος οτι το μοντελο θα εμενε για παντα ανοιχτο με τα fairing κατω θα επρεπε να το συντροφευει ενα ιδιο κλειστο.
Το κοστος και η δουλεια για να ειναι τα 2 ολοιδια μεσα εξω...
ΑΒΑΣΤΑΧΤΟ!!!
Αμα τα υπολογησεις 2 transkit συν 2 κιτ δοτη συν μεταφορικα συν βιελτιωτικα συν και τα γυρω-γυρω αξεσουαρ...
ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ!
Η λυση που ακολουθω λοιπον για το κλειστο ειναι κλασικη μου.
Μinichamps!!!
Και ξεκιναω με μερικες φωτο του πραγματικου...
Ανοιξα λοιπον τα kit της Τop Studio και της Renaissance.
Βρηκα τις ρητινες της Renaissance στην ποιοτητα και την αποτυπωση του πραγματικου απλα...
ΑΨΟΓΗ!
Ειχα αγορασει την εκδοση του AssenGP.
Eιδα ετριψα μονταρισα,ταιριαξα,ασταρωσα και τα fering ετοιμα.
Περασα να δω τι μπορω να χρησιμοποιησω απ το Super Detail της Top.
Οι αλλαγες οχι και τοσο τρανταχτες ή μη αναστρεψιμες.
Ενα ηταν το μεγαλο σκαλωμα.
Η μοναδα ηλεκτρονικων κατω απ το ντεποζιτο.
Επειδη ηταν η "late" εκδοση αρχιζε να φοραει πραματακια απ το 2008 που ερχοταν.
Αυτη η μοναδα ηταν στο SUPER kit του 2008 της ιδιας εταιριας.
Εγω το ειχα φτιαξει ηδη βεβαια γι αυτο επρεπε να το ξαναγορασω.
Τα ακουμπησα στεγνα και μου ξαναηρθε.
Αλλα δεν υπηρχε περιπτωση να κανω ολο το υπολοιπο πανακριβο kit ανταλακτικουλια.
Αρα περασα στην αντιγραφη.Δεν ειχα ιδεα το πως και το που και κατεληξα στον οδοντοτεχνιτη μου.Και μου εκανε κανα 2 αντιγραφα πειραματικα.
Και οριστε!!!
1)Προτοτυπο
2)Αντιγραφη 1
3)Αντιγραφη 2 (αψογη)
Αφου μονταρισα ολο το μοντελο της Tamiya σε συνεργασια με το kit της Renaissance και της Top αρχισα να ασχολουμε με τις χαλκομανιες.
Επρεπε να αρχισω με το μοντελο της Minichamps.
Aγορασα ενα 2007 του Rossi το περασα απ την διαδικασια που τα περναω...
και τωρα που ηταν καθαρες οι λαμαρινες αρχιζα να αποτυπωνω τις χαλκομανιες σε χαρτοταινια.
Δεν ηταν και το πιο ευκολο.
Οπως και να εχει καταφερα τελικα να αρχισω το κοψε ραψε κα να ταιριαξουν στο Minichamps.
Το ασταρωσα με λευκο ασταρι το ψεκασα και με Zero mica blue εβαλα τις χαλκομανιες με πολυ "πλαστικη" και το Minichamps ειναι ετοιμο για λουστρο.
Ετοιμο και αυτο.
Στις πανω φωτο θα δειτε επεισης οτι χρησιμοποιησα το carbon της Studio 27 στα καλυπτρα των μπροστινων στο μπροστα κομματι του ντεποζιτου και στα πλαινα εκει που ενωνονται με το μουτρο.
Αλλαξα και το ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ δοχειο αζωτου πισω αναρτησης με το μεταλικο της Renaissance.
Θεωρουσα οτι επειδη ειχε το ρολο της βιτρινας του κλειστου δεν αξιζε να το τουμπανιασω αλλο.