Ferrari 250 LM 1968 1/24 - Le Mans Week Build 2013
Jun 24, 2013 19:27:10 GMT 2
Post by gtziaf on Jun 24, 2013 19:27:10 GMT 2
Η συμμετοχή μου στο Le Mans Week Build 2013 ήταν η Ferrari 250 LM με αριθμό σειράς #8165, από τον 24ώρο αγώνα του 1968. Η προετοιμασμένη από τον David Piper, ιδιωτική, συμμετοχή τερμάτισε 7η τον αγώνα του 1968, καθοδηγούμενη από τους θρύλους David Piper και Richard Attwood.
Ο Βρετανός, David Piper, είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους ιδιώτες με αρκετές περγαμηνές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων. Προετοίμασε και οδήγησε για περίπου 5 χρόνια, παρέα με τον Richard Attwood διάφορες Ferrari με αξιοσημείωτα, για ιδιώτες, αποτελέσματα. Εκτός από Ferrari συμμετείχε σε αγώνες με τις θηριώδεις Lola T70 και Porsche 917. Επίσης συμμετείχε σε 2 Βρετανικά gp F1, με ιδιωτικές Lotus. Παρά τις επιτυχίες του στους αγώνες, έμεινε γνωστός για το ατύχημα του κατά τη διάρκειά των γυρισμάτων της ταινίας "Le Mans" του Steve McQueen, όπου διέλυσε την 917 του, χάνοντας μέρος του ποδιού του. Το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα των αυτοκίνητων του, έχει μείνει στην ιστορία των αγώνων αντοχής, ενω ο ίδιος δεν τα παράτησε και συμμετείχε, μέχρι πρόσφατα σε αγώνες με ιστορικά αυτοκίνητα.
Ο επίσης Βρετανός Richard James David Attwood πραγματοποίησε την πρώτη του σημαντική διεθνη νίκη στις 9 ώρες του Rand, το 1964, με τη Ferrari 330P2 του Piper. Πριν είχε οδηγήσει για τις Triumph, Lola, Jaguar και Ford (GT40). Ταυτόχρονα ξεκίνησε την καριέρα του στη F1, με διάφορές ιδιωτικές συνήθως, Lotus, BRM και Cooper. Στην F1 παρέμεινε έως το 1969, με καλύτερο αποτέλεσμα τη 2η θέση, στο Μονακό του 1968.
Στους αγώνες αντοχής, εκτός από τις ιδιωτικές Ferrari οδήγησε και για την Porsche. Μάλιστα το 1970, κέρδισε το καλύτερο Le Mans της ιστορίας, με την 917 και συνοδηγό τον Hans Herrmann.
Το κιτ της Scale Design, μιας μικρής βιοτεχνίας ενός Αμερικανού, δείχνει και είναι λιτό. Περιείχε τα απολύτως απαραίτητα για να φτιαχτεί μια Curbside εκδοχή της φουσκωμένης 250 LM. Τα PE ήταν αρκετά πλήρη, τα ζαντολάστιχα απλά αποδεκτά και τα σήματα καλοτυπωμένα και ποιοτικά. Οι οδηγίες είναι χειρόγραφες και ασαφείς. Τέλος, η κατασκευή ανέδειξε αρκετά κατασκευαστικά προβλήματα, κάτι σύνηθες σε κιτ ρητίνης.
Το αποτέλεσμα μετά από μια βδομάδα εργασιών (Το μοντέλο ξεκίνησε την Δευτέρα και ολοκληρώθηκε Κυριακή απόγευμα, λίγο μετά την λήξη του αγώνα)...
Το μοντέλο είναι αφιερωμένο στην απώλεια του φετινού αγώνα, τον Allan Simonsen (οδηγούσε μια Aston Martin στην κατηγορία GTE Am και μάλιστα είχε την pole position). Ο Simonsen έχασε τη ζωή του κάνοντας κάτι που αγαπούσε πολύ... τους αγώνες αυτοκινήτων.
Συλλυπητήρια στην οικογένεια του...
BONUS...
Ας αφήσουμε λίγο τα δυσάρεστα και ας πάμε σε κάτι πιο χαρούμενο. Φέτος συμπληρώθηκαν 3 χρόνια Le Mans GB.
Θέλω να ευχαριστήσω όσους, είτε με τις κατασκευές τους είτε με τα σχόλια τους στήριξαν αυτή την ιδέα, ανανεώνοντας ταυτόχρονα το ραντεβού μας για του χρόνου...
Χαιρετισμούς σε όλους ::
Ο Βρετανός, David Piper, είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους ιδιώτες με αρκετές περγαμηνές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων. Προετοίμασε και οδήγησε για περίπου 5 χρόνια, παρέα με τον Richard Attwood διάφορες Ferrari με αξιοσημείωτα, για ιδιώτες, αποτελέσματα. Εκτός από Ferrari συμμετείχε σε αγώνες με τις θηριώδεις Lola T70 και Porsche 917. Επίσης συμμετείχε σε 2 Βρετανικά gp F1, με ιδιωτικές Lotus. Παρά τις επιτυχίες του στους αγώνες, έμεινε γνωστός για το ατύχημα του κατά τη διάρκειά των γυρισμάτων της ταινίας "Le Mans" του Steve McQueen, όπου διέλυσε την 917 του, χάνοντας μέρος του ποδιού του. Το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα των αυτοκίνητων του, έχει μείνει στην ιστορία των αγώνων αντοχής, ενω ο ίδιος δεν τα παράτησε και συμμετείχε, μέχρι πρόσφατα σε αγώνες με ιστορικά αυτοκίνητα.
Ο επίσης Βρετανός Richard James David Attwood πραγματοποίησε την πρώτη του σημαντική διεθνη νίκη στις 9 ώρες του Rand, το 1964, με τη Ferrari 330P2 του Piper. Πριν είχε οδηγήσει για τις Triumph, Lola, Jaguar και Ford (GT40). Ταυτόχρονα ξεκίνησε την καριέρα του στη F1, με διάφορές ιδιωτικές συνήθως, Lotus, BRM και Cooper. Στην F1 παρέμεινε έως το 1969, με καλύτερο αποτέλεσμα τη 2η θέση, στο Μονακό του 1968.
Στους αγώνες αντοχής, εκτός από τις ιδιωτικές Ferrari οδήγησε και για την Porsche. Μάλιστα το 1970, κέρδισε το καλύτερο Le Mans της ιστορίας, με την 917 και συνοδηγό τον Hans Herrmann.
Το κιτ της Scale Design, μιας μικρής βιοτεχνίας ενός Αμερικανού, δείχνει και είναι λιτό. Περιείχε τα απολύτως απαραίτητα για να φτιαχτεί μια Curbside εκδοχή της φουσκωμένης 250 LM. Τα PE ήταν αρκετά πλήρη, τα ζαντολάστιχα απλά αποδεκτά και τα σήματα καλοτυπωμένα και ποιοτικά. Οι οδηγίες είναι χειρόγραφες και ασαφείς. Τέλος, η κατασκευή ανέδειξε αρκετά κατασκευαστικά προβλήματα, κάτι σύνηθες σε κιτ ρητίνης.
Το αποτέλεσμα μετά από μια βδομάδα εργασιών (Το μοντέλο ξεκίνησε την Δευτέρα και ολοκληρώθηκε Κυριακή απόγευμα, λίγο μετά την λήξη του αγώνα)...
Το μοντέλο είναι αφιερωμένο στην απώλεια του φετινού αγώνα, τον Allan Simonsen (οδηγούσε μια Aston Martin στην κατηγορία GTE Am και μάλιστα είχε την pole position). Ο Simonsen έχασε τη ζωή του κάνοντας κάτι που αγαπούσε πολύ... τους αγώνες αυτοκινήτων.
Συλλυπητήρια στην οικογένεια του...
BONUS...
Ας αφήσουμε λίγο τα δυσάρεστα και ας πάμε σε κάτι πιο χαρούμενο. Φέτος συμπληρώθηκαν 3 χρόνια Le Mans GB.
Θέλω να ευχαριστήσω όσους, είτε με τις κατασκευές τους είτε με τα σχόλια τους στήριξαν αυτή την ιδέα, ανανεώνοντας ταυτόχρονα το ραντεβού μας για του χρόνου...
Χαιρετισμούς σε όλους ::